Stránka 28 z 76

Re: Zaklínač 3 - Technická stránka hry

Napsal: pát 22. kvě 2015, 07:22
od Stratos
celkove cela fyzika ve hre je naka divna, stromy neustale vlajou jak v pruvanu :) nevim no mohli to vyvojari trosku omezit tyhle efetky, vseho moc skodi..

Re: Zaklínač 3 - Technická stránka hry

Napsal: pát 22. kvě 2015, 07:40
od Marek4
Stratos píše:me spis stvou vysoke latence
1440p vse na max HAIR-OFF a pri 50-60fps se mistama hra jako by seka, proste latence a stuttering jak prase, jeste zkusim ten 1.03patch snad to vyresili jinak me to pekne stve neda se to hrat.. FC4 tim trpel ze zacatku taky hlavne pri jizde autem ale pak to cca od 1.5 patche zmizelo..
mam uplne ten samej problem kolem 50-60 fps a drobne zaseky stuttering, pritom vram okolo 2 gb, jinaj musim uznat ze stara i5 stale vali a stiha

Re: Zaklínač 3 - Technická stránka hry

Napsal: pát 22. kvě 2015, 07:51
od Vlastik80
O výkon CPU bych se asi moc nebál, alspoň zatím ne, když vezmu v potaz že prim hrají konzole a jejich CPU je nic moc slabě řečeno, tak by měla i5 stačit klidně ještě na roky. Podle mě to bude zatím nejvíc záležet na výkonu GPU... Optimalizace je často cizí slovo, takže to bych asi raději ani nezmiňoval a nedoufal v to ... :-D

PS: Já myslel že ty šílené stromy už jsou posledním patchem opravený? :o (hmm, chce to nový ovladače, co dosud vyšlo mi přijde není furt dělaný na hru na 100%)

Re: Zaklínač 3 - Technická stránka hry

Napsal: pát 22. kvě 2015, 07:55
od Padre
Stratos píše:celkove cela fyzika ve hre je naka divna, stromy neustale vlajou jak v pruvanu :) nevim no mohli to vyvojari trosku omezit tyhle efetky, vseho moc skodi..
Tak tohle prý měl fixnout 1.0.3 patch, aspoň co jsem četl vyjádření několika lidí na netu...Osobně jsem ještě tuhle verzi nehrál, když se patch stahoval, mířil jsem do práce a přišel jsem až teď. Ale ty stromy (a vegetace vůbec)a chování za větru i za bezvětří, to už je moc...Předevčírem jsem i zavolal manželku, ať se jde podívat, co jí na monitoru přijde podivné...Stmívalo se, já stál u cesty a díval se ke Crow´s perch, koruny stromů přesahovaly vrcholek hradeb, celkem synchronně se ty tmavé siluety kymácely, až na jeden extrém...fakt nekecám, jeden strom lítal ze strany na stranu cca o 90 stupňů (dohromady, ne na každou stranu ;-)
Jako kdyby ve světě Witchera existoval podivný, brutálně zmatený a lokální jet stream i takhle nízko u povrchu, nebo nevím...že by se hromadně zbláznily sylfy a jiní vzdušní elementálové? :)

Re: Zaklínač 3 - Technická stránka hry

Napsal: pát 22. kvě 2015, 08:13
od jankisler
Tak včera jsem konečně nainstaloval, rovnou s patchem 1.03. Mám vše na max (1920x1200) včetně HW a jede to 45 - 60 fps, žádné lagy, žádný stutter... Odehráno cca 3 hodiny. Graficky se mi to celkově hodně líbí, čekal jsem, že to bude vypadat hůř po vší té panice tady :wink: . Celkově bych řekl, že na to jak to vypadá, tak to jede celkem dobře. Podle mě optimalizace zvládnutá dobře ve srovnání s jinými AAA hrami co vyšly tento rok... Palec nahoru pro CD Projekt RED :) .

Re: Zaklínač 3 - Technická stránka hry

Napsal: pát 22. kvě 2015, 09:29
od Bhall1
V předchozích dnech mi hra často padala. Hlavně když jsem byl v některých z herních menu. Bestiář, inventář atd.

Po patch 1.03 už žádný problém. Vše se zdá opravené. Hra běží velmi dobře. 1920*1200 vše na max s SSAA kromě gameworks.

i7 2500K, MSI Geforce 970 4 GB, 12 GB RAM.

