Stránka 35 z 53
Re: Diablo IV
Napsal: pát 7. črc 2023, 10:55
od Nordir
killerek píše: ↑pát 7. črc 2023, 10:24
Blizzu se fakt dari. Vcera bugfix patch, ktery obsahoval na konci tri non-bugfix veci a z toho jednu Blizz zabugoval tom, ze umoznil drop uniku z helltide truhel, takze barb/socka meli mnohem zajimavejsi sanci na drop shaka z helm truhel
jj ted uz je venku udajne pres 100 shako ... gratulka blizz velka gratulka jak to vse posrat v jednom dni.
Re: Diablo IV
Napsal: pát 7. črc 2023, 11:04
od killerek
Aspon je par lidi stastnejch
Ona teda drop sance na ty itemy je uplny nesmysl i v porovnani s D2 a navic bez trade. Kdyz si vemu, ze by me to stejne u me socky pomohlo mozna o 5-10 NM tieru a pak bych stejne skoncil na oneshoty jen o neco pozdeji
Re: Diablo IV
Napsal: pát 7. črc 2023, 11:51
od Nordir
nevim jak moc je to uveritelne ale na redditu pisi ze jich padlo pres 7000 a boreec pise ze mu jich z helltide padlo pres 20
. Ty kokso barb totiz jinou unikatni helmu nez shako nema
nadhera
Re: Diablo IV
Napsal: pát 7. črc 2023, 11:56
od killerek
Socka/barb krome shako/andariel nic jineho unikatniho v tom slotu nemaji. Tem 20 moc never, protoze vetsi sance byla vlastne jen z "helm chest", kterych je v ramci armory chest jen jen par a mystery chest, ze kterych pada vsechno mozne, das max 4-5, kdyz se spravne lame cela hodina na jejich respawn ve spravnych lokacich.
Re: Diablo IV
Napsal: pát 7. črc 2023, 12:42
od keistown
Jsem zvedavej, jestli jim to seberou.
Re: Diablo IV
Napsal: pát 7. črc 2023, 13:15
od Alfajk
neseberou, snad nikdy nerollbackovali nic, ani z ruznych exploitu, natoz podobnych chyb z jejich strany
Re: Diablo IV
Napsal: pát 7. črc 2023, 14:28
od goelr
Možná blbej dotaz - když jsem úplný causal hráč D4, můžu hrát max 15 hodin týdně, jsem momentálně na 51 LVL, vše na Tier II, příběh dohranej a teď chci dojet vedlejšáky, do T3 apod. - znamená pro mne něco ta sezóna? Doufám, že můžu pokračovat dál...
Re: Diablo IV
Napsal: pát 7. črc 2023, 14:44
od killerek
Muzes pokracovat.
Re: Diablo IV
Napsal: pát 7. črc 2023, 18:13
od Nordir
killerek píše: ↑pát 7. črc 2023, 11:56
Socka/barb krome shako/andariel nic jineho unikatniho v tom slotu nemaji. Tem 20 moc never, protoze vetsi sance byla vlastne jen z "helm chest", kterych je v ramci armory chest jen jen par a mystery chest, ze kterych pada vsechno mozne, das max 4-5, kdyz se spravne lame cela hodina na jejich respawn ve spravnych lokacich.
jenze do toho nepocitac multi chary
takze staci 4-5charu a mas hned 20x shako viz YT a reddit
Re: Diablo IV
Napsal: sob 8. črc 2023, 11:54
od marian84
tak do S1 si davam pauzu
minul jsem vsechny goldy na Uber Lilith kill, ktery me stal asi 300 pokusu a xx hodin zdokonalovani, hlavne timingu/rotace/gearswitchu
uz do toho nikdy nepujdu... a beztak nerfnou jediny aspect Sorcky (Control s 3x70% dmg) bez kteryho bude ta classa byla uplne trash
Re: Diablo IV
Napsal: sob 8. črc 2023, 13:59
od Gorelord
300 pokusu s Blizzard sorc? Ta snad jako jedina ma nejakou sanci proti Uber Lilith, ja to vzdal po par pokusech s ice shard buildem
Snad Sorcku fixnou v tom obrim patchi pred S1..
