AMD FX-81xx, 61xx, 41xx - recenze, zkušenosti, dotazy
Moderátoři: flanker, Eddward, Baneshee
- rbclass
- Žlutá karta
-
- Registrován: 20. úno 2008
Re: AMD FX-81xx, 61xx, 41xx - recenze, zkušenosti, dotazy
Preco len na x6 a fx ?
- DOC_ZENITH
- Středně pokročilý
- Registrován: 08. kvě 2010
- Bydliště: Praha
Re: AMD FX-81xx, 61xx, 41xx - recenze, zkušenosti, dotazy
Kdo ví. BF se zatím zdá jako GPU limited hra. V takovém případě to moc pomáhat nebude. Multithread rendering může pomáhat v případě že je hra CPU limitovaná a zároveň nevyužívá všechny jádra CPU, či ne naplno (typickej příklad bottlenecku jedním geometrickym threadem, kterej právě toto pomáhá řešit) BD jakožto CPU s nejhorším výkonem na thread od dob Core2 něco takového potřebuje jako sůl.
- flanker
- Moderátor
- Registrován: 13. pro 2005
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: AMD FX-81xx, 61xx, 41xx - recenze, zkušenosti, dotazy
rbclass píše:Preco len na x6 a fx ?
protože dle preview BF3 škálovalo celkem s jádry, čím tam bylo víc threadů, tím rostl výkon v FPS v herním rozlišení.
ROG Power PC1:AMD Ryzen 7 5700X, Crosshair VII Hero, ROG Ryuo II 360, 512GB NVMe+500GB Samsung SSD, 2x 16GB GSkill TridentZ Neo RGB 3600 MHz, Dual RTX 2060,CM V750, Lian Li O11 Dynamic XL. PC2:AMD FX-8370, Silentium Fera, Asus 970 Pro Gaming/Aura, 240GB SSD HyperX 3K, R9-270X OC, 2x 4GB GSkill RipjawsX 2400 MHz, Corsair AX750, Bitfenix Pandora
- Krteq
- Čestný člen
-
- Registrován: 22. dub 2005
- Bydliště: Brno
Re: AMD FX-81xx, 61xx, 41xx - recenze, zkušenosti, dotazy
A stále ten stejný omyl opakovaný stále dokola. DirectX 11 Multithreaded rendering nemá nic společného s multithreadingem na CPU (tedy krom názvu). U GPU se jedná o rozdělení úlohy renderingu na několik "stages", které se potom provádějí současně.
- del42sa
- Pokročilý
- Registrován: 18. lis 2009
- Bydliště: Omicron Persei 8
Re: AMD FX-81xx, 61xx, 41xx - recenze, zkušenosti, dotazy
zde to máš přímo od AMD :Krteq píše:A stále ten stejný omyl opakovaný stále dokola. DirectX 11 Multithreaded rendering nemá nic společného s multithreadingem na CPU (tedy krom názvu). U GPU se jedná o rozdělení úlohy renderingu na několik "stages", které se potom provádějí současně.
Já osobně to chápu tak, když vezmu v potaz, že drtivá většina her využívá max.1 -2 jádraMultithreaded Rendering
Effectively utilizing the available processing cores on advanced CPUs like the AMD Phenom II™ X6 has been a challenge in prior versions of DirectX®, but DirectX® 11’s Multithreaded Rendering architecture has made it easier than ever for application developers. From more detailed games to faster applications, multithreaded rendering helps make the most of modern hardware.
