Stránka 27 z 33

Re: Cyberpunk 2077

Napsal: pon 4. led 2021, 07:14
od madPav3L
djstudio píše:Mně teď napadlo že v CP2077 - tam je strašně moc textu úplně zbytečně. Jak v PC tak v těch střepech, popsané úkoly. Tolik tam toho být nemuselo. Nikdo to nečte a ještě to překládali do všech jazyků. Mohli ladit
jiné věci. I toho hackování je tam mnoho.
Já to tedy čtu, komplet všechno a možná díky tomu jsem do toho světa více ponořený.

Re: Cyberpunk 2077

Napsal: pon 4. led 2021, 14:17
od spajdr
Tak za půl roku bude hra možná v takovém stavu, jak autoři hry původně zamýšleli
https://gamefaqs.gamespot.com/boards/77 ... /948379792

Re: Cyberpunk 2077

Napsal: pon 4. led 2021, 14:34
od Still.Lord
Nějak se zapomíná na to, že na hru dostali dost dotací a musela vyjít ještěv 2020, tak proto unahleného releasu.

Re: Cyberpunk 2077

Napsal: pon 4. led 2021, 14:56
od madPav3L
spajdr píše:Tak za půl roku bude hra možná v takovém stavu, jak autoři hry původně zamýšleli
https://gamefaqs.gamespot.com/boards/77 ... /948379792
Tady je to v češtině https://www.zing.cz/novinky/96224972/ud ... j-cp-2077/

Re: Cyberpunk 2077

Napsal: pon 4. led 2021, 23:15
od Paul
Dohráno, steam ukazuje 166.6 hodin :twisted:
Velmi dlouhé titulky, ale nedivím se. Akorát jsem během nich dostal absťák a hned bych si dal Cyberpunk 2078: Arizona :)

Až na to předčasné vydání a následný jank a určitou..nedodělanost jsem spokojen, skvěle jsem se bavil a užil si to, 9/10

Ale ano, je to o kousek slabší než třetí Zaklínač. Opravdu to neměli tak uspěchat.

Re: Cyberpunk 2077

Napsal: úte 5. led 2021, 14:04
od Still.Lord
Kolik jsi si dal konců? :)

Re: Cyberpunk 2077

Napsal: úte 5. led 2021, 16:16
od Paul
Still.Lord píše:Kolik jsi si dal konců? :)
Jen jeden, s Panam...ty další si nechám na další hraní, tak za rok a půl až budou venku DLC a datadisky :)

Ale jako mám absťák, nechce se mi Night City ještě opouštět.

Re: Cyberpunk 2077

Napsal: úte 5. led 2021, 16:32
od heroik
těch 160 hodin je za jedno dohrani? nějak moc ne? :D

Re: Cyberpunk 2077

Napsal: úte 5. led 2021, 16:46
od Ache
Heh, to já zjistil, že tam je ještě jeden konec :-D (nekoukal sem na návody, aby tam nebyl i nějaký spoil děje). Při tom vyzobávání vedlejšáků se mi díky tomu podařilo statisky vyhnat na 90-70-40% a otevřel se i konec na Johnyho+rogue. Taky celkem zajímavý. Takže už chápu asi ty diskuze kolem secret endingu. Jeden je ten hardcore - prostě při výběru jak finále (na tý terase kam zavede Misty) počkat a objeví se pak možnost toho hardcore assaultu na Arasaku, a nebo při dosažení Johnnyho spojení 70% (a tedy splnění všech misí pro něj) se otevře i tenhle konec. A to sem na to narazil náhodou, protože sem si za ženskou postavu chtěl znova zkusit ten nománd konec zda tam bude rozdíl a najednou vidim v tom výběru třetí volbu :-D

Každopádně hlavní linka i vedlejšáky jsou dobrý. Tahle hra mě fakt bavila. A grafika? Fakt nechápu, když někdo píše, že to vypadá jak hra z roku xxx. Vizuálem je to nejlepší hra z podobného prostředí. To že to občas glithuje je druhá věc, ale to množství detailů co to vykresluje na jednom framu je neuvěřitelný. Jedna z nej her posledních let. A jestli jí ještě časem vytuní, tak to bude super. Příště tomu ale dam šanci až na nějaký Lovelace/Hopper grafice (Ampere je předražený low-VRAM shit) s nějakým vyšším nastavení s full Psycho raytracingem.

Re: Cyberpunk 2077

Napsal: úte 5. led 2021, 17:12
od TankGeorge
JJ, ta vizuální a stylistická stránka hodně boduje a prostě se to po 100+ hodinách neokouká. Někde jsem slyšel přirovnání, že je to jako dlouhá tůra v krásné přírodě. Prostě jdeš, i když furt narážíš na povalující se odpadky, rozbitá odpočívadla, máš v botě kámen, co tě furt sere a počasí vůbec neodpovídá předpovědi =) Pak už je otázka na každého, jestli je to lepší, než "výlet" do obchodního centra, kde je všechno pohodlné a funguje jak má.

