Stránka 29 z 33

Re: Cyberpunk 2077

Napsal: úte 11. dub 2023, 15:07
od hnizdo
Tak zatim ve meste mam 70-90fps s framegen + DLSS-Quality (zkontroloval jsem to).
Prvni hra vubec, ktera ihned dostala moji kartu na 460W.

Co uderi do oci jsou svetlomety vozidel, ktere konecne osvetluji to co je pred vami. Tohle asi nema konkurenci. No, jeste datadisk a sjedu to znova.

Re: Cyberpunk 2077

Napsal: úte 11. dub 2023, 15:07
od Ache
Už je to venku :-) A dokonce se to i slušně hýbe - asi tak 30-40% výkonu dolů proti RT psycho:
2560x1440, DLSS Quality, FG

RT OD: https://abload.de/img/cyberpunk2077_ptxmmd5k.jpg
RT psycho: https://abload.de/img/cyberpunk2077_rtx08dh7.jpg

Re: Cyberpunk 2077

Napsal: úte 11. dub 2023, 15:21
od hnizdo
Zkusil jsem benchmark

https://ibb.co/DWBL2GC

Re: Cyberpunk 2077

Napsal: úte 11. dub 2023, 15:58
od petsild
Krom vyšší spotřeby to na fpska nemá zásadní vliv, znáte nějakou náročnou lokaci, kde dá PR hodně zabrat?

Re: Cyberpunk 2077

Napsal: úte 11. dub 2023, 16:05
od Delarge
Co myslíš tím PR? A co nemá na fps vliv?

Jináč tady můj benchmark, nastavení všechno max:
https://ibb.co/nfBYzF1

Re: Cyberpunk 2077

Napsal: úte 11. dub 2023, 16:05
od Ache
petsild píše: úte 11. dub 2023, 15:58 Krom vyšší spotřeby to na fpska nemá zásadní vliv, znáte nějakou náročnou lokaci, kde dá PR hodně zabrat?
jo tu co sem dal na screeny :-D

Re: Cyberpunk 2077

Napsal: úte 11. dub 2023, 16:10
od petsild
Ještě zkontrolujte kvalitu zrcadlení na max.

Re: Cyberpunk 2077

Napsal: úte 11. dub 2023, 16:32
od petsild
Kde jsou stíny za objekty od světel aut a motorek?

Re: Cyberpunk 2077

Napsal: úte 11. dub 2023, 16:59
od hnizdo
tady (az se to procne)

https://youtu.be/BNN5oi8mzdw

Re: Cyberpunk 2077

Napsal: úte 11. dub 2023, 17:04
od Sobo
Gamer's Nexus analyza (neco k technologii, porovnani obrazu a vykonu s ruznym nastavenim na RTX 4090):
https://www.youtube.com/watch?v=0EYaMupOPJg

Re: Cyberpunk 2077

Napsal: úte 11. dub 2023, 17:23
od marek16
Trošku mi z těch srovnávacích screenů přijde, že jak jsme se posledních 20 let snažili tam přidávat ambient occlusion a stíny všude možně, aby ta scéna nevypadala tak plochá, tak to pathtraced bounce light je zase vymaže, a celou scénu přesvětlí a jakoby vyhladí... jakkoliv je to možná fyzikálně přesný, výslednej obraz mi přijde míň kontrastní a asi i míň líbivej.

Každopádně ale ty rozdíly musím hledat na statickým screenu, vědět kam se dívat, a i tak nejsou nic moc. Za současné situace, kdy to naprosto zabije výkon, a nevypadá o nic líp, nějak nevidím důvod to vůbec zapínat. S těma rasterizačníma "odrbávkama" jsme se dostali tak daleko, že vypadají skoro stejně, a jedou výrazně líp :-D

Re: Cyberpunk 2077

Napsal: úte 11. dub 2023, 17:34
od petsild
hnizdo píše: úte 11. dub 2023, 16:59 tady (az se to procne)

https://youtu.be/BNN5oi8mzdw
Jsou pouze na zdi, na chodníku nic? :(

Re: Cyberpunk 2077

Napsal: úte 11. dub 2023, 18:09
od Sobo
Cekal jsem, ze to bude horsi, ale nakonec to jeste celkem jde. Ve 4K DLSS performance + FG mi 4090 dava kolem 90-100 FPS i v narocnych oblastech ve meste s hodne NPC, takze hratelne to je v pohode. Nejaka 4070 Ti by asi mohla zvladnout 1440p v klidu. Je to update pro lidi s nejnovejsim HW, ale jsem za nej rad, protoze to zase posouva hranice technologie nekam dale, i kdyz do mainstreamu se to dostane az za X let, to je fuk. Radeji mit neco jako Crysis a posouvat techniku nekam dopredu, nez jenom preslapovat na miste.

