Stránka 29 z 53
Re: Diablo IV
Napsal: pát 16. čer 2023, 19:35
od Delarge
Pro Socku jsou taky použitelný aspon tři buildy - já jedu od začátku melee arc lash/frost nova build říznutej chain lightningem a nevidím zatim na 72 lvl důvod něco měnit. Pokud se bavíme o nějakým naprosto ultra top twitch/youtube certified buildu, kterej bude nejvíc trhat vysoký nm dung levely (ale otázka je proč vlastně
), tak jsme samozřejmě na hodně malých číslech a ani ne u všech postav. Ale dost pochybuju, že někdy existovalo ARPG, kde to bylo 14 dní po vydání jinak.
Re: Diablo IV
Napsal: pát 16. čer 2023, 21:11
od killerek
Asi jedine Grim Dawn ma opravdu velkou hromadu buildu, ale tam taky neni skoro zadne pomerovani pindiku
JInak vsechny online ARPG maji par meta buildu kazdou sezonu dle toho kam padne nerf kladivo nebo se vyvojar dobre vyspi s buffem, ale pro lidi, co nehroti nejake max vyzvy je to vetsinou jedno.
Re: Diablo IV
Napsal: pát 16. čer 2023, 21:29
od Delarge
Grim Dawn je co se týče hratelnosti naprostej top, bohužel technická stránka a zasazení (svět, příběh) moc ne. A taky na něj už 7 let v kuse vychází patche a to ještě asi tři roky předtím strávil v early access.
Re: Diablo IV
Napsal: sob 17. čer 2023, 12:27
od keistown
Re: Diablo IV
Napsal: sob 17. čer 2023, 13:13
od killerek
To portovani do nightmare dungu uz melo byt. Co tak dodelavam side questy, tak by rozhodne neskodila v qeustlogu i zalozka s completed. A sem teda zvedavej na ten velkej patch, ale tipuji hromadu breku u meta buildu.
Re: Diablo IV
Napsal: sob 17. čer 2023, 13:14
od Still.Lord
Tady je ten poslední Campfire Dev stream v CZ překladu
https://www.diablofans.cz/d4/2023/06/17 ... -sezona-1/
Re: Diablo IV
Napsal: sob 17. čer 2023, 19:16
od PET5
rhinos píše: ↑pát 16. čer 2023, 15:07
PET5 píše: ↑pát 16. čer 2023, 12:18
Já mám Rogunu zatím na 32 levelu......
A nechceš někam postnout jak to máš poskládaný? Já ji mám zatím na 26 a většinou je to OK. Ale jedu to trochu jinak než co jsem viděl videa. Kde to mají většinou postavený na penetračním shotu a barrage
No já mám tu Rogunu naladěnou na boj zblízka. Ten luk/kuš co nosí, má jenom na okrasu. Nepoužívám jej a všechno valím na čepele.
Na hlavní tlačítka myši mám vymaxované základní skilly
Puncture (přidává energii a vyvolává zranitelnost Vulnerable) a
Invirogating Strike (urychluje obnovu energie a vyvolává zranitelnost). Oba tyto skilly nevyžadují energii takže jsou k dispozici instantně v plné síle. Puncture je účinný i na střední vzdálenost, neboť vrhá tři čepele.
Na první klávese mám pak vymaxované
Flurry, která je již závislá na přísunu energie (předchozí skilly urychlují přísun potřebné energie a také vyvolaly zranitelnost). Tento skill obnovuje mé životy právě zásahem zranitelných nepřátel, navíc způsobuje omráčení a široký rozptyl vržených čepelí dobře čistí shluky protivníků v těsné blízkosti.
Na druhé klávese mám zatím jen první stupeň
Dash včetně obou vylepšení (umožní superrychlý zraňující průlet skrze protivníky a současně je zpomaluje). Lze takto dvakrát za sebou rychle prolétnout a dostat se protivníkům do zad, další nabití tohoto skillu trvá asi 10 sekund, ale dá se to ještě zkrátit vylepšením.
Obranné skilly jsem přeskočil a přidal jsem na další klávesu vymaxovaný skill
Cold Imbuement (zmrazí protivníka a zvyšuje procenta šance na vyvolání zranitelnosti). Je to také dobrý skill pro boj v partě s ostatními hráči, kterým připravujeme snadné ztuhlé cíle).
Na poslední čtvrté klávese mám vymaxovaný skill
Shadow Clone (na 15 s mám k dispozici stínovou postavu, která dělá to co já a uděluje 80 % + 20 % mého poškození, přitom jsem prvních 5 s nezastavitelný). Je to ideální na závěrečného bosse, nebo na pomalejší postup dungeonem, protože jeho opětovné nabití trvá 60 s).
Z pasivních skillů mám zatím vymaxovaný
Weapon Mastery (přidává u dýk 15 % a u mečů 9 % poškození, u zranitelných protivníků se to zvyšuje na 20 %).
K dalším pasivním skillů se dostanu až po překročení 33 levelu a zatím jsem se nedíval, co mám zde k dispozici.
