Stránka 26 z 76

Re: Zaklínač 3 - Technická stránka hry

Napsal: čtv 21. kvě 2015, 15:39
od Icy_DeaD
Ache píše:Nechápu jak někdo může mít problémy s GOG.
Radši bych měl všechny hry na DRM FREE GOGu, než co mám velkou sbírku DRM her na steamu, kdy některé ještě potřebují další DRM (Social klub, Ubišit, Origin...). :(
Steam bych vubec jako DRM nebral a gog tez tak uzasne absolutely DRM free jak se vsude hlasa taky neni, staci si to trochu rozpitvat, ale o tom se nikde nemluvi aby neutrpela povest ze ktere jsou vsichni dnesni hraci uplne na vetvi a maj z toho stan v kalhotech. Nechapu jak nekdo muze takhle smyslet vubec.

Re: Zaklínač 3 - Technická stránka hry

Napsal: čtv 21. kvě 2015, 15:39
od Ache
Hladis píše:Ache:
Mrkni na tohle zda to je relevantni nebo ne. Nemam cas to podrobne studovat
http://img11.hostingpics.net/pics/70458 ... alysis.png
Trolling? :)
Hele, čísla sedí. A hra při aktivním 16xAF se nezpomalí ani o prd = limit pixelů by smysl dával.
Ale jak může hra v 1920x1200 sedět na limitu pixel fillrate mě neni jasný. To je volovina. To by se ta scéna musela překreslovat několikrát přes sebe aby si ten fillrate vyplýtval do tak nízkých fps.
Icy_DeaD píše:Steam bych vubec jako DRM nebral...
Takže když Steam hru nakopíruju na jiné PC bude mě fungovat bez účtu / klienta? Nebude.
Když překopíruji Zaklínače na jiné PC bez účtu GOG, bude mě fungovat? Ano.

Re: Zaklínač 3 - Technická stránka hry

Napsal: čtv 21. kvě 2015, 15:54
od Icy_DeaD
No tohle snad doufam neberes jako nejakou vyhru a nechces mi rict ze tohle vubec v dnesni dobe resis a pozastavujes se nad tim ze na druhem pc budes muset spustit steam :D To je absolutne nulovej (tak nulovej az je to k placi, bohuzel na to neexistuje specialni slovo) problem.

Re: Zaklínač 3 - Technická stránka hry

Napsal: čtv 21. kvě 2015, 15:56
od Ache
Icy_DeaD píše:No tohle snad doufam neberes jako nejakou vyhru a nechces mi rict ze tohle vubec v dnesni dobe resis.
Ne, beru to jako ukázku DRM. :wink:

Re: Zaklínač 3 - Technická stránka hry

Napsal: čtv 21. kvě 2015, 15:57
od Icy_DeaD
Jelikoz to nepredstavuje zadnej problem ve skutecnosti, tak vlastne brat steam jako DRM je uplne bezpredmetny.

Re: Zaklínač 3 - Technická stránka hry

Napsal: čtv 21. kvě 2015, 16:01
od Hladis
BTW: Jak tvrdila nV, ze Maxwell ma 3x vetsi vykon v tessellaci, tak staci i syntetika http://images.anandtech.com/graphs/graph8568/67927.png Tessellaci proste Kepler zvlada bez problemu a nevim kde tohle vyhrabali. U Hairworks hraje roli i vykon v Directcompute, ale tam Kepler taky proti Maxwellu nepropada. Ne něco je blbe jinde, jdu psat "milostny" dopis.

Edit// k tomu grafu:
Guys, i'm the guy who analyse the performance issue in TW3. Maxwell is most efficiency, so if you have the same pixelfillrate, that's doesn't mean your card perform like an other card with the same Pixelfillrate. Kepler architecture can't be maximised like Maxwell. There is a lot of TMU and cores inactives in many cases. My analysis show the importance of Pixelfillrate in actual architecture. That's all.

Re: Zaklínač 3 - Technická stránka hry

Napsal: čtv 21. kvě 2015, 16:02
od Pepa1
už jste zkoušeli patch 1.03 ?

