Stránka 32 z 78
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
Napsal: čtv 17. zář 2015, 21:30
od Ache
Krteq píše:@Ache: Přečti si popisky k tomu demu. CryZENx tam sám uvádí, že DOF přestřelil schválně
Umim číst, neboj
Jen řikam, že to je neskutečný hnus. Zkusil se si to sám a fakt bléé:
http://abload.de/img/ue4game_2015_09_17_20thy6g.jpg
http://abload.de/img/ue4game_2015_09_17_20opb2a.jpg
zatím nejhezčí Unreal 4 ukázka pod DX12 je to KiteDemo bez nějakých ultraoverhype-bloom efektů:
https://www.youtube.com/watch?v=w6EMc6eu3c8
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
Napsal: čtv 17. zář 2015, 22:53
od dexterav
jedna ukážka dx12 horšia ako druhá
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
Napsal: pát 18. zář 2015, 08:24
od Vlastik80
https://www.unrealengine.com/blog/infil ... d-for-free
... až to někdo zkusíte, dejte vědět, tipuji že to je DX12 techdemo.
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
Napsal: pát 18. zář 2015, 08:46
od kotas
dexterav píše:jedna ukážka dx12 horšia ako druhá
..taky mi to tak přijde
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
Napsal: pát 18. zář 2015, 13:13
od Krteq
Něco málo k pokoukání pro ty, jímž nesedí .ppt nebo MSDN dokumentace
Microsoft DirectX 12 Graphics Education YouTube Channel
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
Napsal: pát 18. zář 2015, 13:29
od Hladis
dexterav píše:jedna ukážka dx12 horšia ako druhá
Nemá cenu ani stahovat. Nevypovida to nic a jsou to jen takovy demomazanice s nulovou relevanci. Je třeba počkat na hry.
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
Napsal: pát 18. zář 2015, 13:42
od H2SO4
To co postnul Vlastnik80 vypada celkem slusne.
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
Napsal: sob 19. zář 2015, 12:06
od Ache
H2SO4 píše:To co postnul Vlastnik80 vypada celkem slusne.
No nic moc, vypadá to, že většina unreal 4 dem a her asi bude bez barev.
Každopádně mi tam chyběla ona moderní chromatická vada... tak sem si post processing trochu upravil:
http://abload.de/img/maloaberacenpzgi.jpg
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
Napsal: sob 19. zář 2015, 17:38
od kesi
Pekny, ja to velky CA v obraze taky nemusim. Radeji mam obraz v ZP bez barevne vady. Mozna maji nekteri vyvojari zatim nam neznamou ocni vadu, nebo to ladi na LSD.
Pardon za OT.
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
Napsal: čtv 24. zář 2015, 15:11
od Krteq
Testy Fable Legends Beta v DX12
PcPer - Fable Legends Benchmark: DX12 Performance Testing Continues
AnandTech - Fable Legends Early Preview: DirectX 12 Benchmark Analysis
Hawaii karty přímo excelují, Tahiti a Tonga jsou na tom zhruba stejně jako GeForce ekvivalenty a Fiji se drží v těsném závěsu (cca. 5%) za GTX 980 Ti
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
Napsal: čtv 24. zář 2015, 15:21
od HEAD
ten vykon gtx970 je tragickej.Stejne tak GTX960 i GTX980TI
GTX980TI jen 35% nad GTX970 heh...
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
Napsal: čtv 24. zář 2015, 15:22
od Ache
By měla nvidia zamakat na DX12 driveru, v CPU limitovaných situacích se karta proti DX11 otáčí:
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
Napsal: čtv 24. zář 2015, 15:27
od spajdr
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
Napsal: čtv 24. zář 2015, 15:28
od Krteq
Ache píše:By měla nvidia zamakat na DX12 driveru, v CPU limitovaných situacích se karta proti DX11 otáčí:
Jak už tu bylo několikrát řečeno, driver pod explicitními API hraje druhé housle, skoro vše si skrze API řídí aplikace.
Tady to opět vypadá na ten průser s polo-softwarovým řešením scheduleru.
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
Napsal: čtv 24. zář 2015, 15:29
od Hladis
Spis je krasne videt, jak to nakopne i CPU jako i3. U Fury jim skalovani s CPU vyslo nejak podivuhodne zajimave.
Ache: Je tam divny výsledek, kde jim Fury X nejak s i5 ustreluje. Divne ve FullHD to vyhrava i3.
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
Napsal: čtv 24. zář 2015, 15:32
od Krteq
Jj, na Anandu se nad tím taky pozastavují
Looking through the frame rate profile data, specifically looking for minimum benchmark percentile numbers, we saw an interesting correlation with using a Core i7 (six core, HT) platform and the frame rates on complex frames being beaten by the Core i5 and even the Core i3 setups, despite the fact that during the easier frames to compute the Core i7 performed better. In our graphs, it gave a tilted axis akin to a seesaw
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
Napsal: čtv 24. zář 2015, 15:39
od Ache
Hladis píše:Spis je krasne videt, jak to nakopne i CPU jako i3. U Fury jim skalovani s CPU vyslo nejak podivuhodne zajimave.
Ache: Je tam divny výsledek, kde jim Fury X nejak s i5 ustreluje. Divne ve FullHD to vyhrava i3.
Ty jo, že by na DX12 stačila blbá dvoujádrová i3 s HT?
Neříkali spíš něco o lepším využívání více jader. Tenhle test tomu moc neodpovídá... no co... upgarde na skylake se odkládá.
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
Napsal: čtv 24. zář 2015, 15:40
od Hladis
A zase kazdej nameril něco jiného. Nemcouri mají jiny výsledky nez Anand. A kde je nejaka GTX780.
Ache:
Jako bych to nerikal. DX12 snizuje nároky na CPU kvůli snizeni overhead podobne jako Mantle. Vzdyt to je jeden z největších plusu novych API.
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
Napsal: čtv 24. zář 2015, 15:42
od Krteq
To sice ano, ale taky by DX12 měl těžit z většího počtu jader/vláken díky vyšším možnostem paralelizace úloh.
Kde se ty výsledky mezi Anandem a PCGH liší? Já tam vidím výsledky ve Full HD nachlup stejné.
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
Napsal: čtv 24. zář 2015, 15:43
od Ache
Hladis píše:A zase kazdej nameril něco jiného. Nemcouri mají jiny výsledky nez Anand. A kde je nejaka GTX780.
Němčouři hlavně nasadili pro jistotu EVGA GTX 980Ti SuperClocked
Anand, jestli se nepletu testuje referák (rozdíl přes 200MHz průměrnýho boostu)