Stránka 24 z 183

Napsal: pon 3. bře 2008, 17:38
od no-X
Ale jo, má něco vyjít, ale pozitivní světlo na situaci s RV770 to zrovna nevnáší...

Napsal: pon 3. bře 2008, 17:46
od beardie
zase do zaciatku leta je este par mesiacov a stihli by imho aj novy respin

Napsal: pon 3. bře 2008, 18:40
od Sobo
Fajn, alespon muzu byt dele stastny z toho, ze mam top kartu(9800GX2 nepocitam, to uz neni konvencni graficka karta). :-D

no-X: Takze ty podle vydani nove revize RV670 soudis, ze ATi ma s R700 nejake potize, cili uvedeni bude trvat dele?

Napsal: pon 3. bře 2008, 18:44
od no-X
Vyloženě potíže snad ani ne, ale v květnu, jak se původně očekávalo (rok po R600) se jí určitě nedočkáme, protože kvůli šesti týdnům na trhu by ATi nepřipravovala novou revizi RV670.

Napsal: pon 3. bře 2008, 21:09
od beardie
v suvislosti s majom sa hovorilo v tom smere, ze ati bude kazdych 6 mesiacov vydavat novy highend, 6 mesiacov po 3870X2 je ale skor jun/jul a tak hovoria aj najnovsie spekulacie :)

ja len budem rad, ked vyda aj ati aj NV novy highend naraz... :oops:

Napsal: pon 3. bře 2008, 21:47
od no-X
6 měsíců po květnu 2007 (R600) je listopad 2007. Dalších šest měsíců je květen 2008.

Napsal: pon 3. bře 2008, 21:58
od beardie
to ano, ale ako highend berem 3870X2 a 3870 vyssi mainstream, potom je to 1+6 = 7 :P

Napsal: pon 3. bře 2008, 22:11
od no-X
Realita je taková, že budou vydávat cokoli budou mít a ihned jak to budou mít :)

Napsal: pon 3. bře 2008, 22:13
od Lukfi
no-X píše:6 měsíců po květnu 2007 (R600) je listopad 2007. Dalších šest měsíců je květen 2008.
Tak to by mohl vyjít refresh R680 s novou revizí jader. A nebo možná neberou RV670 jako nový high-end, a tudíž mají od vydání X2 spoustu času :)
Mám ale takový dojem, že poslední dobou se u ATi ani nVidie na nějaká tradiční data nehraje... prostě když to je, tak na trh s tím :oops:

// byls rychlejší

Napsal: pon 3. bře 2008, 23:43
od no-X
Já jen nechápu, proč se ATi drží tak úděsně zpátky. Stinné stránky architektury R6xx spočívaly v tom, že feature-set a režie spotřebovaly velkou část plochy jádra a vinou limitací 80nm procesu už nezbývalo mnoho místa pro výpočetní jednotky (tím myslím ALUs, ROPs a TMUs). Když má ATi díky 55nm procesu obrovské množství prostoru, snaží se být najednou neadekvátně konzervativní a nevydává čipy ani tak velké, jako byl high-end předchozích 3 generací (R580: 342mm2, R520: 288mm2, R420: 280mm2) a od RV770 se očekává ±250mm2. Přičemž ATi by mohla zdvojnásobit počet všech výpočetních jednotek, vylepšit ROPs o HW resolve a 4 MSAA vzorky za takt a stále by čip nebyl větší, než R580... dokonce považuju za reálné vytvoření čipu o 192 5D ALUs (960 SPs), 32 TMUs s duální Int8 filtrací (tedy 64 texture filtering units) a 32 ROPs (4xZ, resolve) a rozměry by stále neměly překračovat velikost R600, přičemž výkonem by takový čip (i na konzervativních 750MHz) porazil vše, včetně všech duálních karet.

Je to zoufalé. Je navržena architektura, která má negativa i pozitiva, na negativech se společnost málem odepíše a když by došlo na možnost zužitkování pozitiv, je to považováno za příliš riskantní a nevyužije se jich.

Napsal: úte 4. bře 2008, 16:18
od no-X
První oficiální testy RS780: hybrid CrossFire, DX10 integrovaná grafika, HW akcelerace HD videa, testy spotřeby...

http://www.techreport.com/
http://www.hothardware.com/

Napsal: úte 4. bře 2008, 16:29
od OBR
prave take testuji to hybrid CrossFire, ale vice nez to me zajima moznost uplneho odpojeni PCIe grafiky a prepnuti na DX10 dedicated ... ale v pripade ATI to nema pry moc smysl ... HD3850 s aktivnim PowerPlay zere v 2D pouhych 20W ...

ale to video o RS780G je pekne ... http://www.youtube.com/watch?v=rcbGV6Pfb6Q

PS. Funguje hybrid crossfire s jakoukoliv kartou ATi? nebo jen s HD3450 jako je v prezentaci ...?

