Assassin's Creed: Unity
Moderátor: Baneshee
- Hladis
- Moderátor
- Registrován: 24. čer 2004
- Bydliště: Varnsdorf - Athens
Re: Assassin's Creed: Unity
Mrhani prostreky to neni, jelikoz je to i jednim z deklarovanych cilu hry. Ostatne jaky detaily jsou i v Origins, ktery se hrou nesouvisi, ale ukazuji detailne bezny zivot tehdejsich obyvatel a jsou tam i detaily, jako treba fajjumske mumiove portrety, kterych si vsimne a oceni to asi opravdu jen clovek znaly historie.
- Shaquille
- Mírně pokročilý
-
- Registrován: 16. bře 2004
- Bydliště: Praha
Re: Assassin's Creed: Unity
2 roky se i mi zdaji nesmyslne, modelovat kazdou cihlu, zjistovat, ktere obrazy visely na zdech a pak pridat veze, ale v kontextu AC je to v poradku. Kdyby se jim to nevyplatilo, tak to nedelaj...
During the time ACU is set, the Notre Dame didn’t yet have its iconic spires, yet most people picture them when they think about the landmark — so Miousse added them to her creation, even if they technically shouldn’t be there.
https://www.theverge.com/2014/10/31/713 ... nity-parisThe same goes for the Bastille, a Parisian fortress that was destroyed several years before the events of ACU. But because it was such an iconic landmark, the team decided to include it in this version of Paris anyways. They may not be accurate, but these features make the city seem more realistic to the vast majority of players. “The aim is not to be 100 percent historically accurate,” says Gambouz. “It’s to convey a believable setting, a believable city. And sometimes we even go for the perception people have, even if it’s not 100 percent accurate.”
Spoiler
Define 7 XL * 13700KF * 2x16GB A-Die * 1TB 990 PRO + 1TB 970 EVO * 1000W PSH * RTX 3080 ti * voda * MPG321QRF-QD
DAN Cases A4-SFX V4.1 * 3600X * 2x8GB LP * 2x M2 + SATA SSD * 750W PSU * RTX 3060 ti
NAS 3x8TB RAID 5 + 2x4TB RAID 1 * OLED65C12 * HW-Q950A
DAN Cases A4-SFX V4.1 * 3600X * 2x8GB LP * 2x M2 + SATA SSD * 750W PSU * RTX 3060 ti
NAS 3x8TB RAID 5 + 2x4TB RAID 1 * OLED65C12 * HW-Q950A
- Raikkonen
- Začátečník
-
- Registrován: 05. kvě 2008
Re: Assassin's Creed: Unity
To není úplně přesné, protože příběh Arna začíná už před dobytím Bastily, vždyť tam byl uvězněný, poznal zde Belleca a teprve při dobytí Bastily odtud uprchl. Tady je spíš obecnější dlouhodobý problém celé série Assasina, a to že vždy pokrývá nějaké delší časové období, většinou několika let, a přitom jsou některé jeho lokace upravené ke konkrétním událostem a v průběhu se hry se zásadně nemění. Takže historicky správně je jedině jít přesně po příběhu, jinak některé lokace už nevypadají jak by správně měly, ale ukazují minulost (třeba ta Bastila, po 15. červenci 1789 už byla demolována), nebo naopak podívat se tam, kam nás ještě příběh nezavedl, tak uvidíme vlastně blízkou budoucnost (třeba jít na začátku hry na Martovo pole, Panthéon atd.). Ale zase není to až tak zásadní z herního hlediska a vlastně je třeba brát tu herní mapu jako souhrn a komprimát celé jedné historické epochy a tvůrci asi o moc lepší cestu zvolit nemohli (když opustili postupné odemykání lokací u starších dílů). Je to v první řadě stále jen hra a ne simulátor historie ke konkrétnímu datu. Ale i tak si tvůrci s tou historickou přesností dávají dost záležet a evidentně je to hodně složité, protože jinak bychom tu už měli x klonů, jako u jiných úspěšných her (BTW existuje vůbec nějaký?).The same goes for the Bastille, a Parisian fortress that was destroyed several years before the events of ACU.
