Stránka 24 z 76
Re: Zaklínač 3 - Technická stránka hry
Napsal: čtv 21. kvě 2015, 10:42
od Paul
Eurogamer.cz je ta nejhorší žumpa co na CZ herním internetu existuje.
Doporučuju přečíst spíše originální nebulvární článek na eurogamer.net.
Re: Zaklínač 3 - Technická stránka hry
Napsal: čtv 21. kvě 2015, 10:44
od ArgCZ
nevim proč by zrovna tady by měl lock na 30FPS bejt problém, já se teda pohybuju dostatečně nad touhle hranicí, ale když jsem ten lock zkoušel a dělal jsem tak celej jeden quest včetně boje tak teda jsem si nevšiml rozdílu, holt asi nejsem Jedi jak vy co potřebujete tady 60FPS
Re: Zaklínač 3 - Technická stránka hry
Napsal: čtv 21. kvě 2015, 10:45
od Hladis
Kermit: To není zadny "Doznani downgrade"
Ta je bulvarni uprava originalu, který vypada jinak. Jak pise Paul, doporučuju precist original.
Re: Zaklínač 3 - Technická stránka hry
Napsal: čtv 21. kvě 2015, 10:48
od Vlastik80
Celkem věřím tomu že patche něco opraví jak se uvádí v originále a že vydají i mnohé další, takže tipuji že to pak bude ještě lepší. A jestli to nějak razantně ořezali? No nevím no, Head tu sice cosi psal a rozčiloval se, ale mě to za tak rozdílný nepřijde, dokud nepřijde někdo s něčím pádnějším a bude provalen ten obrovský podraz na hráče pc...
PS: Takže vlasy s vylepšením od nVidie používají vlastní AA? A to se u toho nedá tedy vypnout - jaký by to mělo dopad?
Re: Zaklínač 3 - Technická stránka hry
Napsal: čtv 21. kvě 2015, 10:49
od Krteq
Mě spíš upoutalo tohle
It's a similar story for environments, and their texture sizes and incidental objects. It was a trade-off between keeping that aspect of them or their unique, handmade design. And the team chose the latter. The data-streaming system couldn't handle everything while Geralt galloped around.
The billowing smoke and roaring fire from the trailer? "It's a global system and it will kill PC because transparencies - without DirectX 12 it does't work good in every game." So he killed it for the greater good, and he focused on making sure the 5000 doors in Novigrad worked instead.
Doufám, že v tom DX12 patchi tohle opět zprovozní, teda pokud vůbec nějak takový patch vůbec vyjde.
Re: Zaklínač 3 - Technická stránka hry
Napsal: čtv 21. kvě 2015, 10:50
od Hladis
Kermit:
Hairworks ma vlastní nastaveni Antialiasingu a muzes si ho v konfigu upravit. Na nastaveni 2x to je vykonostne jako když mas Hairworks vypnuty (viz. muj testik), ale vypada to blbe, jelikož je tam vyrazny aliasing. Jak jsem psal, jsou tu na hairworks a jeho upravu odkazy.
Ten kour byl PhysX tehda v GPU verzi. Byl i na prezentacnich materiálech ke Gameworks. Ten museli samozrejme skrouhnout.
Re: Zaklínač 3 - Technická stránka hry
Napsal: čtv 21. kvě 2015, 10:55
od Vlastik80
Pokud vyjde DX12 patch, bude to jen naroubované a radikální vliv na fps u hry a její kvalitu i efekty se nedá očekávat ne, když to na tom přímo nestaví?
Re: Zaklínač 3 - Technická stránka hry
Napsal: čtv 21. kvě 2015, 10:59
od Krteq
DX11 a DX12 jsou radikálně odlišné APIs.
DX12 není jen upgrade DX8 jako předchozí verze, ale API psané takřka od nuly.
Re: Zaklínač 3 - Technická stránka hry
Napsal: čtv 21. kvě 2015, 11:04
od Hladis
Kermit:
To zalezi, co vlastne by mel ten patch obsahovat a jak to vyresej. DX12 muze nektery efekty nove urychlit, ale primarni nejvyšší narust vykonu je v situaci, kdy CPU nestiha zasobovat GPU kvůli množství zpracovavanych draw calls. Zaklinac 3 ale evidentne nemá moc problém s CPU limitaci, takze ve stavajici podobe hry tipuju narust tak do 5fps, pokud někdo tedy nemá nejakyho celerona s vykonnou grafikou, kde to bude vyssi. Je otázka, jak moc by to pomohlo fyzice v CPU verzi PhysX, ze by si mohli dovolit vice particle efektu, který samozrejme produkuji vetsi množství draw calls. To si musíš počkat na výsledek.
Re: Zaklínač 3 - Technická stránka hry
Napsal: čtv 21. kvě 2015, 11:05
od 0martas0
Já teda beru zpět to co jsem psal předtím, že na 770 to se vším na ultra kromě stínu a foliage na high není hratelné, hratelné to je, ale pouze s lockem na 30 FPS, jinak to kolísá a škube to. Ale co mě překvapilo, když hraju s ovladačem a sednu si kousek dál tak mi ani ten 30 FPS lock nevadí.
Re: Zaklínač 3 - Technická stránka hry
Napsal: čtv 21. kvě 2015, 11:07
od hnizdo
Trochu soudnosti, predelat a otestovat engine na dx12 neni otazkou jednoho kliknuti v render manazeru. To je prace na pul roku. Zadnej dx12 patch nebude. Za pul roku to kvuli kourovym efektum hrat znova stejne nikdo nebude.
