Star Wars Jedi: Fallen Order
Moderátor: Baneshee
- rbclass
- Žlutá karta
-
- Registrován: 20. úno 2008
- HEAD
- Začátečník
- Registrován: 27. lis 2005
- Bydliště: Usti n/L
- Kontaktovat uživatele:
Re: Star Wars Jedi: Fallen Order
Zkusil jsem to hrat na jedi knight obtiznost.Dostal jsem se k zabe hned na zacatku a asi 30x chcipnul a vypnul jsem to.Na tohle nemam nervy.
A to jsem dohral DS1.
A to jsem dohral DS1.
CPU-Ryzen 9700X, MB-MSI X670E Tomahawk, RAM-64GB 6600mhz CL32@6400mhz CL30, GPU-Sapphire 6800XT 16GB ZDROJ-Seasonic GX 850W, Monitor-LG OLED C1 48"
- Sobo
- Středně pokročilý
- Registrován: 28. črc 2007
- Bydliště: Bolatice
Re: Star Wars Jedi: Fallen Order
Jojo, Oggdo Bogdo kazdemu nejdriv docela slusne protahne anal.
Na Jedi Knight jsem ho tam taky klatil asi hodinu a prohodil pri tom nemalo sprostych slov, ale nakonec jsem ho sejmul.
Jinak takhle me uz pak zadny jiny boss / miniboss nenastval, protoze mas pak vice HP / healu a lepsi schopnosti. Za me ma hra fakt super level design - ty lokace jsou krasne a jak postupne objevujete mapu a posouvate se dal a dal jak vam rostou schopnosti, takze se pozdeji dostanete na mista, kde to predtim neslo, to se mi fakt libi.
Jeste nemam dohrano, ale zatim fakt spokojenost.
Na Jedi Knight jsem ho tam taky klatil asi hodinu a prohodil pri tom nemalo sprostych slov, ale nakonec jsem ho sejmul.
Jinak takhle me uz pak zadny jiny boss / miniboss nenastval, protoze mas pak vice HP / healu a lepsi schopnosti. Za me ma hra fakt super level design - ty lokace jsou krasne a jak postupne objevujete mapu a posouvate se dal a dal jak vam rostou schopnosti, takze se pozdeji dostanete na mista, kde to predtim neslo, to se mi fakt libi.
Jeste nemam dohrano, ale zatim fakt spokojenost.
So, Lone Star, now you see that the Evil will always triumph, because Good is dumb! - Lord Dark Helmet @ Spaceballs
- HEAD
- Začátečník
- Registrován: 27. lis 2005
- Bydliště: Usti n/L
- Kontaktovat uživatele:
Re: Star Wars Jedi: Fallen Order
Na me je to moc tezky lepe receno nemam nervy prochazet pul mapy znova s respawnutyma nepratelama po kazdem chcipnuti.
V DS1 aspon clovek mohl farmit a ziskat vic XP/lvl, ale tady to nejde.
Nevim DS1 jsem hral na mys/klavesnice a tohle hraju na gamepadu tak mozna proto.Kazdopadne mi hra pripada aspon 2x tezsi nez DS1.
Staci 1-2rany od vseho a clovek chcipne coz v DS1 nebylo.
V DS1 aspon clovek mohl farmit a ziskat vic XP/lvl, ale tady to nejde.
Nevim DS1 jsem hral na mys/klavesnice a tohle hraju na gamepadu tak mozna proto.Kazdopadne mi hra pripada aspon 2x tezsi nez DS1.
Staci 1-2rany od vseho a clovek chcipne coz v DS1 nebylo.
CPU-Ryzen 9700X, MB-MSI X670E Tomahawk, RAM-64GB 6600mhz CL32@6400mhz CL30, GPU-Sapphire 6800XT 16GB ZDROJ-Seasonic GX 850W, Monitor-LG OLED C1 48"
- Riku
- Začátečník
- Registrován: 01. zář 2005
- Sobo
- Středně pokročilý
- Registrován: 28. črc 2007
- Bydliště: Bolatice
Re: Star Wars Jedi: Fallen Order
Tak dohrano na Jedi Master (ta treti ze ctyr, predtim jsem si to spletl), Steam ukazuje 25 hodin.
