Stránka 30 z 183

Napsal: sob 5. dub 2008, 18:18
od socket
pozastavujem sa nad novinkou na PCT.
ako moze mat HD3870 512-bit zbernicu? :lol:

Napsal: sob 5. dub 2008, 18:23
od no-X
Ten nesmysl je opsaný z Nordic Hardware. Zřejmě někdo nepochopil, co je 512bit ring-bus :)

Re: lepší výkon než SLI grafiky

Napsal: sob 5. dub 2008, 18:38
od Gerimo
Stratos píše:
Federmann píše:bude mít lepší výkon než SLI grafiky a hlavně výrazně menší spotřebu, zřejmě i cenu.
hlavne cenou
jasne, ceny nejsou zverejneny, ale uz se vi, kolik budou stat...

Napsal: sob 5. dub 2008, 20:23
od Lukfi
no-X píše:Zřejmě někdo nepochopil, co je 512bit ring-bus :)
Já věděl, proč jsem ho nominoval.

Napsal: stř 9. dub 2008, 09:51
od beardie
RV770 vo vyrobe
Predaj okolo cervna/juna

http://www.fudzilla.com/index.php?optio ... 1&Itemid=1


//edit Don: Promaz OT

Napsal: pát 11. dub 2008, 13:59
od beardie
RV770/R700 na Computexe
http://www.fudzilla.com/index.php?optio ... 4&Itemid=1
Fuad píše:RV770 chips are looking good and the highest end R700 based product might launch around Computex (starts at June 3 2008).
Folding@Home pre HD2xxx a HD3xxx
http://www.cdr.cz/a/24085
David@cdr.cz píše:Tepe-li ve vašem PC cokoli s GPU od R600 po RV670, jste vhodnými adepty na testování tohoto projektu, který hledá léky na řadu závažných nemocí, a to pomocí výpočetní síly vašeho GPU.

Napsal: čtv 17. dub 2008, 11:43
od no-X
Výkon při FSAA pod DX10.1 o 20% vyšší!
Shtal píše:Obrázek
http://www.rage3d.com/articles/assassin ... ex.php?p=5
1. Altair has certainly come bearing gifts-based on what we've seen above, it seems rather clear that Assassin's Creed is the first title to implement DX10.1.

2. The impact that DX10.1 has is quite frankly greater than expected. A 20% improvement in AA performance is very impressive.
I wonder about upcoming ATI RV770 under DX10.1 mode, it would probably destroy - GF9800GTX using same game test since nvidia G92 supports DX10 only :(

Napsal: čtv 17. dub 2008, 13:27
od beardie
nie je to len teoreticka hodnota, kedze nie su zatial ziadne hry, ktore by podporovali DX10.1?

Napsal: čtv 17. dub 2008, 13:37
od yuri.cs
beardie píše:nie je to len teoreticka hodnota, kedze nie su zatial ziadne hry, ktore by podporovali DX10.1?
Jak je videt Assasin Creed DX10.1 podporuje ;)

Napsal: čtv 17. dub 2008, 13:44
od Lukfi
Nebudu se pídit po technických detailech, ale je to známka toho, že DirectX 10.1 má smysl, i když to nVidia zarputile popírá...

Napsal: čtv 17. dub 2008, 14:38
od Stratos
Nvidie dycky popira to co sama neumi :)

Napsal: čtv 17. dub 2008, 14:48
od Flegy
to delaj jakykoli konkurenti :wink:

Napsal: čtv 17. dub 2008, 15:37
od Ache
Ale nvidia je v tomhle hodně známá, co nemá, to je špatný/nebo alespoň neužitečný. :)

Napsal: čtv 17. dub 2008, 16:04
od no-X
Pamatujete, jak v původních specifikacích DX10 byly nějaké technologie, které pak byly vyškrtnuty a přesunuty až do DX10.1? Tak si zkuste představit, jak by to vypadalo, kdyby všechno jelo podle původního plánu a zůstaly v požadavcích pro DX10. G80 by nebyla DX10 kompatibilní, protože je nepodporuje a R600 by byla jediný DX10 čip a navíc by měla o 20% vyšší výkon při FSAA...

Napsal: čtv 17. dub 2008, 16:13
od Lukfi
Myslíš, že R600 by třeba tohle zvládla?

Napsal: čtv 17. dub 2008, 16:32
od beardie
no som zvedavy kedy to bude implementovane do ovladacov a potom porovnanie pri 4xAA a 8xAA s G92/G92b

Napsal: čtv 17. dub 2008, 17:28
od Lukfi
G92 ale DX10.1 nepodporuje.

Napsal: čtv 17. dub 2008, 17:38
od Sobo
Momenticek, mam to chapat tak, ze kdybych ted na svoji Viste s SP1 + Cat 8.4 + R680 pustil Assasins Creed, tak bych mel o 20% vetsi vykon, nez kdybych to jel bez SP1(DX10)??

To by v podstate HD 3870 byla o 20% rychlejsi, nez HD 2900XT za predpokladu, ze HD 2900XT tyto technologie opravdu nepodporuje.

Napsal: čtv 17. dub 2008, 17:50
od beardie
aha, AA je rychlejsi len pod 10.1, tak nist... :(

Napsal: čtv 17. dub 2008, 18:06
od Lukfi
=>Sobo: Correct. Sice nevím, zdali to R600 podporuje nebo ne, ale určitě nepodporuje všechny technologie z DX10.1, tudíž se s ní zachází jako s DX10 čipem.