Stránka 4 z 10
Re: Factorio
Napsal: pát 21. dub 2017, 18:15
od madPav3L
Později bude ještě verze 0.16, která by pak měla být změněna na 1.0 až bude bug free a tím bude asi ukončen Early Access na Steamu.
Z dalších věcí co mají v plánu, ale kdo ví jak to s tím bude...
- Dirty mining. (Way to get more resources from mining posts at a cost of additional industry, logistics requirements and investment)
- překvapení na 8mi nohách
https://eu2.factorio.com/assets/img/blo ... ertron.gif
a pak to co se nevešlo do 0.15
Re: Factorio
Napsal: pát 21. dub 2017, 18:18
od Leon_
inak ta jeho mapa v tom blogu dobrrý brutal, to snáď ani nejde postaviť
kto stavia belty jak on prosim vas
Re: Factorio
Napsal: pát 21. dub 2017, 18:31
od Alfajk
madPav3L píše:...
a lepsi tutorial, pripadne dokoncena kampan je v planu? zacinat pokazdy na novy mape s kazdou dalsi misi neni moc sikovne vyreseny...
moje prvni tovarna vypadala dost chaoticky
https://abload.de/img/factorio_2017_02_05_1qjq30.png
Re: Factorio
Napsal: pát 21. dub 2017, 18:41
od madPav3L
Lepší tutoriály už budou v 0.15, asi určitě ne hned na vše, postupně je budou doplňovat předpokládám, zmínka o nich padla v
minulém blog postu.
A nové mise v kampani jsou taky v plánu, možná už něco v 0.15 ale nevím to jistě... bude toho strašně moc v tomto novém updatu a ne o všem psali.
Re: Factorio
Napsal: sob 22. dub 2017, 16:55
od madPav3L
Re: Factorio
Napsal: sob 22. dub 2017, 17:18
od Leon_
po 0.11 toho bude strašne veľa po zapnutí factoria
Re: Factorio
Napsal: sob 22. dub 2017, 17:31
od madPav3L
Tak jestli jsi naposled hrál 0.11 tak to pro tebe bude k nepoznání
Re: Factorio
Napsal: sob 22. dub 2017, 19:49
od JoeBoB
To se da vyrobit? Videl jsem nakou hodne early verzi v hodne loe res grafice, pajdulak mel 5 pixelu. To s tim kluci dost pohnulie
Re: Factorio
Napsal: sob 22. dub 2017, 20:12
od madPav3L
JoeBoB: zatím ještě ne, do 0.15 to nestihli podle toho seznamu změn.
Re: Factorio
Napsal: pon 24. dub 2017, 18:26
od madPav3L
Tak o den dříve než bylo avizováno, 0.15 je už ke stažení.
http://www.factorio.com/download/experimental nebo na Steamu, Factorio - vlastnosti - betaverze - 0.15.x Factorio Experimental
Re: Factorio
Napsal: pon 24. dub 2017, 18:33
od Leon_
práve som išiel písať
Re: Factorio
Napsal: pon 24. dub 2017, 18:49
od Alfajk
proc je potreba vybirat betu? me to stahlo i normalne, podle "news" na steamu to je ta 0.15 primo
upravovali nejaky "pomery vyroby", nebo ty stary veci zustaly porad stejny? pripadne je to nekde uvedeny? idealne zpusobem, jako predtim ten post z redditu, kde byly presne vypsany, kolik ceho ja na co potreba (1 inserter:12 green science atd...)
Re: Factorio
Napsal: pon 24. dub 2017, 18:51
od madPav3L
Alfajk píše:proc je potreba vybirat betu? me to stahlo i normalne, podle "news" na steamu to je ta 0.15 primo
upravovali nejaky "pomery vyroby", nebo ty stary veci zustaly porad stejny? pripadne je to nekde uvedeny? idealne zpusobem, jako predtim ten post z redditu, kde byly presne vypsany, kolik ceho ja na co potreba (1 inserter:12 green science atd...)
Normálně ti to nestáhne, MUSÍŠ se přihlásit do bety. Stáhlo ti to 0.14.23, kterou vydali jako "compatibility release for 0.15 containing only bugfixes".
Re: Factorio
Napsal: pon 24. dub 2017, 19:08
od Leon_
Factorio dostalo niekedy od 0.11 nejaký 60+ fps support? alebo sa mi to len zdá, že je všetko krásne plynulé.
