Stránka 31 z 37

Napsal: pát 20. črc 2007, 22:28
od geemko
izerS18 píše:
geemko píše:kolko meria ta 2900 _? cm thx bo netusim ci to narvem do skrinky :cry:
Rozměry karty: 242 x 127 x 40mm :wink:
thx

Napsal: sob 21. črc 2007, 18:16
od Gerimo
Uvazuji o nove grafice a hd2900xt se mi libi, po strance technologicke, ale po strance vyladenosti je to katastrofa. Nevite, kdy maj vyjit nove catalysty?

Napsal: sob 21. črc 2007, 18:20
od no-X
Předevčírem. Mimochodem, co se ti zdá nevyladěné?

Napsal: sob 21. črc 2007, 18:32
od Gerimo
no-X píše:Předevčírem.
:oha:
no-X píše:Mimochodem, co se ti zdá nevyladěné?
Procetl jsem si thread "problemy a jejich reseni" a co sem se docetl, tak bych necekal u grafiky za 10k.
Jelikoz nevim o tech "novych" catalystech, tak nevim, jak je to ted, ale menit treba operu za firefox, icq za qip... Pak ty propady fps pri aa/fsaa...

Napsal: sob 21. črc 2007, 18:53
od no-X
Není nejlepší nápad číst ten thread, aby ses dozvěděl, na jaké problémy můžeš narazit, protože si tím stejně nevytvoříš náhled na celou situaci - všechny ty zmíněné problémy bych rozdělil do 4 skupin:

1. vyřešené - např. ten s Operou

2. problémy nesouvisející s HD2900XT (nepž. spouštění 3DMarku - 3DMark HD2900XT nepozná a kvůli chybě v detekci hardwaru padne)

3. problémy mezi klávsenicí a židlí

4. problémy aktuální

Takže 75% toho, co ses dočetl, není aktuální, nebo se tě to netýká. Propady výkonu při AF jsou srovnatelné s propady výkonu na X1900. Propady výkonu při AA jsou větší, ale není to ve většině případů věc driverů, ale vlastnost (do jisté míry daň za kompatibilnější a kvalitnější AA)

Napsal: sob 21. črc 2007, 19:01
od Stratos
me to treba taky blblo ten VPU cover ale jak sem nahodil novy WIN (proste format + cista instalace + vsechny aktualizace ) uz to neblbne :)

Napsal: sob 21. črc 2007, 19:05
od Youki
Ja osobne nemam ziaden problem s HD 2900XT.3DMark som bez problemou spustil po prekopirovani .dll suboru a s novymi catalyst 7.7 sa mi zda ze Oblivion ide lepsie aj ked zase ani predtym sa mi nezdal ze by isiel zle.ja nelutujem.

Napsal: ned 22. črc 2007, 22:09
od cz7emi

Napsal: ned 22. črc 2007, 22:41
od geemko
no oki ja waham uz len kvoli jednej veci a to hlučnost karty je to azzz take zle ako sa zda _? proste Nvidia alebo ATI _? hlučnost _ pripadne dajte niaky link ktora aTina ma najmenej hlucny chladic jedno movie som vydel tam bola saphire aaa hrozne :(

Napsal: ned 22. črc 2007, 22:48
od Lukfi
všechny Radeony HD2900XT jsou stejně hlučné, pokud mají referenční chladič

Napsal: ned 22. črc 2007, 23:18
od Stratos
hlucnost je uz taky minulost

po nainstalovani cat 7.6 klesla spotreba i teplota a jeste dost pomuze nanest kvalitni pastu

ted mam v klidu 46°C vetrak se skoro netoci a je neslisitelnej
ve 3D mam v 90% hrach kolem 72°C(v nekterejch hrach se i stava ze se vetrak prepne na okamzik do 1 stupne kdy nerve vubec a po case se zase prepne na 2 stupen) a otacky na 2 stupen kdy je sice slyset ale neni to zadna turbina proste dnesni standart.