Za me velice povedena hra, vzal jsem to ve sleve za 30 ecek a jsem maximalne spokojeny. Za slabiny bych oznacil jen obcas blbnouci kameru, kdyz vas nekdo zatlaci ke zdi do kouta a sem tam trosku zvlastni hitboxy - ani jedno se mi nedelo nejak casto, takze pohoda.
Po technicke strance rozhodne spokojenost - nespadne z toho celist, ale urcite je to pekne a vyborne optimalizovane. Ve 1440p na max s RTX 2080 jsem bezne mel kolem 100-140 FPS, takze na 144Hz monitoru s G-syncem se to hralo opravdu skvele a krasne vynikaly animace. Akorat mi vadil mensi stuttering pri presunu do dalsich lokaci, pry to delalo dost lidem a SSD nepomaha.
Gameplay: nikdy jsem poradne nehral zadnou Souls hru, ale ten koncept (bonfires, respawn nepratel, estuska) mi tady prisel v pohode a nijak me to neotravovalo. Ono ve vysledku jsem zase ani tak moc backtrackingu, kde bych dokola musel vysekavat ty same nepratele, nedelal. Ve hre se hodne pouziva parry, uskoky pouze proti specifickym utokum, nebo kdyz je potreba v combatu rychle zmenit pozici. Je to hodne o pozorovani nepratel, dobrem timingu, pripadne rozhodnuti jak protivnika napadnete (ruzne force utoky etc.). Obtiznost se da nastavit ve 4 krocich a je tam i IGN difficulty, takze pohodicka. Ja nejsem zadnej God gamer, ale Jedi Master byl pro me uplne akorat - byla to v nekterych momentech fakt vyzva (hlavne boss fighty), ale zase ne tak, abych pri kazdem musel dokola hodinu tryhardovat (krome prvniho minibosse Oggdo Bogdo - to je zmrd). Variabilita nepratel dobra - potkate fakt ruzny veci na tech nekolika planetach, ktere navstivite.
Leveldesign: Za me nejsilnejsi stranka hry - ty levely jsou proste nadherny jak po artisticke, tak po gameplayove strance. Krasne to odsejpa a mate super pocit z explorace - obvzlast, kdyz se nezenete jenom za main objective, ale zkousite, kam vsude se da zajit. Takhle se casto dostanete na zajimava mista, pricemz vas hra vzdycky nejakou formou odmeni - expy, zlepseni max HP / force, dalsi charge do stimu (estuska) apod. Taky je s tim casto spojeny lore - kdyz jsem treba prozkoumaval vrak zriceneho Venatoru, tak jsem postupne poslouchal echa, jez vypravela pribeh jednoho mistra a jeho padawana o tom, jak je na tom krizniku zasahl Order 66 a obratili se proti nim jejich klony. Kazde echo vypravelo dalsi cast pribehu, az jsem nakonec nasel jejich hrob - neni to nic velkeho, ale kdyz to clovek posloucha, tak je ten lore fakt pekne udelanej.
Jinak se hodne vyplati vracet se po ziskani novych schopnosti (push / pull / double jump) na planety, kde jste uz byli, i kdyz tam hlavni pribeh nevede. Dostanete se totiz na mista, kde to drive neslo -> dalsi explorace, loot a posileni vasi postavy. Nekteri na to kaslali a v YT komentarich jsem videl borce, co hru dohrali jen se dvema stimama - ja jich mel ke konci 9, protoze jsem prozkoumal skoro vsechno.
Levely jsou opravdu nadherne udelane po vizualni i gameplay strance - jak se rozsirujou Calovi schopnosti, dostavate se v kazdem z nich postupne dal a dal, odemykate ruzne zkratky, resite puzzly, poznavate mistni floru a faunu, je tam taky nemalo traverzovani - skakacky na zpusob Tomb Raidera.
Takze ja jsem si to opravdu uzil a je mi trochu lito, ze uz je konec. Na druhou stranu z pohledu pribehu byla ta delka akorat, zase to nechceme natahovat a rozbit pacing (*kasel* TLOU2 *kasel*). Pokud vas aspon trochu bavi souls-like hry s lehce taktickym combatem, vyborna explorace, obcas traverzovani ala TR, tak urcite muzu doporucit.
Za me velice povedena hra, vzal jsem to ve sleve za 30 ecek a jsem maximalne spokojeny. Za slabiny bych oznacil jen obcas blbnouci kameru, kdyz vas nekdo zatlaci ke zdi do kouta a sem tam trosku zvlastni hitboxy - ani jedno se mi nedelo nejak casto, takze pohoda.
