Stránka 32 z 33

Re: Cyberpunk 2077

Napsal: pát 14. dub 2023, 12:49
od Ache
Krteq píše: pát 14. dub 2023, 12:34To, že DXR mělo právě ty nároky držet v únosné míře.
Těch cca 100fps s pathtracingem na RTX 4070 v CP2077 mě nepřijde, že by to bylo nějak neúnosné :-D Jediné co je možná neúnosné jsou stoupající nároky některých her na VRAM bez toho aniž by to bylo nějak odůvodněno lepší kvalitou textur apod. :)

Re: Cyberpunk 2077

Napsal: pát 14. dub 2023, 13:02
od Delarge
ArgCZ píše: pát 14. dub 2023, 10:55 nějaký patche na starý hry jsou pro mě naprosto nahouby, ale asi to prodává na PC karty tak tu máme trochu směšnou situaci kdy se na novém HW za desetitisíce bavíte v threadech her co to mají dávno za sebou a považujete to za budoucnost
Ještě v říjnu 2022 nejprodávanější hra na Steamu, která čeká na velký DLC. Opravdu definice hry, která to má dávno za sebou. Pokud myslíš Quake nebo Portal, tak to jsou samozřejmě jenom technologický hříčky, který mají právě jenom ukazovat, co je s tou technologií možný - nikdo nepovažuje samotnej Portal RTX za budoucnost hraní :-D

Re: Cyberpunk 2077

Napsal: pát 14. dub 2023, 15:49
od HEAD
Otestujte nekdo XESS vs FSR ve 4K :) Ten posledni patch pridal podporu XESS.

Re: Cyberpunk 2077

Napsal: sob 15. dub 2023, 11:13
od Paul
Koukám na random youtube video a wow, ta modding komunita se solidně rozjela

https://www.youtube.com/watch?v=reFw8H6dF28

Nečekal jsem kolik už toho je.

Re: Cyberpunk 2077

Napsal: ned 16. dub 2023, 17:12
od Delarge
Já jsem z PT v současný podobě trochu zklamanej, ten všudypřítomnej šum to dost zabíjí. Koukal jsem, že jde poladit nastavení, tak aby to šum hodně minimalizovalo, ale pak padá na držku i 4090 s FG :lol:
Nejlepší vizuální kvalita vs hratelnost je u mě asi 2560x1440+Ultra RT+DLAA+FG.

Re: Cyberpunk 2077

Napsal: ned 16. dub 2023, 21:20
od Ache
Akorát smutný je, že po vyzkoušení PT, najednou zjistím, že původní RT je použito jen na vybrané efekty a dost často tu scénu ovlivňuje minimálně. :) Je to težký... původní RT (efekt stínování a GI - tedy to co se dá nastavit v úrovni medium, ultra, psycho) navíc taky má svoje šumové chvíle, ale toho šumu s původním RT je minimum. PT je přítomno všude a šum v zastíněných místech a hlavně v pohybu je dost znát. S nižším rozlišením (horší kvalita DLSS) se to s každým stupněm víc a víc stupňuje. Není to dokonalé, ale ochutnávka budoucnosti renderingu je to dobrá a hratelné to nečekaně je. Ale řekl bych, že na plnohodnotný zážitek bez viditelných kompromisů si ještě tak 2 generace GPU počkáme.

Trochu mi to RT připomíná éru začátku pixel shaderů :) Kdy plnohodnotný zážitek a plnohodnotné PS hry vznikaly až tak o několik generací později - tedy tak nějak přelom Ati Radeonu X1xxx generace a pak nvidia 8000

Hybridní RT je tak úroveň her Halo:CE, Half-Life 2, Doom. Kdežto Path tracing - tam chceme úroveň Unreal 3 engine her. :)

Re: Cyberpunk 2077

Napsal: ned 11. čer 2023, 22:35
od Still.Lord
Cyberpunk 2077: Phantom Liberty — Official Trailer

https://www.youtube.com/watch?v=reABCMNGM3w

Re: Cyberpunk 2077

Napsal: pon 12. čer 2023, 08:46
od GamesPeter
Nevím proč do těch změněných HW požadavcích nedají dnes již rozšířené a oblíbené 1440p a HW požadavky s RT OVERDRIVE by také měly být 1080p, 1440p, 2160p a jaký kokot tam zase uvádí, že 7900X je potřeba na RT OVERDRIVE i na RT ULTRA ve 1080p, když tam lepší službu udělá i 5800X3D natož 7800X3D.