Re: Zaklínač 3 - Technická stránka hry
Napsal: čtv 21. kvě 2015, 11:09
od Krteq
Předělat rendering path z DX11 na DX12 netrvá zas tak dlouho, pár příkladů máš v DX12 vlákně.
6 týdnů ve dvou inženýrech na předělání CryEngine na DX12 atd.
Herní ukázka předkládá výsledky portace DirectX 11 verze na DirectX 12. Zabrala dvěma inženýrům šest týdnů práce
Re: Zaklínač 3 - Technická stránka hry
Napsal: čtv 21. kvě 2015, 11:14
od hnizdo
A kolik bude trva predelat a otestovat hotovou hru velikosti W3, vcetne pridani a optimalizace tech chybejicich efektu? Nebavime se o jednom demu. Notabene s ohledem na to, ze dx12 je a jeste nejakou dobu bude ve stadiu beta?
Re: Zaklínač 3 - Technická stránka hry
Napsal: čtv 21. kvě 2015, 11:18
od Krteq
specifikace DX12 jsou už nějakou dobu uzavřeny a na TechNetu už máš dokumentaci.
Re: Zaklínač 3 - Technická stránka hry
Napsal: čtv 21. kvě 2015, 11:19
od Hladis
Hnizdo:
Predelat hru z DX11 na DX12 nebude takovy problém, samozrejme nejaky ten mesic to trvat bude, ale CDR se venuje hram dlouhodobe i po vydani. Casovy problém by spis bylo nasázet tam ty particle efekty a to cely odladit. To uz muze trvat dele. Pokud by praci zacali ted, tak myslim, ze ke konci roku by DX12 patch, s pripadnyma efektama navíc, mohli zvladnout.
Re: Zaklínač 3 - Technická stránka hry
Napsal: čtv 21. kvě 2015, 11:24
od Ache
Hladis píše:Ache píše: Pistoli? A nestačila by naditá peněženka?
Jestli peněženka, to je vesmes konspirace.
Víš jak, na blbou odpověď ještě blbější dotaz.
Každopádně důvod použít tak extrémní stupeň tesselace co odrovná vše je zbytečný.
Re: Zaklínač 3 - Technická stránka hry
Napsal: čtv 21. kvě 2015, 11:27
od hnizdo
Krteq píše: specifikace DX12 jsou už nějakou dobu uzavřeny a na TechNetu už máš dokumentaci.
Vim, postoval jsem to nejakou dobu zpatky, coz nic nemeni na tom, ze sestaveni jsou ve stadiu beta
Zkus na tom neco _ladit_ a to nemluvim o tom, ze to musis ladit taky na Win10
A propos Win10, to je dalsi minusovy faktor. Pul roku prace pro par early adopters... No, uvidime, mne DX12 patch kvuli kouri z ohniste v kazdem pripade nezajima, ja to tou dobou budu mit dohrany minimalne jednou.
Hladis píše:Hnizdo:
Predelat hru z DX11 na DX12 nebude takovy problém, samozrejme nejaky ten mesic to trvat bude, ale CDR se venuje hram dlouhodobe i po vydani. Casovy problém by spis bylo nasázet tam ty particle efekty a to cely odladit. To uz muze trvat dele. Pokud by praci zacali ted, tak myslim, ze ke konci roku by DX12 patch, s pripadnyma efektama navíc, mohli zvladnout.
Coz je tech pul roku, ze
Re: Zaklínač 3 - Technická stránka hry
Napsal: čtv 21. kvě 2015, 11:28
od Hladis
Ache: Tak default melo byt 16x. Proc pouzili 32x nevim a je to zbytecny.
Edit//Lepsi ceska verze nez bulvar z Eurogameru
http://games.tiscali.cz/tema/cd-projekt ... e-3-251369
„Možná jsme ten trailer neměli ukazovat, nevím. Ale v té době jsme nevěděli, že to, co ukazujeme nebude fungovat, takže to nebyla lež či zlý úmysl. Nesouhlasíme s tím, že hra prošla downgradem, ale to je náš názor a hráči mohou mít jiný.“
Re: Zaklínač 3 - Technická stránka hry
Napsal: čtv 21. kvě 2015, 12:51
od HEAD
http://www.computerbase.de/2015-05/witc ... _vergleich
"oc" verze GTX970 bezela jen na 1266mhz
http://www.computerbase.de/2015-05/graf ... ue_ockarte
Btw dalsi dukaz jaky kripl karty recenzenti pouzivaj.pro normalni gtx970 tam maj prirazenou frekvenci 1184Mhz coz je na urovni kepler karet
http://www.computerbase.de/2015-05/graf ... _taktraten
Re: Zaklínač 3 - Technická stránka hry
Napsal: čtv 21. kvě 2015, 12:57
od Ache
Hladis píše:Edit//Lepsi ceska verze nez bulvar z Eurogameru
http://games.tiscali.cz/tema/cd-projekt ... e-3-251369
„Možná jsme ten trailer neměli ukazovat, nevím. Ale v té době jsme nevěděli, že to, co ukazujeme nebude fungovat, takže to nebyla lež či zlý úmysl. Nesouhlasíme s tím, že hra prošla downgradem, ale to je náš názor a hráči mohou mít jiný.“
Ono je to jedno, jak to vysvětlí. Důležité je, že očích hráčů došlo ke zhoršení grafiky proti traileru.
Aspoň si příště s namlsanými "in-game" Trailery dají pozor.
za link games.cz díky... tohle sem potřeboval:
http://games.tiscali.cz/tema/zaklinac-3 ... eje-251261