Star Wars Jedi Survivor - Technická stránka hry
Moderátor: Baneshee
- radekhgt
- Začátečník
- Registrován: 30. zář 2012
- Bydliště: Slovakia
Re: Star Wars Jedi Survivor - Technická stránka hry
Asi ano, niesom si isty. Nemam s tym klientom žiadne skúsenosti. Ale na nete som našiel ako opraviť bug kde nešlo aktualizovať hru a to tak, ze bolo potrebné dať "repair" co znamenalo stiahnut hru znovu. Ešte ze mam 1Gbit optiku
CPU: Ryzen 7 7800X3D + RYUJIN II 360 ARGB GPU: Gainward RTX 4090 MB: Asus ROG STRIX X670E-A RAM: Kingston FURY DDR5 32 GB 6000 MHz CL36 RGB PSU: Super Flower Golden King 1kW LCD: LG OLED42C2
- Paul
- Středně pokročilý
- Registrován: 15. srp 2004
- Kontaktovat uživatele:
Re: Star Wars Jedi Survivor - Technická stránka hry
Mám v tom 13 hodin. Technicky je to fakt strašná prasárna, i s vyplým RT jsou framedropy na Kobohu běžná věc, zlatej Dead Space..
SSR je tu snad nejhorší co jsem kdy viděl, ty artefakty na vodě jsou luxus.
Ale hra je to jinak dobrá, teď jsem dorazil na Jedhu, baví mě to. A zatím bez jedinýho crashe.
SSR je tu snad nejhorší co jsem kdy viděl, ty artefakty na vodě jsou luxus.
Ale hra je to jinak dobrá, teď jsem dorazil na Jedhu, baví mě to. A zatím bez jedinýho crashe.
Ryzen 5800X3D, Gigabyte Aorus X470 Gaming, 2*8GB FlareX@3200, nVidia RTX 3080Ti, 500GB SSD Evo 970, 2TB Crucial MX500, 120GB M4 SSD, 2 * Samsung F1 1TB SATAII, A4-Tech A7, Panasonic ST50 55" Plasma, NEC 24WMGX3 24", Win10 64bit Home, Steam Deck
If you have been voting for politicians who promise to give you goodies at someone else's expense, then you have no right to complain when they take your money and give it to someone else, including themselves.
If you have been voting for politicians who promise to give you goodies at someone else's expense, then you have no right to complain when they take your money and give it to someone else, including themselves.
- GamesPeter
- Začátečník
-
- Registrován: 28. lis 2011
- Bydliště: 393 01
Re: Star Wars Jedi Survivor - Technická stránka hry
Kdyby někdo sháněl hru a chtěl vyzkoušet, jak třeba teď jede po těch několika velkých záplatách, kdy hra konečně šlape na slušném stroji lépe než při launchi
https://www.youtube.com/watch?v=GZNpWAb ... areUnboxed, tak ať se koukne na moji nabídku zde na pct bazaru.
https://www.youtube.com/watch?v=GZNpWAb ... areUnboxed, tak ať se koukne na moji nabídku zde na pct bazaru.
CPU: AMD Ryzen 7 7800X3D COOLER: Noctua NH-D14, MB: MSI MAG B650 TOMAHAWK WIFI RAM:, 64GB (2X32GB) Kingston Fury Beast Black 6000MHz CL36 GPU: Gainward RTX 4080 Phantom 16GB, 1. SSD: Kingston A2000, M.2 1TB, 2. SSD: Crucial MX500 1TB, PSU: ASUS TUF GAMING 850W, CASE: CoolerMaster Cosmos II, LCD: LG 27GL850 27" 1440p @ 144 Hz OS: Microsoft Windows 11 Home 64bit MOUSE: Logitech G502 Lightspeed + Logitech G240 mouse pad, KEYBOARD: Logitech G915 Lightspeed TKL GL Tactile
- HEAD
- Začátečník
- Registrován: 27. lis 2005
- Bydliště: Usti n/L
- Kontaktovat uživatele:
Re: Star Wars Jedi Survivor - Technická stránka hry
Skoda, ze je to UE4 engine tzn blba optimalizace pro AMD.Oproti Last of us part1 to vypada urcite hur a navic mam ve 4K vse max + FSR quality jen cca 50fps avg.Pritom v last of us jsem mel 70+.
