Stránka 4 z 21

Re: Kingdom Come: Deliverance - Technická stránka hry

Napsal: úte 13. úno 2018, 20:53
od Riku
Hladis píše:Z toho co jsem videl jako celek a ne jen vypichovani nekterych veci, to na urovni Oblivionu tedy opravdu neni.
morke píše:Nebýt těch keců kolem hry po tolik let, tak je to v pohodě.
Bez tech "kecu", tedy neustaly promo, by hra nevznikla, jelikoz by nebyly penize. Je rozdil delat pod studiem a financovat to jako crowdfunding. Samo Vavra si dost nabehl s kontroverzemi kolem Skyrimu, ale to mu to fakt nekdo nemuze zapomenout a tak moc mu to nekteri chceteji omlatit o hlavu ?
Mně jde o to, že někdo kritizuje práci ostatních a o 6 let vydá hru, která má stejný chyby a mouchy..

Re: Kingdom Come: Deliverance - Technická stránka hry

Napsal: úte 13. úno 2018, 21:15
od yuri.cs
Hladis píše:Bez tech "kecu", tedy neustaly promo, by hra nevznikla, jelikoz by nebyly penize. Je rozdil delat pod studiem a financovat to jako crowdfunding.
Zijes v bludech. KD:C neni zadna Kickstarter indie hra. Neco malo cisel:

* kveten 2011 - 70M CZK - Bakala & Malacova
* duben 2013 - dle Vavry nemeli na vyplaty - dalsi penizky od Bakaly
* listopad 2013 - opet bez penez, dalsi injekce

* unor 2014 - kickstarter 1.1M GBP

Ted si to vezmi, jen platy mezi 2016 a dneskem, kdy meli v prumeru okolo 100 zamestnancu. Nizsi prumer 35k hruba ruka. 12 mesicu. To dela za rok 42 000 000 CZK. Za dva roky jen mzdy pres 80M CZK. Plus oblibene zdravotni socialni atd. Najem cool novych kanclu v PZE pro 100 lidi, pronajem prostor, technologii, licenci, HW, marketing, cestaky, ...

Ten Kickstarter samotny byl jen plivanec v mori.

Re: Kingdom Come: Deliverance - Technická stránka hry

Napsal: úte 13. úno 2018, 21:24
od Hladis
Riku:
Jde ti o hru nebo o Vavru a ted mu to nandat ? Moc krecovite se snazis Vavru shodit az do neadekvatniho srovnani s Oblivionem. To nechci Vavru nejak branit, v tech 100 duvodech toho naplacal dost mimo, ale tohle neni o Vavrovi.

yuri.cs:
Ziju v realite, kdy za ty prachy, ktery ta hra stala, se u velkych studii delaji promo videa. Bez kickstarteru a velky kampane, by ta hra nikdy nevznikla, coz nejak zamerne obchazis.

//
Myslim, ze tema KC:D se tu trochu zvrhava spis ve vyhraneny "antiVavra" za kazdou cenu. Jdete mu to nandat na jeho blog/twitter/etc..., tady si to stejne neprecte.

Re: Kingdom Come: Deliverance - Technická stránka hry

Napsal: úte 13. úno 2018, 21:28
od Riku
Jde mi o hru a Vávra si tímhle jen podkopal nohy. Mám tu hru koupenou na PC i na Xbox, to asi svědčí o tom že ta hra mě zajímá, ale byl bych radši kdyby to vydali klidně o půl roku později a doladili bugy a textury z roku bambus

Re: Kingdom Come: Deliverance - Technická stránka hry

Napsal: úte 13. úno 2018, 21:30
od danco
Ak to tu hrá niekto na radeone, skuste sem dat nejaky screen.

Re: Kingdom Come: Deliverance - Technická stránka hry

Napsal: úte 13. úno 2018, 21:34
od J X P
Kurde Riku, tak jsi rekl svuj nazor .... ale nemusis ho tu davat ob jeden post. Mne Vavra vadi kvuli jeho recem taky, ale jako vyvojar je to opravdu dobry a verim, ze i kdyz vse jde udelat lepe, tak je to i otazka penez, na coz Vavra ve svych megakritickych nazorech casto nehledel.