( některé jako GTA IV i 4 jádra, což je spíše vyjímka ) tak DX11 MTR umí zaměstnat i ostatní volná jádra moderních CPU, proto obzvláště na 6 - 8 jádrech by výkon takové DX11 hry s podporou MTR mohl o poznání lépe škálovat. Konečně by ve hrách mohlo dojít k významějšímu zvýhodnění procesorů s více než 4 jádry IMHO.
"The more you buy, the more you save" AI everywhere - Nvidia CEO at Computex 2023 https://www.youtube.com/watch?v=FhlE3m1trM4
Vega Primitive Shader combines the functions of vertex and geometry shader and with the right knowledge you can discard game based primitives at an incredible rate" https://pcper.com/2017/01/amd-vega-gpu- ... tecture/2/
MSI MPG GUNGNIR 110R White, CPU AMD Ryzen 7 9700X Granite Ridge, DeepCool AK500 White, GPU Sapphire Radeon RX 7600 8GB, MB MSI MAG X670E GAMING PLUS WIFI, 32GB DDR5 Patriot Viper Elite 5 32GB KIT 6600MHz, system HDD SSD M.2 Kingston FURY Renegade NVMe 1TB, Seagate Baracuda HDD 1TB SATA III , data HDD WD RED 1TB SATA III, Quad HD VA monitor 27" MSI Optix G27CQ4 Free Sync 165 Hz 10bit HDR, zdroj Be quiet! SYSTEM POWER 9 CM700W 80 PLUS Bronze, Win 10-64 bit Pro
Vega Primitive Shader combines the functions of vertex and geometry shader and with the right knowledge you can discard game based primitives at an incredible rate" https://pcper.com/2017/01/amd-vega-gpu- ... tecture/2/
MSI MPG GUNGNIR 110R White, CPU AMD Ryzen 7 9700X Granite Ridge, DeepCool AK500 White, GPU Sapphire Radeon RX 7600 8GB, MB MSI MAG X670E GAMING PLUS WIFI, 32GB DDR5 Patriot Viper Elite 5 32GB KIT 6600MHz, system HDD SSD M.2 Kingston FURY Renegade NVMe 1TB, Seagate Baracuda HDD 1TB SATA III , data HDD WD RED 1TB SATA III, Quad HD VA monitor 27" MSI Optix G27CQ4 Free Sync 165 Hz 10bit HDR, zdroj Be quiet! SYSTEM POWER 9 CM700W 80 PLUS Bronze, Win 10-64 bit Pro
- dexterav
- Mírně pokročilý
- Registrován: 26. pro 2003
- Kontaktovat uživatele:
Re: AMD FX-81xx, 61xx, 41xx - recenze, zkušenosti, dotazy
žeby nejak drtili SB sa ale povedať nedá...flanker píše:rbclass píše:Preco len na x6 a fx ?
protože dle preview BF3 škálovalo celkem s jádry, čím tam bylo víc threadů, tím rostl výkon v FPS v herním rozlišení.
btw si myslím že tam to brzdí grafika, pokiaľ je X CPU a na všetkých je FPS tak +- 1-2FPS tam také niečo je ťažko o CPU, preto aj i3 tak často exceluje v hrách
dajú sa nájť hry kde X6 poráža X4 aj napriek nižšej frekvencii celkom slušne a potom je tam SB i3 a tá natrha zadnice obom ešte aj po pretakte , takže je to o multi alebo nie?

