Stránka 30 z 33

Re: Cyberpunk 2077

Napsal: úte 11. dub 2023, 21:55
od Delarge
Sasakr píše: úte 11. dub 2023, 21:49 Hele jde to spustit na AMD nebo vůbec?
The technology preview of Ray Tracing: Overdrive Mode is currently supported on NVIDIA GeForce RTX 40 Series (4070 Ti and up) graphics cards. Also, on NVIDIA GeForce RTX 3090 (1080p, 30 fps)
Takže asi ne a vzhledem k tomu, jak na nich běžel normální RT, tak bys spíš počítal sekundy na snímek než obráceně.

Re: Cyberpunk 2077

Napsal: úte 11. dub 2023, 23:16
od spajdr
Jde to spustit i na AMD kartách, na fotky stačí :mrgreen:

Re: Cyberpunk 2077

Napsal: stř 12. dub 2023, 01:48
od Paul
skaven321 píše: úte 11. dub 2023, 20:56 a aka je vlastne hra? ja som to skusil, tj zaciatok, potom som niesol nahu prsatu babu, ktora bola v bezvedomi, a nakoniec som behal po byte+baraku v ktorom byt bol...a vypol som to. to bolo pred 3/4 rokom. odvtedy som tu trapnost nezapol
Nedostane se z tutoriálu ale ví že je to trapnost :roll:

Re: Cyberpunk 2077

Napsal: stř 12. dub 2023, 01:58
od killerek
To je , ale naprosto normalni. I u knizky nebo filmu/serialu zjistis docela brzo, ze dale to nema cenu cist/sledovat, tak proc by to u her melo byt jine, at uz je tvuj duvod jakykoliv. Ne vse se muze libit vsem a kolikrat ti neco klidne dobre hodnocene vubec nesedne a naopak v hodnocenich propadak te zaujme.

Re: Cyberpunk 2077

Napsal: stř 12. dub 2023, 05:18
od Delarge
Normální to je (já taky moc nedávám "majstrštyky" z Japonska nebo od Rockstaru), ale chodit do threadu o hře, ptát se jaké je a pak napsat, že to je stejně vlastně trapnost, není nic než trolling :roll:

Re: Cyberpunk 2077

Napsal: stř 12. dub 2023, 07:37
od skaven321
a kde sa ma chodit diskutovat o hre, ked nie do threadu, ktory sa tyka hry? to co je za debilny argument?
od poliakov som hral witcherov, (1>2>3), tak som skusil aj ten cyberpunk, ale bolo to strasne nieco.

Re: Cyberpunk 2077

Napsal: stř 12. dub 2023, 07:47
od CZ_viper
Hodně jsem hrál Deus Ex, HR byl můj nejoblíbenější, tak jsem chtěl zkusit i CP, ale také jsem to po asi hodině dvou vzdal. Někdy se k tomu možná vrátím. Nicméně vizuální stránka hry je fakt pecka.

Re: Cyberpunk 2077

Napsal: stř 12. dub 2023, 07:57
od Delarge
skaven321 píše: stř 12. dub 2023, 07:37 a kde sa ma chodit diskutovat o hre, ked nie do threadu, ktory sa tyka hry? to co je za debilny argument?
od poliakov som hral witcherov, (1>2>3), tak som skusil aj ten cyberpunk, ale bolo to strasne nieco.
Tak diskutuj :| Aha, ty nemáš o čem diskutovat, protože jsi ji hrál asi hodinu a je trapná.

Re: Cyberpunk 2077

Napsal: stř 12. dub 2023, 08:22
od Paul
skaven321 píše: stř 12. dub 2023, 07:37 a kde sa ma chodit diskutovat o hre, ked nie do threadu, ktory sa tyka hry? to co je za debilny argument?
od poliakov som hral witcherov, (1>2>3), tak som skusil aj ten cyberpunk, ale bolo to strasne nieco.
Děkujeme za názor, posíláme klíčenku.

