Stránka 28 z 40

Napsal: pát 3. lis 2006, 19:10
od h4__
je to na posledni strane napsany, nevim co je na tom tajnyho ?? :?

Napsal: pát 3. lis 2006, 19:23
od djstudio
Gainward Geforce 8800 GTX pixellated

http://www.theinquirer.net/default.aspx?article=35499

Napsal: pát 3. lis 2006, 20:47
od Hijacker933
uz aby byla gf9900 do pci-extreme :lol:

Napsal: pát 3. lis 2006, 21:01
od OBR
Prvni asi skutecny test ...?

Obrázek

Obrázek

Zdroj: http://www.dailytech.com/article.aspx?newsid=4812
P.S. - Jestli jsou ta cisla z her skutecna tak je to docela dost velky narust vykonu, na jedinou kartu. Masox.

Napsal: pát 3. lis 2006, 21:12
od HEAD
Jo todle jsem uz videl.Moc tomu neverim.hlavne te spotrebe ne.Ze by GF8800GTX pri 700mil.tranzistorech mela stejnej odber jako x1950xtx?? :down:

Napsal: pát 3. lis 2006, 21:26
od no-X
Ano, test je skutečný, ale vybrané testy zoufalé. Hry se staršími neginy už se snad ani neprodávají :-)

Napsal: pát 3. lis 2006, 21:34
od HEAD
Pockej to mi chces rict, ze kdybych si koupil Gf8800GTX a dal ji do miho kompu co mam v podpisu, tak mi to muj 500w fortron utahne? :lol: Protoze podle toho testu ma karta stejnou spotrebu jako x1950xtx a tu by mel muj zdroj utahnout.Tomu neverim. :)

Napsal: pát 3. lis 2006, 21:42
od Nathan Rahl
no-X píše:... vybrané testy zoufalé. Hry se staršími neginy už se snad ani neprodávají :-)
jo to me dostalo 4 testy - z toho jeden neobjektivni 3DMark, a potom ze 3 hernich testu jsou dve hry postavene na enginu Dooma 3 :)
btw. jak je mozne ze je uvolnen test pred oficialnim dnem uvedeni?

Napsal: pát 3. lis 2006, 21:44
od OBR
no tak Hal Life 2 engin tu s nami v jeho stavajici podobe bude jeste spoustu let, az do Episody 3 minimalne ...., hra Prey je take vcelku novinka, a doom3 engine take jeste najde uplatneni ... proto ty hry jsou zvoleny dobre ..., totiz co jineho testovat?

Napsal: pát 3. lis 2006, 21:49
od godlike
Oblivion? :)

Napsal: pát 3. lis 2006, 21:50
od Lukfi
OBR píše:... hra Prey je take vcelku novinka, a doom3 engine take jeste najde uplatneni ... proto ty hry jsou zvoleny dobre ..., totiz co jineho testovat?
Oblivion, Gothic 3, F.E.A.R., SC:CT, NFS Carbon... vynechal jsem něco?
Testovat novou kartu na HL2, která je v pohodě hratelná na R9600, a na dvou hrách na zastaralém Doom 3 enginu, opravdu není šťastná volba...

Napsal: pát 3. lis 2006, 21:55
od no-X
Už jsem to psal jinde, takže se jen ocituju...
Ehm.. testovat grafickou kartu pro SM4.0 ve hrách, které staví na SM1.x a 2.0 je nesmysl. (toto uvádím jako příklad, netvrdím, že G80 bude špatná!): NV30 (čip pro SM2.0) byla ve většině SM1.0 aplikací rychlejší než R300 (R9700) a stejně tak GeForce 7 (čip pro SM3.0) je v mnoha SM2.0 aplikacích rychlejší než RX1x00. Takže tento test má skutečně nulovou vypovídající hodnotu. Navíc - výkon v technologicky starších hrách není třeba, velmi dobře je zvládají už současné grafiky.