HDR implementace je taky blba.Hra ma zase nakej dementni sedej filtr co kurvi cernou(jako treba v hogwarts legacy)Si zacinam myslet, ze EU4 engine ma rozbity HDR a neni to problem her ale enginu.
Jinak hra jako takova je urcite v mnoha smerech vylepseni proti fallen order.Fast travel, side questy, open world.Ve fallen order me strasne srala absence fast travelu.Clovek se vratil na planetu pro nakej secret a pak se musel slozite vracet na lod a bloudil po planete ve snaze se vratit na lod..
HDR implementace je taky blba.Hra ma zase nakej dementni sedej filtr co kurvi cernou(jako treba v hogwarts legacy)Si zacinam myslet, ze EU4 engine ma rozbity HDR a neni to problem her ale enginu.
Jinak hra jako takova je urcite v mnoha smerech vylepseni proti fallen order.Fast travel, side questy, open world.Ve fallen order me strasne srala absence fast travelu.Clovek se vratil na planetu pro nakej secret a pak se musel slozite vracet na lod a bloudil po planete ve snaze se vratit na lod..
CPU-Ryzen 7800X3D, MB-MSI X670E Tomahawk, RAM-64GB 6600mhz CL32@6400mhz CL30, GPU-RTX 4080Super 16GB, ZDROJ-Seasonic GX 850W, Monitor-LG OLED C1 48"
- djstudio
- Začátečník
- Registrován: 29. čer 2003
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Star Wars Jedi Survivor - Technická stránka hry
Uvidím co mi to dá. Koupeno a stahuji hru, Vyšli i nake updaty a mam v planu si to zahrát ve 2k rozlišení. Ale je to velká hra stahuje to ze STEAMU 128GB dat.
MB: ASUS ROG STRIX B650E-E GAMING Bios 3057 CPU: AMD RYZEN 9 7900X + CORSAIR iCUE LINK H170i 420mm GPU: ASRock AMD Radeon RX 7900 XTX Phantom Gaming 24GB OC RAM: 2x16GB - 32GB G.SKILL Trident Z5 NEO DDR5 6000MHz CL30 SSD SYSTEM: SAMSUNG 990 PRO Gen 4 NVMe 2TB SSD DATA A TESTY: KINGSTON RENEGADE, GIGABYTE AORUS Gen 4 NVMe SSD 1TB ZDROJ: FRACTAL DESIGN ION+ 860W PLATINUM Modular CASE: CORSAIR 7000D AIRFLOW Black Bigtower MONITOR: MSI 32" MAG 323UPF IPS FreeSync Premium Pro 160HZ 1ms - 4K NET: VODAFONE Kabel 500 Mb/s - 30Mb/s SYSTEM: Windows 11 PRO 64BIT Build 24H2 FOTO PC: https://cz.pcpartpicker.com/b/pdvfrH
- djstudio
- Začátečník
- Registrován: 29. čer 2003
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Star Wars Jedi Survivor - Technická stránka hry
Tak něco málo odehráno a mně to moc nezaujalo. Grafika ve 2K full detaily nic světobornýho a ani ve 4k to jsou v tomhle ohledu lepší hry.
Hraji to tedy ve 2K to má aspon nake FPS. Je tam sice mapa ale stejne pořád bloudím a hledám kudy kam. Menu hry taky lehce nepřehledný.
Hezké jsou souboje s mečem a hratelnost je taky fajn. Budu to hrát ale žádná sláva. Skillpointy budou taky fajn.
Hraji to tedy ve 2K to má aspon nake FPS. Je tam sice mapa ale stejne pořád bloudím a hledám kudy kam. Menu hry taky lehce nepřehledný.
Hezké jsou souboje s mečem a hratelnost je taky fajn. Budu to hrát ale žádná sláva. Skillpointy budou taky fajn.
