Stránka 27 z 53

Re: Diablo IV

Napsal: stř 14. čer 2023, 08:19
od madPav3L
Mě serou ty Nightmare dungeony. Na mapě je mraky dungeonů, ale ty nightmare jsou vybrané snad jen dva pro každou zónu a ty se pořád opakují, žádná variace a už mě sere chodit ty samé pořád dokola.

Re: Diablo IV

Napsal: stř 14. čer 2023, 08:23
od marian84
taky jsem dal 80 vcera, ale jde to strasne pomalu
itemu milion, ale ani jeden neni best in slot :/ Je to tak random ze sehnat neco s vysokym rollem u vsech statu ktere jsou k necemu, chce opravdu velke stesti :S hraju fire sorcku ale itemy mi padaji na lightning :/
management sigilu me sere nejvic a nektere nightmare dungeony jsou zabugovane tak, ze pokud se z nich portnu abych prodal plny bagl, tak se resetnou. Kdyz nahodou padne ta hra, tak taky cau a navic se zrusi i pouzity sigil...
jako bavi to porad, ale koukat na staty itemu zabira strasne moc casu
a nejak nevidim duvod proc davat vyssi tier nightmaru, kdyz tam vlastne neni zaruceny lepsi loot... pri grindu na sto nema smysl zabijet potvory vyssi nez o 3 levely a v XP pro glyphy taky neni velky rozdil

Re: Diablo IV

Napsal: stř 14. čer 2023, 08:24
od marian84
madPav3L píše: stř 14. čer 2023, 08:19 Mě serou ty Nightmare dungeony. Na mapě je mraky dungeonů, ale ty nightmare jsou vybrané snad jen dva pro každou zónu a ty se pořád opakují, žádná variace a už mě sere chodit ty samé pořád dokola.
tech je asi jenom 30 ted a budou se menit kazdou "sezonu"

Re: Diablo IV

Napsal: stř 14. čer 2023, 08:31
od madPav3L
Jestli jich je třicet, tak se to asi teda asi mění s levelem, protože doteď jsem chodil do max. levelu 22 a viděl jsem celkem asi 6 dungeonů.

Re: Diablo IV

Napsal: stř 14. čer 2023, 08:33
od Alfajk
podle mě musí přijít zásadní změny v některých mechanikách, jinak to do měsíce umře. Nepochybně to budou hodně ladit a systémy se budou měnit, jen doufám, že to bude v dostatečném tempu. Rozhodně mě neláká představa expit novej char na sezóně a třeba farmit právě renown a vůbec trávit 30 hodin expením 1-60 lvl, nedej bože kdybych musel dělat znovu story nebo questy, v D3 zabralo epxení na max lvl cca 2 hodinky a to bylo tak akorát, pak začal endgame.

Na tom 62 lvlu jsem včera akorát odemkl world tier 4 a začal dropovat ancestral equip, takže se mě nová cesta teprve otevírá, tak doufám, že bude zábavnější než doposud. Chybí mě prostě pocit síly ze získávání levelů a nového equipu, jak se vše scalluje, tak jsem posledních 30 levelů pořád stejně silnej, i když sbírám novej equip, to je podle mě fakt dementní mechanika pro ARPG hru, celé levelování tak trochu ztráci smysl, když nejsilnější jste na lvlu 1...

Aspcety a legendarky maji podle mě moc malej vliv na sílu, když v D3 padl ring pro barbara, který whirlwind posílil o 400%, hned člověk cítil tu sílu, tady padne legendárka ze které mám aspect +20% dmg když je nepřítel vulnerable, toho si pomalu ani nevšimnu...
Sety equipu určitě přijdou později, ani v D3 nebyly od začátku, očekávalů bych je ale asi tak s prvním datadiskem.

Z hlediska endgame contentu se v podstatě vyplatí občas helltide na craft material a jinak jen nightmare dungeony, ten tree of whispers je o ničem, eventy jsou o ničem a world bossové jsou z hlediska mechanik naprosto nezajímavý a z hlediska dropu/odměny téměř ztrátou času.