Po technicke strance rozhodne spokojenost - nespadne z toho celist, ale urcite je to pekne a vyborne optimalizovane. Ve 1440p na max s RTX 2080 jsem bezne mel kolem 100-140 FPS, takze na 144Hz monitoru s G-syncem se to hralo opravdu skvele a krasne vynikaly animace. Akorat mi vadil mensi stuttering pri presunu do dalsich lokaci, pry to delalo dost lidem a SSD nepomaha.
Gameplay: nikdy jsem poradne nehral zadnou Souls hru, ale ten koncept (bonfires, respawn nepratel, estuska) mi tady prisel v pohode a nijak me to neotravovalo. Ono ve vysledku jsem zase ani tak moc backtrackingu, kde bych dokola musel vysekavat ty same nepratele, nedelal. Ve hre se hodne pouziva parry, uskoky pouze proti specifickym utokum, nebo kdyz je potreba v combatu rychle zmenit pozici. Je to hodne o pozorovani nepratel, dobrem timingu, pripadne rozhodnuti jak protivnika napadnete (ruzne force utoky etc.). Obtiznost se da nastavit ve 4 krocich a je tam i IGN difficulty, takze pohodicka. Ja nejsem zadnej God gamer, ale Jedi Master byl pro me uplne akorat - byla to v nekterych momentech fakt vyzva (hlavne boss fighty), ale zase ne tak, abych pri kazdem musel dokola hodinu tryhardovat (krome prvniho minibosse Oggdo Bogdo - to je zmrd). Variabilita nepratel dobra - potkate fakt ruzny veci na tech nekolika planetach, ktere navstivite.
Leveldesign: Za me nejsilnejsi stranka hry - ty levely jsou proste nadherny jak po artisticke, tak po gameplayove strance. Krasne to odsejpa a mate super pocit z explorace - obvzlast, kdyz se nezenete jenom za main objective, ale zkousite, kam vsude se da zajit. Takhle se casto dostanete na zajimava mista, pricemz vas hra vzdycky nejakou formou odmeni - expy, zlepseni max HP / force, dalsi charge do stimu (estuska) apod. Taky je s tim casto spojeny lore - kdyz jsem treba prozkoumaval vrak zriceneho Venatoru, tak jsem postupne poslouchal echa, jez vypravela pribeh jednoho mistra a jeho padawana o tom, jak je na tom krizniku zasahl Order 66 a obratili se proti nim jejich klony. Kazde echo vypravelo dalsi cast pribehu, az jsem nakonec nasel jejich hrob - neni to nic velkeho, ale kdyz to clovek posloucha, tak je ten lore fakt pekne udelanej.
Jinak se hodne vyplati vracet se po ziskani novych schopnosti (push / pull / double jump) na planety, kde jste uz byli, i kdyz tam hlavni pribeh nevede. Dostanete se totiz na mista, kde to drive neslo -> dalsi explorace, loot a posileni vasi postavy. Nekteri na to kaslali a v YT komentarich jsem videl borce, co hru dohrali jen se dvema stimama - ja jich mel ke konci 9, protoze jsem prozkoumal skoro vsechno.
Levely jsou opravdu nadherne udelane po vizualni i gameplay strance - jak se rozsirujou Calovi schopnosti, dostavate se v kazdem z nich postupne dal a dal, odemykate ruzne zkratky, resite puzzly, poznavate mistni floru a faunu, je tam taky nemalo traverzovani - skakacky na zpusob Tomb Raidera.
Takze ja jsem si to opravdu uzil a je mi trochu lito, ze uz je konec. Na druhou stranu z pohledu pribehu byla ta delka akorat, zase to nechceme natahovat a rozbit pacing (*kasel* TLOU2 *kasel*). Pokud vas aspon trochu bavi souls-like hry s lehce taktickym combatem, vyborna explorace, obcas traverzovani ala TR, tak urcite muzu doporucit.