MB: ASUS ROG STRIX B650E-E GAMING Bios 3057 CPU: AMD RYZEN 9 7900X + CORSAIR iCUE LINK H170i 420mm GPU: ASRock AMD Radeon RX 7900 XTX Phantom Gaming 24GB OC RAM: 2x16GB - 32GB G.SKILL Trident Z5 NEO DDR5 6000MHz CL30 SSD SYSTEM: SAMSUNG 990 PRO Gen 4 NVMe 2TB SSD DATA A TESTY: KINGSTON RENEGADE, GIGABYTE AORUS Gen 4 NVMe SSD 1TB ZDROJ: FRACTAL DESIGN ION+ 860W PLATINUM Modular CASE: CORSAIR 7000D AIRFLOW Black Bigtower MONITOR: MSI 32" MAG 323UPF IPS FreeSync Premium Pro 160HZ 1ms - 4K NET: VODAFONE Kabel 500 Mb/s - 30Mb/s SYSTEM: Windows 11 PRO 64BIT Build 24H2 FOTO PC: https://cz.pcpartpicker.com/b/pdvfrH
- TankGeorge
- Začátečník
-
- Registrován: 14. čer 2011
Re: Star Wars Jedi Survivor - Technická stránka hry
Zkoušel jsem to na RTX 3080 ve 4k měsíc zpět a karta jela na cca 70% - takže pak mají lidi pičovat na perf. CPU bottleneck i na Ryzenu 7800 X3D ve 4k, nepochopitelná absence DLSS. Jako s RTX 4090 se to dá hrát už pěkně, ale to jsou naprosto unreasonable nároky a prasečina nejvyššího kalibru.
HDR se mi u minulého dílu osvědčilo přepnout na televizi "black levels low". Je to individuální u každé hry a přepínám to titul od titulu, ale nejsem tak náročný na black crush a nevadí mi tolik.
HDR se mi u minulého dílu osvědčilo přepnout na televizi "black levels low". Je to individuální u každé hry a přepínám to titul od titulu, ale nejsem tak náročný na black crush a nevadí mi tolik.
Ryzen 7800X3D + Kingston 2x32GB 6000/36 + RTX 4090 sociální Gainward + ROG B650E-E
LG OLED CX 55" + Fractal Design Define S2
LG OLED CX 55" + Fractal Design Define S2
- Sobo
- Středně pokročilý
- Registrován: 28. črc 2007
- Bydliště: Bolatice
Re: Star Wars Jedi Survivor - Technická stránka hry
Tak jsem vzal z bazaru licenci z AMD bundlu, protoze bez alespon 50% slevy to vzhledem k te technicke strance nepripada v uvahu. No, kupodivu to beha podstatne lip nez jsem cekal dle YT videi. Treba tady ma Daniel Owen zhruba 55 FPS na 7800X3D s DDR5 6000 CL30: https://youtu.be/AQgYcK9seS0?t=122
Ve stejnem miste mam s 12900K @ 5.1 Ghz a DDR4 4000 CL15 pres 80 FPS:
A samozrejme RTX 4090 v obou pripadech, ale to je jedno, protoze tohle je ciste CPU bottleneck. V tomhle ohledu se hra chova strasne divne - v nekterych pasazich (hlavne na Koboh planete) neni problem mit 120 FPS lock ve 4K FSR quality + RT, jenze v jine oblasti (treba to mesto s barem) to spadne na ~80 vetsinou kvuli limitu procesoru. Prvni mise na Coruscantu nikdy nesla nejak moc nad 100, vetsinou kolem 85 - 95 FPS, pritom je to celkem koridor, zadne velke exteriery - cloveku to proste hlava nebere. Tenhle problem by kompletne vyresilo DLSS frame generation, takze ho hra samozrejme nepodporuje, i kdyz ma nvidia doslova plugin pro unreal engine a jde to tam nahodit za 5 minut... youtube
Dokonce nepodporuje ani klasicke DLSS nebo XeSS. FSR je slabota, protoze i v nejlepsim nastaveni (4K quality) je tam relativne dost shimmeringu. On ani zakladni AA neni v tehle hre zadna vyhra, protoze i s nim casto delaji blbosti treba jemne mrizky v podlaze etc. DLSS tohle resi a ma obecne nejlepsi temporalni stabilitu ze vsech, ale kvuli AMD partnerstvi proste nemuzeme mit pekne veci.
