Stránka 3 z 10
Re: Factorio
Napsal: pát 10. úno 2017, 06:55
od nou
To ti kto povedal ze to bude 100000? Teda ano tych 100000 to bude ale na to musis ist par kilometrov od spawnu. Totiz mnozstvo surovin sa zvysuje so vzdialenotou od spawnu.
Re: Factorio
Napsal: pát 10. úno 2017, 07:06
od madPav3L
Alfajk píše:nejak spatne se me generujou mapy, i pri nastaveni :
Frequency: Lowest
Size: Max
Richness: Max
mam nejvetsi hromadky okolo 6000, sem tam 9000, pri tom by meli dosahovat 100 000 surovin, zkusil jsem reinstal i vypnuti modu, ale pokazdy stejnej vysledek, co to s tim generatorem mam?
/e> tohle nastaveni
Kód: Vybrat vše
>>>AAAOABUAAAADAwYAAAAEAAAAY29hbAEFBQoAAABjb3BwZXItb3Jl
AQUFCQAAAGNydWRlLW9pbAUFBQoAAABlbmVteS1iYXNlAwMDCAAAAGl
yb24tb3JlAQUFBQAAAHN0b25lAQUFDOlFaYCEHgCAhB4ABQF/ptg9<<
<
a takovydle resource
https://abload.de/img/factorio_2017_02_10_0azoke.png , nechapu... myslel jsme si, ze to podelal update, ale ono to nejde ani na starsi verzi
Generují se dobře, těch 100000 na celé ložisku ano, ale v jednom políčku těžko... jedině, že by jsi měl RSO mod (Resource spawn overhaul), tam by se to dalo upravit.
Tady je tabulka s velikostí ložisek se vzrůstající vzdáleností od startu.
Re: Factorio
Napsal: pát 10. úno 2017, 11:56
od Alfajk
RSO nemam, ale stejne se me to zda divny, nebo toho je vazne takhle malo?
start pozice -
https://abload.de/img/start2dqhn.jpg
1 km -
https://abload.de/img/1km5yov2.png
5 km -
https://abload.de/img/5kmi4oy5.jpg
to si asi fakt budu muset pohrat v editoru
Re: Factorio
Napsal: pát 10. úno 2017, 12:36
od madPav3L
To je naprosto normální.
Re: Factorio
Napsal: pát 10. úno 2017, 13:54
od Alfajk
achievmenty - mody je vypinaji? editovana mapa se nachazi ve "scenarios", tzn taky bez achievmentu?
a k editoru map:
Deleting Entities
Cursor
When using the cursor tool, you can hover over the entity you wish to delete, and press "X" on your keyboard.
Spray/Paintbrush
When using either the spray or the paintbrush, right click to "unspray".
at klikam jak chci, nic to nemaze, co delam spatne?
Re: Factorio
Napsal: pát 10. úno 2017, 17:49
od nou
Moddy achivmenty nevypnaju ale maju ich zvlast. Do Steam sa zapisu len pri hrani bez modov. Pri hrani s modami ich dostanes ale ostanu iba v hre. Pouzitie konzoly achivmenty vypne.
Na mape z editoru sa achivmentie tiez nedaju ziskat. Inak neviem preco sa tak stazujes na mnozstvo surovin. Uz na startovnej pozicii ich vytazis az za 12 hodin. Aj tak byva problem skor s rychlostou tazby ako mnozstvom.
Ak ti je to fakt malo tak si spawni cez tento prikaz
https://wiki.factorio.com/Console#Add_n ... urce_patch
Re: Factorio
Napsal: ned 12. úno 2017, 12:19
od Alfajk
uz jsem se do toho trochu dostal, vlaky ani roboti zatim nejezdi a obvody jsou spanelska vesnice, ale lepsi se to
momentalne resim, jak rozvazet suroviny, mam 4 samostatny smelt stationy, ty maji relativne dostatecnej prisun, odvazim to ven z tovarny na beltu(nejrychlejsi) a nasledne to splituju nejrychlejsim spliterem pro tovarny, ale uz na druhym "rozdeleni" to nestiha dovazet, jak to lze vyresit? nijak uz to nezrychlim a dalsim belt tam taky nacpat nemuzu
a nejakej doporucenej tutorial na roboty, ligistic(to v okne inventare), logisticky truhly a ty obvody k nim?(zelenej a cervenej drat) na youtube toho je samozrejme mraky, ale 20 minut video je strasne casu
Re: Factorio
Napsal: ned 12. úno 2017, 12:26
od madPav3L
Jestli umíš anglicky tak
http://guide.factorio.com/12-the-logistics-system.html je to hezky vysvětleno.