Toz se pouci a tecka. Ted jde jen o to, aby hru doladili a preju si, at se jim to podari co nejdrive.

Btw. Tomu paceni zamku nejak nerozumim. Nejak mi nejde tlacit "analogove" na klavesu D, aby se pohybovala pomaleji :-).

Re: Kingdom Come: Deliverance - Technická stránka hry

Napsal: úte 13. úno 2018, 21:40
od rbclass
Riku píše:Jde mi o hru a Vávra si tímhle jen podkopal nohy. Mám tu hru koupenou na PC i na Xbox, to asi svědčí o tom že ta hra mě zajímá, ale byl bych radši kdyby to vydali klidně o půl roku později a doladili bugy a textury z roku bambus
sak to nemusis hrat hned :) pockaj si pekne polroka ;)

Re: Kingdom Come: Deliverance - Technická stránka hry

Napsal: úte 13. úno 2018, 21:43
od yuri.cs
Hladis píše:Ziju v realite, kdy za ty prachy, ktery ta hra stala, se u velkych studii delaji promo videa. Bez kickstarteru a velky kampane, by ta hra nikdy nevznikla, coz nejak zamerne obchazis.
Popravde je mi fuk, jestli EA dela trailer na BF za 10M, ale snazis se tu podsouat, ze jde o crowdfundingem zafinancovany projekt -
Je rozdil delat pod studiem a financovat to jako crowdfunding.
.

Ja ti rikam, ze KD:C nestalo ani nahodou kickstarterovych 1.1M GBP. Tim padem to neni crowdfundingovy projekt. Sam Vavroman tvrdil, ze KS byl hlavne o rozpohybovani dalsich investic. Tak to, prosim, neomlouvej crowdfundingem, indie, chudacci, atd.

Toliko k OT.

Re: Kingdom Come: Deliverance - Technická stránka hry

Napsal: úte 13. úno 2018, 21:51
od Riku
J X P píše:Kurde Riku, tak jsi rekl svuj nazor .... ale nemusis ho tu davat ob jeden post. Mne Vavra vadi kvuli jeho recem taky, ale jako vyvojar je to opravdu dobry a verim, ze i kdyz vse jde udelat lepe, tak je to i otazka penez, na coz Vavra ve svych megakritickych nazorech casto nehledel.

Toz se pouci a tecka. Ted jde jen o to, aby hru doladili a preju si, at se jim to podari co nejdrive.

Btw. Tomu paceni zamku nejak nerozumim. Nejak mi nejde tlacit "analogove" na klavesu D, aby se pohybovala pomaleji :-).
Však už končím a jdu hrát, po herní stránce je to super :) jsem se potřeboval vybrečet :D

Re: Kingdom Come: Deliverance - Technická stránka hry

Napsal: úte 13. úno 2018, 22:04
od petsild
Zkouším hrát tuhle pěknou a nadějnou gamesu, ale mám extrémní problém uchladit grafiku, teplota po pár minutách vyleze na 90C, to nemám v žádném 3d marku, nebo jiné náročné hře ani náhodou!

Re: Kingdom Come: Deliverance - Technická stránka hry

Napsal: úte 13. úno 2018, 22:14
od Hladis
Riku:
Vzhledem k omezenym financim asi nemohli posouvat datum do nekonecna. Ja chapu upozorneni na nedostatky a ze ta hra neni v perfektnim stavu a vidi to asi kazdy, ale zazrak snad nikdo necekal a hype, ze by to byl treba pokoritel Witcher 3, snad nebyl nikdy realny. Kdyby meli Warhorse 100 milionu a zazemi Bethesdy, tak by asi ta hra vypadala jinak. Radsi drzte palce, aby to melo uspech a mohli se odrazit ve vyvoji tak, jako kdysi CDPR. Ostatne Witcher 1 taky zadny tehdejsi "vykrik techniky" nebyl a CDPR malem krachnuli.


