Stránka 26 z 26
Re: Red Dead Redemption 2
Napsal: pon 26. úno 2024, 08:49
od CyberDeath
Monitor mám slazený dobře dokonce oněco tmavší než by mělo dle testu být (takto mě po X hodinách při práci nevadí - CAM,CAD).
Co sem koumal tak takhle debilně ta hra opravdu má vypadat a všichni se nad ní rozplývaji
Asi jako hnus v Metro: Exodus EE (kdy akladní verze je na tom lépe)
Ale nemůžu nait co přenastavit/vypnout abych to redukoval ... a testovat položku po položce semi zrovna nechce .
I když semi zdá že pod DX12 je to oněco lepší jak na Vulkanu ale zase Vulkán "generuje" 1/4 lepší FPS
Re: Red Dead Redemption 2
Napsal: pát 11. říj 2024, 17:54
od HEAD
Re: Red Dead Redemption 2
Napsal: sob 12. říj 2024, 17:05
od Raikkonen
Bohužel to bude jen oprášená původní verze. Přitom ve dvojce je mapa jedničky, pravděpodobně kdysi připravovali remake jako pozdější DLC, ale stopli to stejně jako vývoj RDO a rozšíření GTAV.
Re: Red Dead Redemption 2
Napsal: ned 13. říj 2024, 18:45
od HEAD
Doufam v aspon prevedni hry do enginu dvojky a podpory DLSS
Edit:podpora DLSS je potvrzena, takze za me spokojenost.
Re: Red Dead Redemption 2
Napsal: ned 13. říj 2024, 19:53
od marek16
HEAD píše: ↑ned 13. říj 2024, 18:45
Doufam v aspon prevedni hry do enginu dvojky...
O tom silně pochybuju, protože to stojí peníze a vizuál tomu neodpovídá.
Navíc jsem už kdysi někde čet, že důvod, proč RDR1 nebyla portnutá na PC je, že ten kód je masivní špagetová sračka. Pokud to je pravda, rozhodně to nikdo nebude portovat na jinej engine.
Z toho co jsem viděl, rockstar naskočil na vlnu "AI upscalneme textury, opravíme nejhorší modely, dáme tomu <1-man-year práce programátora a simple fixy jako větší rozlišení (doslova implementace na jednu hodinu), a začnem rejžovat 50usd". Hloooupý zákazník co jim tohleto zaplatí, odpovídající si myslím že je tak 10-15.
Re: Red Dead Redemption 2
Napsal: ned 13. říj 2024, 20:52
od HEAD
Re: Red Dead Redemption 2
Napsal: pon 14. říj 2024, 09:26
od Baneshee
Fail bude,když to nějaký DLSS vůbec bude potřebovat. Vzhledem k tomu, že to očividně bude v původní, 15 let starý, nezremasterovaný grafice. Tohle by mělo běhat 100+FPS na všem
Re: Red Dead Redemption 2
Napsal: pon 14. říj 2024, 11:32
od Sobo
To jo, jenom me napada, ze tam bude nejaky kentus anti-aliasing, ktery bude vytvaret tunu artefaktu jako pixel crawling, shimmering etc. Potom by DLSS davalo smysl na vylepseni kvality obrazu.
Nedavno jsem hral Prey z roku 2017 (takze citejne modernejsi nez RDR) a ten AA je tam tragickej - i na rovnych hranach casto preskakujou pixely a vylozene to prasti do oci.
Re: Red Dead Redemption 2
Napsal: pon 14. říj 2024, 22:41
od HEAD
DLSS znamena i DLAA(at uz pomoci dlss tweakeru a nebo oficialne) a to znamena lepsi kvalitu nez cokoliv hra mela na PS3
Re: Red Dead Redemption 2
Napsal: stř 30. říj 2024, 22:25
od HEAD
Tak jsem to vyzkousel(RD1) a beha to ve 4K s DLAA 120fps lock
a navic hra podporuje HDR.Takze za me celkem spokojenost.
Re: Red Dead Redemption 2
Napsal: stř 30. říj 2024, 23:13
od stylar
Ještě aby ne u tak staré hry, myslím nebude problém i 8k
Jinak docela zajímavý materiál na modding, aby to nemělo za pár let grafiku jak RDR2, minimálně nějaký retexture pack by se hodil.