Stránka 26 z 78

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Napsal: úte 1. zář 2015, 12:53
od Krteq
Hladis píše:Cela kauza o AS je v tom, ze se musí napsat na Maxwell. Ten s tim pracuje jinak nez GCN a Maxwella tim jde vykonostne zabit. Oxide napsali svůj engine GCN na telo, to je cely. Pak to hodili na Maxwella a tam jim to samo neslo..
What? Jak napsali na tělo. A/C je standardizovanou součástí D3D12, tam není jak psát "na tělo" :roll:

Pokud driver ohlásí podporu A/C skrze caps, tak se A/C využívá. Je to stejné jako v předchozích verzích DX.

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Napsal: úte 1. zář 2015, 12:56
od Hladis
DX12 je vesmes prevzaty Mantle, coz je na telo napsany GCN. nVidia jaksi do vývoje Mantle kecat nemohla a s Vulkánem a DX12 toho uz moc delat nemohli. U DX12 zalezi na tom, na jaky hardware se to napise uz z podstaty fungovani API close to metal. Vzhledem k sile nVidie bych se nedivil, kdyby AoS zazaril na Radeonech jasnym, ale kratkym svetlem.

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Napsal: úte 1. zář 2015, 12:59
od Krteq
Hladis píše:DX12 je vesmes prevzaty Mantle, coz je na telo napsany GCN. nVidia jaksi do vývoje Mantle kecat nemohla a s Vulkánem a DX12 toho uz moc delat nemohli.
:lol: Vždyť nV přeci tvrdila, že na DX12 spolupracovala s M$ víc jak 4 roky. To nějak odporuje tomu tvýmu tvrzení, nemyslíš :mrgreen:
Hladis píše:U DX12 zalezi na tom, na jaky hardware se to napise uz z podstaty fungovani API close to metal. Vzhledek sile nVidie bych se nedivil, kdyby AoS zazaril na Radeonech jasnym, ale kratkym svetlem.
Ne. M$, stejně jako Khronos, odstranil veškerou závislost na GCN. Máš to jak v tomhle vlákně, tak ve Vulkan vlákně.

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Napsal: úte 1. zář 2015, 13:04
od del42sa
Krteq píše:
GPU v APU v PS4 a XBONE obsahují 2 ACEs, GNM už A/C umí využívat, XBONE s DX12 už taky.

Už začínám chápat to zdržení DX12 patche pro ARK.
PS4 GPU má 8 ACE´s , X-Bone jen 2 ACE...

http://www.redgamingtech.com/playstatio ... formation/

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Napsal: úte 1. zář 2015, 13:17
od Krteq
del42sa píše:PS4 GPU má 8 ACE´s , X-Bone jen 2 ACE...

http://www.redgamingtech.com/playstatio ... formation/
Nj, dík za uvedení na pravou míru :)

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Napsal: úte 1. zář 2015, 13:39
od Vlastik80
Otázkou je, zda je Maxwell (popř. i starší generace) schopen dosáhnout shodného, či lepšího výkonu pod DX12 než konkurence, nebo zda to bude na úkor něčeho, viz šizení AF apod..

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Napsal: úte 1. zář 2015, 13:46
od Hladis
Vlastiku, tvoje schopnost spamu (vedle vytvareni duálních uctu, aby ten spam byl jo festovni) je obdivuhodna. Co takhle kdyby jsi postoval az když si trochu urovnas myslenky, trochu cetl, vyvaroval se opakovani a hlavne psal nejak rozumne k věci.

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Napsal: úte 1. zář 2015, 13:51
od Vlastik80
Jasně, ale nikdo tu nepsal např. přímo kolik ACE má řada 900, pro porovnání jak si stojí proti konkurenci a zda má vůbec čím hw počítat dané věci, nebo zda a jak to převezme jiná část hw ovšem bez spekulací a teoretizování, nebylo by na škodu slovo někoho kdo se v tom vyzná přímo na hw úrovni.


Hladis//Upraven příspěvek.

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Napsal: úte 1. zář 2015, 17:22
od Eddward
no zatial je zaver taky ze AS Nvidia vie, dokonca podla vsetkeho lepsie ako AMD ale len pokial sa vyuzivaju v medziach architektury... resp. je engine pisany na Maxwella... v kazdom pripade to nie je idealny stav, takze pokial sa to neutrasie a vyvojari sa s tym viac nezoznamia tak sa take kauzicky budu objavovat...
zda sa mi celkom zvlastne ze MS umoznuje pod DX12 API taketo situacie

btw, pekna tabulka na diit v starsom clanku http://diit.cz/clanek/asynchronni-shade ... icke-karty

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Napsal: úte 1. zář 2015, 18:00
od Krteq
Hladis píše:Za prve to je citace z Guru 3D, za druhy ja na B3D nic takového jednoznačného nectu. Jen hromady spekulaci a ze to chce vice dat.
Bavíme se snad o tomhle článku - Nvidia Wanted Oxide dev DX12 benchmark to disable certain DX12 Features ? (content updated)?

