Stránka 4 z 13
Re: Je 30 FPS dost pro všechny?
Napsal: pon 18. srp 2008, 12:14
od Hlavson
No a zajímavé taky může být, že všichni v mém okolí, kteří hrajou vsync v životě nepotřebovali

. Důležitým faktorem je stálost fps už jen kvůli hitboxům. Zastřílej si s 30FPS a pak s 150FPS.
Re: Je 30 FPS dost pro všechny?
Napsal: pon 18. srp 2008, 16:16
od Flegy
kdyz uz hraju, mam nastavenou synchronizaci. cili porad hraju s 60hz (na lcd) a s 97hz na crt.
nemam potrebu mit vic fps, nepoznam to. a v multaku (cs napr.) hraju stejne at mam 30fps nebo 200.nepatrim k tem co "potrebujou" krysu za 3k jen aby meli lepsi "aim".nema cenu kupovat si krysu se supersenzorem kterej clovek neni schopnej z biologickyho a fyzikalniho hlediska vyuzit naplno.nepotrebuju mittrojciferny fps abych si neco zahral. radsi mit 30 nebo 50fps s tim, ze reakce hry budou rychly nez x set s tim, ze se hra stejne "tahne"

Re: Je 30 FPS dost pro všechny?
Napsal: pon 18. srp 2008, 16:33
od Hlavson
Ale já o kryse za 3k neříkal

Sám mám myšku za 500 a jsem absolutně spokojenej. Jediný parametr co je docela podstatnej včetně dpi (i když já hraju na 800, můžu dát až 2,5k ale k čemu že

) je frekvence. Poslední Razer tuším má 1000Hz tzn. že zpoždění je 1ms !! Ale z5 k FPS. Není možné aby si při 30FPS byl totálně "spojen" s myší a obrazovkou. Prostě pokud máš třeba 15FPS tak rozdíl mezi myšítkem a monitorem je obrovskej. Na 30 to není tolik poznat ale ten rozdíl tam jde vidět. Okolo těch 60 už je to téměř nerozeznatelný. Z mojí strany asi takhle... 30FPS není dost pro MP FPS hraní. Tečka.
Re: Je 30 FPS dost pro všechny?
Napsal: pon 18. srp 2008, 16:38
od Maxtor
Tak sam jsi slysel.. CS player.. je tedy logicke, ze pro to jejich kempeni zadny FPS nepotrbujou..

Re: Je 30 FPS dost pro všechny?
Napsal: pon 18. srp 2008, 16:49
od Flegy
cs sem hral cca 2 mesice v dobe kdyz vysel => uz je to dost dlouho, melo to bejt spis prirovnani. tady souz fakt sami nenormalni zeleni trpaslici