Circuit network (jak ty říkáš zelený a červený dráty) tě nemusí vůbec zajímat, není to vůbec potřeba pro tebe jako začátečníka.
Re: Factorio
Napsal: ned 12. úno 2017, 12:34
od Leon_
skor je asi u neho ten problem, ze dospel do stadia, ked zisti(l) že postavil na zaciatok maly rozvoz surovin
, neboj prerabat to je furt sranda
dovazas asi aj malo surovin (na) dopravnik(y)mi. Hlavné suroiny musíš mať natrieskane na veľa pásoch aby to stíhalo,...
inšpirácia
http://images.akamai.steamusercontent.c ... 9C8EBFEB7/
http://img15.hostingpics.net/pics/67906 ... htmare.png
ja sa snažím čo najskor vyskumat logistickych robotov a potom pouzivat pasy max este na elektricke obvody a konec, vsetko to potom rozvazat robotami do logistickych truhiel.
Re: Factorio
Napsal: ned 12. úno 2017, 15:46
od Alfajk
tak trochu moudrejsi jsem, ale musim si to vyzkouset ve hre
a jak je to se savama/modama a nasledne updatama? muzu mody do hry zapinat i vypinat libovolne, kdyz nacitam porad jeden save? neco jsem s tim zkousel a vyhodilo to chybu o neshodujici se verzi
co se teda stane, pokud vyjde update hry, ja pouzivam mod pro starsi verzi, update na mod nevyjde a tudiz nebude fungovat a ja nactu save, kde byl tenhle mod aktivni? daji se ty "nasledky" modu nejak fixnout, nebo je ten save uz proste rozbitej a dokud nevyjde funkcni mod, nepujde hrat?
Re: Factorio
Napsal: ned 12. úno 2017, 16:19
od madPav3L
Mody můžeš přidávat/odebírat libovolně jak chceš, já to tak dělám pořád.
To že ti to vyhodilo chybu znamená, že ten mod není pravděpodobně aktualizovaný pro tvojí verzi hry.
Pokud vyjde nová verze hry a mody nebudou aktualizované a ty je tudíž budeš mít vypnuté, tak se nic neděje,
save půjde vždy načíst, ale pokud jsi měl nějaký mod, který přidával obsah, tak o ten konkrétní obsah přijdeš
EDIT
V nějakém tvém předchozím příspěvku jsem viděl, že máš nainstalovaný bottleneck mod, když ten mod vypneš, tak se defakto nic neděje, nepřidává žádné nové objekty takže o nic nepřijdeš.
Pokud by jsi měl třeba nainstalovaný
Warehousing Mod, tak po jeho vypnutí/odstranění přijdeš o ty postavené sklady a všechno co bylo v nich, protože jsou to nové objekty ve hře.
Re: Factorio
Napsal: ned 12. úno 2017, 23:15
od Alfajk
tak to maji vcelku sikovne osetreny, cekal jsem horsi nasledky... ten mod jsem uz fixnul, stacilo prepsat jednu podminku v configu, ktera hlidala verzi
muze me jeste nekdo polopaticky vysvetlit rozdil mezi Passive Provider Chest a Active Provider Chest? porad me jejich pouziti neni jasny, nebo jsem pro active zatim nenasel vyuziti, protoze kdyz jsem ji buildnul, itemy z ni mizeli rovnou do Storage Chest, k cemu teda je?
kazdopadne staveni s robotama tomu dava novej rozmer, ted uz jen automatizovat vsechny drobny vyroby
a jestli jsem teda roboty pochopil, ted uz nepotrebuju belty, kdyz jich mam treba 1000? dokud to bude v orange zone robotu, muzou cokoliv a kdykoliv dovazet, pokud se to v miste vyroby uklada do pasive provider chest a v miste pozadavku vyklada z requester chest?
jednou jsem omylem propojil trubky chemikalii, petroleum s light oilem a okamzite to narvalo vsude petroleum, i do mist, kde to pred propojenim skladovalo light oil a rozlilo se to po vsech trubkach light oilu, jak se to po tomhle da opravit? jak vypumpovat ten preteklej petroleum z mist, kde nema bejt?
a kdyz pouziju spliter, aby dorovnaval pas, na kterym material chybi, jak se bude chovat ten pas, jedouci rovne, odkud material beru? i kdyz z nej neodebiram vsech 50%(v tom doplnovanym pasu toho moc nechybi), ktery spliter rozdeluje... to proste celej posun beltu v tom smeru "oberu" o 50% propustnosti?
