Stránka 33 z 37
Napsal: ned 29. črc 2007, 13:41
od r1pper
ale jo..7.7 vylepsily (mozna
) chyby v Opengl v CS 1.6 pokud vjedes do winu a zpatky do hry tak uz se nezobrazi ty 2 trojuhelniky jak se 7.6
HD2900XT
Napsal: stř 1. srp 2007, 10:30
od Nazgul
Hele potreboval bych neco na monitorovani teploty me karticky 2900xt muzete poradit co a popripade kde?
dik
Napsal: stř 1. srp 2007, 10:45
od socket
catalyst contol center alebo ATITool a pod..
najdi si na google a mozes si aj FAQ precitat tusim je to aj tam
lost planet
Napsal: stř 1. srp 2007, 12:27
od Nazgul
Hele mam problem kdyz pustim lost planet v dx10 tak to ma nejaky hrozny barvy jak kdyby to bylo 8-bit hloubka barev nemel neco takoveho taky nekdo na ati hd2900xt s catalyst 7.7? nebo jestli vite jak to vyresit?
Napsal: stř 1. srp 2007, 13:48
od barco
Krásny rozbor technológie a výkonu R600 od Cruxa2005 -
http://www.pretaktovanie.sk/modules.php ... 1185958538
Napsal: stř 1. srp 2007, 15:34
od spajdr
Ty 7.8bety zlepšily Adaptive AA .. a to tak že rozdíl oproti 7.7 je až 500 procent (tyká se minimálně pro Oblivion) snížil se i propad AA u Counterstrike Source
7.7
4xAA - 177 fps
8xAA - 153 fps
7.8 beta
4xAA - 198 fps
8xAA - 182 fps
Ovšem u takového World of Warcraft a zapnutí AAA to dopadne takhle
http://img114.imageshack.us/img114/1153/wowuh6.jpg
Napsal: stř 1. srp 2007, 16:06
od žabka
je vidět že se v ATI hodně snažej to je dobře
uz aby byly ofico 7,8
Napsal: stř 1. srp 2007, 17:36
od r1pper
spajdr píše:Ty 7.8bety zlepšily Adaptive AA .. a to tak že rozdíl oproti 7.7 je až 500 procent (tyká se minimálně pro Oblivion) snížil se i propad AA u Counterstrike Source
7.7
4xAA - 177 fps
8xAA - 153 fps
7.8 beta
4xAA - 198 fps
8xAA - 182 fps
Ovšem u takového World of Warcraft a zapnutí AAA to dopadne takhle
http://img114.imageshack.us/img114/1153/wowuh6.jpg
tak to stratos otvira sampus a nvidioti si trhaji vlasy hruzou
jen tak dal ATI
Napsal: stř 1. srp 2007, 19:05
od rostaxx
r1pper píše:spajdr píše:Ty 7.8bety zlepšily Adaptive AA .. a to tak že rozdíl oproti 7.7 je až 500 procent (tyká se minimálně pro Oblivion) snížil se i propad AA u Counterstrike Source
7.7
4xAA - 177 fps
8xAA - 153 fps
7.8 beta
4xAA - 198 fps
8xAA - 182 fps
Ovšem u takového World of Warcraft a zapnutí AAA to dopadne takhle
http://img114.imageshack.us/img114/1153/wowuh6.jpg
tak to stratos otvira sampus a nvidioti si trhaji vlasy hruzou
jen tak dal ATI
Tak ty si to vystihl ulne presne
a takhle nevite jestli uz v cs source sou uz opraveny ty spaten vykresleny objekty v dalce ?
Napsal: stř 1. srp 2007, 19:08
od r1pper
to ti nereknu ptz si pockam na ofiko verzi ale myslim ze vim kdo to bude vedet
--->STRATOS<---
Napsal: stř 1. srp 2007, 20:21
od flanker
Ja nekde cetl,ze by to v 7.8 melo byt jiz opravene, tak uvidite, ja teda ne
1950pro
/
Napsal: stř 1. srp 2007, 20:57
od spajdr
ne, fogiš není v source furt opravený
Napsal: stř 1. srp 2007, 21:03
od Lukfi
r1pper píše:to ti nereknu ptz si pockam na ofiko verzi ale myslim ze vim kdo to bude vedet
Stratos ti toho ale s černou kartou moc nepoví. Údajně by mlha v Source enginu měla být opravena ve finálních Catalystech 7.8.
Napsal: stř 1. srp 2007, 21:14
od no-X
Nechápu, proč pořád všichni chtějípo ATi "opravit" mlhu, když to je chyba v enginu a nikoli chyba v driveru. Pokud se k chybám her bude přistupovat takovým způsobem dál, budou na optimalzace a podporu s*át vývojáři ještě víc a výrobci grafických karet budou muset plýtvat svými zdroji na chyby, které nejsou jejich namísto toho, aby řešili kvalitu, výkon a stabilitu driverů.
Napsal: stř 1. srp 2007, 21:22
od Lukfi
No jestli je chyba na straně enginu tak by samozřejmě mělo zamakat Valve... ale pokud ti se na to vykašlou tak ATi nic jiného nezbývá, zákazník vidí že na konkurečních kartách to jde, tak logicky usoudí že problém je u ATi.
Napsal: stř 1. srp 2007, 21:26
od crux2005
je to chyba enginu
už to píšem asi 15 krát
Napsal: stř 1. srp 2007, 22:33
od rostaxx
A proc to nedela na starsich kartach ? Kdyby to byla chyba Enginu tak by to bylo na vsech GK ? ne ? Jeto akorat malej bug ... a hotovo
no ale uz aby to bylo pryc
Napsal: stř 1. srp 2007, 22:39
od no-X
OK, když si myslíš, že je to bug... ale pak mi vysvětli, proč se bug driverů pro HD2900XT
projevoval už půl roku před jejím vydáním na G80?
Napsal: čtv 2. srp 2007, 09:10
od rostaxx
xD nevim
ale asi proto ze source engine neni compatibilni s dx10 kartama
asi proto takze by mneli udelat zaplatu , Valve byji mnelo udelat
Napsal: čtv 2. srp 2007, 09:17
od Lukfi
rostaxx píše: xD nevim
ale asi proto ze source engine neni compatibilni s dx10 kartama asi proto takze by mneli udelat zaplatu , Valve byji mnelo udelat
ty si to představuješ jak hurvínek válku... grafická karta musí splňovat specifikace ne pro jednu verzi DirectX, ale i pro všechny předchozí, jinak by to bylo dost k ničemu, nemyslíš? Jistě že v tomhle případě by mělo opravovat Valve, ale když o tom věděli už při vydání G80 a neopravili to tentokrát, tak to neopraví ani teď a ATi bude muset vymyslet nějaký workaround.
btw, ten pravopis