Re: Diablo IV
Napsal: sob 8. črc 2023, 14:27
od marian84
zatim to nevypada ze by ji fixli, nemluvili o tom vubec...
jo 300, protoze jsem nemel maxroll na ice spike, takze se nepovedlo ji zabit behem prvniho staggeru v P2
v P1 to po 50 pokusech slo uz celkem casto... v P2 jde rychleji ji dostat do staggeru, ale ma tam vic HP, takze to chce vyssi dmg a kdyby sla na 0 hp, tak ona stejne jeste musi vyletet, strilet navadaci hovna, ktere jsou rychlejsi nez ja, davat obvrovske aoe, ktere Sorcku oneshotne a rozdelit platformu, aby pristala a konecne zdechla... a i kdyz je mrtva, tak klidne 3 sekundy potom doleti dalsi oneshot... takze k flameshieldu jsem musel pridat i flame shield enchantment, switchnout deepfreeze skill a dalsi item s 5s bublinou
a oni jeste pindaji ze gearswitch by nemel byt povoleny :S
Re: Diablo IV
Napsal: sob 8. črc 2023, 14:53
od Gorelord
Hlavni problem je ze u Sorc nefunguji resisty, casti paragonu, neni jak ziskat armor atd. V sezone navic ztratime 750 Armor ze Skulls, protoze budou ty novy Malignant gemy, ale pochybuju ze by Blizz udelal S1 jeste horsi nez zakladni hru. Verim ze tech 6 novych unikatu i tech 7 novych legendarek bude uzitecnejsich nez mame ted, i to ze bude plno problemu fixnutych(to bude vetsina obsahu patche). Pokud se po patchi ukaze ze se nic nezmenilo, tak holt Necro nebo Barb pro S1 a pokud se ukaze cela S1 stoji za hovno, tak tu bude BG3
PS: Fix resistu jim potrva pry minimalne 4 mesice, Leaderboard mozna v S3 protoze ho chtej udelat dobre..wtf
To jako vazne:
https://www.pathofexile.com/ladders
Re: Diablo IV
Napsal: pon 10. črc 2023, 13:35
od killerek
Nordir píše: ↑pát 7. črc 2023, 11:51
nevim jak moc je to uveritelne ale na redditu pisi ze jich padlo pres 7000 a boreec pise ze mu jich z helltide padlo pres 20
. Ty kokso barb totiz jinou unikatni helmu nez shako nema
nadhera
Tak se k tomu vratime:
https://us.forums.blizzard.com/en/d4/t/ ... -104/79243
In total we have discovered that only 142 accounts obtained an Uber Unique between the launch of 1.0.4 and when we disabled Uber Unique items from the game on the evening of July 6th.
Takze tisice to asi nebudou, kdyz jakykoliv uber unik padl v tom obdobi jen na 142 uctech. Asi si dost lidi i vymyslelo jako byva obvykle u nejake kauzy.
Re: Diablo IV
Napsal: pon 10. črc 2023, 18:01
od zhor
Ten druid je na WT2 (lv57) pri urcitym nastaveni prakticky nesmrtelnej, zkusil jsem zustat stat uprostred hordy bez hnuti asi minutu a zdravi mu kleslo sotva o polovinu, sily prirody jsou mocny. Na WT3 uz je to horsi, ale pokud se hejbe tak ma taky furt cervenou kouli plnou. To mi vyhovuje jelikoz me nebavi behem boje sledovat zdravi, v helltide jsem dokonce narazil na hajzla co mel o 15 vyssi level a taky to slo i kdyz mi jednou ranou srazil zdravi na polovinu. Jakmile nahodim stit z kamenu a rozbehnu se jako beran do houfu, tak se rozlitnou na vsechny strany, docela uspokojivej pocit. Za celou dobu mi chcip akorat jednou pri zaverecnym story bossfightu a to jeste byl asi nejakej bug, byl najednou mrtvej prestoze mel kouli plnou.
