AMD Graphics news
Moderátoři: morke, Walker1134, Wilik
- no-X
- Středně pokročilý
- Registrován: 24. úno 2004
- Bydliště: Č.Budějovice
- beardie
- Čestný člen
- Registrován: 10. srp 2005
- Sobo
- Středně pokročilý
- Registrován: 28. črc 2007
- Bydliště: Bolatice
Fajn, alespon muzu byt dele stastny z toho, ze mam top kartu(9800GX2 nepocitam, to uz neni konvencni graficka karta).
no-X: Takze ty podle vydani nove revize RV670 soudis, ze ATi ma s R700 nejake potize, cili uvedeni bude trvat dele?
no-X: Takze ty podle vydani nove revize RV670 soudis, ze ATi ma s R700 nejake potize, cili uvedeni bude trvat dele?
So, Lone Star, now you see that the Evil will always triumph, because Good is dumb! - Lord Dark Helmet @ Spaceballs
- no-X
- Středně pokročilý
- Registrován: 24. úno 2004
- Bydliště: Č.Budějovice
- beardie
- Čestný člen
- Registrován: 10. srp 2005
- no-X
- Středně pokročilý
- Registrován: 24. úno 2004
- Bydliště: Č.Budějovice
- beardie
- Čestný člen
- Registrován: 10. srp 2005
- no-X
- Středně pokročilý
- Registrován: 24. úno 2004
- Bydliště: Č.Budějovice
- Lukfi
- Mírně pokročilý
- Registrován: 04. črc 2005
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Tak to by mohl vyjít refresh R680 s novou revizí jader. A nebo možná neberou RV670 jako nový high-end, a tudíž mají od vydání X2 spoustu časuno-X píše:6 měsíců po květnu 2007 (R600) je listopad 2007. Dalších šest měsíců je květen 2008.
Mám ale takový dojem, že poslední dobou se u ATi ani nVidie na nějaká tradiční data nehraje... prostě když to je, tak na trh s tím
// byls rychlejší
Výkaly prosím umisťujte do záchodové mísy a nikoliv diskuzního fóra.
- no-X
- Středně pokročilý
- Registrován: 24. úno 2004
- Bydliště: Č.Budějovice
Já jen nechápu, proč se ATi drží tak úděsně zpátky. Stinné stránky architektury R6xx spočívaly v tom, že feature-set a režie spotřebovaly velkou část plochy jádra a vinou limitací 80nm procesu už nezbývalo mnoho místa pro výpočetní jednotky (tím myslím ALUs, ROPs a TMUs). Když má ATi díky 55nm procesu obrovské množství prostoru, snaží se být najednou neadekvátně konzervativní a nevydává čipy ani tak velké, jako byl high-end předchozích 3 generací (R580: 342mm2, R520: 288mm2, R420: 280mm2) a od RV770 se očekává ±250mm2. Přičemž ATi by mohla zdvojnásobit počet všech výpočetních jednotek, vylepšit ROPs o HW resolve a 4 MSAA vzorky za takt a stále by čip nebyl větší, než R580... dokonce považuju za reálné vytvoření čipu o 192 5D ALUs (960 SPs), 32 TMUs s duální Int8 filtrací (tedy 64 texture filtering units) a 32 ROPs (4xZ, resolve) a rozměry by stále neměly překračovat velikost R600, přičemž výkonem by takový čip (i na konzervativních 750MHz) porazil vše, včetně všech duálních karet.
Je to zoufalé. Je navržena architektura, která má negativa i pozitiva, na negativech se společnost málem odepíše a když by došlo na možnost zužitkování pozitiv, je to považováno za příliš riskantní a nevyužije se jich.
Je to zoufalé. Je navržena architektura, která má negativa i pozitiva, na negativech se společnost málem odepíše a když by došlo na možnost zužitkování pozitiv, je to považováno za příliš riskantní a nevyužije se jich.
Nejlepší moderátor ve výslužbě
- no-X
- Středně pokročilý
- Registrován: 24. úno 2004
- Bydliště: Č.Budějovice
První oficiální testy RS780: hybrid CrossFire, DX10 integrovaná grafika, HW akcelerace HD videa, testy spotřeby...
http://www.techreport.com/
http://www.hothardware.com/
http://www.techreport.com/
http://www.hothardware.com/
Nejlepší moderátor ve výslužbě
- OBR
- Černá karta
-
- Registrován: 20. srp 2003
- Bydliště: PHA, CB, TP, Aus, Ger
- Kontaktovat uživatele:
prave take testuji to hybrid CrossFire, ale vice nez to me zajima moznost uplneho odpojeni PCIe grafiky a prepnuti na DX10 dedicated ... ale v pripade ATI to nema pry moc smysl ... HD3850 s aktivnim PowerPlay zere v 2D pouhych 20W ...
ale to video o RS780G je pekne ... http://www.youtube.com/watch?v=rcbGV6Pfb6Q
PS. Funguje hybrid crossfire s jakoukoliv kartou ATi? nebo jen s HD3450 jako je v prezentaci ...?
ale to video o RS780G je pekne ... http://www.youtube.com/watch?v=rcbGV6Pfb6Q
PS. Funguje hybrid crossfire s jakoukoliv kartou ATi? nebo jen s HD3450 jako je v prezentaci ...?