- Hladis
- Moderátor
- Registrován: 24. čer 2004
- Bydliště: Varnsdorf - Athens
Re: Assassin's Creed: Unity
I U Origins to je docela historicky "volne" pojaty a uz i diky samotnymu pribehu si to nemuze hrat na 100% historickou presnost. Ostatne samotna Alexandrie je dost zkomprimovana a neni uplne historicky presne postavena dle starych pudorysu, vetsinu veci si tam jeste museli domyslet, jelikoz z ni moc nezbylo. S tou Bastilou, no evidentne to nehral, takze nevi jak jdou casove udalosti ve hre. Samo tu Bastilu pak neodstranili uplne a zustala tam polorozborena, kdy ji teprve demoluji. Stejne tak Notre Dame udelali dle scanu, tedy i vcetne vezicky, ikdyz ta by tam byt spravne tehda nemela. V DLC ukazuji Saint-Denis a tam maji zase spravne zobrazenou levou vez, ktera byla demontovana az pozdeji (ma byt opet obnovena asi roku 2020). Neni to uplny stoprocentni historicky simulator zobrazeny 1:1, ale charakterizuje pomerne dobre urcitou epochu a atmosferu.
Jinak zadna jina hra, ktera se snazi hrat i na strunu rekonstrukce historickych pamatek, neni. Ubisoft i jasne sam deklaruje, ze tahle historicka vlozka je jednim z cilu hry a neexistuje asi nic lepsiho, jak priblizit cloveku vzhled a zivot v dany epose. I historicky dokumenty pracuji s 3D modely, ktery jsou dost prostinky. Neexistuje nic, co by treba zivot v Egypte takhle jako Origins dokazalo vyobrazit.
Jinak zadna jina hra, ktera se snazi hrat i na strunu rekonstrukce historickych pamatek, neni. Ubisoft i jasne sam deklaruje, ze tahle historicka vlozka je jednim z cilu hry a neexistuje asi nic lepsiho, jak priblizit cloveku vzhled a zivot v dany epose. I historicky dokumenty pracuji s 3D modely, ktery jsou dost prostinky. Neexistuje nic, co by treba zivot v Egypte takhle jako Origins dokazalo vyobrazit.
- Raikkonen
- Začátečník
-
- Registrován: 05. kvě 2008
Re: Assassin's Creed: Unity
No Origins je kapitola sama o sobě, naopak druhým extrémem bylo Syndicate, kde měli tvůrci už k dispozici velké množství fotografií z té doby. Jasně je to hra, navíc s částečně alternativní/konspirativní/mytologickou historií, aby se to dalo v nějakém zajímavém akčním formátu převyprávět.
K těm klonům, to mě přijde celkem zajímavé, že za více než dekádu existence Assasina nic pořádného nepřišlo, přitom evidentně poptávka je stále, protože (mimo 2 přestávek) každý rok jsou prodeje nových dílů na hodně vysokých číslech. A ani kdyby to nebyl klon, ale historická hra, tak jich není mnoho (mimo RTS typu Age of Empires), napadá mě snad jen Kingdom Come, L.A. Noire a The Saboteur (ten IMHO trochu vypadá jak vzdálený příbuzný assasina). S přivřením očí s použitím některých reálií pak Mafia série, The Order: 1886. Podobný mohl být 1666: Amsterdam od Patrice Désiletse (creative director od jedničky po Brotherhood), ale bůhví jestli někdy ještě vznikne (existuje asi jen jedno video), a zrušený Whore of the Orient (od tvůrců L.A.Noire)...