yuri.cs:
A ja to "omlouvat" budu, protoze vyse dostupnych prostredku je zcela jasne neporovnatelna s podobnymi tituly a bez kampane a crowfundingu by ta hra nikdy nevznikla. To nejde okecat. Vzhledem k retorice je mi jasny, ze te ale hněte prave Vávra.
PS: Mozna ze jsem to nenapsal jasneji, ale ja vim ze hlavni investor je Bakala a neni to cely financovany jen z crowdfundingu. Kazdopadne pokud ma nekdo vzbudit zajem hracu a investoru a jeste si rika publiku o penize, tak musi vytvorit nalezity PR uz z logiky veci.

Re: Kingdom Come: Deliverance - Technická stránka hry

Napsal: úte 13. úno 2018, 22:23
od madPav3L
Tak Head má pravdu a video co jsem tu linkoval je nějaké bídné...

Udělal jsem vlastní porovnání a fps jsou diametrálně jiné, i když stále neodpovídající výkonu jaký taková karta podává v podobných hrách (AC: O, Ghost Recon Wildlands, apod.) a které vypadají graficky o třídu jinde.

Tady jsou výsledky, 2560x1440, max nastavení, motion blur off, i7-8700K @ 5 GHz (ve videu je na 4.7 GHz) , GTX 1080 Ti @ 1860/5508 GHz jako ve videu:
Scéna 1 https://imgur.com/v3qavc6 - 65 fps vs 42 fps video čas 0:32
Scéna 2 https://imgur.com/jIYf29D - 46 fps vs 26 fps video čas 2:05
Scéna 3 https://imgur.com/HSpP997 - 54 fps vs 23 fps video čas 4:02
Scéna 4 https://imgur.com/yiMtI8T - 57 fps vs 20 fps video čas 4:19

V 3440x1440 hra "šla" v 35-50 fps a to jsem ještě dal mé standardní přetaktování u grafiky (2050/11780 MHz) což je bída. Žádná hra za poslední rok mi nešla tak špatně jako Kingdom Come: Deliverance, vše jsem byl schopný hrát v 60+ minimální fps max nastavení a to tady zatím není možné ani zdaleka.

Jen ze zvědavosti počkám ještě na ovladače a uvidím jestli se to zlepší, ale na 100% dávám refund a čekám cca rok, než to snad opraví, rád bych je přeci jen podpořil.

Re: Kingdom Come: Deliverance - Technická stránka hry

Napsal: úte 13. úno 2018, 22:39
od Raikkonen
yuri.cs a Hladis - pravdu máte vlastně oba, ale dejte si to do té časové osy vývoje hry, jak to vypadalo před Kickstarterem a jak po něm. Před Kickstarterem byly nainvestované peníze už spotřebované, nesehnal se žádný publisher, ani další velký investor a ta kampaň byla dost možná posledním rozumným pokusem před zavřením krámu. Že to dopadlo takovým velkým úspěchem, to nikdo nečekal, a právě díky tomu ohromnému zájmu i v zahraničí se mohlo pokračovat v dalším vývoji a investor mohl dolít další penize do vývoje v očekávání, že se také vrátí. Kdyby ten Kickstarter nedopadl, nebo sotva přelezl tu minimální 300 000 hranici, tak buď žádná hra není, nebo by z toho vylezlo těžké béčko. To zase je třeba říct, že Vávra měl hodně velké oči, nasliboval hory doly a nakonec spousta věcí buď není, dopadlo jinak, nebo je nedotažených. To není nic proti kvalitám hry, ale kdyby dopadlo vše podle těch slibů, tak jsme rozhodně o level výše.