So, Lone Star, now you see that the Evil will always triumph, because Good is dumb! - Lord Dark Helmet @ Spaceballs
- usc
- Začátečník
- Registrován: 26. říj 2009
Re: Star Wars Jedi: Fallen Order
Tiez som to presiel na jedi master, ked hra vysla a nelutujem.. umrel som nespocetne raz, no stalo to za to a vsetko som si uzil. Hra vydrzala 2x dlhsie. Pricom clovek pocitoval naozaj zadostucinenie s narastajucimi skillmi a zivotom. Animacie naozaj prvotriedne. Grafika super - najma vo vyssom rozliseni na telke s HDR, kvoli comu som v poslednej stvrtine hry obetoval aj mys a klavesnicu a presiel na tazkopadnejsi gamepad. Na 1080p SDR monitore je to trosku rozmazane blato.. az neuveritelne o ake detaily textur clovek prichadzal. Backtracking s odomknutymi skillmi a novymi oblastami mi tuna vobec nevadil. Vsetko bolo super premyslene.. niektore mapy az neuveritelne dlhe, co sa dnes uz vidi menej. Najskor som nechapal volbu herca, no zvykol som si a bol spokojny. Dokonca aj na cernosku s extremne vypulenymi ocami Koniec mi prisiel trosicku nezmyselny. Mohli to prenechat do pokracovania.. Dufam, ze v dvojke nabehnu na akysi Han a Leia naboj a doberanie sa medzi hlavnymi postavami a zaclenia to pekne do pribehu spolu s vkusnou love story
R9 5950X - Crosshair VIII Hero Wifi - Trident Z Neo 32GB GTZN - 3080 FTW Ultra 10GB - SB ZxR
970 Pro 512GB - 980 Pro 1TB - 640GB Caviar Blue - Ironwolf 4T - Exos 7E8 8T - Exos 16X 16T
Evolv X + 3 x NF-A14 PWM Chromax - Kraken x72 + 3 x NF-A12 PWM - Thor 850W
38GN950 - 2 x u2410 - FALCHION RX Low - G502 Hero - Z906 - G Pro X Wireless
= OLED C9 + K63 Wireless Gaming Lapboard + G502 Lightspeed =
Flow X13 + MX Anywhere 3
970 Pro 512GB - 980 Pro 1TB - 640GB Caviar Blue - Ironwolf 4T - Exos 7E8 8T - Exos 16X 16T
Evolv X + 3 x NF-A14 PWM Chromax - Kraken x72 + 3 x NF-A12 PWM - Thor 850W
38GN950 - 2 x u2410 - FALCHION RX Low - G502 Hero - Z906 - G Pro X Wireless
= OLED C9 + K63 Wireless Gaming Lapboard + G502 Lightspeed =
Flow X13 + MX Anywhere 3
- ArgCZ
- Začátečník
- Registrován: 16. črc 2010
Re: Star Wars Jedi: Fallen Order
Dostal jsem se k tomu až před týdnem a dohráno na Jedi Master, pro fanoušky Star Wars povinnost, myslím že na ty dvě nejtěžší obtížnosti to neurazí ani souls pozitivní lidi, je to takovej mix Soulsovek a Tomb Raidera ale napsané je to lépe než TR, do Uncharted tomu co se scénáře týče trochu chybí, ale né moc a filmový sekvence jsem hltal podobně. Level design výbornej, příběh dobře napsanej, lokace na 65" OLED s HDR dechberoucí, souboje hlavně v poslední třetině hry naprosto stunning. Finále epic. Za mě jako fandu akčních adventur a Star Wars pozitivního 9/10. Velmi jsem si to užil.
Nevíte zda bude dvojka?
Nevíte zda bude dvojka?
PS5, LG OLED65BX, Samsung HW-Q700A + SWA-9500S = 5.1.4 Dolby Atmos, DTS:X
- Riku
- Začátečník
- Registrován: 01. zář 2005
Re: Star Wars Jedi: Fallen Order
Šuškalo se, že Respawn by měli pracovat na další 3rd person hře ze světa SW, tak se pokračování nabízí
PS5 | LG OLED CX55
- TankGeorge
- Začátečník
-
- Registrován: 14. čer 2011
Re: Star Wars Jedi: Fallen Order
Brzy (28.4.) má vyjít pokračování - Star Wars Jedi: Survivor
Dokopal jsem se k dohrání Fallen Order a převládá pozitivní pocit. Nicméně začátek - defacto první dvě planety - je fakt tragédie. Chce to hodně sebezapření, než hra klikne a přehoupne se do výborné akční Star Wars adventury.