Re: Diablo IV

Napsal: stř 14. čer 2023, 08:35
od marian84
madPav3L píše: stř 14. čer 2023, 08:31 Jestli jich je třicet, tak se to asi teda asi mění s levelem, protože doteď jsem chodil do max. levelu 22 a viděl jsem celkem asi 6 dungeonů.
na world tier 3 jich je malo, na 4 uz mhohem vic

Re: Diablo IV

Napsal: stř 14. čer 2023, 08:55
od coyd
Chybí mě prostě pocit síly ze získávání levelů a nového equipu
Tak pockej az nasadis Ancestral zbran s item power 800+ vymaxovanou na 5* :lol: To je nejvetsi Power boost

Re: Diablo IV

Napsal: stř 14. čer 2023, 09:02
od madPav3L
Hm, takovou jsem včera nasadil :) , ale takový pocit se tedy nedostavil. Předtím jsem měl dvě zbraně (melee rogue) 707 s perfektním rollem a po nasazení 804 a 784 s prd rollem to je lepší, ale nějak extra tedy ne, vše samozřejmě 5*.
S tím množstvím statů, které jsou mně k ničemu to bude věčnost, než zase seženu perfektní roll, ale tak zatím mě to baví.

Re: Diablo IV

Napsal: stř 14. čer 2023, 09:24
od coyd
No tak já mel na World tier 3 zbran s 1500 dps a Ancestralka s power 800 má 2500dps a na celkovém power to udělalo strašně moc.
Hodně taky udělají paragon boardy.

edit: Mimochodem, jaký je váš nazor na nerfy v moster density a XP u oblíbených dungeonů ? https://us.forums.blizzard.com/en/d4/t/ ... -102/47702
Za mě to byla jedna z mála věcí, co mě opravdu bavila. Pokud bude mít každý dung 5 mobek v packu, pak dlouho nic a zase takový pack, tak mě to fakt bavit nebude.

Re: Diablo IV

Napsal: stř 14. čer 2023, 09:46
od madPav3L
Tak u tebe je to celkem nárůst, ale u mě zas tolik ne. Jednoruční meč 900 dps vs 1200 dps dýka. Jenže na meči jsem měl vulnerable damage, crit damage, damage do skillu a +dexterity a na dýce mám teď naprd věci jako damage při slow, daze a podobné věci.

Edit:
coyd píše: stř 14. čer 2023, 09:24 edit: Mimochodem, jaký je váš nazor na nerfy v moster density a XP u oblíbených dungeonů ? https://us.forums.blizzard.com/en/d4/t/ ... -102/47702
Za mě to byla jedna z mála věcí, co mě opravdu bavila. Pokud bude mít každý dung 5 mobek v packu, pak dlouho nic a zase takový pack, tak mě to fakt bavit nebude.
Proč hned nerf? Nepíšou, že budou snižovat počty, jenom, že počty nestvůr budou ve všech dungeonech stejné. Takto má cenu chodit jenom jeden a ten samý dungeon, protože se tam toho spawnuje víc než v ostatních.
Takže za mě ok.

Re: Diablo IV

Napsal: stř 14. čer 2023, 10:03
od coyd
Protoze uz je potvrzene, ze oblibene dungeony (Ruins of Eridu, Champoins Demise) maji snizene pocty elitek a mobu obecne, takze si tam pripadas jak v mestecku duchu. Me proste bavi masakrovat tuny mobek nez sem tam narazit na pack, kde se nesmele krci 5 zoufalcu. Meli spis vsechny dungeony buffnout na uroven tech oblibenych.

Re: Diablo IV

Napsal: stř 14. čer 2023, 10:15
od Alfajk
madPav3L píše: stř 14. čer 2023, 09:46 Proč hned nerf? Nepíšou, že budou snižovat počty, jenom, že počty nestvůr budou ve všech dungeonech stejné. Takto má cenu chodit jenom jeden a ten samý dungeon, protože se tam toho spawnuje víc než v ostatních.
Takže za mě ok.
co třeba narovnat ostatní dungeony, aby nebyly tak poloprázdné? Proč to vždycky rovnají tím opačným směrem, tedy "nerf"em ?

To, že mají dungeony layout vyžadující backtracking a vždy spoustu hluchých míst, kde není spawnutý ani 1 mob, je taky z hlediska zábavnosti prostě úplně mimo... na začátku dungeonu nejsou mobky, v půlce u dvěří nejsou mobky, navíc je to následované místem s "přechodem", kde vás to zavře do areny za tu šedivou mlhu, kde se mobky strašně pomalu spawnují a opět zdržují - navíc za tyhle summony ani nejsou expy a drop a následně přichází dlouhá ulička k bossovi, kde opět není jediná mobka... přemýšlel někdo u designování alespoň na jedinou minutu?

