Zaklínač 3 - technická stránka hry

Problémy, zážitky, rady či pořádání LAN party

Moderátor: Baneshee

Odpovědět
Icy_DeaD
Černá karta
Černá karta
Registrován: 10. lis 2005

Re: Zaklínač 3 - Technická stránka hry

Příspěvek od Icy_DeaD »

Ache píše:Nechápu jak někdo může mít problémy s GOG.
Radši bych měl všechny hry na DRM FREE GOGu, než co mám velkou sbírku DRM her na steamu, kdy některé ještě potřebují další DRM (Social klub, Ubišit, Origin...). :(
Steam bych vubec jako DRM nebral a gog tez tak uzasne absolutely DRM free jak se vsude hlasa taky neni, staci si to trochu rozpitvat, ale o tom se nikde nemluvi aby neutrpela povest ze ktere jsou vsichni dnesni hraci uplne na vetvi a maj z toho stan v kalhotech. Nechapu jak nekdo muze takhle smyslet vubec.
Naposledy upravil(a) Icy_DeaD dne čtv 21. kvě 2015, 15:40, celkem upraveno 1 x.
Ache
Pokročilý
Pokročilý
Uživatelský avatar
Registrován: 26. zář 2006
Bydliště: Plzeň

Re: Zaklínač 3 - Technická stránka hry

Příspěvek od Ache »

Hladis píše:Ache:
Mrkni na tohle zda to je relevantni nebo ne. Nemam cas to podrobne studovat
http://img11.hostingpics.net/pics/70458 ... alysis.png
Trolling? :)
Hele, čísla sedí. A hra při aktivním 16xAF se nezpomalí ani o prd = limit pixelů by smysl dával.
Ale jak může hra v 1920x1200 sedět na limitu pixel fillrate mě neni jasný. To je volovina. To by se ta scéna musela překreslovat několikrát přes sebe aby si ten fillrate vyplýtval do tak nízkých fps.
Icy_DeaD píše:Steam bych vubec jako DRM nebral...
Takže když Steam hru nakopíruju na jiné PC bude mě fungovat bez účtu / klienta? Nebude.
Když překopíruji Zaklínače na jiné PC bez účtu GOG, bude mě fungovat? Ano.
AMD Ryzen 7 9800X3D | MSI X670 Tomahawk | 64GB DDR5 6000 cl30 | INNO3D RTX 4070 Ti | 500GB SSD (NVME) + 2x 3,84TB Micron 5300 PRO
Sound Blaster Z + EDIFIER S1000MKII + Beyerdynamic DT 990 | Seasonic X850 | Cooler Master HAF-X Nvidia Edition | MSI Optix MAG274QRF-QD Quantum Dot bestie
Icy_DeaD
Černá karta
Černá karta
Registrován: 10. lis 2005

Re: Zaklínač 3 - Technická stránka hry

Příspěvek od Icy_DeaD »

No tohle snad doufam neberes jako nejakou vyhru a nechces mi rict ze tohle vubec v dnesni dobe resis a pozastavujes se nad tim ze na druhem pc budes muset spustit steam :D To je absolutne nulovej (tak nulovej az je to k placi, bohuzel na to neexistuje specialni slovo) problem.
Naposledy upravil(a) Icy_DeaD dne čtv 21. kvě 2015, 15:56, celkem upraveno 1 x.
Ache
Pokročilý
Pokročilý
Uživatelský avatar
Registrován: 26. zář 2006
Bydliště: Plzeň

Re: Zaklínač 3 - Technická stránka hry

Příspěvek od Ache »

Icy_DeaD píše:No tohle snad doufam neberes jako nejakou vyhru a nechces mi rict ze tohle vubec v dnesni dobe resis.
Ne, beru to jako ukázku DRM. :wink:
AMD Ryzen 7 9800X3D | MSI X670 Tomahawk | 64GB DDR5 6000 cl30 | INNO3D RTX 4070 Ti | 500GB SSD (NVME) + 2x 3,84TB Micron 5300 PRO
Sound Blaster Z + EDIFIER S1000MKII + Beyerdynamic DT 990 | Seasonic X850 | Cooler Master HAF-X Nvidia Edition | MSI Optix MAG274QRF-QD Quantum Dot bestie
Icy_DeaD
Černá karta
Černá karta
Registrován: 10. lis 2005

Re: Zaklínač 3 - Technická stránka hry

Příspěvek od Icy_DeaD »