Tady velmi trefné video o nesplněných očekáváních. Nechápu, jak to furt někdo obhajuje, že jsme si to sami moc vyhajpovali a že se to nevhodně srovnává s Red Dead. Kyberpunk padá na držku i při srovnání s PS1/PS2 hrama a to je fakt problém.
https://www.youtube.com/watch?v=_CymqHd ... &index=160

Re: Cyberpunk 2077

Napsal: úte 5. led 2021, 17:39
od Paul
heroik píše:těch 160 hodin je za jedno dohrani? nějak moc ne? :D
Tak je to komplet, vyzobal jsem i ten open world trash v podobě NCPD assaults in progress, protože mě bavil gunplay. A hodně se kochal.

Konce ani nevím jaký tam další jsou a asi ani nechci vědět, nechám si je na případný další dohrání.

Re: Cyberpunk 2077

Napsal: úte 5. led 2021, 17:55
od _marduk_
Paul píše:
heroik píše:těch 160 hodin je za jedno dohrani? nějak moc ne? :D
Tak je to komplet, vyzobal jsem i ten open world trash v podobě NCPD assaults in progress, protože mě bavil gunplay. A hodně se kochal.

Konce ani nevím jaký tam další jsou a asi ani nechci vědět, nechám si je na případný další dohrání.
btw koľko máš priblžne vyťažené vlákna cpu pri hraní, mne po 1.06 ide cpu max 50% 3-4 vlákna okolo 20-30%
pred 1.06 fungoval SMT fix, teraz akoby prestal, ani tú hexa hodnotu v exe vôbec nemám

Re: Cyberpunk 2077

Napsal: úte 5. led 2021, 19:08
od Woyta
Hurá. Konečně rozumně fungující minimapa :D
https://www.youtube.com/watch?v=oixILRon7hs

Re: Cyberpunk 2077

Napsal: úte 5. led 2021, 20:01
od theedge
madPav3L píše:
spajdr píše:Tak za půl roku bude hra možná v takovém stavu, jak autoři hry původně zamýšleli
https://gamefaqs.gamespot.com/boards/77 ... /948379792
Tady je to v češtině https://www.zing.cz/novinky/96224972/ud ... j-cp-2077/

Jo na to já si počkám - mám za sebou pár těchto dlouhých her - Fallout NV, Skyrim a teď hraju Witcher 3. Nedokázal bych tyto dlouhý hry hrát 2x - hraju to poctivě a prohledávám a procházím každej kout. Na Cyberpunk počkám až na finální verzi.
I mimo odladění bugů a doplnění obsahu / DLC se mi osvědčilo hrát tyto hry výrazně později, protože modeři na Nexusu z toho udělají vizuálně next-gen hru.

Re: Cyberpunk 2077

Napsal: úte 5. led 2021, 20:05
od Paul
_marduk_ píše:
btw koľko máš priblžne vyťažené vlákna cpu pri hraní, mne po 1.06 ide cpu max 50% 3-4 vlákna okolo 20-30%
pred 1.06 fungoval SMT fix, teraz akoby prestal, ani tú hexa hodnotu v exe vôbec nemám
SMT fix je na 8core procesorech k ničemu, výkon nijak nezvyšoval. Na 4 a 6core je aktivní i v 1.06.
Ale já mám tedy CPU vytížení vyšší, nějaká jádra mi uprostřed města jedou kolem 90% a narážím tam do CPU bottlenecku.

Re: Cyberpunk 2077

Napsal: úte 5. led 2021, 20:25
od _marduk_
Paul píše: SMT fix je na 8core procesorech k ničemu, výkon nijak nezvyšoval. Na 4 a 6core je aktivní i v 1.06.
Ale já mám tedy CPU vytížení vyšší, nějaká jádra mi uprostřed města jedou kolem 90% a narážím tam do CPU bottlenecku.
či to u teba nebude grafikou

Re: Cyberpunk 2077

Napsal: stř 6. led 2021, 20:29
od Donic
Ache píše:Při tom vyzobávání vedlejšáků se mi díky tomu podařilo statisky vyhnat na 90-70-40% a otevřel se i konec na Johnyho+rogue.
Tak já se rovněž snažím dělat vedlejší úkoly a mám zatím statistiky na: 90 - 60 - 40%...
Úroveň 37 a 50 reputace, jsou nějaké maxima? Čeká mě hlavní úkol "setkej se s Hanako v Embers", ale varuje mě to, že už se pak nejde vrátit...To je už konec hlavního děje?

Re: Cyberpunk 2077

Napsal: stř 6. led 2021, 21:03
od Delarge
Maximum je 50 a 50. Ano, tohle je konečná, co se týče příběhu.