A ted jeste ohlasili, ze Starfield je AMD partnered. Kristova noho, to bude zase shitshow...
https://videocardz.com/newz/amd-to-be-b ... -at-launch
Ve stejnem miste mam s 12900K @ 5.1 Ghz a DDR4 4000 CL15 pres 80 FPS:
A samozrejme RTX 4090 v obou pripadech, ale to je jedno, protoze tohle je ciste CPU bottleneck. V tomhle ohledu se hra chova strasne divne - v nekterych pasazich (hlavne na Koboh planete) neni problem mit 120 FPS lock ve 4K FSR quality + RT, jenze v jine oblasti (treba to mesto s barem) to spadne na ~80 vetsinou kvuli limitu procesoru. Prvni mise na Coruscantu nikdy nesla nejak moc nad 100, vetsinou kolem 85 - 95 FPS, pritom je to celkem koridor, zadne velke exteriery - cloveku to proste hlava nebere. Tenhle problem by kompletne vyresilo DLSS frame generation, takze ho hra samozrejme nepodporuje, i kdyz ma nvidia doslova plugin pro unreal engine a jde to tam nahodit za 5 minut... youtube
Dokonce nepodporuje ani klasicke DLSS nebo XeSS. FSR je slabota, protoze i v nejlepsim nastaveni (4K quality) je tam relativne dost shimmeringu. On ani zakladni AA neni v tehle hre zadna vyhra, protoze i s nim casto delaji blbosti treba jemne mrizky v podlaze etc. DLSS tohle resi a ma obecne nejlepsi temporalni stabilitu ze vsech, ale kvuli AMD partnerstvi proste nemuzeme mit pekne veci.
A ted jeste ohlasili, ze Starfield je AMD partnered. Kristova noho, to bude zase shitshow...
https://videocardz.com/newz/amd-to-be-b ... -at-launch
So, Lone Star, now you see that the Evil will always triumph, because Good is dumb! - Lord Dark Helmet @ Spaceballs
- skaven321
- Začátečník
-
- Registrován: 09. zář 2014
Re: Star Wars Jedi Survivor - Technická stránka hry
ja som rad, bude tam FSR2 tj tu hru si neuziju len PCMR, ale vsetci od turingu az po adu + navi. Toto kvicanie, ked mas 2000€ kartu a chces tam DLSS3 tj si 0,01percentny pasik v kolaci a developeri sa maju zamerat na teba je smiesne
R7 5800X3D, 32GB DDR4 3200Mhz CL14 G.SKILL FlareX@3600MHz, Sapphire RX 7900 XT GAMING 20GB, GB2770QSU - Red Eagle
- Delarge
- Začátečník
- Registrován: 15. črc 2004
- Bydliště: Korova Milk Bar
- Kontaktovat uživatele:
Re: Star Wars Jedi Survivor - Technická stránka hry
skaven: Je to možná šokující, ale hry můžou nabídnout obě možnosti DLSS je prostě lepší možnost než FSR pro velkou část hráčů s NVidia kartou. Ti ostatní si můžou užívat s FSR. A FG je na CPU bottleneck jako dělaná, to je prostě fakt.
Intel Core i7 12700KF + Noctua NH-U12A CB -- Gigabyte Z690 GAMING X DDR4 -- Gainward Phantom RTX 4080 -- G.Skill Ripjaws V 2x16GB@3600CL14 -- WD Black SN850 NVMe 2TB -- Corsair RM750x -- Fractal Design Torrent -- USB DAC EarMen Eagle -- PreSonus Eris 3.5 BT -- Sennheiser HD 560S -- Samsung Odyssey OLED G8 -- Razer BlackWidow V3 Pro + Razer DeathAdder V2 Pro + Xbox Wireless Controller -- WIN 11 Home 24H2
- Paul
- Středně pokročilý
- Registrován: 15. srp 2004
- Kontaktovat uživatele:
Re: Star Wars Jedi Survivor - Technická stránka hry
tohle je tak dementní příspěvěk až to bolí
hry sponzorovaný nvidií nebo nesponzorovaný nikým můžou a často taky podporujou všechny tři upscale technologie, tzn tak jak to má být
hry sponzorovaný AMD podporují jen FSR, které je z těch tří technologií nejslabší
pěknej voser
Ale je pravděpodobný že Starfield bude mít DLSS skrze modding, stejně jako Skyrim a Fallout 4
Ryzen 5800X3D, Gigabyte Aorus X470 Gaming, 2*8GB FlareX@3200, nVidia RTX 3080Ti, 500GB SSD Evo 970, 2TB Crucial MX500, 120GB M4 SSD, 2 * Samsung F1 1TB SATAII, A4-Tech A7, Panasonic ST50 55" Plasma, NEC 24WMGX3 24", Win10 64bit Home, Steam Deck
If you have been voting for politicians who promise to give you goodies at someone else's expense, then you have no right to complain when they take your money and give it to someone else, including themselves.
