Stránka 26 z 53
Re: Diablo IV
Napsal: ned 11. čer 2023, 10:37
od zhor
Hra me zezacatku moc nenadchla ale zhruba od lv30 uz me zacala bavit. Hlavne craftovani umoznujici perfektni vyladeni postavy, treba ta extrakce legendary aspectu a nasledny vlozeni kamkoliv (kde to dava smysl) je skvele vymyslena, zrovna tak moznost snadnyho vytvoreni libovolnyho leg itemu dle vlastni potreby, doufam ze se v tom nebudou vrtat, takhle mi to vyhovuje. Akorat by to chtelo vic goldu, nekdy uz jsem nadoraz, hraju ale na adventure, protoze umirani me frustruje.
Re: Diablo IV
Napsal: ned 11. čer 2023, 11:29
od Still.Lord
zhor: Prodávej itemy, tady konečně jsou za slušné peníze na prodej a dá se tím konečně dost vydělat, protože naopak z potvor toho moc nepadá .)
Re: Diablo IV
Napsal: ned 11. čer 2023, 13:26
od Delarge
Pokud člověk nekupuje ze začátku každou blbost u vendora, tak s goldem žádnej problém není. Asi do 30. lvl šlo všechno, co jsem našel, na salvage a až pak jsem začal prodávat. Kolem 5 mega goldů se držím už tak 20 levelů.
Re: Diablo IV
Napsal: ned 11. čer 2023, 13:57
od marian84
tam jde klidne utratit i 30 mega za roll spravnyho enchantu na 1 item
jinak nightmare dungeony jsou uz tezky, a jen tak tak davam tier 30 na levelu 75
Re: Diablo IV
Napsal: ned 11. čer 2023, 14:24
od PET5
Zatim jsem nenarazil na nějaký tutoriál pro úplné začátečníky bez zkušeností s RPG. Tak nějak se tím prokousávám intuitivně a chtěl bych se ujistit, že když sbírám kytky, tak se mně v inventáři objeví truhličky zvlášť pro každý druh. Ty truhličky tedy musím stále nosit u sebe, což zabírá cenné místo v inventáři. Je to tak? Nedá se to nějak sloučit do jedné?
Re: Diablo IV
Napsal: ned 11. čer 2023, 15:16
od Alfajk
ne, urcite ne. kytky misto v invu vubec nezabiraji, ty balicky/truhlicky otevri a posbirej co vypadne, to jsou odmeny z questu
Re: Diablo IV
Napsal: ned 11. čer 2023, 16:03
od PET5
Aha díky, to mě nenapadlo. Mrknu na to.
Re: Diablo IV
Napsal: pon 12. čer 2023, 10:36
od rhinos
jsem trochu zmaten
Když projdu nějaký ten podzemní "dungeon" tak se mi tam objeví zelená "fajfka" ,že jsem ho splnil.
Ale když spustím hru příště tak už tam je zase jako bych ho neprošel...
To si mám jako pamatovat ,kde už jsem byl a kde ne?
Re: Diablo IV
Napsal: pon 12. čer 2023, 10:46
od Alfajk
dungeon nebo cellar? u dungeonu ti hlavně zmizí ta ikona "truhličky", to je jen když projdes poprvé, stejně tak se ti napoprvé odemkne příslušný aspect a víckrát tam jít nemusíš. Až potom mnohem později v nightmare dungeonu, ale toho si všimneš.
Re: Diablo IV
Napsal: pon 12. čer 2023, 10:59
od Delarge
rhinos píše: ↑pon 12. čer 2023, 10:36
jsem trochu zmaten
Když projdu nějaký ten podzemní "dungeon" tak se mi tam objeví zelená "fajfka" ,že jsem ho splnil.
Ale když spustím hru příště tak už tam je zase jako bych ho neprošel...
To si mám jako pamatovat ,kde už jsem byl a kde ne?
Myslíš vyloženě dungeon nebo jenom takovu tu malou "díru" s různýma eventama? Dungeon ti po jeho dokončení přidá danej Aspect do Codex of Power a tím ho máš splněnej. Díry "splnit" nejdou, ty tam prostě jsou a každou hru se obnovujou.