Re: Cyberpunk 2077

Napsal: sob 16. led 2021, 23:19
od TankGeorge
https://www.bloomberg.com/news/articles ... us-rollout

Článek od Schreiera na Bloombergu, už to kdejakej youtuber papouškuje; ve zkratce:

- 2016 výměna na postu ředitele projektu, následně 2016/2017 reboot projektu.

- Odchod klíčových developerů 2017 kvůli změnám na projektu.

- Dlouhé 40m+ "gameplay demo" E3 2018 téměř kompletní předskriptovaný fake, které jim zabralo zbytečné měcíce příprav a podle toho dema se snažili pak udělat hru (marně).

- Před rebootem byla hra komplet designovaná na 3rd person.

- Oznámení na E3 2018 že hra vyjde 2020 brali vývojáři jako joke a počítali s vydáním 2022.

- Management tlačil na vydání před nextnextgen konzolema a usiloval o model GTA5 (který Rockstaru 2013 vydělal během chvíle miliardu $$$).

- Management nebral ohled na připomínky, že engine není dělaný na 1st person, že AI není dělaná na složité městské prostředí a že se to celé rozpadne při spuštění na toustovači - spoléhali že se všechno nějak zázračně vyřeší aka Bioware Magic.

- Management nebyl špatný, ale přímo katastrofální. Běžně se dělaly prvky projektu vícekrát, protože lidé nevěděli, že dělají něco, co už někdo taky dělá. Velké problémy s komunikací polské a zahraniční skupiny. Celkově syndrom příliš velkého růstu firmy.

=====
Letos jsem hru už nezapnul a čím dýl se mi to rozkládá v hlavě, tím víc jsem nespokojený s výsledkem. Podle mě to už nejde vytáhnout na úroveň W3 ať už si to opatchují a zdlcčkují, jak chtějí, bude to max průměr/nadprůměr.
Bugy plus nějaké vykuchání proti demu jsem čekal předem a byl jsem dost skeptický. Přesto výsledek zcela předčil očekávání, kdy jsem 3/4 problémů a zklamání rozhodně nečekal. Kdo říká, že dostal, co čekal, tak je buď geniální nebo lhář.

W3 má dost chyb, ale drží ho pár vzájemně se doplňujících silných stránek. Třeba Skyrim (Morrowind především) open world funguje tak, že složka příběhu je tak 10% hry a zbytek je objevování a experimentování v open worldu. U TES je příběh jen kulisa. W3 to má přesně obráceně.

Příběh W3 není supr geniální, ale "jen" velmi dobrý. Jenže ho podporuje prezentace. Cutscény Witchera jsou objem/kvalita dodnes nepřekonané. Pestrá škála záběrů kamery, gesta a pózy postav, kvalitně napsané a OK nadabované scény nenudí ani po 100+h hraní. Tahle prezentace násobí dojem z příběhu. Druhá věc, co násobí dojem z příběhu W3, je nepředvídatelnost. Víc jak polovina questů se zvrtne v něco, co nečekáte, nebo mají nějaký nepředvídatelný háček. TJ opět geniální způsob, jak udržet pozornost a napětí i po 100+ hodinách hraní.

Tak, a teď si vemte Cyberpunk. Openworld je jen kulisa, jako u W3. Umělecky a technicky abicióznější, ale stejným poměrem rozbitější s do očí bijícím zjednodušením veškeré funkčnosti open worldu.
Příběh je OK, ale ve všem horší, než W3. Kratší, slabší předloha, málo zajímavých charakterů. Prezentace příběhu ve 1st person je katastrofální sračka. Většinu scén stejně někde nuceně sedíte a máte omezený pohled. Nějaké akčnější 1st person cutscény jsou jak z r1990 animované dítětem. Předvídatelnost a napětí snad ani nemá cenu s W3 srovnávat, tam CB2077 selhává ještě víc, jak v těch cutscénách.

Tákže to co tvořilo 90% kvality hry W3 je v Cyberpunku z 90% omrdané. Z tohoto pohledu je kvalita nejnovějšího polského zázraku sotva čtvrtinová proti kvalitě Witcher3. K dobru Cyberpunku se dají ještě připočítat lepší možnosti profilování postavy skrze levelování a loot. Nakolik to zachrání hru, to ať si každý zhodnotí sám. Teď hraju Borderlands3, na který jsem neměl rok čas a CBP2077 mi jako nadprůměrný looter shooter nepřijde .)

Re: Cyberpunk 2077

Napsal: ned 17. led 2021, 00:19
od skaven321
ale Borderlands 3 nema RX
:roll:

...inac, teraz som si uvedomil pri preklikani jedneho videa s gameplayom...v CP mozes sukat chlapov a zeny (uu, kontroverzne) ale typek v tom videu typek brokovnicou vyhladil cely gang, a mrtvoly nemali ani skrabanec. To sme v obdobi prveho MassEffect :cry: