Re: Analýza latencí gpu - FrapsCut
Napsal: pát 15. úno 2013, 22:23
Pri počítaní plávajúceho priemeru vždy s ďalším snímkom jedna hodnota odpadne a druhá pribudne, čiže totožný plávajúci priemer pre dva po sebe nasledujúce snímky bude iba výnimočne a to vtedy, keď hodnota ktorá pribudne bude totožná s hodnotou ktorá odbudne (čiže ak hodnoty x-2 a x+3 sú totožné, pričom x je poradie aktuálneho snímku). Pozri si stĺpec B v prvom príklade, je tam vidno že sa neustále mení.
To že sa pri po sebe nasledujúcich snímkoch opakujú 4 hodnoty z 5 je zámer, je to podstata plávajúceho priemeru, ide nám o vyhladenie priebehu grafu aby sme približne zistili priemernú náročnosť danej scény. Nesmie ich byť ani príliš málo lebo sa nám z rozptylu čiastočne stratí vplyv microstutteringu (príklad 2, aj keď tam je to dané hlavne rozdielom medzi periodicitou a počtom snímkov pre plávajúci priemer - keby sme do plávajúceho priemeru brali párny počet snímkov tak rozptyl vyjde rovnako ako z celkového priemeru), ale ani príliš veľa, lebo nám aj zmeny v náročnosti scény budú zvyšovať rozptyl (príklad 1 s celkovým priemerom).
To že sa pri po sebe nasledujúcich snímkoch opakujú 4 hodnoty z 5 je zámer, je to podstata plávajúceho priemeru, ide nám o vyhladenie priebehu grafu aby sme približne zistili priemernú náročnosť danej scény. Nesmie ich byť ani príliš málo lebo sa nám z rozptylu čiastočne stratí vplyv microstutteringu (príklad 2, aj keď tam je to dané hlavne rozdielom medzi periodicitou a počtom snímkov pre plávajúci priemer - keby sme do plávajúceho priemeru brali párny počet snímkov tak rozptyl vyjde rovnako ako z celkového priemeru), ale ani príliš veľa, lebo nám aj zmeny v náročnosti scény budú zvyšovať rozptyl (príklad 1 s celkovým priemerom).