Re: Zaklínač 3 - Technická stránka hry

Napsal: pát 22. kvě 2015, 09:40
od Kositch
jankisler píše:Tak včera jsem konečně nainstaloval, rovnou s patchem 1.03. Mám vše na max (1920x1200) včetně HW a jede to 45 - 60 fps, žádné lagy, žádný stutter... Odehráno cca 3 hodiny. Graficky se mi to celkově hodně líbí, čekal jsem, že to bude vypadat hůř po vší té panice tady :wink: . Celkově bych řekl, že na to jak to vypadá, tak to jede celkem dobře. Podle mě optimalizace zvládnutá dobře ve srovnání s jinými AAA hrami co vyšly tento rok... Palec nahoru pro CD Projekt RED :) .
S tímhle plně souhlasím, myslím, že náročnsot HW a stutter se zbytečně přehání. Ano, sežere to 20 % výkonu, ale zase kdo hru opravdu hraje a ne jen testuje, zjisti, že pokud vlítne do smečky vlků, či začne na koni vozit hlavu z té chlupaté příšery, tak ta srst a chlupy vypadají opravdu parádně v porovnání s HW off.

Mám odehráno cca. 16 hodin, hra jedinkrát nespadla a fps 30-60. Celkový dojem z grafiky je výborný, vše je žívé a v pohybu působí moc dobře. Po prologou po přesunu na větší herní plochu ta krajina již nepůsobí ani tak barevně a přeplácaně, naopak při dešti a bouřce je atmo super.

Re: Zaklínač 3 - Technická stránka hry

Napsal: pát 22. kvě 2015, 09:53
od TankGeorge
HEAD píše:Pouziva nekdo ten novej sharpening?
Používám nízký sharpening. Na mém monitoru to vypadá lépe, než ostatní možnosti. Kdyby hra měla menší saturaci barev, možná by vypadal dobře i vysoký sharpening. Tohle je ale čistě subjektivní věc, co se komu líbí, kdo má jaký monitor...

Mimochodem, jak se zbavím té nápovědy v dolním pravém rohu? Nechce mi to za boha zmizet. Furt tam visí čím zavolám koně, tlačítko pro sprint atp. V nastavení jsem nápovědy dávno vypnul.

EDIT: Mah, už jsem to našel... tj ta čeština v menu, člověk vůbec netuší, co ty věci znamenají :D

Re: Zaklínač 3 - Technická stránka hry

Napsal: pát 22. kvě 2015, 10:58
od ArgCZ
no mě teda ten stutter vadí hodně, hra prostě i když jede třeba 40FPS tak se hraje hůře/neplynuleji než když hairworks vypnu a nahodím lock na 30FPS, včera jsem to zkoušel s hairworks a prostě to nejde, vadí mi to, kašlat na to, stejně nemam čas zkoumat nějaký chlupy a ochlupení

Re: Zaklínač 3 - Technická stránka hry

Napsal: pát 22. kvě 2015, 11:11
od CageJ

Re: Zaklínač 3 - Technická stránka hry

Napsal: pát 22. kvě 2015, 11:50
od hnizdo
Ache píše:-tohle je první hra kde si nemůžu stěžovat na to že by sRGB gamut nestačil. Jenom škoda že nemam widegamut... tam to musí být totální masakr. :twisted:
Ja mam widegamut-only monitor s nefunkcni sRGB emulaci, a ano, jsou to barvicky jak v cinskym bordelu. Ustupek americkemu trhu, tam to musi bejt takhle barevny jak detsky omalovanky. To je zatim jedna vec, kterou muzu W3 objektivne vytknout.
Na druhou stranu mocaly v noci za boure - uz se mi dlouho nestalo, ze bych odnekud takhle rad vypad.