K těm klonům, to mě přijde celkem zajímavé, že za více než dekádu existence Assasina nic pořádného nepřišlo, přitom evidentně poptávka je stále, protože (mimo 2 přestávek) každý rok jsou prodeje nových dílů na hodně vysokých číslech. A ani kdyby to nebyl klon, ale historická hra, tak jich není mnoho (mimo RTS typu Age of Empires), napadá mě snad jen Kingdom Come, L.A. Noire a The Saboteur (ten IMHO trochu vypadá jak vzdálený příbuzný assasina). S přivřením očí s použitím některých reálií pak Mafia série, The Order: 1886. Podobný mohl být 1666: Amsterdam od Patrice Désiletse (creative director od jedničky po Brotherhood), ale bůhví jestli někdy ještě vznikne (existuje asi jen jedno video), a zrušený Whore of the Orient (od tvůrců L.A.Noire)...
- Hladis
- Moderátor
- Registrován: 24. čer 2004
- Bydliště: Varnsdorf - Athens
Re: Assassin's Creed: Unity
U Syndicate se mi ale moc nelibilo, ze treba Tower nebyl na hlavni mape, do chramu sv. Pavla a Westminstru neslo jit...... bylo to v tomhle osekanejsi nez Unity. Taky spinavej Londyn za prumyslovy revoluce nema na revolucni Pariz.
- Raikkonen
- Začátečník
-
- Registrován: 05. kvě 2008
Re: Assassin's Creed: Unity
No ono ta vedlejší mapa byla IMHO celkově úplně o ničem a dost zbytečná, určitě to udělali jen proto, aby se tam mohl ukázat Tower Bridge a Winston Churchill. Ale to je stejné jak předtím Unity, kde taky tvůrci moc chtěli ikonickou Eiffelovku, tak ji dali do segmentu 2.sv války (který taky jen zbytečně nafukoval už tak rozsáhlou hru).
Celkově mě ale připadlo, že tvůrci Syndicate a Unity si omylem prohodili počasí. Protože Londýn neustále zalitý sluncem je blbost, typické počasí je deštivo a mlhavo a navíc kvůli průmyslu a topení tam tenkrát musel být často pořádný smog (že to je problém začali řešit až po 12 000 mrtvých při Velkém smogu 1952). Taky to tam vypadá nějak podezřele moc čistě, zaprvé průmysl a topení a potom si stačí najít info o choleře a znečištění (viz Velký zápach 1858), v době hlavního příběhu se ještě dokončoval kanalizační systém. A to ještě zapomínáme na opravdovou perlu - koňskou dopravu a tedy (nejen) hnůj. Zrovna nedávno byl o tom článek (link níže), sice se jedná o konferenci z roku 1898, ale problém musel být jasný i už o 30 let dříve v době hlavního příběhu. Kdo si to přečte, tak pochopí, proč byl později tak rychle a radostně přijat automobil. Jestli tedy někdy v budoucnu bude pachovize jak ve Futuramě, tak bych to u Syndicate radostně oželel:-)
https://www.idnes.cz/xman/styl/kone-dro ... n-styl_fro
Celkově mě ale připadlo, že tvůrci Syndicate a Unity si omylem prohodili počasí. Protože Londýn neustále zalitý sluncem je blbost, typické počasí je deštivo a mlhavo a navíc kvůli průmyslu a topení tam tenkrát musel být často pořádný smog (že to je problém začali řešit až po 12 000 mrtvých při Velkém smogu 1952). Taky to tam vypadá nějak podezřele moc čistě, zaprvé průmysl a topení a potom si stačí najít info o choleře a znečištění (viz Velký zápach 1858), v době hlavního příběhu se ještě dokončoval kanalizační systém. A to ještě zapomínáme na opravdovou perlu - koňskou dopravu a tedy (nejen) hnůj. Zrovna nedávno byl o tom článek (link níže), sice se jedná o konferenci z roku 1898, ale problém musel být jasný i už o 30 let dříve v době hlavního příběhu. Kdo si to přečte, tak pochopí, proč byl později tak rychle a radostně přijat automobil. Jestli tedy někdy v budoucnu bude pachovize jak ve Futuramě, tak bych to u Syndicate radostně oželel:-)
https://www.idnes.cz/xman/styl/kone-dro ... n-styl_fro
- Hladis
- Moderátor
- Registrován: 24. čer 2004
- Bydliště: Varnsdorf - Athens
Re: Assassin's Creed: Unity
Tak Eiffel tower mi v stary Parizi nechybela Ale Tower of London byl v separatni mape mimo mapu hlavni, pritom ho tam mohli jeste vmestnat. To me docela sralo. Kazdopadne bordel v ulicich, Temze stoka a vsude smog a zapach, to muselo byt posusnani a to asi hra moc nereflektovala.