veci nikdy niesú také jednoduché ako sa zdajú

ale to je presne to , najväčšou chybou BD hned po malom IPC je tá závisloť na multi a to sa tiež hned len tak neupravý

Intel Core i9 14900kf@6/6,2GHz,Strix Z790 F, 2X24GB 7,2GHz CL32 GSkill, Asus TUF 4090 3/23GHz , H2O + Carbide 600Q,ROG-THOR-1600T, 10TB 850X, Topping D50s + A50s + T5, MPG 321URX QD-OLED, S23Ultra, ITX 13700k + 4070Ti + Audinst Hud-Mx2 + THX-M50X
- flanker
- Moderátor
- Registrován: 13. pro 2005
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: AMD FX-81xx, 61xx, 41xx - recenze, zkušenosti, dotazy
Už jsme našel jen toto, ten původní ruskej odkaz nemohu najít, kde byly testy v něm s různými CPučky...Ale ty rozdíli mezi dvoujádry a Quady byly podstatně vyšší než 1-2 FPS. Tady jen vytížení...(dás e říci, jakž takž efektivně 4 vlákna, zbylá částečně)


ROG Power PC1:AMD Ryzen 7 5700X, Crosshair VII Hero, ROG Ryuo II 360, 512GB NVMe+500GB Samsung SSD, 2x 16GB GSkill TridentZ Neo RGB 3600 MHz, Dual RTX 2060,CM V750, Lian Li O11 Dynamic XL. PC2:AMD FX-8370, Silentium Fera, Asus 970 Pro Gaming/Aura, 240GB SSD HyperX 3K, R9-270X OC, 2x 4GB GSkill RipjawsX 2400 MHz, Corsair AX750, Bitfenix Pandora
- Krteq
- Čestný člen
-
- Registrován: 22. dub 2005
- Bydliště: Brno
Re: AMD FX-81xx, 61xx, 41xx - recenze, zkušenosti, dotazy
Myslíš že na stránkách AMD bude relevantní vysvětlení bez marketingových přikrašovadel?del42sa píše:...
DX API může přesunout některé "contexts" ke zpracování na nevyužité/á jádro/a CPU, ale rendering samostatný provádí stále GPU. Částečně se výkon zvýší, ale nečekejte od toho zázraky. Engine musí být stále programován tak aby mohl škálovat přes určitý počet threadů.
Zkus mrknout na tyhle odkazy:
- Wuuduu
- Středně pokročilý
- Registrován: 11. led 2005
- Bydliště: Bratislava, Slovakia
Re: AMD FX-81xx, 61xx, 41xx - recenze, zkušenosti, dotazy
A urcite vies, ake su jadra CPU slabunke v takychto vypoctoch, oproti GPU,... takze to percento bude tomu podobne.del42sa píše:Já osobně to chápu tak, když vezmu v potaz, že drtivá většina her využívá max.1 -2 jádra ( některé jako GTA IV i 4 jádra, což je spíše vyjímka ) tak DX11 MTR umí zaměstnat i ostatní volná jádra moderních CPU, proto obzvláště na 6 - 8 jádrech by výkon takové DX11 hry s podporou MTR mohl o poznání lépe škálovat. Konečně by ve hrách mohlo dojít k významějšímu zvýhodnění procesorů s více než 4 jádry IMHO.
Lenovo ThinkPad EDGE E520, intel i3-2310M, 8GB RAM, intel HD graphics / Ati Radeon 6630M 1GB, HDD 500GB, Windows7 HP 64bit
intel pentiumMMX 200MHz, 64MB EDORAM, TsengLabs ET6000 2MB PCI, SoundBlaster AWE32 ASP 8MB ISA, HDD 4GB+850MB, DOS 6.22
ATARI 1024STFM, 1MB RAM, 3.5" FDD SingleSide, TOS
Apple iMac, i5 3,1GHz, 4GB RAM, Ati Radeon 6970M 1GB, 27" LED panel 2560x1440, Seagate 1TB HDD, Magic Mouse, Thunderbolt, audio-technica ATH-T44, Mac OSX 10.6.8
STEAM • uubuuW ... EVE Online • H00d
MACINTOSH – Most applications crash. If not, the operating system hangs.
intel pentiumMMX 200MHz, 64MB EDORAM, TsengLabs ET6000 2MB PCI, SoundBlaster AWE32 ASP 8MB ISA, HDD 4GB+850MB, DOS 6.22
ATARI 1024STFM, 1MB RAM, 3.5" FDD SingleSide, TOS
Apple iMac, i5 3,1GHz, 4GB RAM, Ati Radeon 6970M 1GB, 27" LED panel 2560x1440, Seagate 1TB HDD, Magic Mouse, Thunderbolt, audio-technica ATH-T44, Mac OSX 10.6.8
STEAM • uubuuW ... EVE Online • H00d
MACINTOSH – Most applications crash. If not, the operating system hangs.
- ArgCZ
- Začátečník
- Registrován: 16. črc 2010
Re: AMD FX-81xx, 61xx, 41xx - recenze, zkušenosti, dotazy
ale nejde o natrhnutí SB, spíše se má umět popasovat s 4C/8T SB což se mu daří, procesor se slabším výkonem na jádro nemůže porazit ten s výkonějším ani v GPU limited hráchdexterav píše: žeby nejak drtili SB sa ale povedať nedá...
tak tohle mě docela zajímá, můžeš říct kde? Ale vynech prosimtě MMO hry, tam každej už ví jak to je.dexterav píše: dajú sa nájť hry kde X6 poráža X4 aj napriek nižšej frekvencii celkom slušne a potom je tam SB i3 a tá natrha zadnice obom ešte aj po pretakte , takže je to o multi alebo nie?![]()
PS5, LG OLED65BX, Samsung HW-Q700A + SWA-9500S = 5.1.4 Dolby Atmos, DTS:X
- del42sa
- Pokročilý
- Registrován: 18. lis 2009
- Bydliště: Omicron Persei 8
Re: AMD FX-81xx, 61xx, 41xx - recenze, zkušenosti, dotazy
Krteq, já to chápu. Není třeba abyste mě tady s Wuuduu "evangelizovali"Krteq píše:Myslíš že na stránkách AMD bude relevantní vysvětlení bez marketingových přikrašovadel?del42sa píše:...
DX API může přesunout některé "contexts" ke zpracování na nevyužité/á jádro/a CPU, ale rendering samostatný provádí stále GPU. Částečně se výkon zvýší, ale nečekejte od toho zázraky. Engine musí být stále programován tak aby mohl škálovat přes určitý počet threadů.

