- tak ta teselacia si dovolim tvrdit, ze bude zaujimat asi este mensie mnozstvo ludi. To AF si mozes zapnut aspon na lubovolnej karte v prakticky lubovolnej hre, ale kolko ludi ma vykonnu DX 11 grafiku schopnu zvladnut nejaku vaznejsiu teselaciu a kolko hier je momentalne na trhu, ktoru tu vaznejsiu teselaciu maju (ehm...ziadna?)Ache píše: WTF? To že ojebou AF, budiž... praxe ukázala že 90% (možná i víc) lidí je to putna, ale co ta tesselace?
Okrem toho ak sa to da vypnut, tak naozaj nie je dovod z toho robit zase senzaciu. Co sa tyka recenzii, tak pokym dotycnemu recenzentovi nedoverujes ani na tolko, ze si taketo veci pohlida, tak by som byt tebou tu recenziu ani nepozeral...aspon tak to robim ja. A svojim sposobom je to dobra funkcia, lebo to ciastocne riesi problemy, ake nastali s GPU PhysX, kde vzaujme prezentacie ako je to neuveritelne sofistikovany "fyzikalny" engine zasli tak daleko, ze v tych par hrach, ktore ho pouzivaju, s vypnutym PhysX chybali efekty, alebo cele objekty, lebo tie boli optimalizovane len pre PhysX, s ktorym to ale na ATI/AMD kartach proste neslo hratelne, takze tam v konecnom dosledku neboli. Takto ked sa niekto rozhodne, ze urobi hru, ktora bez teselacie bude vyzerat ako hra z 90 tych rokov, ale s teselaciou to bude tak narocne, ze to slabsie karty neutiahnu, tak takato optimalizacia moze ponuknut idealny pomer medzi vykonom a kvalitou obrazu. Nebude to sice tak krasne detailne, ale aspon tam budu zachytene zakladne tvary objektov...