Ale ty "shadow-mapy" jsou RT, ne rasterizace.

Quake II RTX je právě hlavně o nich, vystřel si ze základní pistole a sleduj tu hru světel a stínů. Kdyby tohle uměla rasterizace, tak RT nikdo nikdy řešit nebude - v řádné jiné hře tohle nemáš. Když vypneš to nejnáročnější GI, tak to stále vypadá téměř stejně, jen se neodráží světlo - takže jsou tam jen ty "shadow-mapy" a odrazy okolí (+tam jsou ještě takové drobnosti jako odrazy na průhledných materiálech, včetně hloubky odrazů...)
Sorry jako, ale Rasterizace tam fakt dělá prd. a na výkon nemá vliv - 99,9% výkonu tvoří Raytracing (ať už tvůj hybridní, nebo nehybridní). Až na takovém levelu RT bude hra jako Cyberpunk, tak to bude konečně stát za to.
Fakt je hovadina se hádat o tom, zda tam nějaký prvky jsou rasterizace. Důležitý je, že 99% render času tvoří výpočty raytracingu a jeho odšumění. Si vypni Denoiser a uvidíš co tam z té rasterizace zbyde.

Je to prostě nejlepší ukazatel výkonu grafické karty v Raytracingu pod Vulkan API.¨
EDIT:
ani se nemusíš namáhat, udělal sem to za tebe:
https://abload.de/img/20201218160640_1brkwl.jpg 
(doporučuji v 1:1 zobrazit -takhle obraz vypadá před zpracováním šumu, proto také v nižších fps se dají pozorovat artefakty).
Zároveň jen ten blbej denoiser žere tunu výkonu - s ním je to 72 fps!!! Jestli AMD nemá na RT denoising speciální jádra(Tensor-Core) tak vysvětlení o dost výrazně slabšího RT výkonu je i díky tomu logické. Možná by stálo za to ještě zkusit Radeona bez denoise.