Re: Diablo IV
Napsal: pon 12. čer 2023, 18:14
od Slezman
Dungeony poznáš, že máš aspoň jednou splněný podle toho, že u nich v mapě není truhlička
//pardon, už odpovězeno
Re: Diablo IV
Napsal: pon 12. čer 2023, 23:06
od rhinos
no jo to jsem přehlíd...mě zmátla ta fajfka tak jsem čekal že tam bude furt
Re: Diablo IV
Napsal: úte 13. čer 2023, 06:43
od Alfajk
a ted me reknete, jak mam odemknout sigil crafting a obecne nightmare dungeony... sigily mam, dungeon jsem prosel na obtiznost 1, WT3 a potom by se mel splnit v journalu quest, kterej ja tam ale vubec nemam a nemam ani moznost sigily vyrobit... dungeonu jsem prosel vic, ale proste se to cele buglo. Co s tim?
Re: Diablo IV
Napsal: úte 13. čer 2023, 07:01
od madPav3L
Sigil crafting se mně otevřel až po nějaké době, možná to bylo až s vyšším levelem nightmare dungeonu, nejsem si přesně jistý, ale nebylo to hned!
Re: Diablo IV
Napsal: úte 13. čer 2023, 07:27
od Delarge
Crafting sigilů by se měl odemknout po dodělání aspoň tier 3 nm dungu.
Re: Diablo IV
Napsal: úte 13. čer 2023, 07:30
od Alfajk
podle me se me to dojebkalo, ja jsem totiz dungeon otevrel a quest jsem mel, a pak jsem sel spat...druhy den se lognu a nemam ani quest, ani dungeon a ani moznost craftit u ocultisty, i kdyz jsem uz dungeonu za sigily ze "stromu" prosel vice
Re: Diablo IV
Napsal: stř 14. čer 2023, 07:17
od coyd
Tak včera pokořen level 80 a konečně se podařilo dropnout unique helmu Vasily's Prayer pro Pulverize build, tak ještě 20 lvlu přede mnou.
Re: Diablo IV
Napsal: stř 14. čer 2023, 07:56
od Alfajk
už jsem ten problém prošťouchnul, bylo potřeba zahrát větší tier ND od někoho, kdo už ten sigil měl, každopádně buglé to bylo a snad to brzo opraví.
Jen mě trochu to nadšení opouští, mám lvl 62 a itemizace je strasně nudná, bez setů a skill modifikátorů jako v diablo 3 je to prostě strasně monotonní, buildů je prostě málo a nemluvě o tom, že je nečitelné, co vlastně který item ve výsledku přidává a ubírá. Celkově je UI a systém statů/damage naprosto nezvládnutý. Proč mám v character menu přes půlku okna napsanáno, kolik mám hp, ale né, kolik mám "defense", alespoň tak, jako to bylo v D3 a toughness? U damage člověk taky netuší, jestli je lepší 15% do poisoned target, nebo +20% poison damage, stejně tak mít 20 druhů crowd control efektů je retardované... nejméně půlka všech statů by se mohla v klidu zrušit, aby to bylo alespoň trochu čitelné.
Stejně tak renown systém a celkově open world je fakt otravnej, questy už rozhodně nikdy nehodlám s žádným charem opakovat, byly neskutečně nudné, 5x chodit přes půlku mapy odevzdat a nabrat quest ke stejnému npc je design z roku 1999. Stejně tak i ty nightmare dungeony mají dohromady 3 variace na to samé a to, že k nim musím pěšky pokaždé doběhnout přes 3 loadingy a 2 mapy je fakt opruz. Zlaté greater rifty v diablu 3.
Re: Diablo IV
Napsal: stř 14. čer 2023, 08:05
od Delarge
Mně to teda baví výrazně víc než D3. Itemizace je flexibilní tím, jak si můžeš věci upravit ke svýmu obrazu měněním affixu, přidáváním aspektů a upgradama. Z celkem nenápadný rare věci si tak můžeš udělat hodně slušnou lege, na kterou bys jinak moh čekat ještě tři měsíce. A nebylo nic víc monotonnějšího než sety v D3. Top buildů vždycky bylo v každý ARPG jenom pár, to taky není nějaká velká novinka a těžko to bude jinak týden po vydání. Open world není žádná hitparáda, ale podle mě to trochu tu hru oživuje.
Re: Diablo IV
Napsal: stř 14. čer 2023, 08:15
od killerek
Hlavne v D3 nebyl ani jeden set, co by me na socce bavil hrat a bez setu to bylo o nicem, takze od datace byla pro me socka mrtva. Zatim mi ta itemizace prijde OK i vcetne ladeni. Nejvice sem zatim delal dung 33, tak uvidime, jak ten muj build pujde dal.