Stránka 22 z 48

Napsal: pon 16. dub 2007, 15:49
od rochne
Bobiiik píše:Teda mě se to s těma driverama nechce moc líbit. Vlastně až těmi posledními získala R600XT náskok na 8800GTX. Nevím přesně jaká je situace s ovladači u Nvidie, ale co jsem četl tak za posledních pár měsíců jejich ovladače výkon G80 téměř nezvedly.
Podle me nema vubec cenu neco takovyho rikat, kdyz ta karta jeste neni volne dostupna, ted muzou bejt ovladace sebehorsi, hlavne aby byly OK pri vydani :oops:

Napsal: pon 16. dub 2007, 17:35
od Mayhem(cz)
Test: AMD-ATI Radeon HD 2900XT vs GeForce 8800GTX http://pccentre.pl/Article16096.htm

Napsal: pon 16. dub 2007, 21:47
od rochne
cool.user píše:
myom píše:bylo to tu napsane, ale nemuzu to najit... od kterych chipu je mozno zapnout EATM?
imho r300 vejs.
ETAM je pekna vec, kterou ale nikdy oficialne nepodporovali a nanestesti prisla na svetlo verejnosti az nedavno :( Mohli by to oficialne zacit podporovat u vsech grafik co to zvladnou po vydani R600, protoze si zase vseobecne o neco prilepsi starsi grafiky oproti Geforckam stejne generace :)

Zapni si to - vypada to lip a pritom i o neco stoupne FPS :)

Napsal: pon 16. dub 2007, 21:53
od myom
rochne píše:ETAM je pekna vec, kterou ale nikdy oficialne nepodporovali a nanestesti prisla na svetlo verejnosti az nedavno :( Mohli by to oficialne zacit podporovat u vsech grafik co to zvladnou po vydani R600, protoze si zase vseobecne o neco prilepsi starsi grafiky oproti Geforckam stejne generace :)

Zapni si to - vypada to lip a pritom i o neco stoupne FPS :)
podle me to normalne uverejni po vydani R600 jako novinku. btw stoupne FPS? :?

Napsal: pon 16. dub 2007, 22:03
od no-X
beardie píše:ma to mensi prepad ako "klasicky" AA
nee, má to menší propad výkonu než Adaptive AA. Je to jakási lepší obdoba AAA stejně tak jako AAA je to jakási nadstava anti-aliasingu. Dám příklad:

hra XYZ běží na 100FPS. Zapnu AA a běží na 75FPS. Přidám AAA a běží na 50FPS. Když ale místo AAA použiju EATM, poběží na 70FPS a bude vypadat líp.

Napsal: pon 16. dub 2007, 22:10
od Vivec
můžeš plz napsat co mám teda v ATT zapnout? EATM už zaplý mám, ale teď nevim jestli mám nechat nastavený adaptive AA, HQAF a já nevim co tam ještě je :oops:
díky

\\edit, myslim že už jsme to našel na tom linku co postoval kdysy fanik na guru3d fórum:

Obrázek
pro max kvalitu?

Napsal: pon 16. dub 2007, 22:19
od myom
aha takze OBRAZOVE se kvalite EATM vyrovna jake vyklazovani, popr jaka je nejlepsi kombinace filtrovani s EATM? tech kombinaci je tolik a kdo se v tom ma vyznat... :lol:

Napsal: pon 16. dub 2007, 22:22
od Vivec

Napsal: pon 16. dub 2007, 22:23
od no-X
Nevím, jestli chápu tvůj dotaz - AA je na vyhlazování hran, AF je na ostřejší textury a AAA a EATM je na vyhlazení transparentních textur.

Napsal: pon 16. dub 2007, 22:32
od myom
no-X píše:Nevím, jestli chápu tvůj dotaz - AA je na vyhlazování hran, AF je na ostřejší textury a AAA a EATM je na vyhlazení transparentních textur.
jj jasne, jsem myslel, ze EATM je komplexni vyhlazeni jak hran, tak alphatextur, ale je to jenom druh AAA :( . trochu skoda. takze v nastaveni musim mit nastvene jak AA, tak AF, pouze vypnuty AAA.

