Stránka 28 z 53
Re: Diablo IV
Napsal: čtv 15. čer 2023, 13:11
od marian84
tohle je zase spis do threadu technicke stranky...
ja teda 10 sekund necekam, tipuju tak 5-6 max... nesouvisi ty loadingy spis s grafarnou? kdyz to stejne vsechno tlaci do vram
Re: Diablo IV
Napsal: čtv 15. čer 2023, 13:40
od PET5
Ono to bude spíše těmi hires texturami. Já používám ty základní a load se i se starou grafikou s 3 GB vram dostane pocitově pod 5 sekund. Mohu to večer změřit.
Re: Diablo IV
Napsal: čtv 15. čer 2023, 13:45
od brambora81
hraju to na rx580 8g a nepouzivam hires textury mam to na sd nvme 4 a 32gb ram 5900x a loaduje se to tak 6-8 sec
Re: Diablo IV
Napsal: čtv 15. čer 2023, 14:14
od Alfajk
PET5 píše: ↑čtv 15. čer 2023, 13:40
Ono to bude spíše těmi hires texturami. Já používám ty základní a load se i se starou grafikou s 3 GB vram dostane pocitově pod 5 sekund. Mohu to večer změřit.
tím to určitě není, nemám je ani nainstalované, navíc to není ani kartou ani driverama, jedno je gtx 1070ti a druhý je rtx 3070 a i když je to 8GB vram jako 8GB vram, rychlost je někde jinde... a ani tak ten loading není rychlejší
Re: Diablo IV
Napsal: čtv 15. čer 2023, 14:57
od killerek
Pohraj si s nastavenim detailu. Kamos na starsim PC s Vegou jeste par nedulezitych nastaveni stahnul a uz se mu to necuka a i rycheluji loaduje. I na svem da se rict HE PC sem par veci postahoval dolu a je to lepsi. Stiny, fog, cluter, SSAO a reflections jsou dobry zacatek.
Re: Diablo IV
Napsal: čtv 15. čer 2023, 16:33
od brambora81
kdyz to hraju v praci na 3600x gtx 750 tak mam vse na minimum a vysledek stejnej loading je stejnej jako doma
Re: Diablo IV
Napsal: pát 16. čer 2023, 11:07
od zhor
To levelovani potvor s hracem je nejak nahovno. Ucelem RPG levelovani je vypestovat neporazitelnyho zabijaka, ale tady i kdyz mam na lv50 samy legendary, tak se cejtim stejne bezprizornej jako skoro nahej na lv5, tady je neco spatne. V D3 byla tuhost potvor dana hlavne urovni tormentu, takze jste si mohli nastavit jakej vam vyhovuje, dokud nebudete mit lepsi vybaveni. Tady jakoby nastaveni obtiznosti nemelo vliv, protoze potvory jsou vzdy o krok napred. Obavam se ze tuhle mechaniku upravit by znamenalo prekopat celou hru. Nevim proc to takhle vymysleli, ale nejsem zadnej hardcore a tak me to moc nebavi, takze to vidim jen na dohrani pribehu, ze zvedavosti prozkoumat oblast a konec, pak nejvejs jen obcasny vyplneni herniho sucha, endgame mi u D4 zatim nedava smysl.
Re: Diablo IV
Napsal: pát 16. čer 2023, 12:04
od Delarge
A co hraješ za postavu, co za build? S čím máš problém, s dmg nebo vydržet naživu? Tady máš přece taky obtížnosti. Ale že by měl bejt Tier III po 50. lvl nějak tuhej, to mi zrovna nepřišlo. Jakmile je člověk na cca stejným levelu jako potvory, tak je to easy mode, pokud člověk ví, co dělá a jak ta hra funguje.
Re: Diablo IV
Napsal: pát 16. čer 2023, 12:05
od Alfajk
je to opravdu hloupa mechanika, protoze nejsilnejsi jses na levelu 1, s kazdym dalsim levelem jen oslabujes a snazis se zustat alespon stejne silnej, zadne postupne zasilovani, aby ses na konci cesty citil jako polobuh, se opravdu nekona... ale jsem si temer jistej, ze tenhle system se menit nebude, protoze je to v podstate jadrem cele hry, dike cemuz mohli udelat open world pro ruzne levely nezavisle na sobe. Opet si myslim, ze to D3 melo vymysleno lepe a torment system fungoval presne tak, jak mel - kazdej si nastavil takovou obtiznost, jakou uhral
Re: Diablo IV
Napsal: pát 16. čer 2023, 12:10
od coyd
Ja si teda na lvl 83 neprijdu ani trochu slabsi nez na levlu 1. Prave naopak. Asi zalezi na buildu a jak se komu podari ucinne poskladat staty na itemech ve svuj prospech.
Re: Diablo IV
Napsal: pát 16. čer 2023, 12:18
od PET5
Já mám Rogunu zatím na 32 levelu a hraji na začátečnickou první úroveň obtížnosti a musím říct, že je to až příliš snadné. S výjimkou bosů procházím skupinami protivníků jako kombajn a jen výjimečně jsem nucen použit elixír pro doplnění zdraví. Všechno zdraví si vysaju z protivníků. Hraji to proto, abych se kochal parádními lokacemi, takže mě to zatím nenudí.
