Stránka 31 z 76
Re: Zaklínač 3 - Technická stránka hry
Napsal: pát 22. kvě 2015, 19:58
od Tomis1987
je nejstahovanější.Asi to o něčem vypovídá...
Re: Zaklínač 3 - Technická stránka hry
Napsal: pát 22. kvě 2015, 20:00
od ArgCZ
GTX980ka si to pěkně dává
btw jaktože má vesemir na GTX980ce hnědáka?
Re: Zaklínač 3 - Technická stránka hry
Napsal: pát 22. kvě 2015, 20:05
od HEAD
Bez frekvenci je to video o nicem.
Btw by oko je ta jeho GTX980 o neco pomalejsi jak pretocena 970.
Re: Zaklínač 3 - Technická stránka hry
Napsal: pát 22. kvě 2015, 20:08
od Hladis
Ted jsem to chtěl napsat. To video jsem uz videl, ale neresil, protože není nikde uvedeno co tam je za karty a nikde nejsou frekvence.
Re: Zaklínač 3 - Technická stránka hry
Napsal: pát 22. kvě 2015, 20:12
od Marek4
taky to máte tak hodně blurnuté cca 15 metru od postavy ? normalně rozmazané křoví, o stromech a chalupách ani nemluvím, je třeba zapnout to doostřování ? mě se zdá že takhle to nebylo.
Re: Zaklínač 3 - Technická stránka hry
Napsal: pát 22. kvě 2015, 20:14
od HEAD
Jinak nasel sem screenshot ze stejnyho mista jak v tom videu
https://youtu.be/Imhpe5KNIW0?t=270
GTX970 39.5
GTX980 46.2
GTX970 OC 1500/8000 48.4
http://abload.de/img/witcher3_2015_05_19_0gku8r.png
marek4 mozna DOF nebo ten sharpening..Vyzkousej a uvidis.
Re: Zaklínač 3 - Technická stránka hry
Napsal: pát 22. kvě 2015, 21:06
od Ache
Tičko 32... to je dobrý no.
Frekvence nevíme, ale tipovat si referáky (podle výkonu OC GTX970) by asi nebylo úplně špatně, tak nebo tak ty rozdíly odpovídají benchům... když to vyjde tak si to zkusim i na GTX780 sám.
A tohle (z geforce.com fóra) taky pobavilo... a je to k tématu:
http://i79.photobucket.com/albums/j142/ ... gdtgon.png
Re: Zaklínač 3 - Technická stránka hry
Napsal: pát 22. kvě 2015, 21:10
od Hladis
Tam je i obrazek k Zaklinaci
http://i79.photobucket.com/albums/j142/ ... not6n4.png ale je to tam zatrolleny az beda neustale opakujicima se nickama. Vesmes o nicem.
Re: Zaklínač 3 - Technická stránka hry
Napsal: pát 22. kvě 2015, 22:17
od Vlastik80
Takže co není GTX 9xx nebo Titan X nemá šanci na plynulou hratelnost u W3 (při max) ? To jako fakt?
Co nové drivery, není naděje že by se nV umoudřila a jelo to "jak má" viz 780 Ti VS 970 apod.?
Re: Zaklínač 3 - Technická stránka hry
Napsal: pát 22. kvě 2015, 23:09
od HEAD
Re: Zaklínač 3 - Technická stránka hry
Napsal: pát 22. kvě 2015, 23:17
od Riku
Úplně jiná hra...jako by bylo pro vývojáře tak těžký to takhle vydat a nedělat z toho omalovnánky....
a vůbec by mě zajímalo proč skoro nikdo do her nedává SMAA
Re: Zaklínač 3 - Technická stránka hry
Napsal: pát 22. kvě 2015, 23:55
od Ache
Riku píše:Úplně jiná hra...jako by bylo pro vývojáře tak těžký to takhle vydat a nedělat z toho omalovnánky....
Nebo by tam mohlo být přednastaveno několik filtrů s náhledem...
Prostě ať si někdo hraje pohádku... někdo hnusný šedivý středověk... a někdo černobíle.
SMAA/FXAA dneska naopak snad používá každá hra. Zaklínač 3 by měl používat taky něco jako SMAA, ale ještě k tomu nějaký temp. filtr aby to redukovalo shimmering v pohybu (klasické SMAA/FXAA nevyhlazuje geometrický aliasing).
Re: Zaklínač 3 - Technická stránka hry
Napsal: sob 23. kvě 2015, 00:11
od Riku
Ache píše:Riku píše:Úplně jiná hra...jako by bylo pro vývojáře tak těžký to takhle vydat a nedělat z toho omalovnánky....
Nebo by tam mohlo být přednastaveno několik filtrů s náhledem...
Prostě ať si někdo hraje pohádku... někdo hnusný šedivý středověk... a někdo černobíle.
SMAA/FXAA dneska naopak snad používá každá hra. Zaklínač 3 by měl používat taky něco jako SMAA, ale ještě k tomu nějaký temp. filtr aby to redukovalo shimmering v pohybu (klasické SMAA/FXAA nevyhlazuje geometrický aliasing).
No a nebo tak..
aha, já si teď z hlavy vzpomenu jen na Crysis 3, který nabízel na výběr SMAA, FXAA atd.. jinak všude se mi zdá vidím FXAA, který bych řekl není tak dobrý jak SMAA.