Napsal: pon 16. dub 2007, 22:49
od Hosenfeld
EATM je fakt pěkný, hlavně v Half-Life 2 je rozdíl ve vzhledu veliký a na výkonu se prakticky neprojevuje, ale třeba v Oblivionu způsobuje takový tečky na vzdálených vodních plochách, ale to se snad ještě odladí.

Napsal: pon 16. dub 2007, 23:20
od rochne
Hosenfeld píše:EATM je fakt pěkný, hlavně v Half-Life 2 je rozdíl ve vzhledu veliký a na výkonu se prakticky neprojevuje, ale třeba v Oblivionu způsobuje takový tečky na vzdálených vodních plochách, ale to se snad ještě odladí.
Mozna uz je to trochu moc OT, ale mohl bys postnout screen ty vody z Oblivionu prosim ? :)


//ADD - jen tak pro zajimavost, ted sem neco nahodou vygooglil, ale srovnani s klasickym na High nastavenym AAA by tam jeste mohlo bejt :(
Obrázek

Napsal: pon 16. dub 2007, 23:49
od fanik
EATM se zapíná v ATT v "advanced tweaks"

jinak r600 je reálně COOL! fana is happy pig :-D

Napsal: úte 17. dub 2007, 09:28
od fanik
no v podstatě nic nemůžeš změnit směrem dolů - jako například texture quality nebo mipmap detail (padání), taky když vypneš AI tak to na 90% do 10 minut hraní padne - což je ale na 99% otázka ovladačů. Jinak fantazie...

Jen jakoby docházelo k nějakemu podivnému zapínání jednotek, když karta dostává zabrat, tak se viditelně zlepší výkon nebo když jsem otevřel nějaké 3d okno, tak karta jela jakoby na 50% když jsem otevřel další okna, tak fps padalo a pak najednou šup a fps šlo nahoru a když sem všechna okna pozavíral a nechal jen to první tak tam bylo rázem nejméně o 100% více fps, po chvíli se to vrátilo na původní hodnoty, jakoby zase šetřila, když to není potřeba - nevím jak jinak to nazvat

a víc fakt říct ani nemůžu. na pořádné testy by to chtělo pořádný počítač a mnohem víc času.

//OEM verze

Napsal: úte 17. dub 2007, 18:36
od Hosenfeld
Tady jsou ty screeny s a bez EATM z Oblivionu, kde se s zapnutým EATM zobrazují tečky na hladině.
Obrázek
normální 2xAA
Obrázek
2xAA s EATM a pod mostem jsou tečky.
Doufám, že už nejsem moc OT :oops:
edit//Pro lidi se slabším zrakem jako pan DigitalDoom jsem červeně zvýraznil oblast s tečkami. :)

Napsal: úte 17. dub 2007, 18:40
od Stratos
proto asi jeste ATI ceka s oficialnim vydanim tehle nove featurky v ovladacich. Hold asi pro kazdou hru zvlast musej udelat profil.

Napsal: úte 17. dub 2007, 20:06
od SNowie
Gr8 Vivec píše:jj ty samé tečky jsou i v NWN2 :(
obdobné tečky hlásím i v LOTRO v menu i v krajině, bohužel beta skončila a do ofiku nejdu, tak screeny nemůžu poskytnout ... už je to tu dost OT, počítám, že to no-x vyčlení do nového EATM threadu, s R600 to má společného stejně jako s každou jinou novější ATinou

Napsal: úte 17. dub 2007, 20:14
od no-X
Obecný thread o FSAA tu už máme a na zakládání threadu čistě o EATM je ještě čas - optimální bude, když bude založen po oficiálním uvedení této technologie, tzn. v podobě, v jaké ho ATi chce mít a v jaké ho oficiálně naservíruje (tzn. název, podpora, kvalita, funkčnost, kompatibilita, možnosti a výkon).

Napsal: úte 17. dub 2007, 20:27
od no-X

Napsal: úte 17. dub 2007, 21:20
od fanik
ad tečky pod mostem - na tohle stačí vypnout "roster guardband", aspoň u mě to tak funguje.


nyní vím že mému životu něco schází... r600 :oops: