Stránka 4 z 6

Re: nVidia Gameworks

Napsal: pát 15. kvě 2015, 15:48
od Hladis
Treti zaklinac s Gameworks je za dvermi https://www.youtube.com/watch?v=WfGFU2XPLr4

Ukazka VXGI v UE4 https://www.youtube.com/watch?v=cH2_RkfStSk

Re: nVidia Gameworks

Napsal: pon 8. čer 2015, 09:34
od Hladis
Ukazka Gameworks v Batman: Arkham Knight https://www.youtube.com/watch?v=zsjmLNZtvxk

Re: nVidia Gameworks

Napsal: sob 11. črc 2015, 10:38
od Hladis

Re: nVidia Gameworks

Napsal: pát 31. črc 2015, 14:39
od HEAD
Zajimave pocteni.
http://wccftech.com/exclusive-nvidias-a ... z3hM8fJxN8
In our investigation we found that across a sample of Tessellation heavy games and benchmarks that the AMD Radeon R9 285 was either ahead of the Nvidia GeForce GTX 960 or at most 13% behind. Seeing as how Tessellation x32 is what’s used for HairWorks we were anticipating a similar 13% delta between the R9 285 and GTX 960.
But what we have found with HairWorks is that the performance cost on the R9 285 is double that of the Nvidia GPUs and it’s nearly three times for the R9 290X. If AMD’s tessellation performance was the real reason behind this huge penalty running HairWorks as Nvidia claims, then we would would’ve seen it reflected in our other tessellation tests but that’s clearly not what we’re seeing.
A 13% delta between the R9 285 and GTX 960 turns into a whopping 206% delta, in both instances running tessellation x32. The main difference is that in the first instance both cards were running a standard piece of code that both companies can optimize while in the second instance the R9 285 is running code developed by Nvidia that AMD cannot even see.

Re: nVidia Gameworks

Napsal: pon 3. srp 2015, 14:07
od Ache
Zajímavá novinka... skoro jak z DDworldu :) (aneb vytahujeme starý Crysis 2, který mimochodem na GCN lítá krásně)
http://www.svethardware.cz/amd-dal-broj ... kodi/40884

Re: nVidia Gameworks

Napsal: pon 3. srp 2015, 17:45
od Hladis
Huddy ? Dal netreba pokracovat. Tenhle pohadkar uz toho nakecal a uz ho neberou ani nekteri AMD fans, viz. Evangelhovi vylev na Huddyho neustaly stezovani na vsechno. Tohle neustaly "breceni" uz nikoho nedojme. Vytahovat zase Crysis 2 ? To uz je na tom argumentacne hodne spatne :roll:

Re: nVidia Gameworks

Napsal: pon 3. srp 2015, 17:48
od Krteq
Však má stále pravdu a naráží na jádro kontroverze GameWorks jako takových. Mimochodem, brojil proti proprietárním technologiím ještě než vůbec nv GameWorks vydala :roll:

Navíc, situace s posledními GW tituly mu dává celkem za pravdu, nemyslíš? :)

Re: nVidia Gameworks

Napsal: pon 3. srp 2015, 18:27
od Ingamacek
Nie, netreba pokracovat. Kto chce pochopit pochopi, ak by nemali co skryvat tak by tie kniznice neboli pre nic za nic nepristupne. Nieco tam je, v akom rozmedzi sa asi nikdy nedozvieme.

Re: nVidia Gameworks

Napsal: sob 15. srp 2015, 16:34
od Hladis
PR prezentacka Gameworks z Gamescomu.
https://www.youtube.com/watch?v=DA_k2NA80vM

nVidia GameWorks VR

Napsal: čtv 3. zář 2015, 13:29
od Hladis
nVidia GameWorks VR - jedna se o reseni Virtualni reality od nVidie.
Virtual reality is the next frontier of gaming and 3D intensive applications, and NVIDIA is helping to pave the way with GameWorks VR. GameWorks VR is NVIDIA’s set of APIs, libraries, and features that enable both VR headset and game developers to deliver amazing VR experiences.
https://developer.nvidia.com/virtual-re ... evelopment

Prezentace:
https://developer.nvidia.com/sites/defa ... ndouts.pdf

Re: nVidia Gameworks

Napsal: sob 10. říj 2015, 11:35
od Ache
Heh, další technologie v Gameworks. :)
WaveWorks: NVIDIA vylepšuje vodu ve War Thunder

