Stránka 35 z 40
Napsal: stř 14. úno 2007, 15:30
od Kamikadze
MichiGen píše:A myslis si ze PCT to ma odkial?
No tak ze by slepe prepsala clanek si nemyslim. Ze by pripadne cerpala mimo jine z tohoto zdroje je samozrejme velmi mozne.
MichiGen píše:Myslis naozaj ze nV ostane v mainstreeme a druhej polgeneracii high endu oproti ATI stale na 90nm vs 80nm,65nm?
Co si myslim a nemyslim je nepodstatne. Mysli si "chudy teenager" a jak podle toho dopada. Mne by bylo milejsi, aby ta karta mene topila, nemela 8 podpurnych napajeni a nezrala jako pracka v procesu zdimani, ale proste v soucasne dobe tomu prinejmensim nic nenasvedcuje.
Napsal: stř 14. úno 2007, 15:37
od OBR
Napsal: stř 14. úno 2007, 16:02
od socket
hello to je FAKE!!! to ked ja zostrojim tabulku...
Napsal: stř 14. úno 2007, 16:47
od Lukfi
crux2005 píše:+25 % ALUs by znamenalo:
GeForce 8900(GTX? Ultra?) so 160 SPs, 40 TMUs, 32 ROPs, 512Bit zbernicou a 1024 MB Vram
Ale vůbec ne. Blok Stream Processors s TMUs je přeci od bloku ROP a pam. řadiče odděleny crossbarem, takže počet ROP není nijak závislý na počtu shaderů.
// => OBR: tahle tabulka, to už na PCT bylo kdysi...
http://pctuning.cz/index.php?option=com ... &Itemid=67
Napsal: stř 14. úno 2007, 17:20
od crux2005
Lukfi píše:Ale vůbec ne. Blok Stream Processors s TMUs je přeci od bloku ROP a pam. řadiče odděleny crossbarem, takže počet ROP není nijak závislý na počtu shaderů.
máš pravdu, moc som prezradil ...
Napsal: ned 4. bře 2007, 16:42
od crux2005
Prichádza GeForce 8800 Ultra
NVIDIA_G80.DEV_0191.1 = "NVIDIA GeForce 8800 GTX"
NVIDIA_G80.DEV_0193.1 = "NVIDIA GeForce 8800 GTS"
NVIDIA_G80.DEV_0194.1 = "NVIDIA GeForce 8800 Ultra"
NVIDIA_G80.DEV_019E.1 = "NVIDIA Quadro FX 4600"
NVIDIA_G84.DEV_0400.1 = "NVIDIA GeForce 8600 GTS"
NVIDIA_G84.DEV_0402.1 = "NVIDIA GeForce 8600 GT"
NVIDIA_G86.DEV_0421.1 = "NVIDIA GeForce 8500 GT"
NVIDIA_G86.DEV_0422.1 = "NVIDIA GeForce 8400 GS"
NVIDIA_G86.DEV_0423.1 = "NVIDIA GeForce 8300 GS"
- z nového ForceWare 101.41 Beta pre Windows Vista ...
Napsal: ned 4. bře 2007, 16:51
od MichiGen
crux2005 píše:NVIDIA_G80.DEV_0191.1 = "NVIDIA GeForce 8800 GTX"
NVIDIA_G80.DEV_0193.1 = "NVIDIA GeForce 8800 GTS"
NVIDIA_G80.DEV_0194.1 = "NVIDIA GeForce 8800 Ultra"
- z nového ForceWare 101.41 Beta pre Windows Vista ...
Takze predsa len bude v novej GF8 serii oznacenie Ultra?
To som zvedavy ake bude mat ta karta parametre
Napsal: ned 4. bře 2007, 16:53
od Coololooser
Imho, spis otazka zdali se ma jednat o normalni verzi nebo urcenou jen pro OEM vyrobce...
Napsal: ned 4. bře 2007, 17:08
od Lukfi
MichiGen píše: Takze predsa len bude v novej GF8 serii oznacenie Ultra?
