Stránka 3 z 14
Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 Heart of Chornobyl - Technická stránka hry
Napsal: čtv 21. lis 2024, 12:53
od Thellwin
Tak nejnovější drivery zřejmě trochu pomohly. Dal jsem tomu dalších cca 25 minut do té první vesničky a pak toho vědeckého bunkru a FPS kolem 80 venku. Paradoxně v interiérech se to nijak zvlášť nezvedlo, taky to lítalo kolem 80-90 FPS.
Dotaz - jde nějak zachovat save z Gamepass verze a pak případně po zakoupení jinde použít, abych mohl pokračovat?
GPU si s mým UV profilem 2835 MHz / 25000 @ 1.0 V nesáhlo dle GPU-Z na víc jak 216 W.
Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 Heart of Chornobyl - Technická stránka hry
Napsal: čtv 21. lis 2024, 12:58
od Krteq
První módy na Stalker 2 na ModDB
A hned první na nerf bloodsuckerů a poltergeistů od autora GAMMA (Grokitach)
https://www.moddb.com/games/stalker-2/a ... ltergeists
//mouse lag "fix"
Go to "C:\Users\"user name"\AppData\Local\Stalker2\Saved\Config\WinGDK\Input.ini"
paste
[/script/engine.inputsettings]
bEnableMouseSmoothing=False
bViewAccelerationEnabled=False
save
Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 Heart of Chornobyl - Technická stránka hry
Napsal: čtv 21. lis 2024, 13:13
od Paul
satik píše: ↑čtv 21. lis 2024, 11:41
Tohle teoreticky může bejt i úmyslný (zapnout stíny tam je otázka přehození jedný proměnný), když máš světlo někde blízko kamery a pak s tím přijde blízko k objektu, kterej vrhá stíny (třeba když procházíš vegetací), tak ty stíny můžou bejt docela divoký a může to ve výsledku působit rušivějc, než když tam ty stíny nejsou.
Tak v původní trilogii to nijak nerušilo a v SH2 kterej běží na UE5 to taky nijak neruší. Atmosféra je bez toho o dost slabší imho.
Jestli to spíš nevypli kvůli výkonu..
Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 Heart of Chornobyl - technická stránka hry
Napsal: čtv 21. lis 2024, 13:36
od spajdr
Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 Heart of Chornobyl - technická stránka hry
Napsal: čtv 21. lis 2024, 13:40
od _vuLva_
To je úlet. Dodělej si sám. Už to nekdo zkoušel?
Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 Heart of Chornobyl - technická stránka hry
Napsal: čtv 21. lis 2024, 13:40
od marek16
Stalker 2: Heart of Chornobyl performance analysis—Everyone gets ray tracing but the entry fee is high
https://www.pcgamer.com/hardware/stalke ... e-is-high/
Stalker 2: Heart of Chornobyl best graphics settings guide
https://www.pcgamer.com/hardware/stalke ... ngs-guide/
Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 Heart of Chornobyl - technická stránka hry
Napsal: čtv 21. lis 2024, 13:57
od berat33
Mám v tom cca 2 hodiny a je to v lepším stavu, než jsem čekal
5800x3d, RTX 4080, 32GB RAM, 1440P - DLSS Q - FG ON - 120-130 fps.
Nevšiml jsem si nějakých extra propadů fps, ale jsem na začátku hry. FG se v cutscenách vypíná, to snad opraví.
Musím zkusit ten mouse lag "fix", jinak je ten input lag hrozný.
Třeba takový Silent Hill 2 byl za mě v daleko horším stavu...
Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 Heart of Chornobyl - technická stránka hry
Napsal: čtv 21. lis 2024, 14:04
od satanicek666
ja si silent hill 2 remake v pohode hrajem a ide bez problemov a nevidim tam ziadne bugy...ako na UE engine kde je ten stuttering dost vyrazny sa to da hrat
Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 Heart of Chornobyl - technická stránka hry
Napsal: čtv 21. lis 2024, 16:08
od Paul
Silent Hill 2 taky zrovna hraju a občas tam je miniframedrop, ale nic co by rušilo nějak výrazně. Ale hlavně to má narozdíl od Stalkera nerozbitou podporu gamepadu a funkční stíny od baterky
Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 Heart of Chornobyl - technická stránka hry
Napsal: čtv 21. lis 2024, 20:14
od madPav3L
https://www.youtube.com/watch?v=cHQ3jAeza60
STALKER 2: Heart of Chornobyl - PC/Xbox Series X|S Review - Digital Foundry Tech Review
Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 Heart of Chornobyl - technická stránka hry
Napsal: čtv 21. lis 2024, 20:58
od GaGy
Po každém spuštění musím invertovat myš.
Když sem si nabindoval chůzi na RFDG tak mi nechtěla postavička vylézt po žebříků.
