Stránka 3 z 4

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Napsal: sob 16. črc 2016, 23:51
od rbclass

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Napsal: pon 18. črc 2016, 09:38
od del42sa
zatím se k tomu musí vyjádřit vývojáři FutureMarku, ti uživatelé tam poněkud míchají hrušky a jablka dohromady, Vulkan a DX12 a Asynchronní shadery. Co je spíše více znepokojující je tohle:

http://semiaccurate.com/forums/showthre ... 7&page=207
Under the hood, the engine only makes use of FL 11_0 features, which means it can run on video cards as far back as GeForce GTX 680 and Radeon HD 7970.
pokud Nvidia nepodporuje plně asynchronní shader, to asi tolik nevadí. V hrách je to asi jedno, jedna firma má zkrátka v něčem výhodu a druhá zase v něčem jiném, nic neobvyklého. Nvidia má Teselaci, AMD má asynchronní shadery :)

Ten skutečný problém je v FutureMarku coby benchmarkovacímu nástroji DX12 a Asynchronních shaderů. Jak se dá nějakým nástrojem měřít přínos určité technologie, pokud ji ten nástroj nevyužívá nebo využívá pochybným způsobem ? Dají se potom ty výsledky které ten program na konci vyhodí brát vážně ? Jaký smysl potom to benchmarkování různých karet má ?

Re: 3DMark Time Spy

Napsal: pon 18. črc 2016, 12:09
od havli
3Dmark nikdy moc nereflektoval realny herni vykon, takze zadna novinka. Je to proste jen ta vec, co produkuje vzhledem k narocnosti humusackou grafiku a na konci vyhodi cislo. Nic vic.

Re: 3DMark Time Spy

Napsal: pon 18. črc 2016, 12:17
od Michal86
1231v3
8GB Kingston Blue 1644mhz
gtx 970 1520/8800

3537

Re: 3DMark Time Spy

Napsal: pon 18. črc 2016, 23:37
od oneb1t
havli píše:3Dmark nikdy moc nereflektoval realny herni vykon, takze zadna novinka. Je to proste jen ta vec, co produkuje vzhledem k narocnosti humusackou grafiku a na konci vyhodi cislo. Nic vic.
ano herni vykon to moc nereflekuje a proto je celkem skoda ze se to bere jako jeden z hlavnich testu vykonu

Re: 3DMark Time Spy

Napsal: stř 20. črc 2016, 17:49
od Hladis
3DMark je unbiased, autori ještě museli vydat vysvetlovaci dokument, ale i tak se to v diskusich slusne pere a michaj se tam dojmologie a fantaskni predstavy v jednom. Ostatne to ukazuje jen jednu věc. Zalezi kdo aplikaci pise, koho chce favorizovat, nebo to udela vyrovnane.
del42sa píše:zatím se k tomu musí vyjádřit vývojáři FutureMarku
Tady je jejich vyjadreni http://www.futuremark.com/pressreleases ... k-time-spy

Re: 3DMark Time Spy

Napsal: stř 20. črc 2016, 17:53
od oneb1t
to teda rozhodne unbiased neni :D to ze je jen 1 rendering path neznamena ze neni napsana specificky pro nejakou rodinu karet

jejich vysvetleni je usmevny co ale zustava je objem vypoctu ktery jsou async a tech je 20% z celkovyho casu coz je v porovnani s doomem kterej ma 40% nebo aots ktery ma okolo 90% docela malo na to ze to ma reprezentovat vykon v novejch hrach jak tam napsali

navic na GCN nespoustej maximalni pocet uloh kterej by spoustet mohli takze GCN karty nedosahujou v tomhle testu idealniho vytizeni jinac by 390X vychazela okolo 980TI a ne jen lehce nad 980 a fury X by vsechno ostatni snad krome GTX1080 prevalcovala

Re: 3DMark Time Spy

Napsal: stř 20. črc 2016, 18:09
od scootie007
Moze sa stat ze v buducich dx12 tituloch bude vykon medzi nvidia a amd vyzerat presne takto ako nam ukazal time spy? Ak ma Nvidia "paky" ovplivnit pouzivanie dx12 featur v time spy tak ovplivnit vyvojarov musi byt este lahsie nie? Tazke sa moze stat ze zo 100% dx12 titulov bude:
1: 80% vyzerat ako time spy
2: 10% ako hitmen/aos
3: 5% ako doom
4: 5% co pojde lepsie na nvidiach

Moze sa take nieco stat?

Edit: sam keby som vlastnil nejake studio tak by som skor prihliadol na 80% trhu uz len koli predajnosti a samozrejme peniazom sak o co ine vlastne ide nie?

