Nejde o počet těch "shader nesmyslů", jde o výsledný výkon... a pokud by R600 byla rychlejší, počet shaderů je úplně irelevantní.Hijacker933 píše:Ssnake : ja si teda nemyslim, ze kdyby vysla r600 ve stejnou chvily jako G80 tak by ji zvalcovala. nVidia se s G80 vcelku vytahla, 128 tech shader nesmyslu, to je uctihodny
R600 je zpožděná(?)
Moderátoři: morke, Walker1134, Wilik
- Lukfi
- Mírně pokročilý
- Registrován: 04. črc 2005
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Výkaly prosím umisťujte do záchodové mísy a nikoliv diskuzního fóra.
- Gerimo
- Mírně pokročilý
- Registrován: 12. dub 2004
Koukam, ze ty si spolkl vsechnu moudrost sveta ze to vis...Hijacker933 píše:Ssnake : ja si teda nemyslim, ze kdyby vysla r600 ve stejnou chvily jako G80 tak by ji zvalcovala. nVidia se s G80 vcelku vytahla, 128 tech shader nesmyslu, to je uctihodny
povez nam jeste neco, jak treba R600 bude vykonny az vyjde?
Úspěch je často dítětem odvahy. - Voltaire
- Hijacker933
- Začátečník
- Registrován: 14. bře 2006
- Bydliště: Mega City 1
Lukfi : Tak myslim si to, protoze bylo dost clanku kde se spousta lidi udivovala jak se to nvidii s tema shader nesmyslama povedlo Ge8 byla imho dost revolucni nastupce vsech grafickych karet, ATi se to vsechno vydava lehce kdyz ceka az na nvidii. proto nejspis jsou i vsechny ATi grafiky tak nataktovany,zatimco nV mam porad velkou rezervu v OC
gerimo : na tebe vubec reagovat nebudu ,ty si traged
gerimo : na tebe vubec reagovat nebudu ,ty si traged
- no-X
- Středně pokročilý
- Registrován: 24. úno 2004
- Bydliště: Č.Budějovice
A v čem je těch 128 shader nesmyslů G80 tak úctihodných, když podávají výkon jen 2x vyšší, než R520 s pouhými šestnácti shader nesmysly?Hijacker933 píše:Ssnake : ja si teda nemyslim, ze kdyby vysla r600 ve stejnou chvily jako G80 tak by ji zvalcovala. nVidia se s G80 vcelku vytahla, 128 tech shader nesmyslu, to je uctihodny
Nejlepší moderátor ve výslužbě
- Hijacker933
- Začátečník
- Registrován: 14. bře 2006
- Bydliště: Mega City 1
- crux2005
- Středně pokročilý
- Registrován: 25. zář 2005
- Kontaktovat uživatele:
- Hijacker933
- Začátečník
- Registrován: 14. bře 2006
- Bydliště: Mega City 1
takze tech 128 shader nesmyslu nebylo revolucnich? nebo uz pred ni byla nejaka karta ktera tohle nabidla?crux2005 píše:to nie je pravda, viaceré prvky architektúry už mala R580/R520 čo dohnala nVidia až s G80 ...Hijacker933 píše:Ge8 byla imho dost revolucni nastupce vsech grafickych karet, ATi se to vsechno vydava lehce kdyz ceka az na nvidii.
asamozrejme, "niečo" nové priniesla aj G80
btw nemyslim si ,ze je uz mozny proverit jak se takova architektura ukaze v dx10 nextgen hrach
- crux2005
- Středně pokročilý
- Registrován: 25. zář 2005
- Kontaktovat uživatele:
- Lukfi
- Mírně pokročilý
- Registrován: 04. črc 2005
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Pokud je G80 nečím revoluční, tak to určitě není tím, že těch shader nesmyslů je tam 128, ale technologiemi, které čip zvládá. Bohužel pro nVidii, mnoho těch nových technologií implementovala ATi už u R520, nebo ještě hůře/lépe (záleží na tom odkud se díváš) u R300.Hijacker933 píše:takze tech 128 shader nesmyslu nebylo revolucnich? nebo uz pred ni byla nejaka karta ktera tohle nabidla?
Není, a právě proto si myslím, že nVidia, která to samozřejmě ví taky, si kvůli tomu s DX10 moc nelámala hlavu, protože až se přijde na to, že GF8 je v DX10 pomalá, na trh už se bude cpát další generace.Hijacker933 píše:btw nemyslim si ,ze je uz mozny proverit jak se takova architektura ukaze v dx10 nextgen hrach
Výkaly prosím umisťujte do záchodové mísy a nikoliv diskuzního fóra.