Re: Factorio
Napsal: pon 24. dub 2017, 19:25
od madPav3L
Leon_ píše:Factorio dostalo niekedy od 0.11 nejaký 60+ fps support? alebo sa mi to len zdá, že je všetko krásne plynulé.
0.11 jsem nehrál, tak nevím jak to tam bylo, ale podle mně Factorio bylo vždy 60/60-FPS/USP
Re: Factorio
Napsal: pon 24. dub 2017, 19:30
od Leon_
Tak potom je to asi tou novou prekopanou grafikou.
Re: Factorio
Napsal: pon 24. dub 2017, 19:34
od madPav3L
Jinak sprity ve vysokém rozlišení se musí zapnout v menu (graphics settings).
Re: Factorio
Napsal: pon 24. dub 2017, 21:37
od Alfajk
pockam na ostrej release, kdy presne ze ma bejt?
a jak efektivne "spojit" pasy po splitteru? rekneme, ze mam vedle sebe 4 pasy plny ironu, z horniho pomoci splitteru odvadim pryc jednim pridavym pasem, puvodni pas potom dal pokracuje a ja bych z nej chtel zase o kus dal odebirat, jenze na nem diky predchozimu splitteru jede uz jen 50% puvodniho ironu... je nutny nejak presne pouzit splittery a cely to nejak efektivne rozdelit, nebo v podstate postaci jen propojeni pomoci dalsich splitteru ktery to poposunou z pasu, co jsou o kousek niz?
a pokud splitter aktualne nesplittuje (jeho druhej pas je plnej), nijak dalsi pruchod materialu nesnizuje a projde skrz nej celejch 100% prichoziho materialu?
Re: Factorio
Napsal: úte 25. dub 2017, 09:08
od huhla
madPav3L píše:https://www.factorio.com/blog/post/fff-187 Povinná četba pro všechny kdo hrají Factorio, asi nejlepší blog post od jejich začátku.
Jinak příští týden v úterý bude k dispozici update 0.15, největší update v historii hry.
teg blog post je přímo fascinující, to že se přidávají další suroviny/itemy/recepty/funkce je v betě normální, ale že se autoři zamyslí a ladí(vylepšují) i game design je vyjímka. Tu otázku, kterou si pokládá "přoč vlastně stavět tu raketu/proč ji stavět víc než jednou" jsem si pokládal taky a ani jsem nečekal, že s tím něco udělají a oni přijdou s takovým elegantním řešením
Re: Factorio
Napsal: úte 25. dub 2017, 10:06
od huhla
Alfajk píše: ...
a jak efektivne "spojit" pasy po splitteru? rekneme, ze mam vedle sebe 4 pasy plny ironu, z horniho pomoci splitteru odvadim pryc jednim pridavym pasem, puvodni pas potom dal pokracuje a ja bych z nej chtel zase o kus dal odebirat, jenze na nem diky predchozimu splitteru jede uz jen 50% puvodniho ironu... je nutny nejak presne pouzit splittery a cely to nejak efektivne rozdelit, nebo v podstate postaci jen propojeni pomoci dalsich splitteru ktery to poposunou z pasu, co jsou o kousek niz?
a pokud splitter aktualne nesplittuje (jeho druhej pas je plnej), nijak dalsi pruchod materialu nesnizuje a projde skrz nej celejch 100% prichoziho materialu?
tohle jsem řešil taky, pokud si nevystačíš s jednoduchým napojením pásu z boku, tak na spojení se dá použít zase splitter (dva vstupy, jeden výstup)
zkoušel jsem takové věci jako 2 splittery za sebou pro rozdělení 25-75% nebo inserter který z pásu odebírá nebo inserter napojený na logický obvod, ale nakonec zvítězil můj poněkud chaotický styl a neřeším to, zkrátka jeden splitter a až se odbočující pás zaplní tak se to srovná
. Samozřejmě surovinově náročné části továrny, jako třeba výroba Electronic circuit musí mít vlástní pásy se surovinami, protože tam se mi pásy nikdy nezaplní
podle redditu (post už nedohledám) splitter nijak nezpomaluje a když je jeden výstup plný tak vše jede 100% rychlostí druhým výstupem