Re: Cyberpunk 2077

Napsal: pát 16. čer 2023, 11:01
od CyberDeath
BTW budete hrát znovu po vydání DLC ???
Jako bavilo mě to dost ... ale narozdíl od spoustu jiných her .. mě vůbec zahrát si to znovu neláka :-( cca posledi 1/3 hry sem se už nemohl dočkat konce.

Re: Cyberpunk 2077

Napsal: pát 16. čer 2023, 11:48
od madPav3L
Já si to 100% dám celé znovu.

Re: Cyberpunk 2077

Napsal: pát 16. čer 2023, 12:18
od Sobo
Uplne novy pruchod bude nejspis idealni. Dle dostupnych informaci totiz udelali spoustu zmen, ktere ovlivni i puvodni hru mimo Phantom Liberty jako novy system policie, prepracovane perky, lepsi AI a podobne. Navic to DLC je integrovane nekde doprostred hry, takze moc nedava smysl projit celou hru dopredu a mit "pripravenou" postavu.

Re: Cyberpunk 2077

Napsal: pát 16. čer 2023, 21:21
od Delarge
Hrát to půjde normálně i po dohrání základní hry - jinak by to vůbec nedávalo smysl, přece nebude každej začínat znova jenom kvůli DLC. Taky nemůžu říct, že by mě to zrovna lákalo odznova. Umístění "doprostřed" hry je myšleno, že se ta nová oblast odemkne až po tom, co v příběhu dorazíš do Pacificy.

Re: Cyberpunk 2077

Napsal: pát 16. čer 2023, 22:43
od TankGeorge
Jestli půjde za 30€ vyprcat prezidentku NUSA, tak 10/10 =D

Re: Cyberpunk 2077

Napsal: pon 30. říj 2023, 22:12
od morke
Dohrál někdo Phantom Liberty nebo se ještě honíte za pixely?
Ten nový konec celé hry je snad depresivnější než všechny v původní hře.
Zpětně nevnímám DLC jako něco navíc, ale spíš kdysi nedodělaná věc.

Re: Cyberpunk 2077

Napsal: pon 30. říj 2023, 22:39
od Still.Lord
Dávno, asi 5 dní po vydání rovnou s 2.0.
KOnec byl super a krásně uzavírá první kapitolu CP 2077..
Teď čekat na druhý díl a modlit se ať to nepojebou a poučili se.

Re: Cyberpunk 2077

Napsal: úte 31. říj 2023, 00:10
od stylar
Sakra, já jsem odehrál snad 30+ hodin jenom datadisk a teprve se blížím ke konci, ale speedruner nejsem, takže dělám i vedlejší věci nebo zkouším různý varianty. Bugů jsem tam našel pořád dost :twisted: proto taky 2.0 ještě není finální, ale dál pokračují opravy, viz. 4 dny zpět verze 2.02.

Re: Cyberpunk 2077

Napsal: úte 31. říj 2023, 09:42
od morke
Po 2.02 jsem potkal jen jeden bug s vlivem na hraní, to když mi někdo zavolal a když domluvil, tak tam zůstal viset a nedalo se mimo pobíhání nic dělat. Takže dohrát to jde.

Re: Cyberpunk 2077

Napsal: úte 31. říj 2023, 13:57
od Still.Lord
Každý další patch holt nějaké bugy zase přidá, to je programování no :)

Re: Cyberpunk 2077

Napsal: pon 1. led 2024, 19:31
od Sobo
Dohrano na uplne novy pruchod od verze 2.01, podstatna cast pak na patchi 2.1. Steam ukazuje 180 hodin, z toho asi zhruba 100 bude ten druhy pruchod vcetne Phantom Liberty DLC. Save file ukazuje 87h, ale hral jsem oba hlavni konce Phantom Liberty, takze ve skutecnosti to pujde spis ke stovce
Novy system perku a funkce cyberware od patche 2.0 mi prijde vyrazne lepsi a nuti cloveka premyslet, co vlastne potrebuje pro svuj build. Honicky v autech + lepe fungujici policie a MaxTac jsou taky fajn. Obecne gameplay / combat neni vubec spatny a nabizi pomerne dost slusnou variabilitu buildu. Ja jsem treba jel na mece + Millitech Apogee sandevistan + Axolotl s hromadou dalsiho vybaveni, kdy na normal obtiznost pro me vlastne vubec nic nebyla hrozba, protoze jsem vsechno rozsekal nez skoncilo zpomaleni casu ze sandevistanu, coz bylo malokdy, protoze kazdy zabity nepritel prodlouzil jeho trvani o skoro 20%. Quick hacky jsem vubec nepouzival, ale co jsem videl, tak to muze byt taky docela sranda - v tomhle hra dava volnost a je to fajn.