Re: Je 30 FPS dost pro všechny?
Napsal: stř 20. srp 2008, 23:40
od OndraSter
30FPS v akčních je minimum, v GTA III po vypnutí vsyncu se z stálých 30 FPS stalo 60 a bylo to znatelně plynulejší, rychlejší, všechno.
Naopak v strategii, když to jede ~30 tak to nijak extra (mě) nevadí.
Re: Je 30 FPS dost pro všechny?
Napsal: ned 27. pro 2009, 12:56
od Mc Baxxter
Musim říct, že pozoruju zajimavej jev, na konzoli jede téměř každá hra na 30FPS a nikdy sem při hraní na ni nenarazil na to, že bych si řek, že to de špatně. Naopak 30FPS na PC a na výjmky (Crysis) mi příde jako málo a je to znát. Zajímalo by mě čím to je, protože tenhle dojem má víc lidí...
Re: Je 30 FPS dost pro všechny?
Napsal: ned 27. pro 2009, 13:56
od Lukfi
Konzole by ve skutečnosti utáhla víc, tj. nedělá ji problém těch pevně nastavených 30 FPS renderovat se stabilními frametimes, protože ani v náročných scénách čas renderování nepřekročí 1/30 s. Naopak na PC framerate kolísá, některé snímky trvají déle než ta 1/30 s a proto je to neplynulé nebo dokonce zaznamenáváš cukání, i když FPS (které se ovšem počítá vždy jako průměr za nějaký čas, byť třeba jenom sekundu) je na 30.
Re: Je 30 FPS dost pro všechny?
Napsal: pon 4. led 2010, 22:27
od Fox_25
V crysis mi taky příliš nevadilo když FPS kleslo pod 25, ale jak jsem vypnul motion blur tak to byla hrůza. Jinak u C&C mi 30fps vadilo hodně, ale až s příchodem 22"CRT, na 17" se to dalo přežít. Nejhůř to bylo asi s Richard Burns rally, jedno škubnutí a auto bylo v příkopě, při avg 40fps tuhle hru neuhraju dobře. Ale nejvíc viditelné to bylo u CoD2, jak fps klesly pod 50 bylo moje skóre bídné.
Ale nějaký závěr z toho vyvodit nelze, je to příliš individuální, odlišné hrou od hry a taky záleží na velikosti monitoru.
PS>I na myši záleží, po zakoupení logitech MX518 se líp míří(cod2) a hlavně na rs 2048X1536 se obraz nepohybuje skokově ale plynule. Sry za OT.
Re: Assassin’s Creed Odyssey: Technická stránka hry
Napsal: sob 6. říj 2018, 23:53
od Swat
Paul píše:Bohužel 2500K už nedokáže vypumpovat stable 60 ani mimo města, stejně jako v Origins...takže čekám až se laskavě intel uráčí vydat 9900K...chjo.
Sorry, neber to nijak osobně, ale tohle pachtění se za 60ti fps je podle mě zcela zbytečný, konkrétně tenhle typ her je v klidu hratelnej i pod 60 fps. Navíc tahle hra má vestavěnej fps limiter, odstupňovanej po 5ti framech, takže když to lockneš na 45 fps, tak to jede jak po másle. Za další to stejně už asi většina lidí bude hrát ve 2560 x něco, takže víc bude vytížená karta (nicméně tvůj proc upgrade potřebuje). Mě osobně se herní zážitek zlepšil o 100% koupí 144 Hz monitoru. U stříleček a závodů 60 fps samozřejmě, ale u těchhle her pro mě 40+ bohatě stačí a ten 144 hz monitor toho spoustu 'přikreje' a výslednej pocit je naprostá plynulost.
Re: Assassin’s Creed Odyssey: Technická stránka hry
Napsal: ned 7. říj 2018, 00:04
od Hladis
Je to stale akcni hra, tedy je dobre mit plynuly a vysoky framerate s nizkym inputlagem. AC s nizsim framerate je spis utrpeni hrat a trha to oci i ruce. 60fps je obecne hranice, kdy se da zacit hovorit o nejaky plynulosti.
Zvyseni rozliseni neodstrani problem CPU bottlenecku s nizkym frameratem,protoze framerate bude stale spatnej.
Re: Assassin’s Creed Odyssey: Technická stránka hry
Napsal: ned 7. říj 2018, 00:11
od madPav3L
Swat píše:Paul píše:Bohužel 2500K už nedokáže vypumpovat stable 60 ani mimo města, stejně jako v Origins...takže čekám až se laskavě intel uráčí vydat 9900K...chjo.
Sorry, neber to nijak osobně, ale tohle pachtění se za 60ti fps je podle mě zcela zbytečný, konkrétně tenhle typ her je v klidu hratelnej i pod 60 fps...
Každý to vnímá jinak. Třeba já, dříve jsem hrával hry pod 60 fps a nijak mně to nevadilo, ale dnes jak má hra pod 60-70 fps tak to poznám aniž bych měl zapnutý zobrazování snímků a vadí mi to, i tady u toho typu hry mně to vadí.
Re: Assassin’s Creed Odyssey: Technická stránka hry
Napsal: ned 7. říj 2018, 01:16
od Swat
Jste prostě zmlsaný, no