A záraky rozhodně nečekám. Jde jen o lepší využití vícejádrových CPU, která doteď víceméně ve hrách nebyla využita. Viz:
Pomůže to tak spoustě her, které jsou CPU limited, protože když například některá hra (většina) běžně využívá jen jedno vlákno a ty máš třeba 6-ti jádro, tak seš CPU limited i když vlastně tvůj procesor má ještě 5 volných jader a výkonu dostatek. Tento paradox má právě odstranit DX11 MTR.“The game needs to setup a bunch of objects and then pass that on to the video drivers and finally to the GPU. As a result of this, it’s possible to choke the CPU while submitting a large number of objects to the GPU. In DirectX 11, multi-threaded rendering is achieved by turning the D3D pipeline into a 3 step process: the Device, the Immediate Context, and the Deferred Context. The important bit here is that the deferred context is full of things that have yet to be sent to the GPU, and that you can have a deferred context for each thread. When developers talk about multi-threaded rendering with DX11, this is what they’re referring to. When you use DX11s multi-threaded rendering capabilities correctly, you can have several threads assemble their deferred contexts, and then combine them into a single command list once it comes time to render the scene.”
Navíc klasické multivláknové programování pro hry je velice těžké, dá se říct že téměř nesplnitelné. V těch několika málo hrách, které využijí více jak dvě jádra jde spíše o to, že na jednom běží celý engine hry a na dalším např. AI, na dalším fyzika, ale to je asi tak to jediné, co jde paralelizovat. Nelze ale paralelizovat samotný engine hry viz:http://media.bestofmicro.com/directx-op ... 033-13.png
Naproti tomu DX11 MTR je featura, která umožňuje narozdíl od složitého klasického programování pro vícejádrové CPU, poměrně jednoduše využít výhod vícejádrových CPUIn spite of the fact that multi-threaded programming has been around for decades, mainstream programmers didn't start focusing on parallel programming until multi-core CPUs started coming along. Much general purpose code is straightforward as a single thread; extracting performance via parallel programming can be difficult and isn't always obvious. Even with talented programmers, Amdahl's Law is a bitch: your speed up from parallelization is limited by the percent of code that is necessarily sequential.
We’ve spoken to a number of developers about multi-threading – some have come up with ways to utilise the increased core count, while others have struggled to extract more performance and have often left those additional cores sitting idle. That’s becoming less and less of a problem nowadays as developers have started to think about threading, but there are still scenarios where the application is incredibly CPU limited.
Switching between threads is said to be fine grained, so the developer should be able to manually decide how and in what order operations are queued up for the Immediate Context interface. Each Device interface can load thread resources as and when it needs to, while the Deferred Context interface acts as a per-thread device context for future rendering operations – it queues up draw calls (or Display Lists) before passing them onto the Immediate Context interface when it’s ready for them. The end result of all this is that the future will be more parallel friendly. As two and four core CPUs become more and more popular and 8 and 16 (logical) core CPUs are on the horizon, we need all the help we can get when trying to extract performance from parallelism. This is a good move for DirectX and we hope it will help push game engines to more fully utilize more than two or even four cores when the time comes.
tady vůbec nejde o to, že by CPU počítaly grafickou scénu, vše to pořád leží na bedrech GPU. Pokud bude hra GPU limited , tak jí ani MTR nepomůže. CPU jen bude mít možnost pracovat a enginem hry paralelně. Jak jsem napsal předím Krtkovi, jde o lepší spolupráci GPU a CPU a odstranění CPU limitu.Wuuduu píše:A urcite vies, ake su jadra CPU slabunke v takychto vypoctoch, oproti GPU,... takze to percento bude tomu podobne.