Re: Zaklínač 3 - Technická stránka hry

Napsal: pát 22. kvě 2015, 12:32
od _marduk_
to kývanie vegetácie patch 1.03 obmedzil

Re: Zaklínač 3 - Technická stránka hry

Napsal: pát 22. kvě 2015, 12:47
od Ache
hnizdo píše:Ja mam widegamut-only monitor s nefunkcni sRGB emulaci, a ano, jsou to barvicky jak v cinskym bordelu.
No jo ty máš ještě to legendární HPčko, kterému je i AdobeRGB málo a výrazně ho překračuje:
http://www.prad.de/new/monitore/test/20 ... teil9.html

Na tom to musí být fakt paráda... škoda že od té doby stále ještě nevyšel žádný monitor, co by kombinoval 24", Widegamut, a hlavně dobrou odezvu (kvůli odezvě sem tohle HPčko dal pryč). :(

Re: Zaklínač 3 - Technická stránka hry

Napsal: pát 22. kvě 2015, 12:53
od HEAD
Tady je krasne videt throttling GTX970...
GTX980 rychlejsi o 30%?Blbost.
Vetsina webu fakt pouziva tu referencni 145w TDP shit kripl verzi.
Zacinam si pomalu myslet, ze jediny pouzitelny benchmarky dela pcgameshardware kde pouzivaj nereferencni karty.

Re: Zaklínač 3 - Technická stránka hry

Napsal: pát 22. kvě 2015, 13:15
od Ache
A nebo už nvidia začíná kriplit i výkon GTX970 aby si obhájila tu cenu GTX980? :-D

Re: Zaklínač 3 - Technická stránka hry

Napsal: pát 22. kvě 2015, 13:35
od hnizdo
Nezustavejme pri zemi, nvidia kripli vykon uplne vseho, aby obhajila cenu Titana, kterej ovsem kupuje tak malo lidi, ze ztraty ve zbytku segmentu privedou firmu ke krachu.... Ekonomie v podani pacientu jedlickova ustavu: podrazit si nohy v nejprodavanejsim segmentu.

BTW 1.01 patch mi pravidelne padal u zridel moci, jinak nikdy. Ale jak jsem vlez ke zridlu a "nabral si", v 90% to slitlo. Ve 100%, pokud jsem nemel ulozeno.

Re: Zaklínač 3 - Technická stránka hry

Napsal: pát 22. kvě 2015, 13:41
od PKBO
Dotaz: když mám GOG tak se mě neinstalujou patche sami ? Jinak mě hra často padá, často se mě také brutálně zaláguje že mám 10 FPS po ALT+TAB nebo to crashne úplně, ale dost možná to dělá to Quad SLI které tam teď testuju... Takže každých 5 minut dělám SAVE jak idiot :)

Jinak to na 2x690 běhá na ultra v průměru na 60 a dropuje někam ke 30 když by to někoho zajímalo.

Pak bych měl otázku k češtině, někde jsem tu viděl post o češtině v menu, já tam teda volbu pro českou verzi hry na GOG neviděl, dá se stáhnout nějakej patch ? Ta magická angličtina je mě nějak cizí, předchozí díly jsem nehrál.

Re: Zaklínač 3 - Technická stránka hry

Napsal: pát 22. kvě 2015, 13:45
od Ache
PKBO píše:Pak bych měl otázku k češtině, někde jsem tu viděl post o češtině v menu, já tam teda volbu pro českou verzi hry na GOG neviděl, dá se stáhnout nějakej patch ? Ta magická angličtina je mě nějak cizí, předchozí díly jsem nehrál.
Tak se podívej do nastavení jazyka v menu.
A patche se instalují ručně. GOG je jen knihovna her - instalátor a případný patchy nebo bonusy ke hrám si stahuješ ručně... stejně jako třeba na Humble Bundle atd...

Re: Zaklínač 3 - Technická stránka hry

Napsal: pát 22. kvě 2015, 13:50
od Hladis
Ache:
Wide gamut monitor je hlavne pokud někdo pracuje profesionalne s fotkama s HW kalibraci monitoru a tiskárnou v cene ojetyho auta. Na hry a vůbec tam kde tvurci pracuji s sRGB, coz je drtiva většina beznych aplikaci, je Wide gamut monas zbytecny, spis z toho bude barevny inferno. Nedoporucuju kupovat Wide gamut monas na bezny pouzivani, to jsou vyhozeny prachy a pro plny potencial Adobe RPG je dobry mit i pravej 10bit (ne fake 8+dithering) monas coz je uplne mimo bezny pouzivani.

Jinak pak nahodim, co jsem se zatím dozvedel.

Re: Zaklínač 3 - Technická stránka hry

Napsal: pát 22. kvě 2015, 13:55
od Meridius