If you have been voting for politicians who promise to give you goodies at someone else's expense, then you have no right to complain when they take your money and give it to someone else, including themselves.
- J X P
- Středně pokročilý
- Registrován: 08. kvě 2004
Re: Star Wars Jedi Survivor - Technická stránka hry
Ten prispevek, co citujes mi pekne hnul zluci taky ...
Btw. tady je na toto tema zajimavy clanek, pripadne video, kde je srovnani pristupu nV a AMD k jejich sponzorovanym hram a dostupnosti DLSS vs FSR ... navic, implementace DLSS u rozsirenych enginu neni prilis komplikovana, staci pouzit existujici plugin. V pripade pouziti sveho enginu to muze byt trochu komplikovanejsi, ale tady jde prece o vsechny uzivatele. To, ze AMD nedokaze dorovnat nV technologie je proste fakt, ale kvuli tomu bych nechtel pouzivat horsi nastroje.
Btw. tady je na toto tema zajimavy clanek, pripadne video, kde je srovnani pristupu nV a AMD k jejich sponzorovanym hram a dostupnosti DLSS vs FSR ... navic, implementace DLSS u rozsirenych enginu neni prilis komplikovana, staci pouzit existujici plugin. V pripade pouziti sveho enginu to muze byt trochu komplikovanejsi, ale tady jde prece o vsechny uzivatele. To, ze AMD nedokaze dorovnat nV technologie je proste fakt, ale kvuli tomu bych nechtel pouzivat horsi nastroje.
---
- skaven321
- Začátečník
-
- Registrován: 09. zář 2014
Re: Star Wars Jedi Survivor - Technická stránka hry
sledujem vase emocie, a zamyslam sa nad nimi. dakujem
boj za upscaling v kazdej hre a jeho vyzadovanie stoji na zamyslenie.
boj za upscaling v kazdej hre a jeho vyzadovanie stoji na zamyslenie.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
R7 5800X3D, 32GB DDR4 3200Mhz CL14 G.SKILL FlareX@3600MHz, Sapphire RX 7900 XT GAMING 20GB, GB2770QSU - Red Eagle
- djstudio
- Začátečník
- Registrován: 29. čer 2003
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Star Wars Jedi Survivor - Technická stránka hry
Tak si jedu na ASUS Radeon RX 6800 XT 16GB TUF OC Gaming a zadné low FPS mám to jen na 2K rozlišení detaily vše na EPIC.
Ale asi to chce mít v PC 32GB RAM protože spuštěná hra to u mně bere 25679MB a pukud je mín tak to asi lidem škube.
Volná pamět z 32GB - 6213MB
Mám čistou instalaci Win 11 PRO s pár programama. Kolik Vám to bere operační paměti?
AIDA 64 XTREME - spuštěná hra
Jinak dej se trosku rozběhl a hratelnost je fajn. Strom dovedností jejich umysl ze nevím co je za další vylepšeni pokud se to předtím nenaučím mně štve.
Takhle dopředu bych se mohl víc specializovat co kde povýšit. Ale musím uznat že mně to začlo bavit ten začátek byl dost nudnej.
Ale asi to chce mít v PC 32GB RAM protože spuštěná hra to u mně bere 25679MB a pukud je mín tak to asi lidem škube.
Volná pamět z 32GB - 6213MB
Mám čistou instalaci Win 11 PRO s pár programama. Kolik Vám to bere operační paměti?
AIDA 64 XTREME - spuštěná hra
Jinak dej se trosku rozběhl a hratelnost je fajn. Strom dovedností jejich umysl ze nevím co je za další vylepšeni pokud se to předtím nenaučím mně štve.
Takhle dopředu bych se mohl víc specializovat co kde povýšit. Ale musím uznat že mně to začlo bavit ten začátek byl dost nudnej.
