Stránka 3 z 3

Napsal: úte 6. zář 2005, 18:55
od Spirit
OBR ty o com pises??? Nevies pochopit ze nech je cpu akekolvek, pri vyssom rozliseni a AA +AF a max detailoch je brzdou JEDINE grafika !!!

Obrázek

Tazko pochopit ten obrazok ??? S rozlicnymi cpu sa dosahuje aj s 7800gtx ROVNAKY VYSLEDOK !!!!!!

Len pre informaciu. Cpu pri hrach prepocitava iba trajektorie predmetov, teda ich pohyb, drahu atd... Vsetko ostatne (teda rendering) robi grafika a pri vysokom rozliseni a vysokych detailoch (teda obrovske naroky na grafiku) uz nestiha grafika. CPU stale robi takmer rovnaku pracu, nech su detaily ci rozlisenie akekolvek !!!
Pricom grafika robi podstatne viac... Pochopis to uz konecne????? :roll:

Napsal: úte 6. zář 2005, 20:28
od no-X
Spirit: díky... už jsem chtěl napsat něco, za co bych zřejmě dostal doživotní ban, ale pokud někdo napíše, že stejný výsledek na 3GHz i na 4GHz CPU je ukázka limitace procesorem, tak je pro mě ******** a ********* *******, kterej snad myslí ******

Napsal: úte 6. zář 2005, 21:23
od shadow
OBR píše:prave ze ne, vsechny dnesni cpu jsou vzhledem k desetinasobne rychlejsim GPU pomale, a to je ta limitace, jednoduse receno ani s nejlespim dnesnim cpu a gpu neprekonas urcitou hranici fps, pokud by nekdo treba dokazal upravit kod nejaky hry aby bezela pro X2 vysledna fps bude o dost vyssi.
V rámci této tvé logiky (čím lepší CPU -> tím obecně vyšší framerate) by ale měly být rozdíly třeba už mezi A 64 3000+ a A 64 FX57. A to většinou nejsou, jak ukazuje názorně tabulka z Doomu III, nebo i benchmarky z dalších her na FiringSquadu. Jedinou výjimkou je snad ten FarCry...

Ale ve vyšším rozlišením s vysokou hodnotou FSAA a AF už hraje roli v drtivé míře grafika, a tak rozdíly nejsou ...ani v případě FarCry... tak markantní... bez ohledu na výkonné CPU. Limitací je právě výkon grafiky, kdy se při 1600x1200x32, 4x FSAA,16x AF, nedostaneš přes, já nevím, 80 FPS, ani kdyby ten FarCry optimalizovali na dual-core. Prostě není výkon GPU -> na vyšší framerate se nehneš, ať máš sebelepší procák.

Napsal: úte 6. zář 2005, 21:29
od hoblajz
takže z vaší debaty jsem teda pochopil, že na to procák mít budu...díky

Napsal: úte 6. zář 2005, 21:36
od alea206
mě jako koncovýho uživatele spíš zají má rozdíl 13,1 FPS způsobený grafikou než 0.2 FPS způsobených procesorem. A řek bych že většinu normální populace taky.
Jinak 0.2 FPS se skoro dá považovat za statistickou odchylku, nebo odchylku způsobenou okamžitým stavem systému.

Napsal: úte 6. zář 2005, 23:23
od Spirit
hoblajz píše:takže z vaší debaty jsem teda pochopil, že na to procák mít budu...díky
samozrejme :-D

Napsal: čtv 8. zář 2005, 16:31
od vesna
Nevím co tady řešíte. Furt dokola to samé. Prostě když chci lepší výkon ve hrách přejdu z 6600GT na 7800GT a nechám si stejný procák, třeba 3200+. Výkon bude o dost větší.(saomozřejmě se zaplýma detailama, ale o to tu go)

Napsal: čtv 8. zář 2005, 17:53
od Spirit
Riesime, teda skor sme uz doriesili OBR-ove kraviny co tu postoval. :wink:

Napsal: sob 10. zář 2005, 08:09
od Mendor
Shit píše:Udělal jsem uprade z 6800 16/6 na 7800GTX a na stejným CPU (viz.popis) je to rozdíl obrovský... :roll: Ale ta karta se asi fláká, nehřeje se.....

teda takto blbý upgrade ......7800GTX je hovadina. Za chvilku unreal 3 s ps4.0 a můžeš ji zahodit

Napsal: sob 10. zář 2005, 09:36
od alea206
Unreal 3 nebude mít PS ani VS 4.0 ale 3.0.

Napsal: sob 10. zář 2005, 10:17
od Spirit
alea206 píše:Unreal 3 nebude mít PS ani VS 4.0 ale 3.0.
presne tak...

2 Mendor: a jasne, ked vyjde SM4 tak vsetci co maju 7800gtx tak ju vyberu z PC a zahodia ju...sa zobud :stupid: Tato karta bude este dost dlho postacujuca... A inak potom nikdy by si podla teba nikto nemal kupit nic z dnesneho high-end, pretoze o rok by uz zasa nieco vyslo nove a zasa by vsetci museli pozahadzovat svoje karty :lol: S takym pristupom si nikdy nic nekupis...