Re: Kingdom Come: Deliverance - Technická stránka hry

Napsal: úte 13. úno 2018, 22:49
od AllowedCry
Rozjedu to na GTX650? HD a 30fps stačí :mrgreen: :mrgreen:

Re: Kingdom Come: Deliverance - Technická stránka hry

Napsal: úte 13. úno 2018, 23:15
od yuri.cs
Raikkonen píše:yuri.cs a Hladis - pravdu máte vlastně oba, ale dejte si to do té časové osy vývoje hry, jak to vypadalo před Kickstarterem a jak po něm. Před Kickstarterem byly nainvestované peníze už spotřebované, nesehnal se žádný publisher, ani další velký investor a ta kampaň byla dost možná posledním rozumným pokusem před zavřením krámu. Že to dopadlo takovým velkým úspěchem, to nikdo nečekal, a právě díky tomu ohromnému zájmu i v zahraničí se mohlo pokračovat v dalším vývoji a investor mohl dolít další penize do vývoje v očekávání, že se také vrátí. Kdyby ten Kickstarter nedopadl, nebo sotva přelezl tu minimální 300 000 hranici, tak buď žádná hra není, nebo by z toho vylezlo těžké béčko. To zase je třeba říct, že Vávra měl hodně velké oči, nasliboval hory doly a nakonec spousta věcí buď není, dopadlo jinak, nebo je nedotažených. To není nic proti kvalitám hry, ale kdyby dopadlo vše podle těch slibů, tak jsme rozhodně o level výše.
...
Misky vah:
# Zvolili jako krok financovani KS, dostalii tech 40 mega, udelali si PR.
# K 31.12.2015 Zdenek Bakala 120 mega a nejake drobne. https://doc.kurzy.cz/static/sbirka-list ... 19msph.pdf K 13.2.2018 dodatecne - ???

Fakt se mi to nezda jako jasny crowdfundingovy projekt, kdyz to cele melo stat 300+ mega a z toho byl KS jen 40.

Hypoteticky by dalsi CoD mohlo udelat KS kampan, kdy by treba 'backer' dostal specialni ruzovo-fosforeskujici skin na AKacko. Tohle by prineslo cca tech stejnych 13% nakladu jako KD:C. Pak by CoD vyslo. Byl by to crowdfunding?

KS to cele zachranil, ale opravdu by to bez nej nezabralo? Neslo by opet jit za Bakalou a poprosit? Prinest dalsi sladke argumenty? Co by kdyby.
...

Scope te hry byl obrovsky. Velikasky. Nerealny v danem prostredi. V dobe KS meli tak 40 lidi a chteli to mit ve 2015 hotove. Samozrejme top, GOTY kvalitu - ne jako Skyrim. Ted je 2018, featury ubyly (Mac&Linux lol), team se nasobne zvetsil, ale porad to jaksi neni ono.

Mozna, ze kdyby jim po KS zarizli prachy, ale hru nezrusili... Nastoupil by krizovvy management. Ten by scope razantne zmensil a dovolil vypilovat klicove mechaniky. Asi by to taky nebylo fajn, ale mozna by vysledek prekvapil.

Re: Kingdom Come: Deliverance - Technická stránka hry

Napsal: úte 13. úno 2018, 23:23
od brambora81
Raikkonen píše: tak buď žádná hra není, nebo by z toho vylezlo těžké béčko. To zase je třeba říct, že Vávra měl hodně velké oči, nasliboval hory doly a nakonec spousta věcí buď není, dopadlo jinak, nebo je nedotažených. To není nic proti kvalitám hry, ale kdyby dopadlo vše podle těch slibů, tak jsme rozhodně o level výše.
tak ze vlastne chces rict ze vavra delal klamavou reklamu a vedel ze to co slibuje nikdy nebude :) tak ze proto udelal takovou slataninu co sotva bezi na top co se da koupit :)

ta hra me uz od zacatku prisla jako desna blamaz a jak koukam take to tak dopadlo :D doufam ze se nebude prodavat a vavra krachne protoze slibovat a nedodat to je klasicka ceska vlastnost takovejch podvodniku je v cechach mraky

Re: Kingdom Come: Deliverance - Technická stránka hry

Napsal: stř 14. úno 2018, 00:30
od gbj222
Přijde mi, že kritika je na můj vkus až moc výrazná, místo kvitování jak super projekt mohl vzniknout u nás, který udělá PR nejen našincům, ale i naší zemi, tady zbytečně kritizujete věci, které jsou při zrodu každé hry. Warhorse jsou skvělí a patří jím velký uznání, že na to měli vůbec koule, ono se velice snadno kritizuje od židle stolu, ale zkuste si doma udělat jen jednu animaci, nebo jeden objekt a pochopíte, že to není nic snadného. Nepřijde mi to prostě fair, ten projekt má velký srdce a to mu nikdo nevezme.