MB: ASUS ROG STRIX B650E-E GAMING Bios 3057 CPU: AMD RYZEN 9 7900X + CORSAIR iCUE LINK H170i 420mm GPU: ASRock AMD Radeon RX 7900 XTX Phantom Gaming 24GB OC RAM: 2x16GB - 32GB G.SKILL Trident Z5 NEO DDR5 6000MHz CL30 SSD SYSTEM: SAMSUNG 990 PRO Gen 4 NVMe 2TB SSD DATA A TESTY: KINGSTON RENEGADE, GIGABYTE AORUS Gen 4 NVMe SSD 1TB ZDROJ: FRACTAL DESIGN ION+ 860W PLATINUM Modular CASE: CORSAIR 7000D AIRFLOW Black Bigtower MONITOR: MSI 32" MAG 323UPF IPS FreeSync Premium Pro 160HZ 1ms - 4K NET: VODAFONE Kabel 500 Mb/s - 30Mb/s SYSTEM: Windows 11 PRO 64BIT Build 24H2 FOTO PC: https://cz.pcpartpicker.com/b/pdvfrH
- HEAD
- Začátečník
- Registrován: 27. lis 2005
- Bydliště: Usti n/L
- Kontaktovat uživatele:
Re: Star Wars Jedi Survivor - Technická stránka hry
Na ty talenty tam je myslim reset.Prvni je uplne zdarma.
CPU-Ryzen 7800X3D, MB-MSI X670E Tomahawk, RAM-64GB 6600mhz CL32@6400mhz CL30, GPU-RTX 4080Super 16GB, ZDROJ-Seasonic GX 850W, Monitor-LG OLED C1 48"
- HEAD
- Začátečník
- Registrován: 27. lis 2005
- Bydliště: Usti n/L
- Kontaktovat uživatele:
Re: Star Wars Jedi Survivor - Technická stránka hry
Neni ta hra nak extra dlouha?Mam odehrano 35hodin cistyho a jeste ani nemam vsechny schopnosti.. Puvodni hru jsem dohral 21hodin.
CPU-Ryzen 7800X3D, MB-MSI X670E Tomahawk, RAM-64GB 6600mhz CL32@6400mhz CL30, GPU-RTX 4080Super 16GB, ZDROJ-Seasonic GX 850W, Monitor-LG OLED C1 48"
- madPav3L
- Mírně pokročilý
- Registrován: 07. pro 2005
- Bydliště: Středočeský kraj
Re: Star Wars Jedi Survivor - Technická stránka hry
Nehrál jsem, ale není nic jednoduššího než se podívat na https://howlongtobeat.com/game/108358
Main Story: 19½ Hours
Main + Sides: 32 Hours
Completionist: 53 Hours
Main Story: 19½ Hours
Main + Sides: 32 Hours
Completionist: 53 Hours
CPU: i7-12700KF MB: ASUS ROG STRIX Z690-A GAMING WIFI D4 RAM: T-FORCE XTREEM 2x16GB DDR4 3600 MHz@CL14 GPU: Palit RTX 4090 GameRock FAN: Noctua NH-D15S SSD: 1x Samsung 960 Pro M.2 512GB, 1x Samsung 960 Pro M.2 1TB, 1x Samsung 840 Pro 256GB, 1x Samsung 850 EVO 1TB HDD: 3x Seagate Barracuda 7200 3TB Display: Dell AW3423DWF 3440x1440 165 Hz OLED PSU: Seasonic Prime SSR-750PD 750W Mouse: Logitech G602 Keyboard: Cherry MX-Board 6.0 UPS: CyberPower Professional Tower 1000VA/900W CASE: Fractal Design Meshify 2 XL Audio: Creative Sound Blaster Z + Logitech Z906
- TankGeorge
- Začátečník
-
- Registrován: 14. čer 2011
Re: Star Wars Jedi Survivor - Technická stránka hry
Tak jsem se do hry pustil a ufff, není to v nejlepším stavu. HDR se mi nepodařilo zkrotit tak, aby se mi 100% líbilo. Mám brightness 50, black level 10 a tv nastavenou na black level low. Pro mě serviceable, ale ještě to dá hodně šťourání. Mají na to vliv jiné faktory viz...