Re: Diablo IV
Napsal: pon 10. črc 2023, 18:13
od Nordir
killerek píše: ↑pon 10. črc 2023, 13:35
Nordir píše: ↑pát 7. črc 2023, 11:51
nevim jak moc je to uveritelne ale na redditu pisi ze jich padlo pres 7000 a boreec pise ze mu jich z helltide padlo pres 20
. Ty kokso barb totiz jinou unikatni helmu nez shako nema
nadhera
Tak se k tomu vratime:
https://us.forums.blizzard.com/en/d4/t/ ... -104/79243
In total we have discovered that only 142 accounts obtained an Uber Unique between the launch of 1.0.4 and when we disabled Uber Unique items from the game on the evening of July 6th.
Takze tisice to asi nebudou, kdyz jakykoliv uber unik padl v tom obdobi jen na 142 uctech. Asi si dost lidi i vymyslelo jako byva obvykle u nejake kauzy.
tak se k tomu vratime ... tohle cislo je od Blizzu jako dmg control aby ostatni nervali ... mrkni schvalne na reddit kde si nekdo dal tu praci a spocital kdo kolik kdy postoval ... udajne je to cislo kolem 7000. Pravda bude nekde uprostred ale 142ks to fakt neni
ted je otazka kde je pravda ... ale blizzu v tomhle neverim nos mezi ocima
Re: Diablo IV
Napsal: pon 10. črc 2023, 18:33
od keistown
No ja hlavne nepochopil proc tak nizky drop na tyhle itemy kdyz jednak je nemuzes tradovat a druhak sezona ma trvat 3 mesice.
Re: Diablo IV
Napsal: pon 10. črc 2023, 19:49
od killerek
zhor: Druida sem rozjel jako druhou postavu a je fakt zabavnej oproti sorce.
Nordir: Hele, ja neverim ani tem lidem, pac redit je plny prehaneni a honeni e-penisu.
keistown: Jejich droprate take nechapu, protoze pri stamilionech odehranych hodinach, ikdyby jen petina z nich splnovala podminky na jejich drop, takz dva nebo tri kusy bylo vice nez trapne.
Re: Diablo IV
Napsal: pon 10. črc 2023, 21:03
od coyd
Tak jsem se lognul abych otestoval docasnou RTX 3060 a Ahava dala celkem rare armor na konika
Re: Diablo IV
Napsal: ned 16. črc 2023, 12:25
od zhor
Mechaniku hry zjevne urcuje synergie AAA, tedy souhra Aspect+Affix+Ability, jedine tak lze dosahnout dobrej vykon postavy v utoku i obrane. Zrejme dobre vedeli proc umoznili zmenu aspectu, bez toho by hra byla na vyssi urovni prakticky nehratelna. U druida lv65 se mi to nejak povedlo vyladit a hraje se ted docela dobre, problem ale je ze novy itemy ktery najdu jsou bud nepouzitelny nebo zhruba stejny, takze mi to bere motivaci k dalsimu hrani. Pomaly hromadeni malych prdu v jeden veleprd pomoci paragonu taky neni moc zazivny. Navic zbytecne slozitej a drahej crafting vyzadujici stovku ruznych materialu, jakoby ho chteli umyslne omezit. Evidentne meli v umyslu udelat uplne jinou hru nez D3, coz se jim tedy (bohuzel) povedlo.
Pritom by stacilo zjednodusit crafting a zatraktivnit afixy itemu ponoukajici k jejich vyhledavani a mohla to bejt o dost lepsi hra.
Vymyslet dobrou mechaniku hry jiste neni jednoduchy, k tomu by ale spis nez tlupa profiku byl potreba jeden genialni programator.