Re: Diablo IV

Napsal: stř 14. čer 2023, 10:33
od madPav3L
Alfajk píše: stř 14. čer 2023, 10:15
madPav3L píše: stř 14. čer 2023, 09:46 Proč hned nerf? Nepíšou, že budou snižovat počty, jenom, že počty nestvůr budou ve všech dungeonech stejné. Takto má cenu chodit jenom jeden a ten samý dungeon, protože se tam toho spawnuje víc než v ostatních.
Takže za mě ok.
co třeba narovnat ostatní dungeony, aby nebyly tak poloprázdné? Proč to vždycky rovnají tím opačným směrem, tedy "nerf"em ?
To, že to narovnali snížením, tak to se mně také nelíbí :!: , čekal bych opak, ale to v původní zprávě od @coyd nebo ve zprávě od Blizzardu nebylo.

Re: Diablo IV

Napsal: stř 14. čer 2023, 10:49
od marian84
to jsou mi teda hotfixy... ale ze by fixli Sorcku, u ktere nefunguji od zacatku minimalne 3 veci, to ne :evil:
https://www.reddit.com/r/diablo4/commen ... gs_to_fix/

Re: Diablo IV

Napsal: stř 14. čer 2023, 11:02
od coyd
Je to tak, lidi to chodí protože to je proste fun, tuny mobek a lootu prostě dopamin dose a oni si řeknou, pojďme to udělat stejně nudné jako zbytek. Jako komu tohle přijde v Blizzu jako dobrej nápad, nechápu.

Taky by měli asap něco udělat s NM dungama, protože krom expení glyphu (což je otázka pár dnů max) postrádají smysl.

@marian84: Souhlas, maji se zamerit na core zalezitosti, hratelnost, gamebreaking bugy a ne resit, ze je nekde podle nich moc mobek.

Re: Diablo IV

Napsal: stř 14. čer 2023, 11:16
od satik
Takhle gamedev u velkých projektů nefunguje, že kdokoliv může dělat cokoliv.

Hodnoty počtů mobek nebo procenta u skillů většinou řešej game designéři, zatímco pokud skill nefunguje třeba kvůli bugu, tak to řešej programátoři a navíc ještě i tam jsou obvykle týmy rozdělený na různý oblasti, třeba zvlášť programátoři na rendering, zvlášť na networking, zvlášť na game mechaniky a podobně i game designéři.

Re: Diablo IV

Napsal: stř 14. čer 2023, 15:41
od keistown
Udelali dungy, ale chodili jim tam lidi

Re: Diablo IV

Napsal: čtv 15. čer 2023, 11:12
od Still.Lord
Alfajk píše: stř 14. čer 2023, 08:33 podle mě musí přijít zásadní změny v některých mechanikách, jinak to do měsíce umře. Nepochybně to budou hodně ladit a systémy se budou měnit, jen doufám, že to bude v dostatečném tempu. Rozhodně mě neláká představa expit novej char na sezóně a třeba farmit právě renown a vůbec trávit 30 hodin expením 1-60 lvl, nedej bože kdybych musel dělat znovu story nebo questy, v D3 zabralo epxení na max lvl cca 2 hodinky a to bylo tak akorát, pak začal endgame.
Zajimavé, že D3 vyčítali, že jsi naexpený za pár hodin a za pár dní nemáš v sezoně co dělat :lol:

A teď je opak problém

Re: Diablo IV

Napsal: čtv 15. čer 2023, 12:11
od brambora81
spise by meli neco udelat s lagama a loadingama lokaci protoze to je utrpeni

Re: Diablo IV

Napsal: čtv 15. čer 2023, 12:16
od Alfajk
me prijde, ze je tam nejakej fixovanej cas na loading, protoze ze stareho ssd s read speed 100MB/s to nahravam 10 sekund a z nvme a 2000MB/s taky tak, a to na tom pomalejsim ssd je jeste o 10 generaci starsi i5 na 4GHz proti 5,5GHz nejnovejsimu ryzenu, cas loadingu se ale nemeni, nechapu proc tam vubec nejakej loading je, kdyz ten dungeon je velkej "pres 2 obrazovky" a konec, viz ty cellary.