- ninjin_cz
- Začátečník
- Registrován: 28. srp 2006
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
To je jasny ze to neni mozny, kdyz zadny takovy hry jeste nejsou. Hrajou se hry co existujou a podle toho si lidi vybiraj grafiku, nebo ty by sis vybiral grafiku kvuli hre, ktera ma vyjit truba za pul roku nebo za rok aniz bys vedel, jaka ta hra vlastne bude?Hijacker933 píše:btw nemyslim si ,ze je uz mozny proverit jak se takova architektura ukaze v dx10 nextgen hrach
Prijde mi zbytecny si kupovat VGA jen kvuli tomu, ze nekdy v budoucnu se ta technologie zacne implementovat, kdyz v ty dobe, kdy uz to treba bude stat za to, nebo bude potreba investovat do takovy grafiky, bude takova karta stat o neco min.
Naposledy upravil(a) ninjin_cz dne stř 11. dub 2007, 20:50, celkem upraveno 1 x.
AMD Ryzen 7 5800X3D + SilentiumPC Fera 3 HE1224 v2 || ASRock X570 Phantom Gaming 4 || G.SKILL 2x16GB DDR4 3200MHz CL16 || SAPPHIRE PULSE AMD Radeon RX 7900 XT 20GB
Kingston KC3200 1TB + HP EX900 1TB || Corsair RMx Series RM650x 650W || Fractal Design Meshify C TG || iiyama ProLite XUB2792QSU-B1 27"
Kingston KC3200 1TB + HP EX900 1TB || Corsair RMx Series RM650x 650W || Fractal Design Meshify C TG || iiyama ProLite XUB2792QSU-B1 27"
- Hijacker933
- Začátečník
- Registrován: 14. bře 2006
- Bydliště: Mega City 1
Lukfi : tebe clovek nepresvedci, kdyz se vsude psalo o tom jak je revolucni zpusob jakym se podarilo narvat do chipu tech 128shader nesmyslu,tak to asi revolucni bude. Revolucni ej ale v hodne vecech ,i v tom jak prekonava v kvalite vsechny predesly grafiky (i ATi),a tech 128 shader nesmyslu se v plny krase ukaze az s prichodem dx10.
citace píše:V budoucnu v DirectX 10 bude možné dynamicky měnit poměry mezi počtem jednotek tvářících se jako vertex shader a jednotek pixel shaderů. Díky tomu bude celý počet jednotek maximálně efektivně využit a nic nebude bezdůvodně zahálet jak je tomu u dnešní generace karet respektive čipů
- Pavlis
- Začátečník
-
- Registrován: 02. bře 2004
- Bydliště: Jihlava/M.B.
mno myslim ze by nebyl problem ho presvedcit kdybys mel neco v rukavu a ne jen jedna babka povidala ci napsala. viz. napr. dynamicke meneni pomeru jo o tom uz se pise hodne dlouho a jeste hodne dlouho psat bude pokud chces cekat tak prosim, ale uvidis ze nvidia prijde driv nez to vyresi prijde zase s mega technologicky novou kartou a po tomhle ani pes nestekneHijacker933 píše:Lukfi : tebe clovek nepresvedci, kdyz se vsude psalo o tom jak je revolucni zpusob jakym se podarilo narvat do chipu tech 128shader nesmyslu,tak to asi revolucni bude. Revolucni ej ale v hodne vecech ,i v tom jak prekonava v kvalite vsechny predesly grafiky (i ATi),a tech 128 shader nesmyslu se v plny krase ukaze az s prichodem dx10.
...
- MichiGen
- Středně pokročilý
- Registrován: 16. zář 2006
- Bydliště: Stara Tura
- Kontaktovat uživatele:
Podla mna na tom nic revolucne nieje, cip je taky velky a ma tak velke mnozstvo tranzistorov ze sa uvazovalo a bolo by aj mozne zeby tam unifikovanych jednotiek mohlo byt este viac takze v tomto smere to nieje nicim revolucne a o DX10 mozme len hadat, zatial vie len par ludi ako to na DX10 chodi, napr Crytek ktory prave pracuje na CrysisHijacker933 píše:Lukfi : tebe clovek nepresvedci, kdyz se vsude psalo o tom jak je revolucni zpusob jakym se podarilo narvat do chipu tech 128shader nesmyslu,tak to asi revolucni bude. Revolucni ej ale v hodne vecech ,i v tom jak prekonava v kvalite vsechny predesly grafiky (i ATi),a tech 128 shader nesmyslu se v plny krase ukaze az s prichodem dx10.
