Napsal: ned 22. dub 2007, 09:38
a R600 je FX5800 alebo ten R9700?no-X píše:FX5800 taky měla rychleji taktované paměti než R9700
Diskuze o hardware, software a overclockingu
https://forum.pctuning.cz/
a R600 je FX5800 alebo ten R9700?no-X píše:FX5800 taky měla rychleji taktované paměti než R9700
Ale FX5800 vyšla později než R9700 a to je taky důležitý.no-X píše:FX5800 taky měla rychleji taktované paměti než R9700
No to je jasny a pomuze k tomu i kouzelne tlacitko "porovnat" na e-shopu, ktere ukaze, ze "jenom nejaka ta blba sbernice ma 512bit, ale takty sou mensi, takze je to shit". A nejhorsi je, ze kdyz vetsina lidi chce grafiku, tak vykon urcuje podle velikosti pameti (turbocahe a hypermarkety z toho tezej)Lukfi píše:Ale i když výkon bude lepší, tak podle mě úspěch moc mít nebude, protože GeForce 8800 mají víc paměti a u GTX rychleji taktované a lamku nezajímá, že R600 má 512bitovou sběrnici a vyšší propustnost.
Přesně tak, prostě z pohledu lamy vypadá R600 s 512MB vedle G80 s 768MB jako chudý příbuzný. Navíc když G80 má 128 těch shader nesmyslů /(c) Hijacker933/ který běží na 1350MHz a R600 má "jen" 64 shader nesmyslů, které běží na 750MHz...rochne píše:No to je jasny a pomuze k tomu i kouzelne tlacitko "porovnat" na e-shopu, ktere ukaze, ze "jenom nejaka ta blba sbernice ma 512bit, ale takty sou mensi, takze je to shit". A nejhorsi je, ze kdyz vetsina lidi chce grafiku, tak vykon urcuje podle velikosti pameti (turbocahe a hypermarkety z toho tezej)
shit obrazne receno prece jenom to jadro neni uplne vyladeny to uznej sam spousta veci neni zaplejch ani po pul roce( unifikovane shadery a 2tmu jednotka snad to pisu dobre a to nepocitam pulrocni trapeni kolem driverůdexterav píše:otázka len je čo je delo a čo shit...
popravde oni sa stým netrápia, prečo aj?Stratos píše:shit obrazne receno prece jenom to jadro neni uplne vyladeny to uznej sam spousta veci neni zaplejch ani po pul roce( unifikovane shadery a 2tmu jednotka snad to pisu dobre a to nepocitam pulrocni trapeni kolem driverůdexterav píše:otázka len je čo je delo a čo shit...
jo v prvovom rade prachy a 2. tiež...a hlavne ked konkurencia nič nemá...Mossad píše:tohle brzdi, jenom to jede na 3 valce , sak ati je nejak popozene... uprimne jim to fakt muze byt jedno, dulezite je ze to ma DX10 nalepku a to se proda... je to proste jenom byznys... nemyslim ze maj u nv nejake eticke desatero... viz vsechny gf6500/7100 etc...
Přesně tak, high-end karty kupují i lidé, kteří tomu nerozumí.SNowie píše:je spousta bohatejch řízků co si raději koupí drahej vyhypovanej shit než levnější ne-tak-profláklé dělo ... podle logiky - dražší je určitě lepší
Je to 2. MUL jednotka (součást shaderu). Ty nové ForceWare by tohle měly řešit, pokud vím. S tou unifikací (resp. dynamic load balancingem) nevím jak to je...Stratos píše:unifikovane shadery a 2tmu jednotka snad to pisu dobre
Máš o tom nějaké podložené info, nebo je to jen domněnka? Nárůst výkonu s novými drivery je v některých aplikacích nesporný, ale v průměru je to výrazně míň, než by se dalo čekat od teoreticky 50% zvýšení výkonu v shader operacích...Lukfi píše:Ty nové ForceWare by tohle měly řešit, pokud vím.
Resilo se to i v sekci ovladacu a v nvidia sekci a mimo jine tam i padlo, ze se o tom mluvi z vice nazavislych zdroju a ze znatelny narust vykonu tam opravdu je, takze to nejspise pravda bude. Dokonale jiste ano ci ne vsak nevimeno-X píše:Máš o tom nějaké podložené info, nebo je to jen domněnka? Nárůst výkonu s novými drivery je v některých aplikacích nesporný, ale v průměru je to výrazně míň, než by se dalo čekat od teoreticky 50% zvýšení výkonu v shader operacích...Lukfi píše:Ty nové ForceWare by tohle měly řešit, pokud vím.
mozna uz trochu vic OT, ale hod prosim priklad nejaky MUL operaceno-X píše:Vím, že nárůst výkonu je, ale nepřipadá mi odpovídající takovému kroku. Dokud to někdo neotestuje na nějakém speciálním kódu, který je intenzivní na MUL operace, tak nebudeme vědět nic