A protože ještě nejsou hry podporující SM4.0, tak by se testy měly zaměřit alepsoň na hry s podporou nových technologií (SM3.0, filtrované shadow-maps), které i na současných grafických kartách při vyšších rozlišeních + AA neběhají nijak závratně. Takže např, Oblivion, Earth 2160, X3, Call of Juarez, NFS-C, COD2 atp.
Jinak s Prey bych ještě souhlasil - je to v podstatě nejnáročnější OpenGL hra (i když je engine starý).

Napsal: pát 3. lis 2006, 22:18
od OBR
no vzdyt to je take jen maly fragment testu kterej uvedou vsechny servery po NDA, tam si urcite pak najdou vsichni "svou" hru ..., osobne mi prijde ze na Half Life2 a Quake 4 se MUSI testovat uz z principu-aby byl videt velkej rozdil-coz hezky vypada v grafech ... Jinak samozrejmne v dnesni dobe by se mel herni test skladat z > Gothic3, Neverwinter Nights2, NFS Carbon, FEAR ExPo ...

Napsal: pát 3. lis 2006, 22:46
od no-X
HL2 patří mezi hry, ve kterých je rozdíl mezi G7x a G80 největší...

Napsal: pát 3. lis 2006, 23:12
od busy
no-X píše:HL2 patří mezi hry, ve kterých je rozdíl mezi G7x a G80 největší...
a preto ju testuju :). ved keby bol vysledny rozdiel 5 percent kto by si ju kupil, ze?

Napsal: sob 4. lis 2006, 12:05
od crux2005
8800GTX meets Shadermark

Kód: Vybrat vše

video mode / device info
(1600x1200) X8R8G8B8 (D24X8) vram used 168820736
HAL (pure hw vp): NVIDIA GeForce 8800 GTX (Anti-Detect-Mode: off, gamma correction: DAC)



options

pixel shader version: Pixel Shader 3_0

results:
shader 1 ( Pixel Shader Precision Test): pixel shader 1.1 full precision: s23e8
( Pixel Shader Precision Test): pixel shader 1.4 full precision: s23e8
( Pixel Shader Precision Test): pixel shader 2.0 full precision: s23e8
( Pixel Shader Precision Test): pixel shader 2.0 partial precision: s23e8
( Pixel Shader Precision Test): pixel shader 3.0 full precision: s23e8
( Pixel Shader Precision Test): pixel shader 3.0 partial precision: s23e8

shader 2 ( Per Pixel Diffuse Lighting - ps_3_0): 1860 fps 0.5376 mspf 9304 rendered frames
shader 3 ( Per Pixel Directional Light Shader (Phong) - ps_3_0): 1426 fps 0.7011 mspf 7134 rendered frames
shader 4 ( Per Pixel Point Light Shader (Phong) - ps_3_0): 1375 fps 0.7272 mspf 6878 rendered frames
shader 5 ( Per Pixel Spot Light Shader (Phong) - ps_3_0): 1178 fps 0.8487 mspf 5894 rendered frames
shader 6 ( Per Pixel Anisotropic Lighting - ps_3_0): 1455 fps 0.6875 mspf 7276 rendered frames
shader 7 ( Per Pixel Fresnel Reflections - ps_3_0): 1303 fps 0.7672 mspf 6520 rendered frames
shader 8 ( Per Pixel Car Surface Shader - ps_3_0): 967 fps 1.0339 mspf 4838 rendered frames
shader 9 ( Per Pixel Environment Mapping - ps_3_0): 2188 fps 0.4571 mspf 10942 rendered frames
shader 10 ( Per Pixel Environment Bump Mapping - ps_3_0): 1984 fps 0.5041 mspf 9922 rendered frames
shader 11 ( Per Pixel Bump Mapping - ps_3_0): 1335 fps 0.7491 mspf 6677 rendered frames
shader 12 ( Per Pixel Shadowed Bump Mapping - ps_3_0): 808 fps 1.2372 mspf 4043 rendered frames
shader 13 ( Per Pixel Veined Marble Shader - ps_3_0): 929 fps 1.0762 mspf 4648 rendered frames
shader 14 ( Per Pixel Wood Shader - ps_3_0): 1152 fps 0.8679 mspf 5763 rendered frames
shader 15 ( Per Pixel Tile Shader - ps_3_0): 720 fps 1.3883 mspf 3603 rendered frames
shader 16 ( Per Pixel Refraction and Reflection Shader with Phong Lighting - ps_3_0): 630 fps 1.5884 mspf 3149 rendered frames
shader 17 ( Per Pixel BRDF-Phong/Anisotropic Lighting - ps_3_0): 995 fps 1.0054 mspf 4975 rendered frames