CPU: C2D E4500 2,2GHz@3,2GHz 1,352V real (Scythe Ninja Plus+ Noctua NF-P12-1300) MB:Asus P5K,bios ver 1005 RAM: Corsair 2x2GB Twin2X C5DHX 960MHz CL5-5-5-15 2T, 2,1V VGA:Palit GTX 260 OC 663/1152/2304MHz HDD:Seagate SATA II 320GB DVD-ROM:Plextor PX750A LCD Monitor:LG L226WTQ-PF 22" Black Zdroj:Corsair 520W HXEU Case: Rebel 9 Economy + 2xNoctua NF-S12-800 Gamepad: Logitech cordless Rumblepad 2 || 92% of teens have moved onto rap. If you are part of the 8% that still listen to real music, copy and paste this into your signature ||
- no-X
- Středně pokročilý
- Registrován: 24. úno 2004
- Bydliště: Č.Budějovice
Hijacker933: Hlavně že chválíš a ani nevíš co ATi i PowerVR měly unifikované čipy s funkčním load-balancingem o víc než rok a půl dřív, než nVidia... takže nevidím jediný důvod, proč ybchom se měli rozplývat nad polofunčkními unifikovanými stream-procesory od nVidie, kdaž to ani není nic nového, ani to nenabídlo něco, co jsme si dosud nemohli dovolit...
jinak pokud jsi z toho stále našený, dovol, abych ti připomněl slova Davida Kirka, šéfinženýra z nVidie:
jinak pokud jsi z toho stále našený, dovol, abych ti připomněl slova Davida Kirka, šéfinženýra z nVidie:
For hardware architecture, I think that's [unification] an implementation detail, not a feature.
Debating unified against separate shader architecture is not really the important question. The strategy is simply to make the vertex and pixel pipelines go fast.
atd...Another word for 'unified' is 'shared', and another word for 'shared' is 'competing'. It's a challenge to create a chip that does load balancing and performance prediction.
Nejlepší moderátor ve výslužbě
- Rentigo
- Začátečník
-
- Registrován: 05. úno 2005
Vidím to tak, že u R600 se nedá zvolit nic. Všeobecně bych ale hlasoval takto:
mírně zpožděná - 5.
zpožděná - 4.
velice zpožděná - 6.
Řekl bych to takto: kde kdo hlásal, že R600 bude již třetí generace unifikovaného čipu. ATI Xenos je tu už pěkně dlouho, i když, pravda, nepodporuje SM 4.0. ATI ale moc dobře věděla, co nVidia chystá, a měla na to reagovat, zkušenosti měla bohatší. Výmluvy, že vydává čipy v nějaké předem dané periodě, jsou jaksi mimo, neb každá firma musí reagovat na konkurenci.
Možná ATI příliš spoléhala, že jí všechno vyjde a tak jí to nevyšlo. nVidia na nic nespoléhala (GDDR 3, 90nm, nízké takty) a tak jí to vyšlo...
mírně zpožděná - 5.
zpožděná - 4.
velice zpožděná - 6.
Řekl bych to takto: kde kdo hlásal, že R600 bude již třetí generace unifikovaného čipu. ATI Xenos je tu už pěkně dlouho, i když, pravda, nepodporuje SM 4.0. ATI ale moc dobře věděla, co nVidia chystá, a měla na to reagovat, zkušenosti měla bohatší. Výmluvy, že vydává čipy v nějaké předem dané periodě, jsou jaksi mimo, neb každá firma musí reagovat na konkurenci.
Možná ATI příliš spoléhala, že jí všechno vyjde a tak jí to nevyšlo. nVidia na nic nespoléhala (GDDR 3, 90nm, nízké takty) a tak jí to vyšlo...
- Gerimo
- Mírně pokročilý
- Registrován: 12. dub 2004
Jednoduse sis proste precetl prospekt od nV a ted s tim tady machas kolem sebe...Hijacker933 píše:Lukfi : tebe clovek nepresvedci, kdyz se vsude psalo o tom jak je revolucni zpusob jakym se podarilo narvat do chipu tech 128shader nesmyslu,tak to asi revolucni bude. Revolucni ej ale v hodne vecech ,i v tom jak prekonava v kvalite vsechny predesly grafiky (i ATi),a tech 128 shader nesmyslu se v plny krase ukaze az s prichodem dx10.citace píše:V budoucnu v DirectX 10 bude možné dynamicky měnit poměry mezi počtem jednotek tvářících se jako vertex shader a jednotek pixel shaderů. Díky tomu bude celý počet jednotek maximálně efektivně využit a nic nebude bezdůvodně zahálet jak je tomu u dnešní generace karet respektive čipů
Jinak chapu ze na tebe pusobim jak traged, pusobim tak na vice tragedu..
Úspěch je často dítětem odvahy. - Voltaire
- medas
- Mírně pokročilý
-
- Registrován: 21. led 2006
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
- Stratos
- Začátečník
- Registrován: 05. zář 2003
- Bydliště: Hvožďany
- Kontaktovat uživatele:
podle me je G8800 karta hodne kontrastů
Hodne tranzistoru, 128 unifikovanych shaderů (Ktere vlastne zatim unifikovane nejsou)
Kvalitni Aniso beru jako plus po letech cekani se lidi dockaly i u Nvidie,
karta ma urcite velky potencial bohuzel ji srazeji na kolena ovladace a vykony sou v nekterych hrach dost rozpacite i po pul roce od vydani. (vemte si jak na tom byla ATI po pul roce od vydani R520 i kdyz to byla pro ATI taky nova architektura)
G8800 ma temer nulovou sanci na pridani MB proste vic jak 768MB tam nenarvete. (pokud se mylim nejsem si v tomhle 100% jist ale neco sem o tom cetl a takhle sem to pochopil)
je to Nejlepsi karta od NV a pritom neumi zakladni fce ktere umeji i ty nejlevnejsi karty kolem 1500kc ( mam na mysli fci 2 monitoru a problemy s FULL screen videem na sec monitoru s jinym rozlisneim nez ma prim). Je pravda ze tutuo funkci vyuziva malo lidi ale i tak to je nepochopitelny.
Zatim bidne vylsedky v SLI rezimu zdaleka nedosahuje kvalit rady 6 a 7. to zas neberu jako zapor kdo tohle vyuziva
Slaba podpora starych her. Nekomu to muze vadit konkurence je na tom zatim lepe, uvidime co R600.
to je asi par bodu na kterejma sem se zamyslel doufam ze se na me zas nespusti kritika ze sem fanatik na ATI
tu kartu bych si mozna i poridil ale ma pro me dost podstatny chyby nebo neumi neco co ja dost pouzivam. ALe urcite nepopiram ze dneska je to jedina volba pro toho kdo zrovna kupuje PC a chce to nejlepsi.
Hodne tranzistoru, 128 unifikovanych shaderů (Ktere vlastne zatim unifikovane nejsou)
Kvalitni Aniso beru jako plus po letech cekani se lidi dockaly i u Nvidie,
karta ma urcite velky potencial bohuzel ji srazeji na kolena ovladace a vykony sou v nekterych hrach dost rozpacite i po pul roce od vydani. (vemte si jak na tom byla ATI po pul roce od vydani R520 i kdyz to byla pro ATI taky nova architektura)
G8800 ma temer nulovou sanci na pridani MB proste vic jak 768MB tam nenarvete. (pokud se mylim nejsem si v tomhle 100% jist ale neco sem o tom cetl a takhle sem to pochopil)
je to Nejlepsi karta od NV a pritom neumi zakladni fce ktere umeji i ty nejlevnejsi karty kolem 1500kc ( mam na mysli fci 2 monitoru a problemy s FULL screen videem na sec monitoru s jinym rozlisneim nez ma prim). Je pravda ze tutuo funkci vyuziva malo lidi ale i tak to je nepochopitelny.
Zatim bidne vylsedky v SLI rezimu zdaleka nedosahuje kvalit rady 6 a 7. to zas neberu jako zapor kdo tohle vyuziva
Slaba podpora starych her. Nekomu to muze vadit konkurence je na tom zatim lepe, uvidime co R600.
to je asi par bodu na kterejma sem se zamyslel doufam ze se na me zas nespusti kritika ze sem fanatik na ATI
tu kartu bych si mozna i poridil ale ma pro me dost podstatny chyby nebo neumi neco co ja dost pouzivam. ALe urcite nepopiram ze dneska je to jedina volba pro toho kdo zrovna kupuje PC a chce to nejlepsi.
- Coololooser
- Středně pokročilý
- Registrován: 16. pro 2003
- Kontaktovat uživatele:
- Stratos
- Začátečník
- Registrován: 05. zář 2003
- Bydliště: Hvožďany
- Kontaktovat uživatele: