Stránka 36 z 40

Napsal: pon 19. bře 2007, 00:09
od no-X
Další:

NFS3:

Obrázek


Quake III v 16bit:

Obrázek


ve 32bit je ok, takže takže to vypadá na problém s 16bit renderingem, který je zřejmě nezávislý na API, na AA a na AF

Napsal: pon 19. bře 2007, 12:12
od Stratos
hm dobra prasecina tech problemu kolem 8800 rady koukam furt pribejva

Napsal: úte 20. bře 2007, 12:40
od Surgical
Jako vy si nekdo poridite 8800 abyste na ni pousteli 16-bit rendering??? No to snad ani nemyslite vazne, kdyz to poustite z huby....

Napsal: úte 20. bře 2007, 13:45
od no-X
Surgical: Ty sám bys měl nejprve přemýšlet, než něco z huby vypustíš. Prakticky všichni uživatelé, kteří už v devadesátých letech věděli, co je to počítač (což se tě evidentně netýká), dodnes hrají hry z téhle doby, protože se hratelností a zábavou nedají s dnešními srovnat. A dalším překvapením pro tebe asi bude, že tyhle hry nepodporují víc, než 16bit rendering. A ještě tě možná překvapí, že jsou dokonce i lidi, kteří hrajou hry pro zábavu a ne proto, aby si před ostatními honili ego, které nejnovější tituly už mají dohrané... Takže ti předem děkuju, že příště použiješ nejprve mozek, a pak až klávesnici.

Napsal: úte 20. bře 2007, 13:53
od Stratos
no-X píše:Surgical: Ty sám bys měl nejprve přemýšlet, než něco z huby vypustíš. Prakticky všichni uživatelé, kteří už v devadesátých letech věděli, co je to počítač (což se tě evidentně netýká), dodnes hrají hry z téhle doby, protože se hratelností a zábavou nedají s dnešními srovnat. A dalším překvapením pro tebe asi bude, že tyhle hry nepodporují víc, než 16bit rendering. A ještě tě možná překvapí, že jsou dokonce i lidi, kteří hrajou hry pro zábavu a ne proto, aby si před ostatními honili ego, které nejnovější tituly už mají dohrané... Takže ti předem děkuju, že příště použiješ nejprve mozek, a pak až klávesnici.
presne tak napriklad toho Q3 hraju jeste dnes s kamosema po siti pro me je to stale nejlepsi multiplayerova 3D akce. Q3 rulezz UT04 SUX :baa:

Napsal: úte 20. bře 2007, 14:14
od Surgical
no-X píše:To zatím nikdo neví. Ale v tomhle bych byl optimista a viděl bych to spíš na drivery, ale těžko říct, jestli se nVidia bude zabírat podporou 8 let starých her, když omezuje podporu rok starého hardwaru... :sad:
Vzdyt sis odpovedel sam...Btw. hraci starych pecek (ze kterych mnohe nebehaji pod WinXP ani v compatible mode), mnohdy maji kompy s Voodoo kartami, Win98 a PIII, pro nez byla drtiva vetsina techto her optimalizovana....odsud ten 16-bit render.
A taky k tomu maji male CRT monitory, protoze hru s maximalnim rozlisenim 800x600 nebo 1024x768 pri pouziti Voodoo2 ve SLI hrat na 24" monitoru s rozlisenim 1920x1200 je neracionalni.
To mas to samy, jako lamentovat, ze na stary cernobily film se neda koukat poradne na nove LCD televizi se 110 cm uhloprickou.
Nebo ze 16mm film z kamery nejde prehrat v DVD rekorderu.

Jisteze to je jen otazka ovladacu, vypocetni vykon novych grafickych jader muze pri naprogramovani emulovat prakticky jakykoli stary graficky HW, aniz by sis vsiml nejakeho zpomaleni z takove emulace.
Ale zabyvat se tim programatori ovladacu budou jen stezi, maji "dulezitejsi" problemy se soucasnymi grafickymi enginy, a ze tech problemu je. Ale ani to neni specificky problem Nvidie, jak zajiste vis.

Takze podobny argumentiky, ze stare pecky nebehaji "spravne" na novem zeleze jsou, mirne receno, irrelevantni, omezena zpetna kompatibilita je vzdy dani za pokrok v jine oblasti grafickeho zobrazovani.
Je zajimave, za na Applech nikdy takovy rev nebyl. Proste novy MacOS stare featury nepodporuje a basta.

