Napsal: pon 16. dub 2007, 17:16
To je otázka. Pak už to může být i ovladači, nebo jsou prostě věci ve kterých je silná GF7 i GF8.Hijacker933 píše:btw kdyz 3dmark 06 nahraval ge7 tak proc ma nahravat i ge8 kdyz je to jina architektura ?
Diskuze o hardware, software a overclockingu
https://forum.pctuning.cz/
To je otázka. Pak už to může být i ovladači, nebo jsou prostě věci ve kterých je silná GF7 i GF8.Hijacker933 píše:btw kdyz 3dmark 06 nahraval ge7 tak proc ma nahravat i ge8 kdyz je to jina architektura ?
Imho pametova propustnost neni to co by tu kartu brzdilo...MichiGen píše:Tie vysledky su premna sklamanim, boze toby ich zabilo dat tam 192bit bus?
Povazoval som to za ako asi jedinu vysvetlitelnu brzdu, ma karta 32SP alebo 64SP?? AK 32 tak je ten vykon jasnycool.user píše:Imho pametova propustnost neni to co by tu kartu brzdilo...
no ve vysokych rozlisenich a AA a ANISO urcite jo. a casem to bude jenom a jenom horsi az budou narocnejsi hry na propustnostcool.user píše:Imho pametova propustnost neni to co by tu kartu brzdilo...MichiGen píše:Tie vysledky su premna sklamanim, boze toby ich zabilo dat tam 192bit bus?
32MichiGen píše:Povazoval som to za ako asi jedinu vysvetlitelnu brzdu, ma karta 32SP alebo 64SP?? AK 32 tak je ten vykon jasnycool.user píše:Imho pametova propustnost neni to co by tu kartu brzdilo...
NJ ale tie pamate v kombinacii so zbernicou by sa pri AA prejavili aj tak ako silna brzda a myslim ze uzivatelia co si kedysi kupili 6600GT a 7600GT boli zvyknuty ze im to v novych hrach islo slusne na 1024x768 s AA no dnes je standardom 1280x1024 a viac aj ked sa najdu hraci ktori hraju na nizsom a myslim ze vdaka takto obmedzenej priepustnosti budu predosli majitelia 6600/7600 dost sklamani.Chcel by som vidiet napr 8600GTS v Crysis na 1280x1024 medium detaily povedzme aspon s 2xAA.cool.user píše:...
GTS = propadak
GT = mozny hit (pokud OC friendly)
Toto bohuzial nieje nakupna poradna takze kratka odpoved, ak ma 8600GTS realny vykon taky aky je zatial v testoch tak je ta vymena totalna blbost, 7900GS s 512MB toby si si az tak extra neprilepsil ale vymena za X1950GT 512MB alebo X1950Pro 512MB by bolo to najlepsie coby sa dalo spravit, vlastne si tie naj moznosti hned zavrhol bez udania akehokolvek dovodu("nepresvedcuje ma" nieje odovodnenie)Caderom píše:....
no jestly hrajes hry a ne 3D marky ber 7900GS co jinyho na to chces rict. 8600 bych bral jedine kdybych mel jistotu ze NV zapracuje na driverech coz beru jako utopii kdyz se ohlednu za poslednimi 6 mesici a pokrok jaky NV v ovladacich udelalaCaderom píše:Řeším reklamaci Gigabyte 7900GS 256MB a teď opravdu nevím jestli
se pokusit jí vyměnit za MicroStar NX7900GS-T2D512EZ 512MB
nebo
počkat a pokusit jí vyměnit + mírný doplatek za MicroStar NX8600GTS-T2D256EZ-HD 256MB?
3DMark06 hovoří výrazně pro 8600GTS, hry zase pro 7900GS.
Radeon X1950Pro nechci, nepřesvědčujte mě. GeForce 8800 mi taky nenavrhujte.
Za predpokladu ze bude mit 8TMU a 8ROP imho ta karta moc velke bandwith potrebovat nebude...MichiGen píše:...
ta prvni cast postu je usmevna . Ale osobne bych bral radsi 8600gt(s).Caderom píše:Právě že 3DMarky ukazují budoucí vývoj. 3DMark ukazuje, co bude potřebné v budoucnu, takže nové hry by teoreticky měla zvládat lépe 8600GTS (DirectX 10 neberu v potaz).
davno som sa tak dobre nenasmialCaderom píše:Právě že 3DMarky ukazují budoucí vývoj. 3DMark ukazuje, co bude potřebné v budoucnu, takže nové hry by teoreticky měla zvládat lépe 8600GTS (DirectX 10 neberu v potaz).
Aky buduci vyvoj ked D3D10 neberies do uvahy??DX9 je uz takmer vycerpany na maximum, 3D marky ukazuju cisla nie buduci vyvojCaderom píše:Právě že 3DMarky ukazují budoucí vývoj. 3DMark ukazuje, co bude použitelné v budoucnu, takže nové hry by teoreticky měla zvládat lépe 8600GTS (DirectX 10 neberu v potaz).