Je děsná blbost to srovnávat s Dark Souls. Combat má deflect meter ze Sekiro, jsou tam checkpointy, můžete umřít a když umřete, všechno se respawne. Tím veškerá podobnost končí. Zapomeňte na nějakou fyziku kolizí zbraní/hitboxů a přesný tanec v přesné vzdálenosti od protivníků (postava si dělá kroky jak chce).
Přesto ale je combat zábavný, pestrý, zraje jak víno, do konce hry neomrzí a považoval bych ho za nejsilnější stránku hry. Také polovina hry jsou puzzle, parkour a story - vše víceméně nadprůměrné kvality. Level design není dobrý z hlediska backtrakingu a hledání různých collectibles píčovin (tam se na From Soft nechytají ani náhodou). Doporučuji jet tunel po main story a moc se explorováním zákoutí nezabývat. Neni o co stát a jen si zprudíte zážitek.
Ideální koupit ve slevě a projít jednou jako přípravu na druhý díl =) A furt si stojím za svým prvním komentem. Ten světelný meč je jak mokrá špageta. Prostě kur*va mají lítat jiskry a cucky nepřátel! I ten efekt meče udělali nějak blbě, WTF, prastarý Jedi Academy vypadal líp. Na to že je to světelný meč na UE4 (pyco!) tak se většinou žádné viditelné osvětlení okolí nekoná - wow faktor nula. První dojmy ze hry tragický a přitom to ve výsledku je docela povedené.
Dokopal jsem se k dohrání Fallen Order a převládá pozitivní pocit. Nicméně začátek - defacto první dvě planety - je fakt tragédie. Chce to hodně sebezapření, než hra klikne a přehoupne se do výborné akční Star Wars adventury.
Je děsná blbost to srovnávat s Dark Souls. Combat má deflect meter ze Sekiro, jsou tam checkpointy, můžete umřít a když umřete, všechno se respawne. Tím veškerá podobnost končí. Zapomeňte na nějakou fyziku kolizí zbraní/hitboxů a přesný tanec v přesné vzdálenosti od protivníků (postava si dělá kroky jak chce).
Přesto ale je combat zábavný, pestrý, zraje jak víno, do konce hry neomrzí a považoval bych ho za nejsilnější stránku hry. Také polovina hry jsou puzzle, parkour a story - vše víceméně nadprůměrné kvality. Level design není dobrý z hlediska backtrakingu a hledání různých collectibles píčovin (tam se na From Soft nechytají ani náhodou). Doporučuji jet tunel po main story a moc se explorováním zákoutí nezabývat. Neni o co stát a jen si zprudíte zážitek.
Ideální koupit ve slevě a projít jednou jako přípravu na druhý díl =) A furt si stojím za svým prvním komentem. Ten světelný meč je jak mokrá špageta. Prostě kur*va mají lítat jiskry a cucky nepřátel! I ten efekt meče udělali nějak blbě, WTF, prastarý Jedi Academy vypadal líp. Na to že je to světelný meč na UE4 (pyco!) tak se většinou žádné viditelné osvětlení okolí nekoná - wow faktor nula. První dojmy ze hry tragický a přitom to ve výsledku je docela povedené.
Ryzen 7800X3D + Kingston 2x32GB 6000/36 + RTX 4090 sociální Gainward + ROG B650E-E
LG OLED CX 55" + Fractal Design Define S2
LG OLED CX 55" + Fractal Design Define S2
- ArgCZ
- Začátečník
- Registrován: 16. črc 2010
Re: Star Wars Jedi: Fallen Order
no dvojku kupovat budu hned jak vyjde, ale mám teď zásadní problém po Ragnaroku se do něčeho zažrat, protože mě vše přijde málo epic, Bradavice jsem hrál 3 hodinky a prodal jsem se ztrátou 400,-, tak doufám že Survivor mě chytne
mimochodem Fallen Order jsem zplatinoval na podzim na nejtěžší obtížnost(druhý průchod po dvou letech) takže to budu mít celkem čerstvé
mimochodem Fallen Order jsem zplatinoval na podzim na nejtěžší obtížnost(druhý průchod po dvou letech) takže to budu mít celkem čerstvé
PS5, LG OLED65BX, Samsung HW-Q700A + SWA-9500S = 5.1.4 Dolby Atmos, DTS:X