Vliv na výkon porovnáme až bude tato featura zapnutá v Catalystech. Nebude pak problém otestovat SB 2600 a FX8150 např v BF3 s zapnutým a vypnutým MTR nebo v CivilizationV.
Naposledy upravil(a) del42sa dne sob 22. říj 2011, 14:54, celkem upraveno 3 x.
"The more you buy, the more you save" AI everywhere - Nvidia CEO at Computex 2023 https://www.youtube.com/watch?v=FhlE3m1trM4
Vega Primitive Shader combines the functions of vertex and geometry shader and with the right knowledge you can discard game based primitives at an incredible rate" https://pcper.com/2017/01/amd-vega-gpu- ... tecture/2/
MSI MPG GUNGNIR 110R White, CPU AMD Ryzen 7 9700X Granite Ridge, DeepCool AK500 White, GPU Sapphire Radeon RX 7600 8GB, MB MSI MAG X670E GAMING PLUS WIFI, 32GB DDR5 Patriot Viper Elite 5 32GB KIT 6600MHz, system HDD SSD M.2 Kingston FURY Renegade NVMe 1TB, Seagate Baracuda HDD 1TB SATA III , data HDD WD RED 1TB SATA III, Quad HD VA monitor 27" MSI Optix G27CQ4 Free Sync 165 Hz 10bit HDR, zdroj Be quiet! SYSTEM POWER 9 CM700W 80 PLUS Bronze, Win 10-64 bit Pro
Vega Primitive Shader combines the functions of vertex and geometry shader and with the right knowledge you can discard game based primitives at an incredible rate" https://pcper.com/2017/01/amd-vega-gpu- ... tecture/2/
MSI MPG GUNGNIR 110R White, CPU AMD Ryzen 7 9700X Granite Ridge, DeepCool AK500 White, GPU Sapphire Radeon RX 7600 8GB, MB MSI MAG X670E GAMING PLUS WIFI, 32GB DDR5 Patriot Viper Elite 5 32GB KIT 6600MHz, system HDD SSD M.2 Kingston FURY Renegade NVMe 1TB, Seagate Baracuda HDD 1TB SATA III , data HDD WD RED 1TB SATA III, Quad HD VA monitor 27" MSI Optix G27CQ4 Free Sync 165 Hz 10bit HDR, zdroj Be quiet! SYSTEM POWER 9 CM700W 80 PLUS Bronze, Win 10-64 bit Pro
- Hladis
- Moderátor
- Registrován: 24. čer 2004
- Bydliště: Varnsdorf - Athens
Re: AMD FX-81xx, 61xx, 41xx - recenze, zkušenosti, dotazy
ArgCZ: Nerad bych sklouzaval k OT ,ale v drtive vetsine her i3-2100 porazi cokoliv ze staje AMD
http://images.anandtech.com/graphs/graph4083/35049.png
http://images.anandtech.com/graphs/graph4083/35057.png
http://images.anandtech.com/graphs/graph4083/35050.png
http://images.anandtech.com/graphs/graph4083/35048.png
http://images.anandtech.com/graphs/graph4083/35047.png
http://images.anandtech.com/graphs/graph4083/35041.png
Myslim ze se opet muzem vratit k BD. U Civ5 ,ale je vytizeni CPU pri multirenderingu docela velke. Sice je CPU stale limitem ,ale ne tolik hlavne na nV kartach s podporou to dost pomaha.
http://forums.anandtech.com/showpost.ph ... stcount=28
http://images.anandtech.com/graphs/graph4083/35049.png
http://images.anandtech.com/graphs/graph4083/35057.png
http://images.anandtech.com/graphs/graph4083/35050.png
http://images.anandtech.com/graphs/graph4083/35048.png
http://images.anandtech.com/graphs/graph4083/35047.png
http://images.anandtech.com/graphs/graph4083/35041.png
Myslim ze se opet muzem vratit k BD. U Civ5 ,ale je vytizeni CPU pri multirenderingu docela velke. Sice je CPU stale limitem ,ale ne tolik hlavne na nV kartach s podporou to dost pomaha.
http://forums.anandtech.com/showpost.ph ... stcount=28
- del42sa
- Pokročilý
- Registrován: 18. lis 2009
- Bydliště: Omicron Persei 8
Re: AMD FX-81xx, 61xx, 41xx - recenze, zkušenosti, dotazy
Hladiš: ale ARg se ptal na situaci, kdy údajně Phenom X6 na nižší taktech měl porážet výše taktované Ph X4Hladis píše:ArgCZ: Nerad bych sklouzaval k OT ,ale v drtive vetsine her i3-2100 porazi cokoliv ze staje AMD
Myslim ze se opet muzem vratit k BD. U Civ5 ,ale je vytizeni CPU pri multirenderingu docela velke. Sice je CPU stale limitem ,ale ne tolik hlavne na nV kartach s podporou to dost pomaha.
http://forums.anandtech.com/showpost.ph ... stcount=28