Jelikoz to nepredstavuje zadnej problem ve skutecnosti, tak vlastne brat steam jako DRM je uplne bezpredmetny.
Hladis
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar
Registrován: 24. čer 2004
Bydliště: Varnsdorf - Athens

Re: Zaklínač 3 - Technická stránka hry

Příspěvek od Hladis »

BTW: Jak tvrdila nV, ze Maxwell ma 3x vetsi vykon v tessellaci, tak staci i syntetika http://images.anandtech.com/graphs/graph8568/67927.png Tessellaci proste Kepler zvlada bez problemu a nevim kde tohle vyhrabali. U Hairworks hraje roli i vykon v Directcompute, ale tam Kepler taky proti Maxwellu nepropada. Ne něco je blbe jinde, jdu psat "milostny" dopis.

Edit// k tomu grafu:
Guys, i'm the guy who analyse the performance issue in TW3. Maxwell is most efficiency, so if you have the same pixelfillrate, that's doesn't mean your card perform like an other card with the same Pixelfillrate. Kepler architecture can't be maximised like Maxwell. There is a lot of TMU and cores inactives in many cases. My analysis show the importance of Pixelfillrate in actual architecture. That's all.
Pepa1
Mírně pokročilý
Mírně pokročilý
Registrován: 10. srp 2005

Re: Zaklínač 3 - Technická stránka hry

Příspěvek od Pepa1 »

už jste zkoušeli patch 1.03 ?

Improves stability in gameplay and the UI
Improves performance especially in cutscenes and gameplay
Fixes grass and foliage popping that could occur after density parameters were changed
Improves Nvidia Hairworks performance
Boosted texture anisotropy sampling to 16x on Ultra preset
Sharpen Post-process settings extended from Off/On to Off/Low/High
Blood particles will now properly appear after killing enemies on the water
Corrects a bug where player was able to shoot bolts at friendly NPCs
Improves menu handling
Corrects an issue with Stamina regeneration while sprinting
Fixes a cursor lock issue that sometimes occcured when scrolling the map
Generally improves world map focus
Improves input responsiveness when using keyboard
Corrects some missing translations in the UI
Corrects an issue in dialogue selections
Rostan Muggs is back
Minor SFX improvements
T1ger
Začátečník
Začátečník
Registrován: 04. čer 2009

Re: Zaklínač 3 - Technická stránka hry

Příspěvek od T1ger »

Dik za info. Uz stahujem :)

Edit: asi potweakovali nieco lebo framerate je stabilnejsi. Novigrad s nastaveniami na Ultra okrem hairworks(off), miesto HBAO+ SSAO a hustoty travy na vyssie to zo 60fps nespadne vobec.
Mimo mesta v lese ci na mieste z hustou vegetaciou fps kolise medzi 50-60fps.
Na single 290x paradne hratelne v 1080p. A konecne karta ide podla afterburnera na 100%.
:thumbsup: :onfire:
Naposledy upravil(a) T1ger dne čtv 21. kvě 2015, 16:39, celkem upraveno 1 x.
CPU: i7 4820k@4.5Ghz, 24Gb (6x4Gb) DDR3 Ram(1333Mhz), GPU: 1080Gtx G1 Gaming Vram(default), MB: Asus Rampage IV Extreme, HDD:2xOCZ Agility 3 120Gb, + 2x3Tb Caviar SS: Sonar X2D Logitech Z-5500 5.1 Monitor: LG 34" - Freesync 21:9 +Samsung 24" Roccat Kone+ Logitech G11 Nostromo N52te
http://valid.x86.fr/nqz82b
http://www.3dmark.com/3dm/10921982?
http://www.3dmark.com/3dm/10929111?
Ache
Pokročilý
Pokročilý
Uživatelský avatar
Registrován: 26. zář 2006
Bydliště: Plzeň

Re: Zaklínač 3 - Technická stránka hry

Příspěvek od Ache »

Hladis píše:BTW: Jak tvrdila nV, ze Maxwell ma 3x vetsi vykon v tessellaci, tak staci i syntetika http://images.anandtech.com/graphs/graph8568/67927.png Tessellaci proste Kepler zvlada bez problemu a nevim kde tohle vyhrabali. U Hairworks hraje roli i vykon v Directcompute, ale tam Kepler taky proti Maxwellu nepropada. Ne něco je blbe jinde, jdu psat "milostny" dopis.
Limit výkonem pixel fillrate je v 1920x1200 hodně podezřelý. :| V tom tvým 1680x1050 už totálně.
Na druhou stranu je to zase jedna z her, kde GTX980 je přesně o teoretický čísla nad GTX970 = Maxwell jede na plno. :|
AMD Ryzen 7 9800X3D | MSI X670 Tomahawk | 64GB DDR5 6000 cl30 | INNO3D RTX 4070 Ti | 500GB SSD (NVME) + 2x 3,84TB Micron 5300 PRO
Sound Blaster Z + EDIFIER S1000MKII + Beyerdynamic DT 990 | Seasonic X850 | Cooler Master HAF-X Nvidia Edition | MSI Optix MAG274QRF-QD Quantum Dot bestie
Hladis
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar
Registrován: 24. čer 2004
Bydliště: Varnsdorf - Athens

