Stránka 32 z 48

Napsal: stř 29. srp 2007, 01:58
od nostrom
Zdar, mam takovy problem s touto skvelou hrou, normalne spustim, nactu svoji starou ulozenou pozici a jdu na mapu kde bych si rad zvolil zavod, ale po vybrani zavodu hra zahlasi ze "connection lost" a vykopne me do win, mam nainstalovany patch 1.66A a jeste predevcirem sem hru v pohode hral, vubec nevim cim by to mohlo byt :(

Napsal: stř 29. srp 2007, 06:17
od Flegy
ono i tech 28FPS. me to teda nejak moc neskube, ale cca jednou za 5min. se mi to hryzne tak na pul sekundy (chran buh abych byl v zatacce :lol: )

Napsal: stř 29. srp 2007, 16:45
od killerTJ
chran buh abych byl v zatacce
Jj zatáčky mě budí ze snu :lol:

Napsal: stř 29. srp 2007, 17:51
od Sentenced
Neopravuje tenhle problem nejakej patch ?

Já jsem hral prece jen první verzi, ale nasere, kdyz ma človek 2GB+ ram, hra využívá sotva 900MB a při delších tratích to tam dotahava z disku a doškubává jak tesne před skonem :)

To že ma človek slušnou grafiku, je mu v tu chvili samozrejme prd platný :)

Napsal: stř 29. srp 2007, 20:29
od Luke - C2D t.e.a.m.
Mno je to nahouby.. doufám že brzy vyjde nějaký ten opravný patche :evil: A hlavně doufám, že Test Drive Unlimited 2 už bude po programátorské stránce tochu více doladěna 8-) .. Už teď se na dvojku těším :oops:

Napsal: stř 29. srp 2007, 21:02
od jouda
Tak jsem to uz zkusil i ja. Na sestave v podpisu(akorat procak na 1,9GHz) to jede pri 1024x768, medium, bez HDR na 28-40fps. Akorat se to furt zasekava. 512RAM to fakt nedava :lol:

Napsal: stř 29. srp 2007, 21:14
od Hujeros
nedava to ani 2GB , ja to jedu 1024*768 2xAA (viz.podpis : A64 3000+ 2592MHz/7600GS 650/1600 2GB 1036MHz)a jinak high ca. 30-45fps a obcas se to taky zasekava. Pritom fps nejde pod no min 28.Hlavne ty zatacky :? .

Napsal: stř 29. srp 2007, 21:25
od yupee
tak to asi nebudu mit sanci tu hru ani spustit,co??
sestava: Intel Celeron D 2,8GHz ;Kingston 1024MB 533MHz CL4 DDR2 ; HIS X1600Pro Turbo DDR3 128MB ; 160GB Seagate SATA2
co myslite?? :?

Napsal: stř 29. srp 2007, 21:41
od Luke - C2D t.e.a.m.
Podle mne to zpustíš, ale na min detaily, při rozliseni 1024x768, bez AA, tresouci se kamery 8-) a radialniho rozmazavani obrazu..

Napsal: stř 29. srp 2007, 22:07
od Walker
Tak abych se taky pochlubil :D ja to rozejl na LOW pri 800*600 bez HDR, AA, AF..... podle me to melo tak 20FPS vic ne... kdo me prekona :-D

Napsal: čtv 30. srp 2007, 03:16
od Flegy
to sent: presne to me stve :( . skousel sem TDU s 1, 2 i 4 GB ram a skublo se to obcas stejne :( . u tyhle hry fakt dost zalezi na casovani a frekvenci ram (tudiz na propustnosti, jinak se to podle me resit neda)

edit: opraven preklep

Napsal: čtv 30. srp 2007, 09:54
od Kamikadze
Flegy píše:...
To je prave ono. Ta hra je spatne naprogramovana a nedokaze vyuzit vic nez 1GB RAM :/

Napsal: čtv 30. srp 2007, 10:30
od Kriss
Nevym co furt mate proti programatorum atari. TDU sem dohral a s vypnutym HDR a FSA mam cca 40fps a ty zaseky o kterejch mluvite sem nikdy nevidel.

Napsal: čtv 30. srp 2007, 11:06
od MichiGen
TDU ma podobny problem ako Oblivion, kvoli Oblivionu a Gothic 3 som upgradoval z 1GB RAM na 2GB a k mojej nas*atosti som zistil ze Oblivion nedokaze vyuzit viac ako 1GB RAM :evil: tym padom su vsetky texture packy a podobne graficke upgrady u mna odpisane, GK by to zvladala ale hra sa obcas dost nechutne skube, ako napisal flegy toto by ciastocne mohlo riesit iba lepsie casovanie/priepustnost pamati a podla mna Raid 0 ale pochopitelne by bol najlepsi patch jak na TDU tak na Oblivion.

Napsal: čtv 30. srp 2007, 11:39
od Kriss
Mozna se mi to neskube proto ze mam casovani 4-4-4-12 a ramky na 900MHz...

Napsal: čtv 30. srp 2007, 12:29
od Sentenced
Kriss píše:Nevym co furt mate proti programatorum atari. TDU sem dohral a s vypnutym HDR a FSA mam cca 40fps a ty zaseky o kterejch mluvite sem nikdy nevidel.
Jasny, začnem vsichni hrat bez efektů, nejlip v 640x480 a prestanem držkovat :lol:

Napsal: čtv 30. srp 2007, 13:07
od Kriss
Sentenced píše:Jasny, začnem vsichni hrat bez efektů, nejlip v 640x480 a prestanem držkovat :lol:
640x480? ja to hraju normalne na 1280x1024 a na max detaily :-D
HDR a FSA sem vypnul proto ze to zbytecne schzuje fps a grafickej rozdil je minimalni

Edit: navic HDR a FSA sou graficky efekty. To co tady popisujete vy je sekani vlivem cpu, ram nebo hrabani na disk

Napsal: čtv 30. srp 2007, 13:15
od oneill_sx1
Minimálně HDR má velký vliv na celkovou grafiku, bez HDR je dost tmavá a hnusná, nehledě na to, že v tunelu není pak vidět auto.


a dnes se mi podaril rekord se Saleenem
Obrázek

Napsal: pát 31. srp 2007, 12:14
od Luke - C2D t.e.a.m.
No je to o ěnco tmavší, ale mně to neva..

Můj record je ze tenhle:

Obrázek

:oops: šlo by i víc, ale kdyby tam nebyli to policajti a ostatni auta :D

/edit .. no ael jak se divam tak nic moc :-D .. lidi maj i přes 460 :lol:

Napsal: ned 2. zář 2007, 13:28
od Kašpec
No, mám takový hloupější dotaz :oops: , ale rozjede to bratranec na AMD3000+ @ 2.7, 2GB Ram, 7600GT při nastavení 1024*768 s max. detaily a 4xAA :? Chtěl bych mu ji dát k narozeninám... :roll: