Stránka 21 z 78

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Napsal: ned 23. srp 2015, 10:22
od HafanPetr
Upřímně řečeno, ani se moc nedivím že GCN architektury zde mají určitou výhodu, když DX12 v podstatě není nic jiného než Mantle copy. Navíc ty "skvěle vyladěné" ovladače jim tady zřejmě nebudou nic platné.
Don't count on better Direct X 12 drivers from nVIDIA. DirectX 12 is closer to Metal and it's all on the developer to make efficient use of both nVIDIA and AMDs architectures.

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Napsal: ned 23. srp 2015, 10:32
od AllowedCry
Já bych radši schladil vášně. Je to sice hezká teorie, ale i kdyby tomu tak bylo. Pochybuji, že to AMD nějak výrazně pomůže a už vůbec ne s jejich marketingem.

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Napsal: ned 23. srp 2015, 10:43
od Ingamacek
Nechapem co sem riesis ohladom amd a jeho marketingu ci uz jeho situacie, s DX to nema nic spolocne a tym co si teraz vlastne napisal, si napisal ze vsetci co si kupili Nv kartu su id*oti ktori naleteli marketingu.

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Napsal: ned 23. srp 2015, 11:05
od CageJ
to, ze starsie AMD karty su v Dx12 rychlejsie pomoze iba trhu a konecne sa mozno rozhybe po rokoch aj vykon..
Ale na zaklade jedneho dema komentovat, ze AMD je v Dx12 lepsie je priskoro. Na druhej strane mali dlhy cas vyvoj Dx12 kariet (skusenosti z Mantle).

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Napsal: ned 23. srp 2015, 11:10
od AllowedCry
Ingamacek píše:Nechapem co sem riesis ohladom amd a jeho marketingu ci uz jeho situacie, s DX to nema nic spolocne a tym co si teraz vlastne napisal, si napisal ze vsetci co si kupili Nv kartu su id*oti ktori naleteli marketingu.
Jsi nemocný?

Tím jsem chtěl říct, že i kdyby se karta konečně obrátila, tak je jim to k ničemu, protože neumí prodávat své produkty, což nvidia umí.

Nehledě na to, že stále nemáme právo dělat nějaké závěry z takového "balast testu".

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Napsal: ned 23. srp 2015, 11:17
od Vlastik80
.. no jo, to demo/hra dejme tomu je třeba "na straně AMD" (ať už zaměřením vývojářů vyšší optimalizací na AMD hw či AMD podporou), ale co ten 3D Mark Api Overhead? Ten by přece měl být objektivní, ne?

Za mě také doufám že jde jen o ovladače, ale pokud to bude v režii vývojářů jak co kde pojede, tak potěš koště, už vidím jak zas budou obří rozdíly v hrách co bude více nebo zcela podporovat ta či ona strana (AMD/nVidia) a nějaké objektivní využití hw bude leda scifi, no snad to dopadne dobře... :|

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Napsal: ned 23. srp 2015, 11:53
od brambora81
no ja nevim co se tu resi zatim du mame same dx11 hry kde je nv jasne lepsi a nez se zacnou poradne obevovat dx12 hry tak ty bude novej vyrobni proces a snim nove karty :) ktere uz budou pro dx12 delane :) tak ze resit ted stare generace na delane na dx11 pro dx12 je celkem blbost. zase na druhou stranu ten kdo bude mit amd kartu nebude muset tak spechat na dx12 nove karty [rotoze to asi lepe zvladnou jak nv karty pokud se potvrdi co nam to demo se snazi nastinit :)

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Napsal: ned 23. srp 2015, 11:55
od AllowedCry
ale co ten 3D Mark Api Overhead
Jasně, AMD tam má skóre xyz Nvidia zyx. Ale co to vypovídá o reálném výkonu ve hře? Ono to tak možná i dopadne, že Nvidia tento boj projede jak AMD v DX11, ale nebude to taková katastrofa, podobně jako DX11 u AMD.

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Napsal: ned 23. srp 2015, 12:32
od Hladis
CageJ píše:to, ze starsie AMD karty su v Dx12 rychlejsie pomoze iba trhu
Prave ze nepomuze. Spis naopak. Lidi nebudou kupovat novy karty a tim se zabijou další prodeje. Když takova 290x bude stale mit velky vykon, budou se stale tocit v bazarech a nikdo proste nebude mit zajem kupovat něco nového. Jaky to bude mit dusledky, to uz si snad každý domysli. Staci jak "zamaval" s trhem rebrand vydany jako 3xx serie.
HafanPetr píše:Navíc ty "skvěle vyladěné" ovladače jim tady zřejmě nebudou nic platné.
Stale je to názor člověka, který uz dle svých slov není v businesse. Je dobry si i precist cely vlakno a ne jen ten jeden post. Kazdopadne jsou tam cesty, jak to nV a vyvojari muzou resit. Akorát se zmeni postupy. Az vyjdou další věci pod DX12, uvidíte sami. Stejne nez se to rozsiri, bude tu Pascal.

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Napsal: ned 23. srp 2015, 13:16
od hadas
Hladis píše:
CageJ píše:to, ze starsie AMD karty su v Dx12 rychlejsie pomoze iba trhu
Prave ze nepomuze. Spis naopak. Lidi nebudou kupovat novy karty a tim se zabijou další prodeje. Když takova 290x bude stale mit velky vykon, budou se stale tocit v bazarech a nikdo proste nebude mit zajem kupovat něco nového. Jaky to bude mit dusledky, to uz si snad každý domysli. Staci jak "zamaval" s trhem rebrand vydany jako 3xx serie.
tak zalezi jaky bude vykonostni skok u te pristi generace jak u amd tak nvidie. Kdyz to bude vetsi rozdil tak proc nekupovat

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Napsal: ned 23. srp 2015, 14:17
od Ingamacek
Aky problem je to ze nebudem musiet zase menit kartu ako osol lebo zacina pri uvedeni novej architektury jej vykon zazracne upadat? :mrgreen:

Dx12= mantle based PC/XBOX API
Vulcan= mantle based podla spekulacii PC/PS4 API

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Napsal: ned 23. srp 2015, 14:20
od Hladis
hadas píše: tak zalezi jaky bude vykonostni skok u te pristi generace jak u amd tak nvidie. Kdyz to bude vetsi rozdil tak proc nekupovat
Ikdyz se to nemusi libit, tak firmy potrebuji, aby lidi karty obmenovali. Pokud se tak nedeje, tak samozrejme nevydelaji. Pokud jim 290x hypoteticky dorovna Fury X v DX12, tak to je vesmes cerny scenar z pohledu firmy. Z pohledu uzivatele je to samozrejme prijemny. Kroky AMD se tak muzou lidem libit, ale z firemního hlediska bych si jako jejich financni reditel trhal vlasy.

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Napsal: ned 23. srp 2015, 14:46
od oneb1t

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Napsal: ned 23. srp 2015, 14:51
od CageJ
Taham, co to presne?

EDIT: nejde link

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Napsal: ned 23. srp 2015, 14:54
od Hladis
Jen doplnim co to je http://www.dsogaming.com/news/unreal-en ... e-project/ ale nejak to nejde stahnout.

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Napsal: ned 23. srp 2015, 15:18
od dexterav
pekná volovina :mrgreen:

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Napsal: ned 23. srp 2015, 15:23
od brambora81
no sem to zkousel a nejak nechapu k cemu to je :D beha to cca 340 - 400 snimku :D

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Napsal: ned 23. srp 2015, 15:25
od dexterav
fakt je problém urobiť demo na ktoré sa dá pozerať?
zlatý heaven :mrgreen:

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Napsal: ned 23. srp 2015, 15:45
od CageJ
brambora81 píše:no sem to zkousel a nejak nechapu k cemu to je :D beha to cca 340 - 400 snimku :D
to bude ta efektivita Dx12 :D
vyuzitie CPU 30% :D

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Napsal: ned 23. srp 2015, 16:03
od Hladis
Takze uz to slo stahnout.

Nereste CPU. Vzdyt tam nemá co na praci. Normalnim SunTemple.exe to Afterburner to detekuje jako DX11, jede to asi 250fps a je to v okne. Když spustim ten DX12 s NOV-Sync, tak Afterburner ani fraps nefunguji, takze ani nevidim kolik fps to ma a jsou tam chyby v grafice. Jinak samo to nereprezentuje vůbec nic.