- Raikkonen
- Začátečník
-
- Registrován: 05. kvě 2008
Re: Assassin's Creed: Unity
Mně taky ne, ale stejně se tam objeví. A co všech těch reálných postav, že by to dalo tak na 3 hry. Prostě celkově na mě Unity (a vlastně i Syndicate) působilo, že se tam tvůrci snažili nacpat všechno známé, jak to jen šlo a především ty největší notoriety, až logika a příběh šli trochu stranou. Kvůli Eifellovce tam museli posunout čas do 2. sv. války a u Syndicate dát Tower na vedlejší mapu do 1. sv. války, jinak by tam nemohli ukázat Tower Bridge (byl postaven až dvě dekády po hlavním příběhu a několik let po DLC Jack Rozparovač) a také Winstona Churchilla. Tady mě už přišlo, že to autoři nedokázali v příběhu ukočírovat, že Arno vlastně znal všechny známé postavy té doby (a ony jeho) a přitom vlastně byl takové páté kolo u vozu a celá revoluce šla úplně mimo něj. To na druhou stranu měla trojka spíš opačný problém, že to až vypadalo, že celá revoluce pomalu stojí na Connorovi (ale zase to vyvážily ty fiktivní vedlejší postavy při rozvoji vesnice a vlastně to bylo celkem milé a moc pěkně to zapadalo do téma kolonizace Ameriky). Právě ten příběh Unity tenkrát dost hráči kritizovali, protože se čekalo něco podobného jak u té trojky, a ne love-story variaci na film Manželé z roku II, ale v tragédii. A vlastně by mi i ten Belmondo v tom filmu seděl líp na assasina (jako komediálnější verze Ezia), než Arno. Ten vlastně ke všemu přišel jak slepý k houslím, stejně jak Edward Kenway, ale narozdíl od něj bez nějakého extra zájmu o bratrstvo (vlastně ho i z něj vyhodili, pak nějak vzali zpět, celé to bylo nějak divně zamotané a nesedělo mi to úplně dohromady). Jestli to měla být podobná variace na přerod z lehkomyslného mladíka na vážného muže jak u Ezia, tak to tu udělali dost rychle a nepřišlo mi to moc povedené.
- Hladis
- Moderátor
- Registrován: 24. čer 2004
- Bydliště: Varnsdorf - Athens
Re: Assassin's Creed: Unity
A me zase ten pribeh Unity vcelku bavil. Spis me zase nebavil pribeh v Syndicate, ten byl vylozene pitomej a postavy me moc nebavily. Ale Arno a Elise jako postavy vcelku fungovaly a ikdyz Arno byl v cele revoluci jen tak mimochodem, tak ten pribeh neco posouvalo a motivace tech postav mely logiku. Spis pak pribeh DLC s lucernou a blbnutim v kobkach, byl trochu mimo, ale zase jsem si mohl probehnout Saint Denis.
- Paul
- Středně pokročilý
- Registrován: 15. srp 2004
- Kontaktovat uživatele:
Re: Assassin's Creed: Unity
Syndicate byla fakt slabota, za mě nejslabší AC spolu s Rogue.