\\jinak moc pěkný článek, je vidět že smysl to rozhodně má

\\\ Hladis: o.k. příště to napíšu správněWith NVIDIA's drivers now allowing Civ V to use multiple deferred contexts, Civ V's performance shot way up. With high-end GPUs performance damn near doubled at lower resolutions. Civ V was in fact CPU limited - it was CPU limited because it was only able to use a single thread to assemble its contexts, and that thread was maxing out the single GPU core it could use. This is why drivers played such a big part in Civ V's performance, because how drivers handled D3D11 contexts was the key to unlocking Civ V's performance.

Naposledy upravil(a) del42sa dne sob 22. říj 2011, 15:39, celkem upraveno 1 x.
"The more you buy, the more you save" AI everywhere - Nvidia CEO at Computex 2023 https://www.youtube.com/watch?v=FhlE3m1trM4
Vega Primitive Shader combines the functions of vertex and geometry shader and with the right knowledge you can discard game based primitives at an incredible rate" https://pcper.com/2017/01/amd-vega-gpu- ... tecture/2/
MSI MPG GUNGNIR 110R White, CPU AMD Ryzen 7 9700X Granite Ridge, DeepCool AK500 White, GPU Sapphire Radeon RX 7600 8GB, MB MSI MAG X670E GAMING PLUS WIFI, 32GB DDR5 Patriot Viper Elite 5 32GB KIT 6600MHz, system HDD SSD M.2 Kingston FURY Renegade NVMe 1TB, Seagate Baracuda HDD 1TB SATA III , data HDD WD RED 1TB SATA III, Quad HD VA monitor 27" MSI Optix G27CQ4 Free Sync 165 Hz 10bit HDR, zdroj Be quiet! SYSTEM POWER 9 CM700W 80 PLUS Bronze, Win 10-64 bit Pro
Vega Primitive Shader combines the functions of vertex and geometry shader and with the right knowledge you can discard game based primitives at an incredible rate" https://pcper.com/2017/01/amd-vega-gpu- ... tecture/2/
MSI MPG GUNGNIR 110R White, CPU AMD Ryzen 7 9700X Granite Ridge, DeepCool AK500 White, GPU Sapphire Radeon RX 7600 8GB, MB MSI MAG X670E GAMING PLUS WIFI, 32GB DDR5 Patriot Viper Elite 5 32GB KIT 6600MHz, system HDD SSD M.2 Kingston FURY Renegade NVMe 1TB, Seagate Baracuda HDD 1TB SATA III , data HDD WD RED 1TB SATA III, Quad HD VA monitor 27" MSI Optix G27CQ4 Free Sync 165 Hz 10bit HDR, zdroj Be quiet! SYSTEM POWER 9 CM700W 80 PLUS Bronze, Win 10-64 bit Pro
- Hladis
- Moderátor
- Registrován: 24. čer 2004
- Bydliště: Varnsdorf - Athens
Re: AMD FX-81xx, 61xx, 41xx - recenze, zkušenosti, dotazy
Pokud to myslel takhle ,tak beru zpet a prikladem je BC2 ,kde Thuban X4 porazi....kde Thuban diky vyssimu poctu jader porazi i nektere Lynfieldy ,ale je to spis rarita.
Urcite to smysl ma. Prave Civ5 je v tomhle pokrokova hra a dokaze z toho hodne tezit. U CPU limited her to dost pomuze muze odstranit pripady s padem FPS nekam do sklepa ve vypjatych situacich. Jeste hodim vysledky http://www.anandtech.com/show/4135/nvid ... 0-market/9
btw: nick bez toho š ale se s
Urcite to smysl ma. Prave Civ5 je v tomhle pokrokova hra a dokaze z toho hodne tezit. U CPU limited her to dost pomuze muze odstranit pripady s padem FPS nekam do sklepa ve vypjatych situacich. Jeste hodim vysledky http://www.anandtech.com/show/4135/nvid ... 0-market/9
btw: nick bez toho š ale se s