Grafika mě překvapila a je hezká, z EPIC nastavení sem to stáhnul o jedno dolů a zapl FSR a cca 90 fps. Bude to chtít upgrade
Hraju druhou obtížnost a upe jednoduché to není.
Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 Heart of Chornobyl - technická stránka hry
Napsal: čtv 21. lis 2024, 22:14
od _vuLva_
Tak jsem nahodil tyhle dva mody a je to o chlup lepší. Hrál jsem s tím cca 4h a bez problému. V obraze není tolik bordelu a přijde mi to zaostřenější. FPS víceméně stejný. Druhej mod ubere celkový HP těch dvou monster co do nich musíte vysypat tři zásobníky. Už to není takovej pain.
S.T.A.L.K.E.R. 2 - Ultimate Engine Tweaks
https://www.nexusmods.com/stalker2heart ... escription
Grok's less tanky bloodsuckers and poltergeists
https://www.nexusmods.com/stalker2heart ... escription
Jinak všiml jsem si dalších bugů. Levitující předměty a NPC, problikávající textury (na základně s vrtulníkem). Dělá vám to taky?
Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 Heart of Chornobyl - technická stránka hry
Napsal: čtv 21. lis 2024, 22:19
od Krteq
Ty levitující věci a NPC reportovali snad všechny recenze co jsem četl
Grokitachiho nerf na bloodsuckery a poltergeisty tu je pár postů zpět
Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 Heart of Chornobyl - technická stránka hry
Napsal: pát 22. lis 2024, 14:40
od AllowedCry
Hraji to na střední obtížnost a teď jsem si dal fight s třemi bloodsuckery naráz, stálo to 10 lekárniček a trošku jsem se u toho zapotil, ale udolal jsem je všechny (napoprvé a to měli moment překvapení) a nepřijde mi, že by to bylo těžší než ve starších stalkerech, spíš dnešní hráči stojí za prd
Jinak už mám 17 hodin, problémy s texturama, potopené npc v zemi atp jsem už viděl, zatím bez pádu a bez překážek v pokračování.
Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 Heart of Chornobyl - technická stránka hry
Napsal: pát 22. lis 2024, 15:35
od renek1
Tak jsem narazil na zamrznutí hry a pomuže jen Správce úloh a Ukončit
Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 Heart of Chornobyl - technická stránka hry
Napsal: pát 22. lis 2024, 16:52
od Thellwin
Ja zatím narazil přesně na tři chyby/bugy ... hra mi hlásí odehrané 2.5 hodiny, reálně to bude víc, párkrát jsem chcípnul
První byl jeden zamrznutý nepřítel uprostřed boje, který nereagoval na dění kolem
Druhé bylo levitující tělo viz screen
A napotřetí mi hra spadla s chybovou hláškou během načítání.
Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 Heart of Chornobyl - technická stránka hry
Napsal: pát 22. lis 2024, 17:10
od Mafian277198
AllowedCry píše: ↑pát 22. lis 2024, 14:40
Hraji to na střední obtížnost a teď jsem si dal fight s třemi bloodsuckery naráz, stálo to 10 lekárniček a trošku jsem se u toho zapotil, ale udolal jsem je všechny (napoprvé a to měli moment překvapení) a nepřijde mi, že by to bylo těžší než ve starších stalkerech, spíš dnešní hráči stojí za prd
Jinak už mám 17 hodin, problémy s texturama, potopené npc v zemi atp jsem už viděl, zatím bez pádu a bez překážek v pokračování.
Jj, z Fallout 76 sem zblblej... po tom, co sem Flaksu nedal nožem, upír mě 2x zabil a na poltrgaista vyplejtval 5 zásobníků, sem to přepnul na lehkou úroveň
.
Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 Heart of Chornobyl - technická stránka hry
Napsal: pát 22. lis 2024, 20:17
od satanicek666
neodolal som a kupil som...dajte dajake fajne nastavenie na zostavu v mojom popise.samozrejme v hdr
Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 Heart of Chornobyl - technická stránka hry
Napsal: pát 22. lis 2024, 22:45
od wallot
Proc s vypnutym upscalingem se divne trpiti vsechny bile povrchy? Nema na to vliv zadne jine nastaveni hry
http://img.radeks.net/none.png
Pokud zapnu jakykoliv upscaling (bezne jedu FSR s NativeAA) tak je vse v poradku.
http://img.radeks.net/fsr.png
Jnak EPIC 2k native 50-75fps bez dropu ci nejakeho stutteringu (mod proti nemu mam) Takze pohoda. Ale teda AI chce hodne opravit. NPC te vidi pres pul mapy a nebo naopak stoji a cumi do zdi.
Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 Heart of Chornobyl - technická stránka hry
Napsal: pát 22. lis 2024, 22:57
od Sobo