Re: Factorio
Napsal: pon 13. úno 2017, 07:57
od nou
veci z active provider su aktivne presuvane do storage chest. passive provider su presuvane len ak ich niekde vyziadaju teda do requester chest alebo hrac.
ano spravne roboti sa takto daju pouzit len treba zabepecit aby boli jednoltive roboporty prepojene.
ano jedine riesenie na taketo pomiesanie tekutin v trubkach je uplne ich zrusit a prestavat. ono otoiz to toho light oil tam bolo asi malo tak ho petroleuzm vytlacil. treba stavat opatrne.
ano splitter sa ta pouzit aj ako zlucovac. samozrejme ak mas dva pasy na 80% a 40% kapacity tak ti to bude brzdit. dalsie pouzitie je ako balancer kedy z dvoch 80% a 40% naplnenych pasov spravy dva 60% naplnene.
a ten pas co nestiha je uz modry? lebo aj jeden modry pas dokaze zasobovat dost vela tovarni.
Re: Factorio
Napsal: pon 13. úno 2017, 16:39
od Alfajk
jj modrej pas, mel by mit "prostupnost" 40 itemu/sekunda, stejne tak modrej spliter, ale me by zajimalo, jak se to chova, pokud nevyuzivam celejch 50% rozdeleni, teda 20 itemu na jeden pas
v cislech: na beltu jede 40 itemu, je plnej, dojede to ke spliteru, kde se oboje rozdeli na pulku, 20 jeden a 20 druhej pas
ja ale pouziju tu druhou pulku na doplneni pasu, kde chybi jen 10 itemu, co se stane s tim zbytkem (10), kdyz 20 pojede svoji cestou dal? zustanou stat, nebo se proste nerozdeli a pas v tu chvili poveze 30 itemu/sekunda?
Re: Factorio
Napsal: pon 13. úno 2017, 19:07
od nou
Ak je splitter na jednej strane blokovany tak potom ide vsetko druhou cestou plnou rchlostou. Ak zase spojuje tak berie na striedacku z jednej alebo druhej strany. Ak zrovna nie je dostupne tak zoberie aj z prvej.
Re: Factorio
Napsal: úte 21. úno 2017, 21:47
od Alfajk
tak roboti litaji, vlak jezdi (dokolecka, ale jezdi) a satelit je ve vesmiru, 45 hodin na jednu mapu
ted prijdou na radu mody, nahodil jsem
https://mods.factorio.com/mods/Simdezimon/Nucular a
https://mods.factorio.com/mods/Superche ... n%20Cannon , ten druhej se zda, ze bude chodit, jen ho vyzkoumat v technologiich, ale u nucularu jsem narazil na problem, ze na mape nemam zadny uranium pro tezbu, da se to nejak fixnout? zkusil jsem bezet kus do neobjeveny oblasti aby to vygenerovalo novej chunk, ale nenarazil jsem na nic
nejakej tip na mod, kterej to trochu rozsiri? nechci complet overhaul jako treba Bob, to je moc slozity
Re: Factorio
Napsal: stř 22. úno 2017, 10:24
od nou
Skusil som naistalovat nuclear a nacital som vanila mapu. Po prejdeni do neobjavenych oblasti som nasiel uranovu rudu takze treba len hladat.
Re: Factorio
Napsal: pát 21. dub 2017, 17:54
od madPav3L
https://www.factorio.com/blog/post/fff-187 Povinná četba pro všechny kdo hrají Factorio, asi nejlepší blog post od jejich začátku.
Jinak příští týden v úterý bude k dispozici update 0.15, největší update v historii hry.
Re: Factorio
Napsal: pát 21. dub 2017, 17:59
od Leon_
j dík za pripomenutie a že si nezabudol
... idem počítať
Re: Factorio
Napsal: pát 21. dub 2017, 18:03
od Alfajk
jdu si to precist... kolik jeste chystaji updatu? pripadne jaky dalsi "major" funkce jsou v planu?