Re: Cyberpunk 2077

Napsal: úte 11. dub 2023, 19:41
od hnizdo
petsild píše: úte 11. dub 2023, 17:34
hnizdo píše: úte 11. dub 2023, 16:59 tady (az se to procne)

https://youtu.be/BNN5oi8mzdw
Jsou pouze na zdi, na chodníku nic? :(
na chodniku taky, ale nejsou tak vyrazne jako bezne rasterizacni stiny. zatim se zda ze vsechno co ma vrhat stin ho vrha.

zatim jsem zjistil jednu slabinu, skutecne vsechny svetla jsou zdroj, ale taky se objevi nekdy az 30-50m od vas. typicky svetla nad vchodovymi dvermi do baraku.

Re: Cyberpunk 2077

Napsal: úte 11. dub 2023, 20:20
od Ache
Já teda vidím jednu nevýhodu - a to je zvýšený šum. V tom hybridním RT to tak znát nebylo, ale tady jak je vše nasvíceno/odraženo RT, tak denoiser moc nestíhá. Výkon mě ale celkem překvapil... mam tam i ten HD texture pack, ale naštěstí si ten RT overdrive ukrojí jen cca 400-500MB navíc, takže se to nějak do těch 12GB vejde. Ale ty stíny odrazy... to je fakt jak Quake/portal. sebemenší blbost dělá stíny.

Re: Cyberpunk 2077

Napsal: úte 11. dub 2023, 20:56
od skaven321
hnizdo píše: úte 11. dub 2023, 19:41
petsild píše: úte 11. dub 2023, 17:34
Jsou pouze na zdi, na chodníku nic? :(
na chodniku taky, ale nejsou tak vyrazne jako bezne rasterizacni stiny. zatim se zda ze vsechno co ma vrhat stin ho vrha.

zatim jsem zjistil jednu slabinu, skutecne vsechny svetla jsou zdroj, ale taky se objevi nekdy az 30-50m od vas. typicky svetla nad vchodovymi dvermi do baraku.
a aka je vlastne hra? ja som to skusil, tj zaciatok, potom som niesol nahu prsatu babu, ktora bola v bezvedomi, a nakoniec som behal po byte+baraku v ktorom byt bol...a vypol som to. to bolo pred 3/4 rokom. odvtedy som tu trapnost nezapol

Re: Cyberpunk 2077

Napsal: úte 11. dub 2023, 21:36
od Ache
Aha, tak zajímavý - někde je šum vyšší, někde nižší. je to situace od situace. Ale sumasumárum je ten pathtracing luxus. Hlavně už nikde nechybí stíny! Sebemenší světlo má i svoje "shadowmapy". Hlavně fakt je to hratelný, čekal sem nějaký pojeb, že to bude muset být tak na RTX 4070 ti s maximálně DLSS ultra-performance, když ukazovali tu 4090 s 16fps ve 4K.

Re: Cyberpunk 2077

Napsal: úte 11. dub 2023, 21:38
od Sasakr
Stíny od předmětů osvícených světlomety aut mělo kde co, ne? Z fleku mě napadá GTA 4 anebo ještě tahle starší a takřka neznámá budgetovka: https://www.youtube.com/live/bOWZR5ERMe ... hare&t=467

Šum mě taky praštil do očí, ale stejně je to maxivní pokrok. A hlavně o kolik bude vývoj her snazší, až nebudou vůbec muset řešit všechny fejkový techniky. Budou modely, budou textury, povrchům se dají vlastnosti, určí se zdroje světla a to je vše :-)

Re: Cyberpunk 2077

Napsal: úte 11. dub 2023, 21:44
od Ache
No jasně, ale tyhle efekty "co už někde byly" se musely dělat ručně.
Tady to přepočítá vše jedna technologie která se už xx let používá na rendery animací. Patchtracing dává jistotu, že vývojáři na takový efekt už nezapomenou :-D (protože tuna modernějších her fakt stíny u světlometů nemá, nebo ne tak propracovaný)

Re: Cyberpunk 2077

Napsal: úte 11. dub 2023, 21:49
od Sasakr
Hele jde to spustit na AMD nebo vůbec?