Improves stability in gameplay and the UI
Improves performance especially in cutscenes and gameplay
Fixes grass and foliage popping that could occur after density parameters were changed
Improves Nvidia Hairworks performance
Boosted texture anisotropy sampling to 16x on Ultra preset
Sharpen Post-process settings extended from Off/On to Off/Low/High
Blood particles will now properly appear after killing enemies on the water
Corrects a bug where player was able to shoot bolts at friendly NPCs
Improves menu handling
Corrects an issue with Stamina regeneration while sprinting
Fixes a cursor lock issue that sometimes occcured when scrolling the map
Generally improves world map focus
Improves input responsiveness when using keyboard
Corrects some missing translations in the UI
Corrects an issue in dialogue selections
Rostan Muggs is back
Minor SFX improvements

Re: Zaklínač 3 - Technická stránka hry

Napsal: čtv 21. kvě 2015, 16:10
od T1ger
Dik za info. Uz stahujem :)

Edit: asi potweakovali nieco lebo framerate je stabilnejsi. Novigrad s nastaveniami na Ultra okrem hairworks(off), miesto HBAO+ SSAO a hustoty travy na vyssie to zo 60fps nespadne vobec.
Mimo mesta v lese ci na mieste z hustou vegetaciou fps kolise medzi 50-60fps.
Na single 290x paradne hratelne v 1080p. A konecne karta ide podla afterburnera na 100%.
:thumbsup: :onfire:

Re: Zaklínač 3 - Technická stránka hry

Napsal: čtv 21. kvě 2015, 16:12
od Ache
Hladis píše:BTW: Jak tvrdila nV, ze Maxwell ma 3x vetsi vykon v tessellaci, tak staci i syntetika http://images.anandtech.com/graphs/graph8568/67927.png Tessellaci proste Kepler zvlada bez problemu a nevim kde tohle vyhrabali. U Hairworks hraje roli i vykon v Directcompute, ale tam Kepler taky proti Maxwellu nepropada. Ne něco je blbe jinde, jdu psat "milostny" dopis.
Limit výkonem pixel fillrate je v 1920x1200 hodně podezřelý. :| V tom tvým 1680x1050 už totálně.
Na druhou stranu je to zase jedna z her, kde GTX980 je přesně o teoretický čísla nad GTX970 = Maxwell jede na plno. :|

Re: Zaklínač 3 - Technická stránka hry

Napsal: čtv 21. kvě 2015, 16:20
od Hladis
Jako by Kepler nejel na plny potencial, ale zase vytop ma slusny.
Hladis píše: Jinak maly testik. Prehazel jsem jen graficky drivery na starsi verze (PhysX zustal). Balkon v 1680x1050 na 1176Mhz. Vse na Nejlepsi a Vysoke.

350.12 1.02
S Hairworks u Geralta 38.9fps
S Hairworks a snizenym AA pro Hairworks na 2x 43.7fps (jde ale videt vyrazny aliasing ve vlasech)
Bez Hairworks 45.9fps
Bez Hairworks a se snizenim stinu a vegetace o jeden stupeň 71fps

//
352.86 1.02
S Hairworks u Geralta 38.2fps
Bez Hairworks 46.3fps
Bez Hairworks a se snizenim stinu a vegetace o jeden stupeň 72.3fps.
352.86 patch 1.03
S Hairworks u Geralta 40fps
Bez Hairworks 46.4fps
Bez Hairworks a se snizenim stinu a vegetace o jeden stupeň 72.1fps.

Re: Zaklínač 3 - Technická stránka hry

Napsal: čtv 21. kvě 2015, 16:27
od HEAD
Ache píše: Na druhou stranu je to zase jedna z her, kde GTX980 je přesně o teoretický čísla nad GTX970 = Maxwell jede na plno. :|
zatim jen u polaku..
Na pcgameshardware kde maj obe karty stejny takty je rozdil jen 10%..

