Stránka 29 z 78
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
Napsal: sob 5. zář 2015, 17:10
od oneb1t
oni taky klidne davno muzou x16 teselaci pouzivat a nikdo se to nedozvi
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
Napsal: sob 5. zář 2015, 17:13
od dexterav
otázka je a bude zodpovedaná až ked tu budú poriadne dx12 hry, či boost znamená automaticky aj vyššie fps alebo či to stojí za zmienku to je tých 25 vs 30fps poprípade 29 vs 32 ako som tu niekde videl
dúfať že za 2 roky si niekto zahrá poriadne na 390 ale niečo ako 980+ poriadne dx12 hry ... mno
amd ako také má slušný podiel ale nv minimálne rovnaký že...čiže čakať na masívny nástup hier z dx12 ktorý nefunguje na nv je minimálne optimistické, aspoň v dohľadnom čase
a myslím si že by nv ani nemusela na to moc tlačiť
samozrejme kludne môže byť že nv to spustí iba ako dx11 a amd ako dx12 , hm aj tu také niečo niekdy bolo nejak výrazne?
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
Napsal: sob 5. zář 2015, 17:36
od oneb1t
jenze pustit hru jako dx11 jde jen do doby nez si vyvojar zvykne na to ze nemusi resit pocet draw calls a dalsi veci pak bude jasne videt jak je DX11 pozadu
tohle je nejlip videt zatim na 3dmark feature testu
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
Napsal: sob 5. zář 2015, 19:22
od Vlastik80
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
Napsal: sob 5. zář 2015, 20:52
od Ingamacek
pozname. ked nema na to hw ziadny driver tomu nepomoze
viz uz teraz to driver podporuje
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
Napsal: sob 5. zář 2015, 21:22
od dexterav
oneb1t píše:jenze pustit hru jako dx11 jde jen do doby nez si vyvojar zvykne na to ze nemusi resit pocet draw calls a dalsi veci pak bude jasne videt jak je DX11 pozadu
tohle je nejlip videt zatim na 3dmark feature testu
v ideálnom svete možno, v tomto sa ešte uvidí
mno momentálne nv stačí aby optimalizovala až na 2-3 demá
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
Napsal: ned 6. zář 2015, 08:30
od PET5
S ohledem na pověstnou rychlost nvidie při tvorbě ovladačů se vkrádá myšlenka, proč ten ovladač již není hotov? Oxide poskytlo podklady ke svému dx12 demu s dostatečným předstihem. Mohli se tedy vyhnout tomu špatnému prvnímu dojmu z prvních recenzí. Jen aby to nakonec nedopadlo tak, ze každý nový dx12 titul bude potřebovat speciální úpravy pomocí ovladačů.
Na druhou stranu bude dobře pro všechny, pokud se nvidii podaří asynchronní shadery rozchodit. Alespoň vývojáři nebudou hry uměle kryplit.
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
Napsal: ned 6. zář 2015, 09:36
od Ingamacek
Neni hotovy? To mas odkial. Tie karty to davno podporuju avsak to nefunguje ako ma, kedze nieje hw.
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
Napsal: ned 6. zář 2015, 12:26
od Hladis
PET5:
Ja ti muzu rici co vim. nV vesmes zacla od nuly stavet driver pro uplne novy API, o kterym toho moc nevedela. Existuji jisty názory nekterych vyvojaru, ze MS skutecne na novem API pracoval, ale nemel v planu ho uvest v blizke dobe a Mantle mel byt kopanec, aby sebou MS pohnul. Dokonce jsem i cetl, ze Mantle není vesmes nic nového, ale vychazelo z rozpracovaného konceptu MS na novy API. Ale to nechme stranou, to jsou rumors uvnitř vyvojaru a podle me podobny API proste MS nemel. nV nedělala uz předtím na Mantle base API. Vesmes museli udelat vse na cisty louce. Vzpomen si, jak AMD ladilo Mantle a jaky i třeba graficky chyby tam měli. AMD samo ma vyhodu v tom, ze se podílelo na vyvoji a ještě mělo cas. nV proste mela cas o dost kratsi. Musela zacit pracovat s necim uplne novym a jejich HW na to ani nebyl primarne staveny. A ani nV není zadna neomylna firma a naseka do driveru chyby, viz. poslední kauza s nestabilitou ve 2D. Taky je docela nedostatek DX12 softu a ladeni proste probiha "on the fly". AoS je alfa verze, kterou vyvojari hodili do eteru strasne brzo, když není vůbec kompletni optimalizace a a finalizace hry.
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
Napsal: ned 6. zář 2015, 17:55
od HafanPetr
Jsem skutečně zvědav do jaké míry to vyřeší pouze ovladačem, protože DX12 je mnohem blíže Metalu oproti např. DX11, ve kterém byly nVidie díky architektuře a ovladačům efektivnější než Radeony. Ale je docela možné, že budou vypínat určité funkce a protahovat údajné "problémy" s ovladači až do vydání nového Pascalu, pokud se tím vůbec něco vyřeší.
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
Napsal: ned 6. zář 2015, 19:37
od brambora81
a neni to cele divadlo uplne jedno
az bde potreba dx12 tak se proste koupej karty ktere to podporujou
a bude to a je jedno ktera firma je vyrobi
hlavne ze to na nich bude behat
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
Napsal: ned 6. zář 2015, 22:00
od Raikkonen
Abychom měli nějaký časový rámec - jsou už známy data vydání prvních DX12 her?