Co se tyce tveho vypadu vuci moji v internetove anonymite zahalene identite, no comment. O tvoji vlastni urovni si udela obrazek jiste kazdy sam ze zpusobu argumentace :)

P.S. onlajnove strilecky na Q3 enginu btw. hraju taky. A vis dobre, ze tam je uplne jedno, jaky je banding, jestli misto 3D postav behaji jednobarevne placate sprity atd. Zabavnost nespociva ve vizualni strance.

Napsal: úte 20. bře 2007, 14:17
od JamesDean
...

Napsal: úte 20. bře 2007, 14:24
od JamesDean
...

Napsal: úte 20. bře 2007, 15:14
od Stratos
JamesDean píše:
Stratos píše:presne tak napriklad toho Q3 hraju jeste dnes s kamosema po siti pro me je to stale nejlepsi multiplayerova 3D akce. Q3 rulezz UT04 SUX :baa:
A tim chceš říci co? Že kdyby si měl 8800GTX, tak by jsi hrál Q3A v 16bit. renderingu?
ja budu hrat Q3 jeste hodne roku :) pro me je to proste neprekonana 3D akce a od grafiky co si kupuju vyzaduju bezproblemovy chod to toho chci tak moc za svy penize?. Sem zvedav jestly tohle bude blbnout na R600 muj nazor je ze ne.

a podivej se na ten creen z toho Q3 grafika na urovni Q2 celkem humus i na moji stary (zalozni) G2 MX to vypada lepe.

Napsal: úte 20. bře 2007, 15:24
od no-X
Surgical píše:Vzdyt sis odpovedel sam...Btw. hraci starych pecek (ze kterych mnohe nebehaji pod WinXP ani v compatible mode), mnohdy maji kompy s Voodoo kartami, Win98 a PIII, pro nez byla drtiva vetsina techto her optimalizovana....odsud ten 16-bit render.
Mě nemusíš vysvětlovat, co se používá a nepoužívá na hradní starých her a k čemu jsou a nejsou produkty 3Dfx vhodné.