Mám ale docela nestandardní Build, kdy nepoužívám obranné mechaniky a vše jsem vsadil do mechanik útočných. Zatím to funguje a později to případně doladím.
Re: Diablo IV
Napsal: pát 16. čer 2023, 12:31
od Delarge
Alfajk píše: ↑pát 16. čer 2023, 12:05
je to opravdu hloupa mechanika, protoze nejsilnejsi jses na levelu 1, s kazdym dalsim levelem jen oslabujes a snazis se zustat alespon stejne silnej, zadne postupne zasilovani, aby ses na konci cesty citil jako polobuh, se opravdu nekona... ale jsem si temer jistej, ze tenhle system se menit nebude, protoze je to v podstate jadrem cele hry, dike cemuz mohli udelat open world pro ruzne levely nezavisle na sobe. Opet si myslim, ze to D3 melo vymysleno lepe a torment system fungoval presne tak, jak mel - kazdej si nastavil takovou obtiznost, jakou uhral
Je fakt, že ten lvl scaling má svoje zvláštnosti... Na lvl 65 v Tormentu, kde jsou potvory na 73, jsem měl co dělat a v podstatě se stejným gearem se to kolem 70 přehouplo v destrukci. Ale určitě nemám teď pocit, že jsem slabší než na začátku
Re: Diablo IV
Napsal: pát 16. čer 2023, 12:37
od madPav3L
Já se tedy cítím silnější než ty nestvůry a než na začátku hry. Nestvůry v openworld, které kopírují můj level, jsou jako z papíru, když si pustím nightmare dungeon, tak není problém zabíjet nestvůry o několik levelů výše než jsem já. To na začátku nešlo, když jsem zkoušel pevnost na vyšším levelu než jsem měl, tak to byl celkem problém.
Re: Diablo IV
Napsal: pát 16. čer 2023, 13:08
od marian84
blby je, ze nema smysl zabijet nic co je o vic nez 3 levely vyssi nez postava... pak uz za to neni vic XP a ani lepsi dropy a tim padem endgame postrada smysl
Re: Diablo IV
Napsal: pát 16. čer 2023, 15:07
od rhinos
PET5 píše: ↑pát 16. čer 2023, 12:18
Já mám Rogunu zatím na 32 levelu......
A nechceš někam postnout jak to máš poskládaný? Já ji mám zatím na 26 a většinou je to OK. Ale jedu to trochu jinak než co jsem viděl videa. Kde to mají většinou postavený na penetračním shotu a barrage
Re: Diablo IV
Napsal: pát 16. čer 2023, 16:13
od satik
Já jedu rogunu 52lvl, rapidfire, shadow imbue, poison trap, shadowstep a shadow clone a kromě velkých packů potvor, který chvíli trvaj, zatím všechno v pohodě.
Bossové padaj dost rychle, tenhle build má docela dobrej burst damage, akorát jak jsou cooldowny, tak pak to DPS dost klesá.
Re: Diablo IV
Napsal: pát 16. čer 2023, 16:37
od Dusan
Diablo 4 je hra o jednom buildu, tedy pokud chceš mít svůj char top, tak budeš hrát to co ostatní a nic s tim neuděláš, tak je momentálně postavená celá mechanika a nic nenaznačuje že by se mělo brzo něco změnit.
https://www.youtube.com/watch?v=oJH9WGRcOwQ&t=365s
Kdo to video neviděl ať od začátku mrkne a pochopí.
Re: Diablo IV
Napsal: pát 16. čer 2023, 16:54
od killerek
Dusan: Kdyz se podivam na Maxroll, tak vsechny classy maji minimalne tri endgame buildy, takze kecas. Jinak sem na 84 lvlu s vlastnim buildem u frost socky (kupodivu bez teleportu) a nemam pocit, ze bych nejak stradal. Ne vsichni maji potrebu jet nejaky meta build. Navic se pri tomhle prvnim pruchodu snazim splnit vse na mapach, protoze mi lore neprijde vubec spatne.
Re: Diablo IV
Napsal: pát 16. čer 2023, 18:56
od coyd
@Dusan: kravina. Treba na Druida vim o 3 az 4 buildech ktere jsou zhruba stejne silne a daji se hrat v endgame uplne stejne.
Jinak tady mala ukazka mojeho druida lvl 83 v NM dungeonu lvl 40, mobky tam maji level 94. Jedine co bylo bez sance na tom levlu byl Butcher
Na zaver dropla unikatka kterou plno lidi shani na prave druhy OP Druid build.
https://youtu.be/_ldwpTAAWNs
Re: Diablo IV
Napsal: pát 16. čer 2023, 19:14
od Dusan
V pohodě, každý ať si to přebere po svém, já neříkám že není možnost sestavení classy z více buildů, kdyby tato možnost nebyla tak se není už vůbec o čem bavit, já jen říkám že statistika nuda je, má však cenné údaje. Čas výše zaslaného videa, kdo u toho nechce strávit polední pauzu je 2: 30. Lost Ark byl na tom úplně stejně. A taky tam byly možnosti, ale 90% hráčů top buildy hráli stejné, samozřejmě, ti kteří na to měli, ale kdo chtěl top, měl...