performance impact of heavy alpha blending

shader 18 ( Fur Shader With Anisotropic Lighting - ps_3_0): 101 fps 9.8773 mspf 507 rendered frames

performance impact of multiple shaders switches

shader 19 ( Combination Effect - ps_3_0): 446 fps 2.2400 mspf 2233 rendered frames

performance impact of dynamic flow control

shader 20 ( Dual Layer 8x8 PCF Shadow Mapping without Flow Control - ps_3_0): 168 fps 5.9452 mspf 842 rendered frames
shader 21 ( Dual Layer 8x8 PCF Shadow Mapping with Flow Control - ps_3_0): 201 fps 4.9859 mspf 1004 rendered frames

performance impact of floating point filtering

shader 22 ( High Dynamic Range Shader - low quality version without filtering - ps_3_0): 192 fps 5.2104 mspf 960 rendered frames
shader 23 ( High Dynamic Range Shader - high quality with fp filtering - ps_3_0): 192 fps 5.2124 mspf 960 rendered frames
shader 24 ( High Dynamic Range Shader - high quality without fp filtering - ps_3_0): 192 fps 5.2104 mspf 960 rendered frames

performance impact of multiple render targets

shader 25 ( Per Pixel Edge Detection And Hatching Shader using 1 RT and 2 Passes - ps_3_0): 255 fps 3.9185 mspf 1277 rendered frames
shader 26 ( Per Pixel Edge Detection And Hatching Shader using 2 RTs and 1 Pass - ps_3_0): 257 fps 3.8911 mspf 1286 rendered frames
http://www.beyond3d.com/forum/showthrea ... post865937


FEAR maxed out at 1600x1200 with 16xAF, 16xAA

MSI K8N SLI Platinum, AMD64 4000+, eVGA 8800GTX


Obrázek

FEAR, 1600x1200, 4xAA, 16xAF, all settings maxed except soft shadows.

Obrázek


CPU:A64 Dual Core @ 2.6GHz

3Dmark05: 2560x1600 4xAA TRSSA/16xAF
7900GTX: 2919
8800GTX: 6540

Riddick: 2560x1600 4xAA/16xAF
x1950: 23,2 fps
8800gtx: 41 fps

Fear: 1600x1200 4xAA/16xAF
7900GTX: 38 fps
8800gtx: 75 fps

Serious Sam2: 2560x1600 0/0 s HDR
7900gtx: 23,4 fps
8800gtx: 59 fps

MSI K8N SLI Platinum, AMD64 4000+, eVGA 8800GTX

Obrázek


16AF s AF testerom:

http://www.hardforum.com/showpost.php?s ... tcount=181

Napsal: sob 4. lis 2006, 12:21
od no-X
To na screenshotu v posledním linku není HQ-AF 16x :wink:

Napsal: sob 4. lis 2006, 12:25
od crux2005
no-X píše:To na screenshotu v posledním linku není HQ-AF 16x :wink:
ja viem, však preto som to nenapísal :)

Napsal: sob 4. lis 2006, 12:30
od h4__
wow, takze je JEDINA 8800GTX teoreticky rychlejsi, nez 7900 GTX SLI ?

Napsal: sob 4. lis 2006, 12:37
od crux2005
Shadermark 2.1 X1950XTX vs X1950 CF vs 8800GTX


Obrázek

Zdroj: http://www.beyond3d.com/forum/showpost. ... ostcount=8