Stránka 34 z 44

Napsal: pon 23. dub 2007, 13:20
od godlike
Viz co jsem doplnil o 8800GTS 320MB..:)
Mezi 8800GTS 320MB a 8600GTS 256MB je cca 90%..coz tak nejak odpovida tretine SP..32+32+32=96

Napsal: pon 23. dub 2007, 13:29
od MichiGen
godlike píše:Viz co jsem doplnil o 8800GTS 320MB..:)
Mezi 8800GTS 320MB a 8600GTS 256MB je cca 90%..coz tak nejak odpovida tretine SP..32+32+32=96
8800GTS 320MB je brzdena hlavne mnozstvom pamate preto tie prepady vykonu, skor porovnaj 8600GTS vs 8800GTS 320MB v nejakej novsej hre v rozliseni 1024x768 alebo s 8800GTS 640MB alebo X1950XT vs 8800GTS 640MB ak chces zistit priblizne odvodeny vykon od poctu jednotiek

Napsal: pon 23. dub 2007, 13:56
od godlike
320/640 vidim 8% navic v 1600x1200 16% prumerne..

Napsal: pon 23. dub 2007, 14:10
od Stratos
je fakt ze 320Mb je dost malo :( spis by na ni mely dat 512Mb i treba pomaleji taktovane sbernici to ma sirokou dost

Napsal: pon 23. dub 2007, 14:33
od wector
A co když to skončí tím, že 8800GS bude akorát přeznačená 8800GTS 320, možná se pohne jenom s taktem?

Napsal: pon 23. dub 2007, 14:34
od godlike
Dalsich 256MB by kartu prodrazilo tak +- 1000kc.Coz bych si zavestil mohlo byt 6000-7000kc za 8800GS 512MB.(Za tu cenu je tady prakticky 1950XTX(1950XT 6600kc)Pokud by mela 1ns pameti coz GTS320MB ma ne?Cili by se musel posunout celej segmet 86xx dolu coz asi nebude drive nez zmizej 79xx.I kdyz u NV nikdy nevi.Zacali prodavat 7900GS v dobe kdy byla 7900GT o 2500kc drazsi po OC prakticky stejne vykone karty.
wector píše:A co když to skončí tím, že 8800GS bude akorát přeznačená 8800GTS 320, možná se pohne jenom s taktem?
Zajimava uvaha.Jde o to,kolik je zmetku 88xx aby si dovolili dost pod cenou prodat 8800GS.Jezis to je vesteni :D

Napsal: pon 23. dub 2007, 15:56
od SpeedyGT
wector píše:A co když to skončí tím, že 8800GS bude akorát přeznačená 8800GTS 320, možná se pohne jenom s taktem?
Směrem dolů, takže výrobní náklady stejný...hezký :)

Napsal: pon 23. dub 2007, 16:08
od wector
SpeedyGT píše:
wector píše:A co když to skončí tím, že 8800GS bude akorát přeznačená 8800GTS 320, možná se pohne jenom s taktem?
Směrem dolů, takže výrobní náklady stejný...hezký :)
Výrobní náklady jsou taky závislé od množství. A ze 7200 v dnešní době není nereálný se dostat na 6000.

Napsal: pon 23. dub 2007, 16:29
od MichiGen
wector píše:A co když to skončí tím, že 8800GS bude akorát přeznačená 8800GTS 320, možná se pohne jenom s taktem?
To je hlupost, vobec by sa im to nevyplatilo a 8800GTS 320MB je docela prepadak vytvorenim rovnakej karty len s o malo nizsim taktom by medzeru moc nevyplnili. godlike ty ked tu pises o 8% a 16%... bolo to tu uz aspon milionkrat nikede spominane spolu s testami, 8800GTS 320MB je od 640MB verzie v niektorych hrach pomalsia o viac ako 100%!!! ked budem vychadzat z toho ze je na urcitych rozliseniach pomalsia nez 7900GS 512MB takze ta pamat ju totalne zabija

Napsal: pon 23. dub 2007, 16:48
od blekota je boss
podle me to misto zaplnej, ale pouzijou 65nm proces, aby se to vyplatilo, takze cekaj az bude dostatecne vypilovanej...jinak sbernici by to chtelo urcite 256bit a tech 64 shaderu...