Re: Zaklínač 3 - Technická stránka hry

Příspěvek od Hladis »

Jako by Kepler nejel na plny potencial, ale zase vytop ma slusny.
Hladis píše: Jinak maly testik. Prehazel jsem jen graficky drivery na starsi verze (PhysX zustal). Balkon v 1680x1050 na 1176Mhz. Vse na Nejlepsi a Vysoke.

350.12 1.02
S Hairworks u Geralta 38.9fps
S Hairworks a snizenym AA pro Hairworks na 2x 43.7fps (jde ale videt vyrazny aliasing ve vlasech)
Bez Hairworks 45.9fps
Bez Hairworks a se snizenim stinu a vegetace o jeden stupeň 71fps

//
352.86 1.02
S Hairworks u Geralta 38.2fps
Bez Hairworks 46.3fps
Bez Hairworks a se snizenim stinu a vegetace o jeden stupeň 72.3fps.
352.86 patch 1.03
S Hairworks u Geralta 40fps
Bez Hairworks 46.4fps
Bez Hairworks a se snizenim stinu a vegetace o jeden stupeň 72.1fps.
HEAD
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar
Registrován: 27. lis 2005
Bydliště: Usti n/L
Kontaktovat uživatele:

Re: Zaklínač 3 - Technická stránka hry

Příspěvek od HEAD »

Ache píše: Na druhou stranu je to zase jedna z her, kde GTX980 je přesně o teoretický čísla nad GTX970 = Maxwell jede na plno. :|
zatim jen u polaku..
Na pcgameshardware kde maj obe karty stejny takty je rozdil jen 10%..
CPU-Ryzen 7800X3D, MB-MSI X670E Tomahawk, RAM-64GB 6600mhz CL32@6400mhz CL30, GPU-RTX 4080Super 16GB, ZDROJ-Seasonic GX 850W, Monitor-LG OLED C1 48"
Ache
Pokročilý
Pokročilý
Uživatelský avatar
Registrován: 26. zář 2006
Bydliště: Plzeň

Re: Zaklínač 3 - Technická stránka hry

Příspěvek od Ache »

Hladis píše:352.86 patch 1.03
S Hairworks u Geralta 40fps
Bez Hairworks 46.4fps
Bez Hairworks a se snizenim stinu a vegetace o jeden stupeň 72.1fps.
Minimální změna - To spíš možná pomůže AMDčku pokud snížily tess level. Kelerům Tesselace nevadí. To sem zvědavej na test AMD.
AMD Ryzen 7 9800X3D | MSI X670 Tomahawk | 64GB DDR5 6000 cl30 | INNO3D RTX 4070 Ti | 500GB SSD (NVME) + 2x 3,84TB Micron 5300 PRO
Sound Blaster Z + EDIFIER S1000MKII + Beyerdynamic DT 990 | Seasonic X850 | Cooler Master HAF-X Nvidia Edition | MSI Optix MAG274QRF-QD Quantum Dot bestie
Krteq
Čestný člen
Čestný člen
Registrován: 22. dub 2005
Bydliště: Brno

Re: Zaklínač 3 - Technická stránka hry

Příspěvek od Krteq »

Tak původní tesslevel byl údajně 64x, stejně jako pověstná batmanova kápě :-D

Jak na Witcher 3 s Radeony? FPS zvýšíte malým trikem, nebo počkejte na Catalysty

Obrázek

Obrázek
Obrázek
Obrázek
ArgCZ
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar
Registrován: 16. črc 2010

Re: Zaklínač 3 - Technická stránka hry

Příspěvek od ArgCZ »

mužu na to podobně vyzrát i u nVidie?
PS5, LG OLED65BX, Samsung HW-Q700A + SWA-9500S = 5.1.4 Dolby Atmos, DTS:X
Krteq
Čestný člen
Čestný člen
Registrován: 22. dub 2005
Bydliště: Brno