Re: Zaklínač 3 - Technická stránka hry

Napsal: čtv 21. kvě 2015, 16:29
od Ache
Hladis píše:352.86 patch 1.03
S Hairworks u Geralta 40fps
Bez Hairworks 46.4fps
Bez Hairworks a se snizenim stinu a vegetace o jeden stupeň 72.1fps.
Minimální změna - To spíš možná pomůže AMDčku pokud snížily tess level. Kelerům Tesselace nevadí. To sem zvědavej na test AMD.

Re: Zaklínač 3 - Technická stránka hry

Napsal: čtv 21. kvě 2015, 16:36
od Krteq
Tak původní tesslevel byl údajně 64x, stejně jako pověstná batmanova kápě :-D

Jak na Witcher 3 s Radeony? FPS zvýšíte malým trikem, nebo počkejte na Catalysty

Obrázek

Obrázek
Obrázek
Obrázek

Re: Zaklínač 3 - Technická stránka hry

Napsal: čtv 21. kvě 2015, 16:44
od ArgCZ
mužu na to podobně vyzrát i u nVidie?

Re: Zaklínač 3 - Technická stránka hry

Napsal: čtv 21. kvě 2015, 16:48
od Krteq
nope, nV nepodporuje v driveru bits pro změnu tesslevelu.

Re: Zaklínač 3 - Technická stránka hry

Napsal: čtv 21. kvě 2015, 16:48
od T1ger
njn ale ked sa pri geraltovi objavi medved tak tych 30 ci kolko fps si mozes strcit za klobuk. Hned to spadne k 10.
Ja to mam off. Sice je to zaujimava vec ale je este velmi nedotiahnuta. Geraltovi lietaju vlasy ako keby ich mal z hedvabu. A pri sco'iatel ucese vyzera ako keby mal dredy :P
Co ale nepochopim je, ze tam drbli 64x tesselaciu. Ved oproti 16krat je rozdiel minimalny. Skoda tolkeho vykonu.
To ze AMD je tak neschopne pri tesselacii ma tiez prekvapilo. Netusil som, ze tie karty to nezvladaju az na takejto urovni.
No nic, clovek sa uci do smrti :D

Re: Zaklínač 3 - Technická stránka hry

Napsal: čtv 21. kvě 2015, 16:48
od Hladis
ArgCZ:
Ne. AMD tim kompenzuje nedostatek vykonu v tessellaci od Crysis 2. nV by s tim nemela mit problém.

..... a uz je to tu postly snad petkarat.

Re: Zaklínač 3 - Technická stránka hry

Napsal: čtv 21. kvě 2015, 16:49
od ArgCZ
neměla ale nelze ověřit že? Ach jo

Re: Zaklínač 3 - Technická stránka hry

Napsal: čtv 21. kvě 2015, 16:52
od Krteq
Hladis píše:Ne. AMD tím umožnňuje userům kompenzovat přehnaný tesslevel u TWIMTBP titulů od Crysis 2.
fixed

Re: Zaklínač 3 - Technická stránka hry

Napsal: čtv 21. kvě 2015, 16:55
od Tomis1987
ArgCZ píše:mužu na to podobně vyzrát i u nVidie?
Můžeš. http://www.ddworld.cz/aktuality/softwar ... lne-2.html

Ve složce, kam jste nainstalovali hru, otevřete: Bin > Config > Base > a soubor Rendering.ini pro úpravy. Tam najděte řádek: HairWorksAALevel=8. Místo 8 můžete dát 0, 2 nebo 4, čímž změníte stupeň MSAA vyhlazování a podstatně zlepšíte výkon, ale o něco zhoršíte kvalitu. 0 -2 jsou ovšem nepoužitelné kvůli blikání textur. Ideální a plně funkční je však nastavení s hodnotou 4! S ním po zapnutí HAIRWORKS přijdete ne o 25% výkonu, ale jen o cca 10% a vypadá to dobře! Funguje to na AMD i NVIDIA grafikách. V našem případě otestováno na Radeon R9 290X a GTX 980.