Turbina se z toho stava az na 3 rezim vetracku a to se mi stalo jendou a to kdyz sem grafiku pretaktoval na max a hral hru LOST PLANET. a to mam verzi s 2 heatpipe. teplota sla nad 80°C

Napsal: ned 22. črc 2007, 23:21
od Partyman
Nemaš náhodou Thermalright HR-3? Spotřeba možná klesla ve 2D, ale ve 3D to ovladače asi nespraví :oops:

Napsal: ned 22. črc 2007, 23:23
od Stratos
Partyman píše:Nemaš náhodou Thermalright HR-3? Spotřeba možná klesla ve 2D, ale ve 3D to ovladače asi nespraví :oops:
thermalight je momentalne sundanej delam na nem upravy

spotreba klesla ve 2D i ve 3D a to o 20W priblizne mereno pres merak na zasuvce :)

Napsal: ned 22. črc 2007, 23:32
od Partyman
Nedokážu si představit jak může spotřeba klesnout jenom optimalizací ovladačů. Ve 2D možná deaktivovali nepotřebnou část jádra, ale ve 3D?
Třeba to no-X vysvětlí.
Na druhou stranu když to tvrdí Stratos, tak to bude určitě pravda

Napsal: ned 22. črc 2007, 23:50
od Stratos
Partyman píše:Nedokážu si představit jak může spotřeba klesnout jenom optimalizací ovladačů. Ve 2D možná deaktivovali nepotřebnou část jádra, ale ve 3D?
Třeba to no-X vysvětlí.
Na druhou stranu když to tvrdí Stratos, tak to bude určitě pravda
nj je videt ze se u ati nekopaj do zadecku jako u NVidie a problemy se snazej resit :) u 8800 skoro po roce ani nevyresili memory management :)

Napsal: pon 23. črc 2007, 22:03
od no-X
spajdr píše:No jak jsem psal, ovladače v testu jsou staršího data, já použil novější a výkon šel nahoru v řádu 1-40 procent, záleží o jaký test šlo, to jsem navíc měl procesor na default narozdíl toho co byl v testu skoro na 3Ghz. Ale když vidíte jak vypadají výsledky ve hrách co používají více nebo méně součást DX10, tak ATI je na tom dost bídně, ale jak moc je to věc ovladačů nebo toho že hra má logo NVIDIA ... např. lidi co dělali Ground Control II a nyní testují World of Conflict tak napsali rovnou že dlouho spolupracovali s NVIDII takže podle toho hra i předvádí výsledky, ale bude každý výrobce spolupracovat s ATI? ATI by mohla být třeba v něčem rychlejší i než GTX ale bez podpory výrobce hry to bude jenom "lepší X1900XTX".
Udělej si seznam "DX10" her. Seřaď si je tak, aby ty, které se vizuálně mezi DX9 a DX10 liší jen minimálně, byly na jednom konci a ty, které se liší výrazněji, byly na konci druhém.

Ty, které jsou na jednom konci, dopadají lépe na HD2900XT - ty které jsou na konci druhém, dopadají lépe pro GF8800GTS. Konce si přiřaď sám :-)

Pak je zajímavé přemýšlet nad tím, proč je to zrovna takhle :-)

Napsal: pon 23. črc 2007, 22:15
od JamesDean
...

Napsal: pon 23. črc 2007, 22:19
od spajdr
Nevím proč tady každý píše stylem že to není true DX10, no tak není, ale to neznamená že to je automaticky spatlanina, když to u ATI nejde dobře, nebo ano? podle čeho mě někdo někde přesvědčí že je to opravdu napsáno blbě, až budou true DX10 hry a 2900XT se ukáže jak stojí "dejmetomu" za prd, tak co se bude říkat pak? počkej si na novou ATI hádám. Když to jde hratelně na NVIDII, tak to očekávám i od ATI. Teď nevím jestli je vlastně chyba přímo v R600 nebo v ovladačích.

Napsal: pon 23. črc 2007, 22:25
od JamesDean
...

Napsal: pon 23. črc 2007, 22:33
od no-X
CoJ používá DX10 geometry shader a DX10 resolve. Z tohohle hlediska je to podle mě "nejvíc" DX10 hra z těch všech současných...