To mě teď dožrala jiná věc, jelikož jsem to před chvílí rozjel, a sice rychlost chůze. To si dělaj prdel, hlavně že jsem to vychvaloval, jak to každá AC hra měla dotažený. Tak tady se zřejmě rozhodli klasicky rozbít něco, co perfektně fungovalo. 'Pomalá' chůze a její animace je v současný podobě naprosto otřesná, jakoby měl naděláno v trenkách, na to se moc nedá koukat a tohle zatím silně odrazuje od hraní mě.
Re: Assassin’s Creed Odyssey: Technická stránka hry
Napsal: ned 7. říj 2018, 08:08
od Frostys
Tak zvyknou se dá i na 30fps což o to... Ke svému pc 144hz monitoru mám připojený PS4... jen si z toho čas od času ublinknu.
Re: Assassin’s Creed Odyssey: Technická stránka hry
Napsal: ned 7. říj 2018, 09:27
od ifkopifko
Hladis píše:Je to stale akcni hra, tedy je dobre mit plynuly a vysoky framerate s nizkym inputlagem. AC s nizsim framerate je spis utrpeni hrat a trha to oci i ruce. 60fps je obecne hranice, kdy se da zacit hovorit o nejaky plynulosti.
Sorry, ale určite nič také neplatí "obecně". Obecně by bolo dobré nevydávať svoje subjektívne dojmy za fakty. 60fps sa považovalo za hranicu plynulosti v čase, keď boli monitory locknuté na 60Hz a zobrazenie vykazovalo zreteľný stutter ak fps kleslo pod túto hranicu (v-sync on). Dnes sú možnosti trochu iné, viď. čo napísal Swat.
Re: Assassin’s Creed Odyssey: Technická stránka hry
Napsal: ned 7. říj 2018, 10:30
od Frostys
ifkopifko: Dá se s tebou souhlasit až do té úplně poslední věty. Souhlasím, že 60fps se považovalo za hranici plynulosti dříve. Dnes je to 144 fps na 144hz. To už se dá hovořit o nějaké plynulosti.
// A jestli máš sestavu ze svého podpisu, tak se ani nedivím, že považuješ 30fps za standard.
Re: Assassin’s Creed Odyssey: Technická stránka hry
Napsal: ned 7. říj 2018, 10:41
od ArgCZ
Tomuhle se musím jen zasmat a smát se vám budu hned jak zacnete ulítávat nad RT dvojnasob
Re: Assassin’s Creed Odyssey: Technická stránka hry
Napsal: ned 7. říj 2018, 10:44
od Hladis
ifkopifko píše:Sorry, ale určite nič také neplatí "obecně".
Ehm. 60 fps je obecne prijmuty fakt jako zacatek nejaky prijatelny plynulosti a to se stale da bavit o zacatku, protoze ideal to zacne byt kolem 100fps+. Zadna subjektivitea s tim nema co delat, jelikoz je to meritelny fakt, ktery muze rozporovat jen nekdo s ocni vadou, tedy irelevantni. Ale je mi jasny odkud vitr fouka.
Frostys píše:Dnes je to 144 fps na 144hz.
No to je sice super, ale ne nutnost pro plynuly hrani a ne obecne zacatek, kdy se da mluvit o hre jako plynule.
Swat píše:Jste prostě zmlsaný, no
Spis mozna starej a tak nejak mam v pameti jeste hrani LAN her na CRT monitorech. Chapu, ze nekomu treba "filmovych" 30 fps nevadi, ale plynuly to proste neni uz z podstaty. Jinak na Youtube jsou i srovnavaci videa treba 60Hz vs. 30Hz a uz z toho jde hned videt rozdil
https://www.youtube.com/watch?v=zquClG3j9so
Re: Assassin’s Creed Odyssey: Technická stránka hry
Napsal: ned 7. říj 2018, 10:53
od ArgCZ
Dohral jsem origins na ps4 pro, dohral jsem witchera 3 na ps4 pro, nemam absolutně zadnej problem s plynulosti, oční vadu mas podle me teda ty, na TV totiž absolutně nevyzaduju to co u monitoru a hrát na monitoru je sebemrskacsrvi
Re: Assassin’s Creed Odyssey: Technická stránka hry
Napsal: ned 7. říj 2018, 11:12
od Hladis
Me vubec nezajima cos dohral.

30fps neni objektivne plynuly uz z podstaty technickyho fungovani a je to meritelna velicina. Dnes je hranice, odkud se da povazovat hra za nejak plynulou, polozena na 60fps a ideal je 100+. Samozrejme s nalezitym zobrazovadlem. Jediny co se da rici, ze ti nizsi framerate subjektivne nevadi, ale to je tvoje vec a nerozporuje, vyse napsany. A upozornuju, ze tyhle debaty s flame tu byly uz nekolikrat, nezkousejte sem cpat zase nejaky pocity do veci, ktera je obecne dana a meritelna a zadelat tim tema.