Stáhl jsem si modifikaci na úpravu AO ze Steam vlákna, protože to AO je ve hře fakt černá blitka (někdo to tu už zmiňoval) a navíc dělá artefakty v pohybu - asi nějak dojebaný LOD, kdy tam to AO rušivě bliká na objektech se změnou vzdálenosti a při otáčení kamery.
Dále jsem vypnul ray tracing. Hra mi crashovala. Zkoušel jsem všechno - jako že úplně všechno: OC pamětí, OC CPU, UV GPU, rollback driverů na 52X, povypína věškeré overlay, rituální tance. Nepomohlo nic. Velice příjemné vzhledem k save systému hry. Ray tracing off, návrat k OC/UV hardwaru a hra bez pádu.
Funny je, že FPS s RT off je skoro stejné = celkem mizerné 50-80 FPS na Koboh v nativ 4k. Škáluje se to s rozlišením celkem dobře, co jsem zkoušel FSR i DSR (5760x3240 vypadá luxusně, ale FPS jsou v popelnici). Krom do očí bijicích SSR artefaktů není důvod vyplého RT litovat.
Jinak hra se mi moc líbí, Star Wars guilty pleasure a je děsně blbý, že to hra schytává (víceméně oprávněně) kvůli technické stránce, protože je to zatím po všech stránkách skvělý sequel a tentokrát je radost a zábava si osolit trochu obtížnost nahoru a projít si to comletionst stylem.
Stáhl jsem si modifikaci na úpravu AO ze Steam vlákna, protože to AO je ve hře fakt černá blitka (někdo to tu už zmiňoval) a navíc dělá artefakty v pohybu - asi nějak dojebaný LOD, kdy tam to AO rušivě bliká na objektech se změnou vzdálenosti a při otáčení kamery.
Dále jsem vypnul ray tracing. Hra mi crashovala. Zkoušel jsem všechno - jako že úplně všechno: OC pamětí, OC CPU, UV GPU, rollback driverů na 52X, povypína věškeré overlay, rituální tance. Nepomohlo nic. Velice příjemné vzhledem k save systému hry. Ray tracing off, návrat k OC/UV hardwaru a hra bez pádu.
Funny je, že FPS s RT off je skoro stejné = celkem mizerné 50-80 FPS na Koboh v nativ 4k. Škáluje se to s rozlišením celkem dobře, co jsem zkoušel FSR i DSR (5760x3240 vypadá luxusně, ale FPS jsou v popelnici). Krom do očí bijicích SSR artefaktů není důvod vyplého RT litovat.
Jinak hra se mi moc líbí, Star Wars guilty pleasure a je děsně blbý, že to hra schytává (víceméně oprávněně) kvůli technické stránce, protože je to zatím po všech stránkách skvělý sequel a tentokrát je radost a zábava si osolit trochu obtížnost nahoru a projít si to comletionst stylem.
Ryzen 7800X3D + Kingston 2x32GB 6000/36 + RTX 4090 sociální Gainward + ROG B650E-E
LG OLED CX 55" + Fractal Design Define S2
LG OLED CX 55" + Fractal Design Define S2
- HEAD
- Začátečník
- Registrován: 27. lis 2005
- Bydliště: Usti n/L
- Kontaktovat uživatele:
Re: Star Wars Jedi Survivor - Technická stránka hry
Ja mam HDR na 60 bright a 50 pro black level.Jak jsem ale psal je tam sedej filtr jako u vsech UE4 engine her.
CPU-Ryzen 7800X3D, MB-MSI X670E Tomahawk, RAM-64GB 6600mhz CL32@6400mhz CL30, GPU-RTX 4080Super 16GB, ZDROJ-Seasonic GX 850W, Monitor-LG OLED C1 48"
- HEAD
- Začátečník
- Registrován: 27. lis 2005
- Bydliště: Usti n/L
- Kontaktovat uživatele:
Re: Star Wars Jedi Survivor - Technická stránka hry
Podarilo se nekomu dat vadera?Ten boss to je totalni kokotina.Jen 4 healy a 2 zasahy a je po me...
CPU-Ryzen 7800X3D, MB-MSI X670E Tomahawk, RAM-64GB 6600mhz CL32@6400mhz CL30, GPU-RTX 4080Super 16GB, ZDROJ-Seasonic GX 850W, Monitor-LG OLED C1 48"