Okud si myslíš, že Hilbert čerpal? Na B3D máš haldy výstupů z toho testu :roll:

Máš tam i názornou ukázku s grafem z těch výstupů.

Obrázek

Jak sám Hilbert pak píše, nV zvládá compute (první zelený graf) do 31 command listů přímo bravurně (Hyper-Q je děláno na 31+1 queues) a při vyšším počtu už rostou latence, což je pochopitelné.

Druhý souvislý graf pak znázorňuje graphics queue, tam není žádný problém.

Ten nastává až při současném zpracování obou typů úloh. Je tam krásně vidět to přepínání kontextu - latence ze zpracování obou typů úloh se sčítají! zatímco na GCN jsou latence jen mírně vyšší díky tomu, že se oba typy úloh zpracovávají paralelně - A/C.

Škoda, že to končí po submitnutí 128 command listů, dál už ten Maxwell scheduller prostě nestíhá a jde to totálně do kopru - viz. AotS demo a vyjádření Oxide developerů.

Ano, Maxwell má s A/C dost velký problém.

//Tady je ještě jeden graf z výsledků GTX 980 Ti, kde je to krásně vidět.
Obrázek

B3D - DX12 performance thread

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Napsal: úte 1. zář 2015, 18:54
od Braňo1977
Podľa tabuľky na Diit je na tom tiež biedne rada AMD 370/X čo je 7850/70 ,radšej kúpiť gtx 950/960.

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Napsal: úte 1. zář 2015, 20:12
od Vlastik80
http://www.cnews.cz/directx-12-async-co ... ell-kometa

... bude to holt na vývojářích, každopádně tipuji že hry se zatím budou vzhledem k OS vyvíjet stále pro DX11 s možností využít DX12, bude-li podporováno, do jaké míry je už na nich a hw...


Hladis//Upraven příspěvek. Tady není nakupka.

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Napsal: úte 1. zář 2015, 20:31
od PET5
Ano, R9 380 je v tomto ohledu se 64 frontami lépe na asynchronní shadery připravena. Pokud vývojáři her použití všech dostupných front umožní, bude na tom fajn.

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Napsal: úte 1. zář 2015, 20:41
od HEAD
Podle me je cela tahle diskuze zbytecna.V dobe kdy se zadnou objevovat dx12 ve vetsim poctu, tak tu uz bude nova generace na 16nm.

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Napsal: úte 1. zář 2015, 21:49
od Krteq
Hladis píše:....ale kde je ten rozpor ? :)
Rozpor je v tom, že Maxwell 2.0 A/C buď prostě nepodporuje, nebo tam mají opravdu zásadní bug.

//naschvál jsem ti to ve svém předchozím příspěvku zvýraznil

Máme tu minimálně 2 testy, ze kterých je to krásně vidět - AotS a ten test program od vývojáře z B3D.

Docela mi to připomíná situaci s nástupem DX10, kdy nV neměla plně funkční DX10 ovladač i víc jak půl roku po uvedení G80.

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Napsal: úte 1. zář 2015, 22:05
od havli
Vsak taky pul roku po uvedeni G80 nebyla jeste zadna DX10 hra. A dneska vlastne taky neni, takze no problem... zatim.

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Napsal: úte 1. zář 2015, 22:07
od oneb1t
jo DX10 bylo nanic :) hlavne ze mam v notebooku kartu co ho podporuje (GTS360M)
ale u DX12 je jasny uz ted ze za pul roku tady bude uz docela slusne her co to budou umet vyuzit

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Napsal: úte 1. zář 2015, 22:12
od Ache
havli píše:Vsak taky pul roku po uvedeni G80 nebyla jeste zadna DX10 hra. A dneska vlastne taky neni, takze no problem... zatim.
No on ani nebyl DX10 kompatibilní operační systém. :-D
Teď je situace úplně jiná... Stejně nejlepší vtip byl později s tím DX10.1 Asassínem - takhle se nejspíš budou řešit případný problémy Nvidie s DX12. :P

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Napsal: úte 1. zář 2015, 22:19
od Krteq
Ache píše:Stejně nejlepší vtip byl později s tím DX10.1 Asassínem...
Troufnu si říct, že to byl totožný případ jako teď s AotS a vypnutím A/C v AotS, prostě nV :mrgreen:

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Napsal: úte 1. zář 2015, 22:29
od Vlastik80
Zaregistroval jsem že AC měl podporu DX10.1, pak patch a konec, ale nevěděl jsem že to bylo protože nVidia to nepodporovala, nebo ne korektně, každopádně sám UbiSoft to obhajoval tím, že DX10.1 bylo příliš zabugované (hra) a nepřineslo jim to, co zprvu považovali za jasný přínos, proto patch a removed (zdroj), ale že za tím popravdě byla nVidia, to jsem netušil... Omlouvám se za OT.

PS: K tématu - zkusil někdo ten prográmek co tu byl postován tuším Hladisem? Něco hmatatelného by se hodilo, já vím, "jinde" je na to zamořené téma (zahraničí), ale asi by nebylo naškodu kdyby se něco postlo/testlo i sem...