Re: Cyberpunk 2077

Napsal: stř 12. dub 2023, 08:31
od skaven321
Paul píše: stř 12. dub 2023, 08:22
skaven321 píše: stř 12. dub 2023, 07:37 a kde sa ma chodit diskutovat o hre, ked nie do threadu, ktory sa tyka hry? to co je za debilny argument?
od poliakov som hral witcherov, (1>2>3), tak som skusil aj ten cyberpunk, ale bolo to strasne nieco.
Děkujeme za názor, posíláme klíčenku.
konecne jedna dojde, klucenky sa stale zijdu

Re: Cyberpunk 2077

Napsal: stř 12. dub 2023, 09:25
od satik
Já taky sérii Metro začal tak, že jsem odehrál asi půl hodiny a moc mě to nechytlo, tak jsem to odložil, pak znova a až napotřetí mě to chytlo a do tý doby je to jedna z mých nejoblíbenějších sérií :)

Re: Cyberpunk 2077

Napsal: stř 12. dub 2023, 16:18
od petsild
Delarge píše: úte 11. dub 2023, 21:55
Sasakr píše: úte 11. dub 2023, 21:49 Hele jde to spustit na AMD nebo vůbec?
The technology preview of Ray Tracing: Overdrive Mode is currently supported on NVIDIA GeForce RTX 40 Series (4070 Ti and up) graphics cards. Also, on NVIDIA GeForce RTX 3090 (1080p, 30 fps)
Takže asi ne a vzhledem k tomu, jak na nich běžel normální RT, tak bys spíš počítal sekundy na snímek než obráceně.
Podle nastavení ve videu, to AMD nejspíš úplně nepodporuje…
https://youtu.be/vDS04mGDhEQ

Re: Cyberpunk 2077

Napsal: stř 12. dub 2023, 18:56
od Paul
satik píše: stř 12. dub 2023, 09:25 Já taky sérii Metro začal tak, že jsem odehrál asi půl hodiny a moc mě to nechytlo, tak jsem to odložil, pak znova a až napotřetí mě to chytlo a do tý doby je to jedna z mých nejoblíbenějších sérií :)
Taky jsem to tak s pár hrama měl, ale nechodil jsem po odehraný půlhodině psát na fóra jaká je to blbost :) Aspoň ne u her u nichž je vidět množství vynaložené práce.

Jinak zkoušel jsem tedy RT Overdrive na 3080Ti.

Jako je to supr, do některých scén (zvlášť těch nepřímo osvětlených) to přináší ještě extra realismus, ale faktem je, že CDP odvedli skvělou práci jak s hybrid RT, tak s rasterem. Takže to zlepšení je často velmi subtle. Není to jak Quake 2 RTX, který najednou vypadá s RT úplně jinak.

Abych měl 60fps na ultra, tak musím dát rozlišení 1080p a DLSS balanced. Což je celkem ok, čekal jsem že to poběží hůř.
Ale až vyjde datadisk, tak zůstanu u svého 2880x1620p s hybrid RT.

Pár porovnávacích screenů:

Raster
Obrázek

Pathtracer
Obrázek

Raster

Obrázek

Hybrid Raytracer

Obrázek

Pathtracer

Obrázek

Re: Cyberpunk 2077

Napsal: stř 12. dub 2023, 22:42
od Sasakr
Tak to na AMD jet musí, protože DF v recenzi 4070 normálně má výsledky 6800XT.

Heh, Metro jsem rozehrál původní verzi. A jelo to na GTX660 tak strašně blbě, že jsem po půl hodině vzdal. Později jsem hrál tu předělanou verzi (co už jela na DX11) a ta byla v pohodě.

Re: Cyberpunk 2077

Napsal: čtv 13. dub 2023, 12:05
od _DAVE_
RE: Paul - No je to jako o něco pěknější, když porovnáváš obrázky lupou, ale že by to stálo za ten BRUTÁLNÍ nárůst nároku na systémové prostředky, tak já si nemohu pomoci, to ani náhodou.
Vnímám to jako takové pozlátko pro majitele 4090 ať jako tu kartu "na něco mají".

PS: 3080ti a 1080p + DLSS balanced? hmm. :(

Re: Cyberpunk 2077

Napsal: čtv 13. dub 2023, 12:35
od Sobo
To je strasne relativni. V nekterych mistech je rozdil celkem maly, v jinych zase dost podstatny. Klasicke techniky renderovani maji svoje limity a zalezi na konkretni scene, jestli ty limity prekracuje jenom o kousek (RT uz to moc nevylepsi), nebo o parnik (RT pomuze hodne). V soucasne dobe je to jednoznacne "luxusni zalezitost", kterou si zapnout pouze hraci s velmi vysokym vykonem, jinak to samozrejme nema smysl - hra se v prve rade hraje a az pak se na ni kouka, solidni framerate je zaklad.
Ale verim, ze v budoucnosti to bude standard. Taky to ulehci praci vyvojarum, protoze jednak jim odpadne fejkovani s pomocnymi svetly a zapekanim shadowmap / AO, navic budou instantne v realnem case videt veskere zmeny a jejich nasledky, co ve scene udelaji. Akorat nez se dostaneme do takoveho bodu, kdy to bude standardni worklow pro vetsinu her, to si jeste peknych par let pockame.

