
Dobrý nasvícení v rasteru pořád udělat jde, jak ukazuje The Last of Us, ale to je samozřejmě koridorovka s pár lokacema, kde se s tím piplá AAA SONY studio roky.
Moderátor: Baneshee
Tak spousta her má skvělý osvětlení bez RT, nejen Last of Us. Třeba to AC Unity dodnes vypadá fantasticky. Ale daň za to je zapečení osvětlení do textur a statickej time of day a nedynamický počasí. To je hlavní přínos RT, že tuhle kvalitu přináší i do nestatickejch her.
Vážně? tak udělej to samý se stejnou přesností jako předvádí i třeba jen Portal RTX v rasterizaci
ale to je ten největší problém, bavíme se tady o Quake RTX a podobných tech demech roky, výkonu má PC HW na rozdávání ale nikde to zužitkovat nejde, když si pustím porovnávačku PS5 verze CP2077 vs ten novej patch tak tam vylepšení a přesnější osvětlení je ale brada mě nespadne protože vím že ten PC stojí 5-6x tolik a to pak teda sorry ale to je hrozně málo co nabídne navíc a ještě v total ohraný starý hře takže se pokocháš a zase to vypneš a co dál s tím jako, za mě teda až zase poskočí výkon toustovačů(2024?) tak se posunem, třeba teď jsem zkoušel toho Witchera 3, dohrál jsem to na PROčku v 30FPS tak mě to žíly netrhne na kukandu to tam dát a je to hezký, to jo ale sakra dal jsem dvě hodinky, pokochal se a nazdar, motivace utrácet 60k za sestavu co vykouzlí o dost lepší grafiku ve starých hrách a jen o trochu lepší v nových prostě neníAche píše: ↑čtv 13. dub 2023, 23:32 Vážně? tak udělej to samý se stejnou přesností jako předvádí i třeba jen Portal RTX v rasterizaciTady jde přece o přesnost těch efektů. Ano dynamický světlo alá raketa v Quake RTX bude vrhat stíny podle letu... ale všimni si že "shadowmapa" je třeba hned na rohu stínu na pixel ostrá a pak se postupně rozmazává... a samotné světlo se odráží i za roh. Zase to by se dalo asi nafejkovat nějakou voxel mapou - viz to VXGI ale jak by to bylo přesné?
Co se nepovedlo? Evidentně to je řešení lepší, než to dělat tou rasterizací, když to teda nikdo nedělá a nikdo nic lepšího nepředvedl.