Re: Zaklínač 3 - Technická stránka hry
Napsal: sob 23. kvě 2015, 00:22
od Ache
Riku píše:aha, já si teď z hlavy vzpomenu jen na Crysis 3, který nabízel na výběr SMAA, FXAA atd.. jinak všude se mi zdá vidím FXAA, který bych řekl není tak dobrý jak SMAA.
no dále třeba:
Dying Light - SMAA 2Tx
Project Cars - SMAA klasik
Jinak LOL, doufam že najdu i Jeníčka
http://abload.de/img/witcher3_2015_05_23_0hiqnf.jpg
- prostě pohádka, a vy by jste tomu ty hezký barvy ničily nějakým SweetFX filtrem co z toho udělá Crysis 3?
EDIT: no vida a smečka vlků a při aktivním HairWorks pod 40fps... vypnutí = 60+ fps.
Ale na těch vlcích už to vypadá dobře. Ale na hlavní postavě ten HairShit fakt vypadá blbě, nesedne mi to k tomu vůbec jak ty vlasy jsou přesně učesaný jak ze salonu - přesně jak u Lary.
Re: Zaklínač 3 - Technická stránka hry
Napsal: sob 23. kvě 2015, 00:23
od ondra91
Ache píše:Riku píše:
Jinak LOL, doufam že najdu i Jeníčka
Mařenka se doslova ztratila v leze .. nejdřív jsem si myslel, že to musí být nějaký vtip
Re: Zaklínač 3 - Technická stránka hry
Napsal: sob 23. kvě 2015, 10:14
od Hladis
Jo včera jsem dostal nejaky odpovedi od člověka z podpory vyvojaru, ale ted koukam ze uz nejsou aktualni. Včera mi bylo receno, ze na tom pracuji. Dnes ManuelG napsal
We discovered a couple of issues in regards to Kepler GPUs and are working on driver updates.
Odeslal jsem mu nejaky data, za ty podekoval, vesmes spis neurcite se vyjadrili k otazkam. Odmitl jakoukoliv snahu o neoptimalizaci Kepleru.... bla bla, vesmes to samy co napsal ManuelG. Ja myslim ze chyba je v tom, jak nV ted dela drivery. Sice je vydava casteji, ale dela je univerzalne a nesoustreduje se tolik na jednotlivý architektury, zvlaste na ty starsi. Kazdopadne necekam, ze zvednou vykon nejak brutalne, protoze zalezi i na enginu a jak sedi jaky architekture. Vysokou tessellaci u Hairworks vysvetlil tim, ze tessellacni faktor je jednou z polozek urcujici kvalitu zobrazeni .... bla bla vzdyt si to tu můžete precist jak hairworks vlastne funguje a jak se tvori
http://physxinfo.com/news/12197/introdu ... -solution/ Proc zrovna je pouzity takovy vysoky faktor je "pry" snaha o vysokou kvalitu, je to věci vyvojaru a vysoky tessellacni faktory se v novych hrach pouzivaji bezne. O 3x vetsim vykonu Maxwellu proti predesly generaci v tessellaci mi bylo receno, ze to se pry vztahuje k porovnani mezi GTX 980 a GTX680. Na to jsem mu napsal, ze bez udani detailu je to zavadejici tvrzeni, neb GK110 je vykonem v tessellaci plne srovnatelny s GTX980. Odpoved byla, ze detaily zminuji na strankach v popisu Maxwellu a jeho technologii
Proste klasicka reklamstina
Re: Zaklínač 3 - Technická stránka hry
Napsal: sob 23. kvě 2015, 10:31
od Vlastik80
Hmm, kopa textu o tom že to je vlastně o driverech a nVidii při použití jejich gpu. Poslední dobou mi taky nepřišlo že by dělali drivery tak specificky pro daná gpu jak dříve, jdou častěji ven, ale asi opravují jen největší chyby.. Nemyslím že by byl dosud venku driver přímo pro W3, ale snad brzy (tak jak to chystá i AMD). Jinak jo, když se to slušně upraví jede to líp a i vypadá...
Re: Zaklínač 3 - Technická stránka hry
Napsal: sob 23. kvě 2015, 11:27
od Hladis
Poslední driver je primo pro Witchera 3, ale je dost nepovedenej, viz. sekce drivery.
Re: Zaklínač 3 - Technická stránka hry
Napsal: sob 23. kvě 2015, 11:45
od Ache
Hladis píše: Proste klasicka reklamstina
Prostě Kepler už dojel na konečnou (což je vidět v posledních hrách), a bude se na něj čím dál víc kašlat. Vždyť první karty (GTX680,670) už ani nejsou v záruční lhůtě, takže musí být vidět nějaký pokrok ne? A když to nejde po stránce HW (stále limit 28nm technologie), tak to musí jít po stránce SW. Přece neni možný aby lidi jeli přes 2 roky na stejných kartách... To by pak Zelený John neměl na nový Ferárko.
Re: Zaklínač 3 - Technická stránka hry
Napsal: sob 23. kvě 2015, 12:25
od Hladis
Tak Zeleny John nevi, ze vim kde ma Ferarko a co dokaze takovy svazek klicu
Hele Ache, jakmile engine sedi Maxwellovi, neudelas nic
http://www.hardocp.com/images/articles/ ... g1_3_2.gif To není ze by se na Keplera sralo, jedine ze by nV srala na Keplera celou dobu. Takhle se to chova od vydani Maxwellu. GTX780Ti by mela byt, v enginech který Maxwelu +-sedi, na urovni GTX 970, zalezi dle frekvenci. Az jakmile to vyrazne propada, tak tam se da mluvit o necem spatnym.