Jinak ten soucasny RT overdrive neni finalni verze, ostatne NV a CDPR to celkem zduraznovali. V soucasnosti makaji na implementaci OMM (opacity micro maps), takze kdo vi, kam se to jeste nakonec dostane:
https://wccftech.com/cyberpunk-2077-pat ... m-improve/

Re: Cyberpunk 2077

Napsal: čtv 13. dub 2023, 14:18
od Paul
_DAVE_ píše: čtv 13. dub 2023, 12:05 RE: Paul - No je to jako o něco pěknější, když porovnáváš obrázky lupou, ale že by to stálo za ten BRUTÁLNÍ nárůst nároku na systémové prostředky, tak já si nemohu pomoci, to ani náhodou.
Vnímám to jako takové pozlátko pro majitele 4090 ať jako tu kartu "na něco mají".

PS: 3080ti a 1080p + DLSS balanced? hmm. :(
Moc nevím čemu se divíš - pathtracing je prostě kulervoucně náročná věc. Quake 2 z roku 1997 taky běží "krapet" hůř s pathtracingem, a Cyberpunk je moderní open world s asi největší asset density co kdy bylo do hry narváno :) Je úžasný že to běží takhle, ještě pět let zpět byl realtime pathtracing ve hrách něco o čem se tvrdilo "za pár desítek let"..

Jinak ale souhlasím že v Cyberpunku vypadá ten hybrid RTGI velmi dobře a bez 4X karty to za ztrátu stabilních 60fps nestojí.

Ještě jedno menší srovnání - kde mi fakt nepřijde že by člověk potřeboval lupu:

raster

Obrázek

pathtracer

Obrázek

ultra RT

Obrázek

Re: Cyberpunk 2077

Napsal: čtv 13. dub 2023, 16:19
od havli
Asi jsem divnej, ale raster mi přijde lepší. S RT je ta scéna příšerně tmavá, asi jako kdyby člověk pozoroval svět přes foťák. Lidské oko ale má dynamiku výrazně lepší, takže paradoxně raster má tady blíž k realitě. A to bílé okno vpravo vypadá taky nějak všelijak.

Re: Cyberpunk 2077

Napsal: čtv 13. dub 2023, 16:52
od TankGeorge
Já loni na podzim očučel seriál Edgerunners a dal jsem si další stovku hodin téměř po dvou letech od vydání pěkně v HDR na OLED, a sralo mě, jak i na psycho RT chybí ty stíny a osvětlení u velkého množství objektů. Pathtracer přímo tohle řeší a za mě to teda vidět je.

Jak už bylo zmíněno, tahle technologie především šetří práci s vývojem. Nějaký fake GI přes ručně umístěné probes je děsné patlání. Dá se to blbě porovnávat, ale věřil bych třeba v případě CP, že kdyby se vybodli na klasik osvětlení, tak jim odpadne třeba rok zbytečné práce

Re: Cyberpunk 2077

Napsal: čtv 13. dub 2023, 17:19
od Paul
havli píše: čtv 13. dub 2023, 16:19 Asi jsem divnej, ale raster mi přijde lepší. S RT je ta scéna příšerně tmavá, asi jako kdyby člověk pozoroval svět přes foťák. Lidské oko ale má dynamiku výrazně lepší, takže paradoxně raster má tady blíž k realitě. A to bílé okno vpravo vypadá taky nějak všelijak.
jsi divnej :mrgreen:
raster je uniformní, všechno svítí stejně ať tam má nebo nemá bejt stín, působí to hrozně uměle a videogamey. Kdyby měl Cyberpunk statickej time of day a osvětlení bylo baked in, nikdy by ho neudělali tak jak vypadá v rasteru :)
Ale samozřejmě, proti gustu..