Ikdyž soundtracky byly dobrý u obou.
Jinak Origins dneska dohráno, 50 hodin a 8/10 jako u Odyssey. Ještě dám DLC.
Ikdyž soundtracky byly dobrý u obou.
Jinak Origins dneska dohráno, 50 hodin a 8/10 jako u Odyssey. Ještě dám DLC.
Ryzen 5800X3D, Gigabyte Aorus X470 Gaming, 2*8GB FlareX@3200, nVidia RTX 3080Ti, 500GB SSD Evo 970, 2TB Crucial MX500, 120GB M4 SSD, 2 * Samsung F1 1TB SATAII, A4-Tech A7, Panasonic ST50 55" Plasma, NEC 24WMGX3 24", Win10 64bit Home, Steam Deck
If you have been voting for politicians who promise to give you goodies at someone else's expense, then you have no right to complain when they take your money and give it to someone else, including themselves.
If you have been voting for politicians who promise to give you goodies at someone else's expense, then you have no right to complain when they take your money and give it to someone else, including themselves.
- werygood
- Začátečník
- Registrován: 18. dub 2005
Re: Assassin's Creed: Unity
Včera jsem začal Unity hrát, první AC které na GTX1060 nejede 60 FPS na plné detaily Ale vypadá to fakt dobře.
- rbclass
- Žlutá karta
-
- Registrován: 20. úno 2008
- RaZZoR
- Začátečník
- Registrován: 31. kvě 2004
- Bydliště: Soběslav
- Kontaktovat uživatele:
Re: Assassin's Creed: Unity
Hraju poprvý (kromě koketování při vydání), ale i když je to už pět let starý, stejně to nejede 60 FPS (i5 9600KF, 32GB, 1070) v 1440p na max. Musel sem shodit stíny na High a nechat jen FXAA. Ty PCSS stíny sou prasácky náročný. I když ve FHD by to asi na max šlo.
Jinak hra samotná mě baví víc, než třeba novější Origins. Ačkoli je Arno těžkopádnej dřevák a ten stealth si taky dělá co chce A serou mě ty narvaný ulice, to je vopruz prodírat se těma davama, i když to vypadá hodně dobře a živě Syndicate mi přišlo hratelnější a víc dynamický. Je to takový vybroušený Unity.
Jinak hra samotná mě baví víc, než třeba novější Origins. Ačkoli je Arno těžkopádnej dřevák a ten stealth si taky dělá co chce A serou mě ty narvaný ulice, to je vopruz prodírat se těma davama, i když to vypadá hodně dobře a živě Syndicate mi přišlo hratelnější a víc dynamický. Je to takový vybroušený Unity.
- HEAD
- Začátečník
- Registrován: 27. lis 2005
- Bydliště: Usti n/L
- Kontaktovat uživatele:
Re: Assassin's Creed: Unity
Jo se vsim na max v 1440p potrebujes 1080Ti a nebo dnes RTX2070 super i kdyz je to starsi hra a mozna tam bude turing propadat.
https://www.youtube.com/watch?v=G5sFPNQWJzE
https://www.youtube.com/watch?v=G5sFPNQWJzE
CPU-Ryzen 9700X, MB-MSI X670E Tomahawk, RAM-64GB 6600mhz CL32@6400mhz CL30, GPU-Sapphire 6800XT 16GB ZDROJ-Seasonic GX 850W, Monitor-LG OLED C1 48"
- RaZZoR
- Začátečník
- Registrován: 31. kvě 2004
- Bydliště: Soběslav
- Kontaktovat uživatele:
Re: Assassin's Creed: Unity
No než kupovat RTX nebo 1080 Ti, nechám radši ty stíny a vyhlazování níž Vizuální rozdíl je při hře zanedbatelnej.