Bohuzel zadne patche ani DLC nevyresi to, ze puvodni hlavni dejova linka je dost kratka, bez vetsi invence, ale hlavne nemaji vase akce prakticky zadny vliv na svet Night City. Je to hodne linearni a neda se tam nic moc poresit, maximalne tak vybrat trochu jiny konec podle toho, jestli se clovek obtezoval s vedlejsimi linkami od Judy / Panam / Johnyho. Phantom Liberty technicky pridava jeden novy konec, ale to neni automaticky a musite dosahnout urciteho konce v DLC, aby se ten novy ending pro celou hru odemkl. A uprimne na me moc dojem neudelal, protoze tam uz v podstate neni zadny gameplay a jdete jakoby rovnou na ten konec do epilogu. Pro lidi znale Cyberpunku to akorat o neco prohlubuje info o ostatnich postavach, to je asi tak vsechno. Stale plati, ze kdybych si mel vybrat jeden ending, ktery bych povazoval za canon, tak by to byl Afterlife Legend ending, protoze ten mi dava nejvice smysl z pohledu V i Johnnyho a jejich idealu.

Jinak Phantom Liberty je fajn, misty to ma fakt peknou atmosferu a vyborne lokace a je o neco mene linearni nez puvodni hra. Ma 4 konce, ve skutecnosti to jsou ale jen dva primarni, kdy kazdy z nich ma jeste jeden subending volbou na konci, ktera uz ale nemeni gameplay. Ty dva primarni jsou odlisne hodne - jdete na uplne jina mista a cele se to sebehne jinak, ale pokud se dobre pamtuju, tak v kazdem primarnim si muzete jeste volbou toho subengingu otevrit ten novy "hlavni" zaver cele hry.

Muj dojem ze hry byl bohuzel narusen stale pomerne velkym mnozstvim ruznych bugu a nefunkcnich veci. Neco jsem psal v technicke sekci, ale obecne nefunguji spravne nektere mechaniky (untraceable quick hacks, finishers), spoustu lidem vcetne me nejdou privolat zakoupena auta z Phantom Liberty DLC - proste se neobjevi v seznamu, nebo muj V mel treba vizualni bug, kdy i cutscenach ma porad k ruce prilepenou katanu, treba tady v ending sekvenci (starej ending):

Obrázek

A to treba i pri vystupu do vesmiru, kdy v ruce uz drzi pistoli, tak tam ma porad prilepenou tu katanu... Ani po trech letech to proste neumeji a zrejme uz nikdy nedaji dohromady. Tyhle veci me docela stvaly a rozhodne zhorsily muj celkovy dojem ze hry, bohuzel. Cyberpunk proste zabugovany byl, je, a uz asi navzdy bude.

Jeste bych zminil nabusenou technologickou stranku veci a obecne vyborny vizual vcetne art direction a stylizace obecne. Pred tremi lety jsem to hral na RTX 3080 ve 1440p SDR s RT reflexema a RTAO na zhruba 70 FPS jeste onehda na IPS monitoru. Druhy pruchod uz na RTX 4090 ve 4K HDR s path tracingem, vetsinou 100 - 120 FPS. V HDR s PT to vypada opravdu krasne a patri to mezi technologickou spicku real time grafiky - v prubehu hrani jsem si udelal asi 70 screenshotu, ale jsou to .jxr soubory v HDR, takze to nema smysl nikde uploadovat, navic to zabira skoro 2GB. Kdyz si clovek porovna treba New Atlancis ze Starfieldu (vysel 3 roky po Cyberpunku) s Night City, tak je to proste nebe a dudy, a to ani nepotrebuje PT, proste je to udelane mhohem lepe.

Takze stoji po trech letech a milionu patchu Cyberpunk za doporuceni? Urcite ano, ale minimalne kvuli tech bugu a stale docela omezujici puvodni dejove lince bych doporucil koupit v nejake sleve.

Re: Cyberpunk 2077

Napsal: pon 1. led 2024, 20:19
od alienGT
"kdy na normal obtiznost pro me vlastne vubec nic nebyla hrozba"
Tak proc to tak vlastne hrajes zni otazka. Ja zatim ladil jen mody a nenapadlo by me to zapnout na nizsi nez hard.
Doom Ethernal jsi taky hral na Nigthmare, no ne?
SP hry na normal je blbost, je to nuda. Vsechno high - Prey, System Shock, Dead Space , Residenty, Returnal, W3, GoW, proste vsechno. Normal byh nechal "casual console gamepad" players only.