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
Napsal: ned 6. zář 2015, 22:17
od Vlastik80
Data vydání her podporujících DirectX 12:
ARK: Survival Evolved - čeká na patch DX12, snad tento měsíc
Arma 3 - Q2 2016
Ashes of the Singularity - zatím neznámé, hra ve stádiu testování
Deus Ex: Mankind Divided - 23.02.2016
DayZ - někdy 2016
Fable Legends - koncem roku 2015
Hitman - koncem roku 2015 (8.prosinec?)
Star Citizen - podzim 2016 (zdroj:WiKi)
+ to co zde psal Krteq (Rise of the Tomb Raider Q1/2 2016 atd.), to by mělo podporovat (AMD program) také DX12.
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
Napsal: ned 6. zář 2015, 22:43
od dexterav
tak záleží čo znamená podpora
napr je potrebná jediná knižnica z dx12
ako tomu bolo pri halo2 a dx10
a za ten relatívne krátky čas to žiadne zázraky nebudú
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
Napsal: pon 7. zář 2015, 07:11
od nou
Hladis: PReco si myslis ze nVidia malo malo casu? To ze si AMD ukuchtilo Mantle u seba im dalo len mensiu vyhodu ale napisat driver pre nove API je +- rovnako narocne ci uz to Mantle mate alebo nie. K DX12 sa urcite dostalli obydve firmy naraz. Ten naskok mohla nVidia dohnat kedze mam myslim viac vyvojarov ako nVidia pricom AMD sa aj tak muselo venovat aj Mantle. Takze fakt bude mat nVidia nejaky zadrhel priamo v HW. Ved aj ta news na guru to potvrdzuje kedze to nie je full HW.
//edit Wilik - promaz OT
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
Napsal: pon 7. zář 2015, 14:23
od Hladis
nou píše:Hladis: PReco si myslis ze nVidia malo malo casu?
Není tam zadrhel jen v AS. Mají/meli tam i graficky chyby. nVidia sice ma velky kapacity a spicky v oboru, ale to neznamena, ze nedelaji chyby a vse je super. Mají tady tri architektury, uplne novy API, který je pro ne jak zjeveni a nebezi jim to jak by mělo. Fermi zatím ještě ani podporu nedostala. nVidia proste nestiha. AMD ma jistou vyhodu v tom, ze je to zaklad z Mantle a jeji všechny karty jsou postaveny na GCN a dost flakaji DX11 podporu.
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
Napsal: pon 7. zář 2015, 23:20
od webwalker
Tak, každému, kdo četl to dlouhé vlákno ohledně AotS na overclock.net a má jen základní znalosti o tom, jak Kepler/Maxwell a GCN fungují, asi už je vše jasnější. Těžko potom říkat, že na u GCN flákají podporu na DX11.
V každém případě černýho Petra má teď v rukách Nvidia a uvidíme, jak se s AS vypořádají a půjde-li to vůbec. Nvidia by se měla nějak vyjádřit. Takovéto ticho bylo naposledy u GTX 970 a nevěstí to tedy nic dobrého.
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
Napsal: pon 7. zář 2015, 23:46
od Ache
Hmm, na 980Ti ten test Async Shaderů nic moc pěknýho nepředvádí:
http://freetexthost.com/a05zsjm64j
- ke konci pomálu horší jak ta R9 290X.
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
Napsal: úte 8. zář 2015, 00:29
od Hladis
Z topicu na oveclock.net vychazi problémy nVidie s AS a problem v alfa verzi AoS a ze AMD je pod DX11 impotentni. To je asi tak zatím vse. Jinak shrnuti od Mahigana k nVidii.
http://www.overclock.net/t/1572716/dire ... t_24385652
Kolem GTX 970 moc ticho nebylo, jelikož vyjadreni prislo vcelku v normalnim casovym horizontu od rozmaznuti problemu všude mozne. To sem ale vubec nepatri. Nevim moc proc by nV mela v tomhle pripade cokoliv nejak slozite komentovat, zvlaste když se jedna o alfa verzi titulu, který není ani vzdalene hotov a ma ještě hodne casu před vydanim. Chleba se bude lamat az vyjdou první DX12 hry. Do ty doby nemá cenu dal pitvat, když není na place mrtvola.
There is no underestimating nVIDIAs capacity to fix their driver. It will be fixed. As for the performance derived out of nVIDIAs HyperQ solution? Best to wait and see.
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
Napsal: úte 8. zář 2015, 04:06
od Ripper6
Jak vam jdou hry pod Windows 10 s DirectX 12?
Delaj problemy treba hry z roku 2010?
A co vykon, skutecne to vyssi vykon prinasi a nebo ne? Nemyslim ted nove hry jako GTA V ale prave zda to nejaky vysledek prinasi i u jinych her?
Zatim jsem cetl ze to vic sezere RAM pameti.
Proto ted nevim, kdyz bych koupil pozdeji novou grafiku, jestli me potom dyl vydrzi a jestli 4GB VRAM karta bude stacit pod Win 10 a nebo jestli radeji mit Win 7 dal