(pamatuju si, že kdysi se o podobnou věc snažila nvidia pomocí CUDA - ve hře Just Cause 2 je na nvidíích možnost aktivace CUDA výpočtů vody, a ve své době to byla nejreálněji se chovající voda)

Re: nVidia Gameworks

Napsal: sob 10. říj 2015, 11:45
od Krteq
Jj, už se to řešilo ve WT vlákně tady na fóru. Díky bohu to řeší skrze CUDA, DirectCompute i CPU, takže to zvládnou i "toastery" jak sami píší :D

Jinak WaveWorks bylo prezentováno myslím už na GTC 2013, zas taková novinka to není :)

Re: nVidia Gameworks

Napsal: sob 10. říj 2015, 11:52
od Ache
Krteq píše:Jj, už se to řešilo ve WT vlákně tady na fóru.
Tak to já nesleduju, nějakej WT, WoT a jiné klony jsou mi nějak ukradený. :) Pay To Win hry neberu.

Jinak našel jsem, že mam ještě to Just Cause 2 na steamu nainstalovaný... takže CUDA voda ve své době (nebyla na to použita tesselace - DX10.1 hra) vypadá i dnes dobře (v phybu je to lepší než na screenu):
Běžná grafická karta: http://abload.de/img/justcause2_game_2015_5ts4p.jpg
Nvidia GTX grafická karta: http://abload.de/img/justcause2_game_2015_r3sqs.jpg

A zajímavostí je, že na všech maxwellech! - tedy GTX970 a 980Ti se při aktivaci té vody pod taktují paměti na 6GHz a nejde to nijak obejít. Na Kepleru se to nedělo.... ale to je asi do jiného threadu. :)

Re: nVidia Gameworks

Napsal: sob 10. říj 2015, 13:28
od Hladis
Jo waweworks je zatím jediny reseni, který dokaze udelat realny vlny na pobrezi a nevypada to divne. Tessellace tohle nedokaze udelat, protože ta není o relnym pohybu vody.

Re: nVidia Gameworks

Napsal: pon 9. lis 2015, 15:49
od Hladis
Assassin's Creed Syndicate a Gameworks.
https://www.youtube.com/watch?v=04URvixusZM
Vesmes ocekavane nic nového oproti Unity.

A clanek k pouziti Gameworks ve War Thunder: Firestorm
http://www.geforce.co.uk/whats-new/arti ... ks-effects

Re: nVidia Gameworks

Napsal: sob 5. bře 2016, 21:57
od Hladis
Tom Clancy’s The Division s HBAO+ a PCSS
https://www.youtube.com/watch?v=6NDAEapSGes

Dying Light:The Following a pridane PCSS
http://images.nvidia.com/geforce-com/in ... s-off.html

Gears of War: Ultimate Edition s HBAO+

Arma III a pridane HBAO+
http://images.nvidia.com/geforce-com/in ... -ssao.html

Fallout 4 pridany HBAO+ a nVidia Flex.
https://www.youtube.com/watch?v=BsG-6mQtsdI

Rise of the Tomb Raider HBAO+ a Snow Tessellation
http://images.nvidia.com/geforce-com/in ... vs-on.html
https://www.youtube.com/watch?v=XNdsoJuugTw

Just Case 3 s WaveWorks
https://www.youtube.com/watch?v=bcuQUfnYx5Y

Re: nVidia Gameworks

Napsal: pon 14. bře 2016, 18:05
od Hladis

Re: nVidia GameWorks VR

Napsal: pon 4. dub 2016, 16:47
od Hladis

Re: nVidia GameWorks VR

Napsal: pon 4. dub 2016, 18:03
od Krteq
1) Jmenuje se to VRWorks
2) Použitelné (a to ještě stěží) pouze ve SLI. Na single kartě jsou šílené latence viz. linkované PDF od nV z roku 2015


//edit Wilik - upraveno

Re: nVidia GameWorks VR

Napsal: ned 8. kvě 2016, 21:26
od Hladis
Shrnuti novych technologii pro nVidia VR http://www.geforce.co.uk/whats-new/arti ... al-vrworks a takova ptakovinka, nebo spis demonstrator, pro VR http://www.geforce.co.uk/whats-new/arti ... r-funhouse