Re: Zaklínač 3 - Technická stránka hry

Příspěvek od Krteq »

nope, nV nepodporuje v driveru bits pro změnu tesslevelu.
T1ger
Začátečník
Začátečník
Registrován: 04. čer 2009

Re: Zaklínač 3 - Technická stránka hry

Příspěvek od T1ger »

njn ale ked sa pri geraltovi objavi medved tak tych 30 ci kolko fps si mozes strcit za klobuk. Hned to spadne k 10.
Ja to mam off. Sice je to zaujimava vec ale je este velmi nedotiahnuta. Geraltovi lietaju vlasy ako keby ich mal z hedvabu. A pri sco'iatel ucese vyzera ako keby mal dredy :P
Co ale nepochopim je, ze tam drbli 64x tesselaciu. Ved oproti 16krat je rozdiel minimalny. Skoda tolkeho vykonu.
To ze AMD je tak neschopne pri tesselacii ma tiez prekvapilo. Netusil som, ze tie karty to nezvladaju az na takejto urovni.
No nic, clovek sa uci do smrti :D
CPU: i7 4820k@4.5Ghz, 24Gb (6x4Gb) DDR3 Ram(1333Mhz), GPU: 1080Gtx G1 Gaming Vram(default), MB: Asus Rampage IV Extreme, HDD:2xOCZ Agility 3 120Gb, + 2x3Tb Caviar SS: Sonar X2D Logitech Z-5500 5.1 Monitor: LG 34" - Freesync 21:9 +Samsung 24" Roccat Kone+ Logitech G11 Nostromo N52te
http://valid.x86.fr/nqz82b
http://www.3dmark.com/3dm/10921982?
http://www.3dmark.com/3dm/10929111?
Hladis
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar
Registrován: 24. čer 2004
Bydliště: Varnsdorf - Athens

Re: Zaklínač 3 - Technická stránka hry

Příspěvek od Hladis »

ArgCZ:
Ne. AMD tim kompenzuje nedostatek vykonu v tessellaci od Crysis 2. nV by s tim nemela mit problém.

..... a uz je to tu postly snad petkarat.
ArgCZ
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar
Registrován: 16. črc 2010

Re: Zaklínač 3 - Technická stránka hry

Příspěvek od ArgCZ »

neměla ale nelze ověřit že? Ach jo
PS5, LG OLED65BX, Samsung HW-Q700A + SWA-9500S = 5.1.4 Dolby Atmos, DTS:X
Krteq
Čestný člen
Čestný člen
Registrován: 22. dub 2005
Bydliště: Brno

Re: Zaklínač 3 - Technická stránka hry

Příspěvek od Krteq »

Hladis píše:Ne. AMD tím umožnňuje userům kompenzovat přehnaný tesslevel u TWIMTBP titulů od Crysis 2.
fixed
Tomis1987
Nováček
Nováček
Registrován: 20. kvě 2015

Re: Zaklínač 3 - Technická stránka hry

Příspěvek od Tomis1987 »

ArgCZ píše:mužu na to podobně vyzrát i u nVidie?
Můžeš. http://www.ddworld.cz/aktuality/softwar ... lne-2.html

Ve složce, kam jste nainstalovali hru, otevřete: Bin > Config > Base > a soubor Rendering.ini pro úpravy. Tam najděte řádek: HairWorksAALevel=8. Místo 8 můžete dát 0, 2 nebo 4, čímž změníte stupeň MSAA vyhlazování a podstatně zlepšíte výkon, ale o něco zhoršíte kvalitu. 0 -2 jsou ovšem nepoužitelné kvůli blikání textur. Ideální a plně funkční je však nastavení s hodnotou 4! S ním po zapnutí HAIRWORKS přijdete ne o 25% výkonu, ale jen o cca 10% a vypadá to dobře! Funguje to na AMD i NVIDIA grafikách. V našem případě otestováno na Radeon R9 290X a GTX 980.
Naposledy upravil(a) Tomis1987 dne čtv 21. kvě 2015, 16:57, celkem upraveno 1 x.
MB: MSI Z97 GAMING 3 - Intel Z97, CPU: Intel Core i5-4690K, RAM: Kingston HyperX Savage 8GB (2x4GB) DDR3 1866 CL9, GPU: MSI GTX 970 GAMING 4G, SSD: Samsung SSD 850 EVO - 250GB, Basic, CASE: Fractal Design Define R5, PSU : Enermax Platimax 600W
Odpovědět

Zpět na „Hry a zábava“