- HEAD
- Začátečník
- Registrován: 27. lis 2005
- Bydliště: Usti n/L
- Kontaktovat uživatele:
Re: Assassin's Creed: Unity
Bez MSAA by to snad mela 1070 dat.Muzes zkusit reshade SMAA.
CPU-Ryzen 9700X, MB-MSI X670E Tomahawk, RAM-64GB 6600mhz CL32@6400mhz CL30, GPU-Sapphire 6800XT 16GB ZDROJ-Seasonic GX 850W, Monitor-LG OLED C1 48"
- RaZZoR
- Začátečník
- Registrován: 31. kvě 2004
- Bydliště: Soběslav
- Kontaktovat uživatele:
Re: Assassin's Creed: Unity
Nedá, resp. jak kde. Níž screen se všim na max a FXAA. Ale jak sem psal, stíny na High, FXAA a dál neřešim.
Pak už to de do kopru jen v cutscénách, ale to si pamatuju, že se dřív taky řešilo, že sou nějak kurva náročný.
Otázka pro ty co to dohráli - neni tam časem nějakej hák na šplhání, jako byl v Syndicate? Docela by se hodil, Arno šplhá jak březí kočka. A nějakej povoz by se taky šiknul.
Pak už to de do kopru jen v cutscénách, ale to si pamatuju, že se dřív taky řešilo, že sou nějak kurva náročný.
Otázka pro ty co to dohráli - neni tam časem nějakej hák na šplhání, jako byl v Syndicate? Docela by se hodil, Arno šplhá jak březí kočka. A nějakej povoz by se taky šiknul.
- Swat
- Mírně pokročilý
- Registrován: 24. kvě 2005
- Bydliště: Praha
Re: Assassin's Creed: Unity
Hák ani koně v Unity nejsou. Já tenkrát po dohrání Unity rozjel Syndicate a po pár hodinách mě to přestalo bavit. Tý Paříže jsem se přežral tak, že ten Londýn už mě tak nějak nepřekvapoval.
MB: Asrock Z370 Extreme4, CPU: Intel Core i5-8600K@5 GHz (SilentiumPC Navis PRO 240 AiO), RAM: 2x8 GB G.Skill DDR4 3200 MHz, GPU: Gigabyte RTX 2080 Gaming OC, HDD: SSD WD Blue 3D 1TB, Seagate IronWolf 6TB, DVD: Asus, PSU: Seasonic Focus Plus 850 Gold, CASE: Corsair T600 Graphite White Edition, MONITOR: BenQ XR3501, TV: 55" Samsung Q6FN
- Loki5567
- Moderátor
- Registrován: 25. črc 2011
Re: Assassin's Creed: Unity
Hák tam bohužel není no, to šplhání se vrátilo ke starším dílům Jako vypadá to luxusně, až jsem dostal chuť si to zahrát znova.
Swat: Jo to máš pravdu, ten Syndicate mě taky přestal asi po 20 hodinách bavit, dohrál jsem to tenkrát jen z dobrého pocitu, všech dohraných AC
Swat: Jo to máš pravdu, ten Syndicate mě taky přestal asi po 20 hodinách bavit, dohrál jsem to tenkrát jen z dobrého pocitu, všech dohraných AC
CPU: AMD Ryzen 7 7800X3D // MB: MSI MAG X670E Tomahawk // RAM: G.Skill Trident Z5 Neo 4x16GB 6000Mhz@6000 30-38-38-96 // GPU: MSI RTX 3080 Gaming X Trio // Storage: Corsair SP510 480GB + Corsair SP510 960GB + Crucial Opal 1100 2TB // PSU: Corsair HX1000i + CableMod // Case: Phanteks EVOLV X // Cooling: EK Quantum Velocity + EK-Quantum Vector RTX 3080 + SC Protium 150 D5 Polished Silver + Alphacool NeXxXos X-Flow 360 + EK-CoolStream PE 360 + 6x NoiseBlocker NB-Eloop B12-PS PWM //