Re: 3DMark Time Spy

Napsal: stř 20. črc 2016, 18:15
od oneb1t
o tom lze pochybovat protoze AMD drzi celej konzolovej trh a vsechny hry co jdou z konzoli jsou automaticky na GCN optimalizovany

Re: 3DMark Time Spy

Napsal: stř 20. črc 2016, 18:17
od Hladis
scootie007:
U her bude zalezet s kym ma jaky vydavatel/studio marketingovou smlouvu, nebo koho favorizuji samotni vyvojari. V AMD Evolved to tam budou prat optimalizovany pro AMD, v TWIMtbP zase pro nV. Ostatne nV muze vyuzit dalších x funkci, kde AMD prejede. Zatím to skreslujou vydany spatny porty a AMD Evolved hry. Jen jedna hra RoTTR je ze staje nV. Takze bude nejspis jasna diverzifikace her a vykon bude skákat ruzne dle toho, s kym se vyvojar momentalne kamaradi. 3DMark to pojal neutralne a ukazuje, ze není jen jedna cesta, ale ze se aplikace daji psat x zpusoby. Vysledek se da krasne ovlivňovat ve prospěch jednoho nebo druhyho. Kolik her bude mit pod palcem nV a kolik AMD je ted tezky vestit. Vzhledem k sile nV na PC trhu a jaky studia s nV spolupracuji, muze tohle vypadat vselijak, kazdopadne nV ma spolupraci s velkyma hracema na trhu a herne si vystřílela munici poslední roky na AAA titulech, takze ma "pauzu". Ted vychazi především hry od studii, co preferuji spis AMD.

Re: 3DMark Time Spy

Napsal: stř 20. črc 2016, 18:39
od scootie007
Chapem ja len ze ak mozu byt take velke rozdiely v dx12 medzi amd a nvidiou a ak si zoberieme ze nvidia ma 80% ludi, kolko ludi ma od nvidie mainstream? 970/980/1060 a nizsie? Dajme tomu 45% mozno az 50% a ak vydaju hru pod dx12, ktora na mainstream nvidii pojde 30fps a nizsie tak mozu automaticky pocitat s o 35-40% slabsou predajnostou.
Ak by ale hru spravili ako 3dmark ze pojde 60fps na amd aj nvidii tak bude kazdy spokojny (samozrejme okrem amd)
A konzoliam staci 30fps a vypnut polku detailov takze to by nemal byt problem

Ale to je len moje zmyslanie ze ako by som rozmyslal (zdravy sedliacky rozum ;)

Re: 3DMark Time Spy

Napsal: stř 20. črc 2016, 18:54
od Hladis
scootie007
Na PC nV vede o Titanik, ale AMD ma konzole. Pro PC se musí delat konverze, nebo verze her zvlast. Prilis neoptimalizovany port, nebo na AMD riznuta hra, tedy muze ject na AMD daleko lepe. 3D Mark je synteticky bench, delan s ohledem ciste na testy PC, takze nemusi tohle reflektovat.


hladis//Promaz OT.

Re: 3DMark Time Spy

Napsal: pát 22. črc 2016, 16:38
od oneb1t
existuje zpusob jak preskocit to debilni demo i kdyz to nemate koupeny
1. spustite test
2. jakmile to zacne nabihat tak ctrl+shift+esc (spravce uloh)
3. sestrelit 3dmark time spy windows workload
4. uz bezi normalne graphic test 1 :D

podpisy az na letisti :)

Re: 3DMark Time Spy

Napsal: pát 22. črc 2016, 16:46
od scootie007
Preboha ved stoji par korun

Re: 3DMark Time Spy

Napsal: pát 22. črc 2016, 16:49
od oneb1t
koupil bych si to kdyby to nebylo "biased"
ale takhle mi to za to nestoji

Re: 3DMark Time Spy

Napsal: ned 31. črc 2016, 21:39
od kesi
oneb1t píše:existuje zpusob jak preskocit to debilni demo i kdyz to nemate koupeny
1. spustite test
2. jakmile to zacne nabihat tak ctrl+shift+esc (spravce uloh)
3. sestrelit 3dmark time spy windows workload
4. uz bezi normalne graphic test 1 :D

podpisy az na letisti :)
Obrázek

Upgradoval jsem přes Steam na Time Spy a nevím, jak mám rozjet Fire Strike, když mi to ze Steamu hned hodí Time Spy? Jde to vůbec? :oops:

Re: 3DMark Time Spy

Napsal: ned 31. črc 2016, 21:44
od Krteq
V pravo nahoře vyber Benchmarks a vyber Fire Strike :)

Re: 3DMark Time Spy

Napsal: čtv 11. srp 2016, 11:12
od skaven321
Nitro+ RX480 4GB - 3963 graphics score(7400MHz - vram)
Nitro+ RX480 4GB - 3984 graphics score(7600MHz - vram)

Re: 3DMark Time Spy

Napsal: sob 13. srp 2016, 14:44
od orgasmic
1 692 IN Time Spy (V1.0)
Notebook z popisu :D

Re: 3DMark Time Spy

Napsal: sob 13. srp 2016, 15:49
od dexterav
TimeSpy

celkové 2195
grafika 1931

http://www.3dmark.com/spy/232620

5960X 4,4
950GTX 1,465/7400
4x8GB 2400MHz
W10PA
369.09

950 sa fakt preceňuje :D