Stránka 30 z 78
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
Napsal: úte 8. zář 2015, 05:59
od Octopuss
Ripper6 píše:Jak vam jdou hry pod Windows 10 s DirectX 12?
Delaj problemy treba hry z roku 2010?
A co vykon, skutecne to vyssi vykon prinasi a nebo ne? Nemyslim ted nove hry jako GTA V ale prave zda to nejaky vysledek prinasi i u jinych her?
Zatim jsem cetl ze to vic sezere RAM pameti.
Proto ted nevim, kdyz bych koupil pozdeji novou grafiku, jestli me potom dyl vydrzi a jestli 4GB VRAM karta bude stacit pod Win 10 a nebo jestli radeji mit Win 7 dal
Starý hry jedou pod Dx 9,10 nebo 11.
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
Napsal: úte 8. zář 2015, 09:08
od webwalker
Hladis:
Tak to jsme četli asi každý něco jiného
Hladis//Upraven příspěvek.
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
Napsal: úte 8. zář 2015, 10:37
od Krteq
Menší seznam připravovaných her s podporou DX12
AMD (Hardware Partner):
Deus Ex
Hitman
AotS
Tomb Raider 2016
Battlefront
AMD (Known Affiliation):
Mirror's Edge
Fable: Legends
AMD (assumed based on historical hardware partnerships):
Anything coming from DICE/EA
Nvidia (Hardware Partner):
Ark
King of Wushu
Nvidia (Known Affiliation):
Unreal Tournament 4
Nvidia (assumed based on historical hardware partnerships):
Gears of War (Microsoft), could be moving towards AMD with DX12 due to the XBox One
Neutral:
Arma 3 (coming with map pack iirc)
Dayz Standalone
Killer Instinct (Microsoft)
Halo Wars 2 (Microsoft)
Star Citizen
Anything from Microsoft will likely be built for the XBox One and thus be optimized for GCN by virtue of the APU. Of course, historically, AMD titles run just as well on nVIDIA cards. The one wild card, in all of this, is Asynchronous compute.
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
Napsal: úte 8. zář 2015, 11:07
od Vlastik80
No a jak to vidíš ty, Krtequ, také myslíš že ve hrách "od AMD" bude divokou kartou AC a nVidia na tom těžce padne? (to není trolling, jen se ptám)
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
Napsal: úte 8. zář 2015, 11:23
od del42sa
Vlastik80 píše:No a jak to vidíš ty, Krtequ, také myslíš že ve hrách "od AMD" bude divokou kartou AC a nVidia na tom těžce padne? (to není trolling, jen se ptám)
Já bych řekl, že AC je poměrně důležitá fíčura pro budoucí hry psané přímo pro DX12 narozdíl od "extrémní teselace" bez které se klidně obejdeme
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
Napsal: úte 8. zář 2015, 12:30
od Hladis
webwalker píše:Hladis:
Tak to jsme četli asi každý něco jiného
Asi jo.
Ja to sleduju celou dobu.
Krteq píše:Menší seznam připravovaných her s podporou DX12
Kde je link ? To je nejaky home made seznam ? Pro priklad Fable: Legends byl prezentovan nVidii, MS a Lionhead na nVidia Editors Day na Maxwellu a je to postaveny na Unreal 4 enginu. To asi k presnosti toho "seznamu". Takovy "seznam" si muze splacnout kdokoliv.
Ripper6 píše:Jak vam jdou hry pod Windows 10 s DirectX 12?
Nijak. Zadny zatím s podporou DX12 nejsou. Chod starsich her pod jinými API patri jinam.
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
Napsal: úte 8. zář 2015, 12:33
od Krteq
Vlastik80 píše:No a jak to vidíš ty, Krtequ, také myslíš že ve hrách "od AMD" bude divokou kartou AC a nVidia na tom těžce padne? (to není trolling, jen se ptám)
Těžko říct. Doteď nemáme vyjádření nV co je tam vlastně špatně, takže nemůžeme přímo říct, jestli je to limitace SW/HW v Hyper-Q scheduleru, nebo jenom krpa v driveru.
Co se her a A/C týče. Podle vývojářů a prezentací z GDC a Siggraph z tohohle roku bude A/C použito v drtivé většině konzolových her kvůli dosažení potřebného výkonu. A/C je řešeno ve všech moderních low(er)-level APIs - tj. DX12, Vulkan, Mantle včetně
Apple Metal, tak mi zvěsti o tom, že jeden IHV se bude starat o to, aby se A/C nepoužívalo (nebo přímo při portu na PC přepisovalo tak aby se nepoužívalo) připadají dost "přitažené za vlasy".
//EDIT:
Hladis píše:Krteq píše:Menší seznam připravovaných her s podporou DX12
Kde je link ? To je nejaky home made seznam ? Pro priklad Fable: Legends byl prezentovan nVidii, MS a Lionhead na nVidia Editors Day na Maxwellu a je to postaveny na Unreal 4 enginu. To asi k presnosti toho "seznamu".
Ano, je to "home-made" seznam sestavený podle informací dostupných na webech.
Co se týče Fable: Legends, nV snad nějak tuhle hru propaguje nebo ji má ve svém programu? Pokud vím, tak je to počin Lionhead Studios a MS Studios, to že je použit UE4 engine je snad irelevantní, ten A/C podporuje taky a podle všeho bude i použit díky XBONE.
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
Napsal: úte 8. zář 2015, 12:43
od havli
Jo, tyhle seznamy jsou dost pofiderni...
Onehda tady byl seznam s mantle hrami, bylo jich asi 20. Mimo jine i GTA 5, tak jsem castecne i kvuli tomu koupil R9 290 a myslel jsem si, jak si pekne zahraju. A realita pak byla trosku jinde - z 20 her mozna 4 a GTA samozrejme nic.