- blekota je boss
- Začátečník
- Registrován: 05. črc 2006
- Bydliště: okolí Hradce Králové
no zas tak hroznej krok to snad neni ne, jestli bude mit 770ka 32TU a 96ALU tak by mela bejt konkurenceschopna, kdyz nvidia zrovna nejak zpomalila...je to v podstate polovina toho extremniho cipu cos navrhoval, ze by se jeste dal ustat, navic na X2 bude "celej" takze nejaky pozitiva ve vyrobnich nakladech atd. a tudiz nizky cene to snad ma ne?no-X píše:Já jen nechápu, proč se ATi drží tak úděsně zpátky. Stinné stránky architektury R6xx spočívaly v tom, že feature-set a režie spotřebovaly velkou část plochy jádra a vinou limitací 80nm procesu už nezbývalo mnoho místa pro výpočetní jednotky (tím myslím ALUs, ROPs a TMUs). Když má ATi díky 55nm procesu obrovské množství prostoru, snaží se být najednou neadekvátně konzervativní a nevydává čipy ani tak velké, jako byl high-end předchozích 3 generací (R580: 342mm2, R520: 288mm2, R420: 280mm2) a od RV770 se očekává ±250mm2. Přičemž ATi by mohla zdvojnásobit počet všech výpočetních jednotek, vylepšit ROPs o HW resolve a 4 MSAA vzorky za takt a stále by čip nebyl větší, než R580... dokonce považuju za reálné vytvoření čipu o 192 5D ALUs (960 SPs), 32 TMUs s duální Int8 filtrací (tedy 64 texture filtering units) a 32 ROPs (4xZ, resolve) a rozměry by stále neměly překračovat velikost R600, přičemž výkonem by takový čip (i na konzervativních 750MHz) porazil vše, včetně všech duálních karet.
Je to zoufalé. Je navržena architektura, která má negativa i pozitiva, na negativech se společnost málem odepíše a když by došlo na možnost zužitkování pozitiv, je to považováno za příliš riskantní a nevyužije se jich.
hlavne aby vylepsili 4xAA...
jinak ten chipset good...jen tak mit tam jeste neco slusnyho pichnout...
- Flegy
- Mírně pokročilý
-
- Registrován: 31. črc 2004
- Bydliště: Hrob
- chello
- Začátečník
- Registrován: 11. čer 2007
- beardie
- Čestný člen
- Registrován: 10. srp 2005
v 8.3, zaujimaveFudzilla píše:The driver will support 44X AntiAliasing mode and two cards should actually end up much faster than a single one.
http://www.fudzilla.com/index.php?optio ... 2&Itemid=1
¿ʇı ʇ,usı 'ƃuıʎouuɐ ʎʇʇǝɹd sı uʍop ǝpısdn ƃuıpɐǝɹ
- Stratos
- Začátečník
- Registrován: 05. zář 2003
- Bydliště: Hvožďany
- Kontaktovat uživatele:
- beardie
- Čestný člen
- Registrován: 10. srp 2005
- crux2005
- Středně pokročilý
- Registrován: 25. zář 2005
- Kontaktovat uživatele:
- Sobo
- Středně pokročilý
- Registrován: 28. črc 2007
- Bydliště: Bolatice
Tyhle blbosti me absolutne nezajimaji, v ATi z toho asi maj dobry pocit, ze maji nejkvalitnejsi AA na trhu, ale dokud to nebude jejich top karta renderovat v hratelnych mezich, nema to absolutne zadny smysl. Misto tehle blbosti by se radeji meli soustredit na optimalizaci novych her. Pokud hraju nejakou rychlou akcni hru, nevadi mi, ze v ni klidne i vubec nemam AA, protoze na to proste neni cas. Taky mi pripadne staci 4xxAA v podobe Box filtru, nepotrebuju zoomovat na 500%, abych videl detaily stromu v Half-lifu.
So, Lone Star, now you see that the Evil will always triumph, because Good is dumb! - Lord Dark Helmet @ Spaceballs