- ArgCZ
- Začátečník
- Registrován: 16. črc 2010
Re: AMD FX-81xx, 61xx, 41xx - recenze, zkušenosti, dotazy
já se ptal na příklad, kde níže taktovaný Thuban porazí více taktovaného Deneba ale zároveň oba porazí i3 SB, protože tady psal že takové hry najdeme, což mě zajímá, to je totiž velmi nepravděpodobné, tak mě zajímá kde takovej paradox nastane
taky je potřeba počítat s tím že Thuban má turbo a Deneb ne, aby pak to co dexterav píše nebyl jen dojem a ta domělá hra nepoužívala 1-2jádra a proto Thuban mohl použít vysoké turbo
taky je potřeba počítat s tím že Thuban má turbo a Deneb ne, aby pak to co dexterav píše nebyl jen dojem a ta domělá hra nepoužívala 1-2jádra a proto Thuban mohl použít vysoké turbo
PS5, LG OLED65BX, Samsung HW-Q700A + SWA-9500S = 5.1.4 Dolby Atmos, DTS:X
- dexterav
- Mírně pokročilý
- Registrován: 26. pro 2003
- Kontaktovat uživatele:
Re: AMD FX-81xx, 61xx, 41xx - recenze, zkušenosti, dotazy
http://pctuning.tyden.cz/hardware/proce ... 2?start=14
niekde som to vidieť musel
zase tam neni spolu z i3
http://pctuning.tyden.cz/multimedia/hry ... ci?start=5

niekde som to vidieť musel

zase tam neni spolu z i3

http://pctuning.tyden.cz/multimedia/hry ... ci?start=5

Intel Core i9 14900kf@6/6,2GHz,Strix Z790 F, 2X24GB 7,2GHz CL32 GSkill, Asus TUF 4090 3/23GHz , H2O + Carbide 600Q,ROG-THOR-1600T, 10TB 850X, Topping D50s + A50s + T5, MPG 321URX QD-OLED, S23Ultra, ITX 13700k + 4070Ti + Audinst Hud-Mx2 + THX-M50X
- DOC_ZENITH
- Středně pokročilý
- Registrován: 08. kvě 2010
- Bydliště: Praha
Re: AMD FX-81xx, 61xx, 41xx - recenze, zkušenosti, dotazy
Ono testy na PCT maj od Intelů vždy jen starší Nehalemy. SandyBridge paltformyu asi nemaj na trvalo protže v ní pravidelně netestujou. A staré I3 ne s tou Sandybridgovou nedá vůbec srovnávat, protože má pomalej přístup do paměti, atd.
- dexterav
- Mírně pokročilý
- Registrován: 26. pro 2003
- Kontaktovat uživatele:
Re: AMD FX-81xx, 61xx, 41xx - recenze, zkušenosti, dotazy
to ale na výsledku to akosi nič nemení tým horšie pre AMD 

Intel Core i9 14900kf@6/6,2GHz,Strix Z790 F, 2X24GB 7,2GHz CL32 GSkill, Asus TUF 4090 3/23GHz , H2O + Carbide 600Q,ROG-THOR-1600T, 10TB 850X, Topping D50s + A50s + T5, MPG 321URX QD-OLED, S23Ultra, ITX 13700k + 4070Ti + Audinst Hud-Mx2 + THX-M50X
- DOC_ZENITH
- Středně pokročilý
- Registrován: 08. kvě 2010
- Bydliště: Praha
Re: AMD FX-81xx, 61xx, 41xx - recenze, zkušenosti, dotazy
Tak člověk co si koupí CPU s Buldozer architekturou (jakejkoliv) na hraní her je padlej na hlavu, to snad vědi všichni.... Sakra, totálně useless Core2 quad dá v průměru lepší výsledky.
- rbclass
- Žlutá karta
-
- Registrován: 20. úno 2008
Re: AMD FX-81xx, 61xx, 41xx - recenze, zkušenosti, dotazy
ano,totalne useless
dalsi odbornik

tiez nechapem preco do toho pletu procesoriKrteq píše:A stále ten stejný omyl opakovaný stále dokola. DirectX 11 Multithreaded rendering nemá nic společného s multithreadingem na CPU (tedy krom názvu). U GPU se jedná o rozdělení úlohy renderingu na několik "stages", které se potom provádějí současně.
Naposledy upravil(a) rbclass dne sob 22. říj 2011, 17:50, celkem upraveno 2 x.