BTW: Na SM4 si este dlho pockame, az cca o pol roka (po vyjdeni U3 enginu) sa zacnu hry staviat na SM 3...Takze SM 4 je este v nedohladne :wink:

Napsal: sob 10. zář 2005, 12:42
od alea206
Ono první vlaštovky na PS 3.0 už mám ale ty spíš dávaj rovnítko PS3.0=HDR viz FC, HL2:LC nebo AoE 3. Mimochodem u AoE3 je rozdíl mezi 3.0 a 2.0 celkem dost brutální

Napsal: sob 10. zář 2005, 13:32
od Spirit
alea206 píše:Ono první vlaštovky na PS 3.0 už mám ale ty spíš dávaj rovnítko PS3.0=HDR viz FC, HL2:LC nebo AoE 3. Mimochodem u AoE3 je rozdíl mezi 3.0 a 2.0 celkem dost brutální
Dokazes hodit nejakyu link kde by som si pozrel rozdiel?? Nejaky screenshot...bol by som velmi vdacnyy...

Napsal: sob 10. zář 2005, 13:54
od alea206
Tady je je to při 1024x768 všechno na max akorát sem měnil shader quality
http://forum.pctuning.cz/gallery/index.php?cat=17521

Jinak AoE III dokáže vykouzlit artefakty po 1,5 hodině hraní i na taktech na kterejch DOOM3:RoE vydržel 4hodiny

Tady je něco z FC http://www.elitebastards.com/hanners/fa ... hdr_tn.jpg

A video z HL2:LC kde je vidět rozdíl mezi HDR1 a HDR0 se mi nechce hledat. Ale najdeš ho na takřka každý stránce ohledně HL2. Myslim že je i na http://www.hrej.cz

Napsal: sob 10. zář 2005, 14:54
od Spirit
no hmmm.pozeram rozdiel, textury su krajsie, no skor tam pribudli iba tiene a vodna hladina sa snad este zhorsila... cojaviem...

//edit: diky sa shoty :)

Napsal: sob 10. zář 2005, 16:03
od niatheppe
Koukam, že už se tu OBR neobjevil, asi mu došlo co nam to tady plkal, no nic.

Koukal jsem na ty screeny, musim říct, že jsem Age 3 ještě nezkoušel, teprv dneska budu mít demo, ale doufám že tam nebudu muset nastavit low kvalitu shadrů, protože je to fakt uplně jiný.

Napsal: ned 11. zář 2005, 10:02
od swarm
Je dobře, že v diskuzi jste si to tu u vyříkali, ale jenom bych dodal než se tu objeví něco podobného...
OBR píše:Omezovani grafiky procesorem prave dochazi naopak na druhe strane spektra, v nejvyssich rozlisenich pri zapnuti maximalnich optimalizaci. A je to zpusobeno tim ze procesor nedodava dostatecne mnozstvi dat grafice a ta je brzdena.
CPU zpracovává úplně stejné množství dat nezávisle na rozlišení, AA a AF. Tohle berte jako fakt a potom sem nikdo nebude psát takové bludy.

Napsal: ned 11. zář 2005, 11:50
od Spirit
swarm píše:CPU zpracovává úplně stejné množství dat nezávisle na rozlišení, AA a AF. Tohle berte jako fakt a potom sem nikdo nebude psát takové bludy.
A co som napisal pred tebou ??? :roll: Presne to iste, ze cpu pocita trajektorie predmetov a tie sa nemenia so zmenou rozlisenia ci AA.... Pri detailoch to je uz ina vec... :wink:

Napsal: ned 11. zář 2005, 12:58
od swarm
Spirit píše:A co som napisal pred tebou ??? :roll: Presne to iste, ze cpu pocita trajektorie predmetov a tie sa nemenia so zmenou rozlisenia ci AA.... Pri detailoch to je uz ina vec... :wink:
Chtěl jsem to napsat jednou větou tak, aby to pochopili i ti nejslabší členové fora ;-). O těch detailech vim....právě kdybych nebyl líný, tak už jsem se tu s tebou předtim chytl právě za ten post:
Spirit píše:Cpu pri hrach prepocitava iba trajektorie predmetov, teda ich pohyb, drahu atd... Vsetko ostatne (teda rendering) robi grafika a pri vysokom rozliseni a vysokych detailoch (teda obrovske naroky na grafiku) uz nestiha grafika. CPU stale robi takmer rovnaku pracu, nech su detaily ci rozlisenie akekolvek !!!
Možná by tě překvapilo, co všechno dělá CPU i okolo renderingu, každopádně to je už na trochu jinou diskuzi (a i na jinak zaměřené forum).

Napsal: ned 11. zář 2005, 22:02
od Spirit
ano ja viem, ale zostrucnene a hlavne prepocitava trajektorie, to je jeho hlavna uloha :wink: Ok nechajme OT