To som zvedavy ake bude mat ta karta parametre
Já jsem zvědavý hlavně na parametr "dostupnost"
Napsal: ned 4. bře 2007, 17:26
od Thellwin
Takových karet už tu pár bylo ... v driverech uvedené ... realně nikdy pořádně neexistující a nebo jen pro OEM.
Napsal: ned 4. bře 2007, 18:06
od MichiGen
Ak sa budu take karty naozaj predavat ake su uvedene v driveroch a budu dostupne normalne na trhu tak sa mi zda ze nV ma s mainstreamom velke plany 8300,8400,8500,8600
Hadam sa nedockame 8350,8450,8550,8650 to by namna bolo uz fakt moc
Napsal: ned 4. bře 2007, 18:13
od Thellwin
Někdy se ty karty paramatrově shodujou a akorát jsou jinak pojmenované verze pro OEM trh.
Napsal: úte 6. bře 2007, 12:18
od crux2005
NVIDIA Releases "G80" Derived Quadros
http://www.dailytech.com/article.aspx?newsid=6336
1.5 GB RAM a cena smiešnych: 2999 USD
Napsal: úte 6. bře 2007, 13:05
od palda
MichiGen píše:Ak sa budu take karty naozaj predavat ake su uvedene v driveroch a budu dostupne normalne na trhu tak sa mi zda ze nV ma s mainstreamom velke plany 8300,8400,8500,8600
Hadam sa nedockame 8350,8450,8550,8650 to by namna bolo uz fakt moc
no pokud vim tak napriklad 7400 byla jen pro notebooky, je mozny ze se s nima uz pocita... tim se teoreticky vyber malinko zuzi
... i kdyz je to GS a ne GO... uvidime... kazdopadne mim favoritem je 8500....
Napsal: úte 6. bře 2007, 17:21
od Stratos
hlavne at uz vyresej ten problem se zobrazovanim full screen videa na sec monitoru s jinym rozlisenim nez ma prim. u rady 8800
Napsal: sob 17. bře 2007, 14:03
od no-X
Mám tu jednu nepříliš pozitivní novinku pro hráče klasických starších hitů z doby kolem roku 99/00 - začínají se ozývat nepříliš spokojení uživatelé. Starší hry totiž na G8x vypadají výrazně hůř než na GF7/RX1 téměř jako v 256 barvách
swaaye píše:In reply to myself, here are some screenshots of what I'm seeing. I recently came off of a R9700, and this looks vastly worse by comparison.
Nice dithering, eh? LOL. Those JPEGs are only 10% compression, btw. Nothing to do with that at all. This is what it looks like in-game. Makes me want to say it's doing an 8-bit downsample or something. Heh.
edit:
Oh, btw, 6800 doesn't look like this either.
Those shots have 16X AA and 16X AF. I was trying to see if tweaked settings would trigger anything. Nada.
hlavně, že si hráči užijou FSAA 16x
Napsal: sob 17. bře 2007, 14:06
od Thellwin
A jde o problém driverů a nebo HW ?
Napsal: sob 17. bře 2007, 14:09
od no-X
To zatím nikdo neví. Ale v tomhle bych byl optimista a viděl bych to spíš na drivery, ale těžko říct, jestli se nVidia bude zabírat podporou 8 let starých her, když omezuje podporu rok starého hardwaru...
Napsal: sob 17. bře 2007, 15:39
od Andre3D
no-X píše:Mám tu jednu nepříliš pozitivní novinku pro hráče klasických starších hitů z doby kolem roku 99/00 - začínají se ozývat nepříliš spokojení uživatelé. Starší hry totiž na G8x vypadají výrazně hůř než na GF7/RX1 téměř jako v 256bit barvách
.......
Vypadá to spíš na 8bit barvy(256bit barvy jsem ještě neviděl).
Jo a zabírat se tím Nvidia 100% nebude.
PS: no-X myslel jsi asi 256 druhů barev(8bit).
Napsal: sob 17. bře 2007, 15:59
od no-X
dík, opraveno