Nechci tvrdit, že mám ideálně postavený build, ale hraje se mi s ním zatím velmi dobře. Mimo boj s bossy prakticky nepotřebuji elixíry na doplnění životů. Mám na výzbroji amulety pro doplňování zdraví. Velké shluky protivníků rychle rozpráším. Hraji ale na základní úroveň náročnosti a možná se slabiny tohoto buildu projeví později.
Re: Diablo IV
Napsal: sob 17. čer 2023, 21:51
od Banana
Hrajete někdo druida?mam level 30 a je slabéj jak čaj.zkusil jsem pulverized, tornádo, lightning.(asi nejsilnější z nich) a teď zase zkouším pulverized.a prostě případně mi že mu chybí damage.
Re: Diablo IV
Napsal: ned 18. čer 2023, 00:55
od keistown
Bez spravnych aspectu na lege je spatna kazda classa.
e: Jo, aspecty to jsou.
Re: Diablo IV
Napsal: ned 18. čer 2023, 00:56
od coyd
Na Pulverize to chce alespon jeden/dva aspekty se kteryma se to rozjede - Shockwave Aspect a Ursine Horror
Tady muzes mrknout a precist jak levlit
https://maxroll.gg/d4/build-guides/pulv ... ling-guide
Je tam slider na progress skill tree bod po bodu
Re: Diablo IV
Napsal: ned 18. čer 2023, 18:18
od zhor
U jednoho paragon uzlu mam napsano ze vyzaduje 140 willpower ale nevim kde ho mam nahonit, u itemu jsem zatim zadnej takovej affix nenasel. Povazuju proto za podraz ze upravu affixu nelze provest na nizsim levelu, protoze potrebnej material je dostupnej az od nightmare (v D3 stacilo sesrotovat jakykoli legendary).
Hraju solo necro lv52 bone skill, s aspectama hlavne na obranu a docela to s nim ujde i kdyz nektery bosse kydlam nekolik minut. Nejvic mam radost ze se mi podaril pomerne hladce stronghold Hope's Light, kde je necro-dungeon s uzitecnym aspectem.
Re: Diablo IV
Napsal: ned 18. čer 2023, 18:33
od keistown
Paragon pointama, je to mechanika zalozena na tom ze nejdriv si ten node vemes a kdyz postupne plnis ty genericky statovy pointy tak ti to pak takhle zesili ty zluty nody nekdy pozdejs. Na kazdym dalsim boardu co si nasadis je ten pozadavek na bonus o neco vyssi.
Re: Diablo IV
Napsal: ned 18. čer 2023, 18:36
od satik
+ Lilith altairs
Re: Diablo IV
Napsal: ned 18. čer 2023, 19:14
od tnema
satik píše: ↑ned 18. čer 2023, 18:36
+ Lilith altairs
peknej vopruz btw, ale je nutne udelat full renomy, 20 para se pak hodi ke kazdemu jinemu charu
Re: Diablo IV
Napsal: ned 18. čer 2023, 19:15
od tnema
Banana píše: ↑sob 17. čer 2023, 21:51
zkusil jsem pulverized, tornádo, lightning a teď zase zkouším pulverized.a prostě případně mi že mu chybí damage.
mas v itemech 3 nejdulezitejsi aspekty ?
Re: Diablo IV
Napsal: ned 18. čer 2023, 19:16
od Alfajk
jsou tam 2 druhy paragon node/glyph, jeden chce mít nějakej stat v určitém objemu, to stačí nabrat z equipu, ideálně přes all stats na itemu, pokud po tom toužíš a ten druhej vyžaduje, aby v orkuhu glyfu bylo investovanej určitej počet bodů třeba do inteligence, i kdybys byl barbar - prostě musíš vybrat ty, které dávají +5 int, až dokud těch 25/40 nedáš
Re: Diablo IV
Napsal: ned 18. čer 2023, 19:25
od tnema
este si na zaver mohl projet gear a ukazat nam idealni, co je na druidovy nejdulezitejsi, jaky staty.
Treba na wizzne je nejdulezitejsi CDR,RCR.
Chci po wizze zkusit prave druida.
Re: Diablo IV
Napsal: pon 19. čer 2023, 07:28
od coyd
Nejdulezitejsi staty jsou v podstate ty stejne CDR,RCR + Lucky hit, Attack speed a za me nesmi chybet nejvic podcenovany stat Movement speed.
Re: Diablo IV
Napsal: pon 19. čer 2023, 09:22
od Alfajk
to prave ze vubec, je to dost situacni, cooldown reduction u rogue nepotrebuju, resource cost taky nejak extra ne a lucky hit chance uz vubec ne...naopak kazdej jede crit chance, crit damage, vulnerable damage a k tomu neco situacniho pro crowd control damage bonus
zrovna si rikam, ze lucky hit chance je fakt hroznej nazev, pod kterym si nic nepredstavim - proc to proste neni klasicky "Chance to proc" nebo "proc rate"? Vubec nazvoslovi vlastnosti ve hre je dost nestastne zvolene, nejednodnacne a necitelne na prvni pohled
Re: Diablo IV
Napsal: pon 19. čer 2023, 09:25
od coyd
Alfe bavime se o Pulverize Druidovi