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
Napsal: úte 8. zář 2015, 12:53
od Hladis
Krteq:
Jak jsem psal, propagace titulu probehla s MS, nVidii a Lionhead studiem na nVidia Editors Day. Mělo by to jit vygooglit, dost se tim chlubili. Mela by to byt myslim první vydana hra v tomhle roce primo s podporou DX12 při vydani.
Co se tyka celyho toho pruseru s AS, počkejte si na výsledek, zda to nV nejak vyresi, nebo to bude pruser. Nema cenu to ted resit bez dalších informaci. Mahigan to myslim dobře shrnul a ted zbyva jen cekat, viz. ten link na jeho shrnuti situace.
Havli:
Asi tak. To jsou seznamy, co někdo nejak ukuchtil, ze si mysli ze to tak podle nej bude.
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
Napsal: úte 8. zář 2015, 18:59
od Vlastik80
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
Napsal: ned 13. zář 2015, 13:00
od Krteq
Ohledně DX12 v EU4, her od M$ a používání Async Compute
Cam McRae, the Technical Director for the Windows 10 version of Gears of War: Ultimate Edition has said that the use of DX12 and Asynchronous Compute will help them provide a stellar PC release. McRae said: "We are still hard at work optimising the game. DirectX 12 allows us much better control over the CPU load with heavily reduced driver overhead. Some of the overhead has been moved to the game where we can have control over it. Our main effort is in parallelising the rendering system to take advantage of multiple CPU cores".
He continued: "Command list creation and D3D resource creation are the big focus here. We're also pulling in optimisations from UE4 where possible, such as pipeline state object caching. On the GPU side, we've converted SSAO to make use of async compute and are exploring the same for other features, like MSAA".
TweakTown - Gear of War: Ultimate Edition will have unlocked frame rate, and more
Hladis//Vydeleni OT. Kdo koupi/nekoupi AMD si reste jinde.
DirectX 12 vs Maxwell
Napsal: pon 14. zář 2015, 12:42
od Vlastik80
Jinými slovy, asynchronní shadery na GeForce GTX 900 působí propady výkonu, a tak tato technologie nebude k dispozici ani uživatelům Radeonů, kde funguje a působí navýšení výkonu. (diit)
Nvidia Maxwell má zásadní problém s DX12 asynchronními shadery
... když to nejde jak má, vypněte to zcela, bez ohledu na to, zda to jinde jak má jde ...
(už aby tu byl Pascal, ten to snad "zvládne")
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
Napsal: pon 14. zář 2015, 12:44
od ArgCZ
asi dle předpokládáného scénáře, dokud nebudou geforce zcela ready, nebude tato technologie dostupná a až to nVidia vyřeší ať už drivery nebo novou architekturou, pak bude nVidia všemi chválena že její podpora AS je lepší než u AMD, po kolikátý se to už stane?
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
Napsal: pon 14. zář 2015, 13:00
od havli
Tak ono se neni co divit - kdo by optimalizoval hry pro s bidou 20% lidi...
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
Napsal: pon 14. zář 2015, 13:11
od ArgCZ
aha, já měl za to že jde o součást DX12, tady jde asi spíše o deoptimalizaci nebo ne?
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
Napsal: pon 14. zář 2015, 13:16
od Krteq
havli píše:Tak ono se neni co divit - kdo by optimalizoval hry pro s bidou 20% lidi...
Připočítej i konzole i iGPU a to procento se radikálně změní resp. poměr se obrátí
Oxide to vyřešilo jinou rendering path bez A/C pokud je detekována GeForce karta. U Aquanox nebude A/C zřejmě použito vůbec.
M$ se nechal slyšet, že u svých her postavených na EU4 bude A/C používat (viz. XBONE) i pro PC verze her.
FB3 engine, EU4 i CryEngine A/C podporují, tak proč ho nepoužívat? Protože má jeden IHV mizernou podporu?
ArgCZ píše:aha, já měl za to že jde o součást DX12, tady jde asi spíše o deoptimalizaci nebo ne?
Ano, jde o standardizovanou funkci DX12 a jde o zvýšení efektivity a výkonu, ne o deoptimalizaci (na to je tu expert jistý IHV). Jak už tu bylo kdysi postnuto, a jak no-X znovu uvedl v tom článku, nV driver hlásí že Async Compute podporuje, ale stávající SW implementace prostě nefunguje
Asi tolik k tak opěvovaným driverům jistého IHV
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
Napsal: pon 14. zář 2015, 13:22
od Ache
Krteq píše:FB3 engine, EU4 i CryEngine A/C podporují, tak proč ho nepoužívat? Protože má jeden IHV mizernou podporu?
Přesně tak! Kdo má v PC grafikách největší zastoupení? Bude víc lidí naštvaných, když hry AS budou používat a nebo nepoužívat?
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
Napsal: pon 14. zář 2015, 13:25
od Krteq
Od kdy je řeč jen o dGPU? Konzolí i APUs je dost a Intelovské Iris mají dostat driver s podporou A/C v nadcházejících měsících
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
Napsal: pon 14. zář 2015, 13:28
od ArgCZ
taky no-x poznamenal že PS4, Xbox, Radeny dGPU a iGPU nejsou 20% trhu že
edit: krtek rychlejší
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
Napsal: pon 14. zář 2015, 13:33
od havli
Krteq píše:Od kdy je řeč jen o dGPU? Konzolí i APUs je dost a Intelovské Iris mají dostat driver s podporou A/C v nadcházejících měsících
Konzole si zijou vlastnim zivotem, ty bych do souvislosti s PC hrama netahal. Nvidia si jiste vykon svych karet kazit nenecha.
Intel ovladace jsou tezka bida ve vsech ohledech. AS je to posledni, co by meli resit.