Re: Kingdom Come: Deliverance - Technická stránka hry

Napsal: stř 14. úno 2018, 00:39
od Still.Lord
Bramboro, máš příhodnej nick, děláš mu čest!
Hrál jsi to vůbec? :D

Odehrál jsem zhruba dvě hodiny a je to fakt super, sice na mém stroji to nevypadá kdovíjak TOP, ale hratelnost je zatím boží :)

Re: Kingdom Come: Deliverance - Technická stránka hry

Napsal: stř 14. úno 2018, 00:39
od Raikkonen
yuri.cs - já ten crowfunding vidím jako podstatný ne z důvodu objemu vybraných peněz, ale že ukázal vůbec hlad hráčů po něčem takovém a přesvědčil investora k dalšímu přisypání (to nejspíš původně v plánu neměl). Takže to není crowfundingová hra, ale bez úspěchu na KS by tu nejspíš nebyla. Myslím si to už jen z toho důvodu, že a jak info o nedostatku financí právě před KS veřejně prosakovaly. IMHO cílem původně bylo po první investici a vytvoření nějaké prezentace s kusem hry nalézt vydavatele, co by zainvestoval větší částku, jenže nikdo zájem neprojevil. Ten KS byl pak z nouze cnost a naštěstí to dopadlo dobře.

brambora - to zase hodně přeháníš, hra dopadla dobře, ale prostě se musely některé plány přehodnotit po střetu s realitou. Vávra si prostě naběhl tou kritikou Skyrimu.

Re: Kingdom Come: Deliverance - Technická stránka hry

Napsal: stř 14. úno 2018, 02:11
od Hladis
yuri.cs píše: Fakt se mi to nezda jako jasny crowdfundingovy projekt.
To tu nikdo netvrdil, ani samotni autori, ale je to podstatou uspechu, ze se to vubec dotahnlo do konce.
yuri.cs píše: KS to cele zachranil, ale opravdu by to bez nej nezabralo? Neslo by opet jit za Bakalou a poprosit? Prinest dalsi sladke argumenty? Co by kdyby.
Kdyby, kdyby.... U tech jednani s Bakalou asi nikdo tady nebyl a radit, ze ho meli tedy uprosit...... jako fakt ? Bakalovi bych se nedivil, ze by dalsi finance na projekt, ktery byl vsude odmitnut, nedal a prave kickstarter byla posledni sance, jak ten projekt (a sami sebe) zachranit. Tim se i logicky musi komunikovat s backery, nabizet ruzny bonusy a vybirali se stale dalsi penize primo pres jejich stranky. Ta kampan proste byla rozjeta a musela zustat v behu. Ikdyz ty finance s crowdfundingu nebyly hlavni financni slozkou, stale to byl podstatny a dulezity balik penez a pochybuju ze vis, kolik do toho byl ochoten Bakala celkove vrazit a jak probihala veskera jednani.
yuri.cs píše: V dobe KS meli tak 40 lidi a chteli to mit ve 2015 hotove.
Nejak nedodas, ze puvodne se pocitalo s tim, ze to bude rozkouskovany na 3 epizody a prvni epizoda ze mozna vyjde na konci roku 2015. Tohle reseni se nastesti prehodnotilo. Hra je tak kompletni, ucelena a daleko vetsi nez byl puvodni plan na kickstarteru.
yuri.cs píše:Mozna, ze kdyby.......
Kdyby byly v zadnici ryby. Proste rekni na rovinu, ze te sere Vavra a chces to ze sebe dostat ven ze je "......." a nemusis chodit kolem kase s "kdyby".