Napsal: pon 23. dub 2007, 17:18
od Harun
MichiGen píše: 8800GTS 320MB je od 640MB verzie v niektorych hrach pomalsia o viac ako 100%!!!
8800GTS 640 ma 100 fps 8800GTS 320 je o 100% pomalsia cize ma 0fps?? :razz:

Napsal: pon 23. dub 2007, 17:21
od Stratos
Harun píše:
MichiGen píše: 8800GTS 320MB je od 640MB verzie v niektorych hrach pomalsia o viac ako 100%!!!
8800GTS 640 ma 100 fps 8800GTS 320 je o 100% pomalsia cize ma 0fps?? :razz:
spis ze 320MB ma 30fps a 640Mb ma 60fps tj 100% nahoru

Napsal: pon 23. dub 2007, 17:34
od MichiGen
Stratos píše:spis ze 320MB ma 30fps a 640Mb ma 60fps tj 100% nahoru
Asi tak :wink:

Napsal: pon 23. dub 2007, 18:39
od SpeedyGT
MichiGen píše:
Stratos píše:spis ze 320MB ma 30fps a 640Mb ma 60fps tj 100% nahoru
Asi tak :wink:
To je blbost, aby GTS320 dělala polovičku co GTS640 to berete podle pamětí nebo jak vás to napadlo? :)

Napsal: pon 23. dub 2007, 18:49
od Stratos
SpeedyGT píše:
MichiGen píše: Asi tak :wink:
To je blbost, aby GTS320 dělala polovičku co GTS640 to berete podle pamětí nebo jak vás to napadlo? :)
v novych hrach kdyz das detaily na max a AA a ANISO tak je kladen velky napor na pamet grafiky a 320MB je hrozne malo proto nekdy ten propad :) 512Mb dnes beru jako minimum pro vsechny karty od mainstreemu a nahoru.

Napsal: pon 23. dub 2007, 18:55
od SpeedyGT
Stratos píše:
SpeedyGT píše: To je blbost, aby GTS320 dělala polovičku co GTS640 to berete podle pamětí nebo jak vás to napadlo? :)
v novych hrach kdyz das detaily na max a AA a ANISO tak je kladen velky napor na pamet grafiky a 320MB je hrozne malo proto nekdy ten propad :) 512Mb dnes beru jako minimum pro vsechny karty od mainstreemu a nahoru.
Propad ano, ale ne na 1/2. Víc paměti by ji neškodilo, ale od toho je tu GTS640...

Napsal: pon 23. dub 2007, 19:09
od Stratos
ten propad neni furt ale jenom ve vysokych rozlisenich :) sis blbe vylozil zlomovy je asi 1600x1200 a vyssi

Napsal: pon 23. dub 2007, 19:27
od SpeedyGT
No tak to potom jo, ale kdo to hraje v tak vysokých rozlišeních v době LCD, že :)

Napsal: pon 23. dub 2007, 19:28
od MichiGen
SpeedyGT píše:To je blbost, aby GTS320 dělala polovičku co GTS640 to berete podle pamětí nebo jak vás to napadlo? :)
:devil: Kolkokrat tu treba este taketo veci riesit?
Obrázek
Obrázek

http://www.tweaktown.com/articles/1049/ ... index.html

Len jedny z mnohych prikladov, 8800GTS 320MB v Quake 4 oproti 7950GT s 512MB uplne prepada, a zober si ze 8800GTS 640MB je niekedy vykonnejsia nez 7900GTX v SLI

Napsal: pon 23. dub 2007, 19:31
od Caderom
Podle mě není na trhu lepší karta než Radeon X1950GT 512MB, v podání Sapphire za 3800Kč není co řešit.

GeForce 8 by se musely posunout cenově o jednu dolů, aby byly výhodné.
Tedy:
8800GTX za cenu 8800GTS 640MB
8800GTS 640MB za cenu 8800GTS 320MB
...

Podpora DirectX 10 je sice hezká, ale nepoužitelná.