Napsal: úte 4. bře 2008, 18:36
od blekota je boss
no-X píše:Já jen nechápu, proč se ATi drží tak úděsně zpátky. Stinné stránky architektury R6xx spočívaly v tom, že feature-set a režie spotřebovaly velkou část plochy jádra a vinou limitací 80nm procesu už nezbývalo mnoho místa pro výpočetní jednotky (tím myslím ALUs, ROPs a TMUs). Když má ATi díky 55nm procesu obrovské množství prostoru, snaží se být najednou neadekvátně konzervativní a nevydává čipy ani tak velké, jako byl high-end předchozích 3 generací (R580: 342mm2, R520: 288mm2, R420: 280mm2) a od RV770 se očekává ±250mm2. Přičemž ATi by mohla zdvojnásobit počet všech výpočetních jednotek, vylepšit ROPs o HW resolve a 4 MSAA vzorky za takt a stále by čip nebyl větší, než R580... dokonce považuju za reálné vytvoření čipu o 192 5D ALUs (960 SPs), 32 TMUs s duální Int8 filtrací (tedy 64 texture filtering units) a 32 ROPs (4xZ, resolve) a rozměry by stále neměly překračovat velikost R600, přičemž výkonem by takový čip (i na konzervativních 750MHz) porazil vše, včetně všech duálních karet.

Je to zoufalé. Je navržena architektura, která má negativa i pozitiva, na negativech se společnost málem odepíše a když by došlo na možnost zužitkování pozitiv, je to považováno za příliš riskantní a nevyužije se jich.
no zas tak hroznej krok to snad neni ne, jestli bude mit 770ka 32TU a 96ALU tak by mela bejt konkurenceschopna, kdyz nvidia zrovna nejak zpomalila...je to v podstate polovina toho extremniho cipu cos navrhoval, ze by se jeste dal ustat, navic na X2 bude "celej" takze nejaky pozitiva ve vyrobnich nakladech atd. a tudiz nizky cene to snad ma ne?
hlavne aby vylepsili 4xAA... :)

jinak ten chipset good...jen tak mit tam jeste neco slusnyho pichnout... :-D

Napsal: úte 4. bře 2008, 19:31
od Flegy
vsimli jste si ze nakej inteligent co delal tu animacku udelal fan na boxu tak ze se toci obracene? :lol: :lol: ale jinak good

edit: pardon, uz sem si vsiml naklopeni lopatek :oops:

Napsal: stř 5. bře 2008, 07:02
od chello
Netuší někdo kdy má vyjít desky s SB700 už v listopadu ukazovali první desku s SB700 a desky níkde ?? :cry:

Napsal: stř 5. bře 2008, 13:47
od beardie
Fudzilla píše:The driver will support 44X AntiAliasing mode and two cards should actually end up much faster than a single one.
v 8.3, zaujimave :)

http://www.fudzilla.com/index.php?optio ... 2&Itemid=1

Napsal: stř 5. bře 2008, 14:06
od Stratos
44xAA to musi bejt hrozny maso :)

Napsal: stř 5. bře 2008, 14:08
od beardie
zajtra vyskusaj a nahod screeny ;-)

Napsal: stř 5. bře 2008, 16:51
od crux2005
to ale nebude MSAA, skôr niečo na spôsob 16xAA + nejaký "blur" filter alebo EDCFAA ...

som zvedavý či tam bude viditeľný rozdiel k 24xED

Napsal: stř 5. bře 2008, 17:47
od Sobo
Tyhle blbosti me absolutne nezajimaji, v ATi z toho asi maj dobry pocit, ze maji nejkvalitnejsi AA na trhu, ale dokud to nebude jejich top karta renderovat v hratelnych mezich, nema to absolutne zadny smysl. Misto tehle blbosti by se radeji meli soustredit na optimalizaci novych her. Pokud hraju nejakou rychlou akcni hru, nevadi mi, ze v ni klidne i vubec nemam AA, protoze na to proste neni cas. Taky mi pripadne staci 4xxAA v podobe Box filtru, nepotrebuju zoomovat na 500%, abych videl detaily stromu v Half-lifu.