Naprostá většina akcelerovaných her běhá pod WinXP naprosto bez problému a pokud nemají problémy s grafickou kartou, není důvod kvůli nim mít samostatný počítač. Taky kvůli tomu, že má většina lidí větší monitor, na kterém 1024*768 nevypadá ideálně, radši hraje na nových grafikách, kde si může snadno dovolit libovolné rozlišení s maximálním AA/AF)
Surgical píše:To mas to samy, jako lamentovat, ze na stary cernobily film se neda koukat poradne na nove LCD televizi se 110 cm uhloprickou.
Tohle je zavádějící přirovnání. Ty hry můžou vypadat dobře, engine hry to nikterak neomezuje a technologická výbava hardwaru udaná výrobcem je to poslední, co by mělo grafickou stránku hry jakkoli deklasovat.
Surgical píše:Jisteze to je jen otazka ovladacu, vypocetni vykon novych grafickych jader muze pri naprogramovani emulovat prakticky jakykoli stary graficky HW, aniz by sis vsiml nejakeho zpomaleni z takove emulace.
Zajímalo by mě, jak bys chtěl emulovat např. 24bit rednering s RGSS 8x :roll:
Surgical píše:Ale zabyvat se tim programatori ovladacu budou jen stezi, maji "dulezitejsi" problemy se soucasnymi grafickymi enginy, a ze tech problemu je.
Zajímavé. Nechtěl bych vidět ten nálet nVidiotů, kdybych stejným způsobem začal omlouvat kvalitu ovladačů od ATi. Tohle není argument. Pokud na grafický kartě za 15 tisíc která je prezentovaná jako Direct 3D kompatibilní, vypadají D3D hry (jakkoli staré) hůř, než v software modu, tak pro to zkrátka neexistuje omluva.
Surgical píše:Takze podobny argumentiky, ze stare pecky nebehaji "spravne" na novem zeleze jsou, mirne receno, irrelevantni
Pleteš si pojmy. Tohle nejsou argumenty, ale fakta. A fakta nikdy nejsou irelevantní.
Surgical píše:omezena zpetna kompatibilita je vzdy dani za pokrok v jine oblasti grafickeho zobrazovani.
Prosím tě... proč se takhle daň za posledních pět let neprojevila u ATi, která kompatibilitu driverů se starými hrami udržuje stále a paradoxně ji ještě zlepšuje (efekty v unreal enginu, FSAA v 16bit hrách...)
Surgical píše:Je zajimave, za na Applech nikdy takovy rev nebyl. Proste novy MacOS stare featury nepodporuje a basta.
Však se taky podívej, kolik lidí používá apple. Nebo ty si myslíš, že chce nVidia skončit stejně? Já ne :-)
Surgical píše:Co se tyce tveho vypadu vuci moji v internetove anonymite zahalene identite, no comment. O tvoji vlastni urovni si udela obrazek jiste kazdy sam ze zpusobu argumentace :)
Já myslím, že o mojí úrovni už si většina lidí obrázek udělala, takže děkuju za starostlivost, ale není to na místě.
Surgical píše:P.S. onlajnove strilecky na Q3 enginu btw. hraju taky. A vis dobre, ze tam je uplne jedno, jaky je banding, jestli misto 3D postav behaji jednobarevne placate sprity atd. Zabavnost nespociva ve vizualni strance.
Zábavnost nespočívá jen ve vizuální stránce, ale každá hra byla určitým způsobem koncipovaná a pokud nevypadá a nefunguje tak, jak jí autor navrhl, můžu pochybovat o tom, že je hratelnost na úrovni, na které může být, když vše funguje korektně. Pokud hra podporuje 16bit rednering, nelze se domnívat, že bylo cílem autora, aby vypadala jak v 256 barvách :wink:
JamesDean píše:Tak majitelé 8800gtx/gts na tom asi budou jinak, když se na to přišlo po docela dlouhej době od vydání :wink:
Jak jsi přišel na to, že se to zjistilo až teď? PCTuning je fajn, ale není to pupek světa, aby se všechny informace prvně zjevovaly tady. O tomhle se samozřejmě ví dýl, jen se čekalo, že to nVidia spraví. Od vydání G80, tedy za skoro půl roku, to nespravila... Krom toho uživatelé GeForce 7 si toho možná ani nemuseli pořádně všimnout, protože to pro ně nebyl tak markantní rozdíl - už na minulé generaci totiž 16bit rendering stál za starou Blažkovou
JamesDean píše:Spíše zveličování problémů.
Zveličování problémů? Až do chvíle, kdy se tu objevil Surgical se svými nemístnými narážkami to bylo pouze konstatování faktů s překlady informací z jiných fór. Tedy objektivní skutečnost. Pokud někdo nehraje staré hry a nezajímá ho to, tak ho to zkrátka nezajímá a nebude se k tomu vyjadřovat. Pokud někdo staré hry hraje, tak může tuhle informaci ocenit, protože by nákupem G80 mohl být zklamaný. A pokud je někdo nVidiot, který nesnese, pokud se mluví o jakýchkoli nedostatcích na straně nVidie, tak samozřejmě vypění :-) Jak se říká, potrefená husa kejhá.

Napsal: úte 20. bře 2007, 15:26
od MichiGen
Mna len trochu sokuje ze je tam v tom rohu u toho Quake 3 iba 90fps, na 8800GTX to musi behat minimalne 200 a viac aj na 24" LCD

Napsal: úte 20. bře 2007, 15:26
od JamesDean
...

Napsal: úte 20. bře 2007, 15:31
od Surgical
JamesDean píše:
Surgical píše:Takze podobny argumentiky, ze stare pecky nebehaji "spravne" na novem zeleze jsou, mirne receno, irrelevantni, omezena zpetna kompatibilita je vzdy dani za pokrok v jine oblasti grafickeho zobrazovani.
Připadá mi to jako hulan-style, který špiní ati horem dolem. Kvuli každé kravině. I když špiní v uvozovkách, ptž to co psal no-x s 16bit. renderinfem je samozřejmně pravda. Spíše zveličování problémů.
Ale ja prece nespinim Ati, ani omylem, byl jsem (a stale jsem) jejim ne/vernym uzivatelem :) (8500 128MB byla mimochodem ze vsech mych Atin nejdrazsi v dobe porizeni :) , 9800XT 256MB (byla moji kartou numero uno dlouho jako zadna jina pred ni ani po ni, kdyz vynecham Voodoo2, ke ktere jsem mel jako primarni karty nejruznejsi verze All-In-Wonderu, X850 po prechodu na PCI-E, X1900XT a nyni X1950XTX ve druhem kompu (ktery byl mj. take kdysi kompem numero uno :) )

Mezi X850 a X1900XTX se u me jen kratce ohrala N7800GTX (ktera byla vyrazne lepsi nez X850 ale X1900 pochopitelne po kotniky nesahala) a nyni mam v kompu numero uno N8800GTX (ktere, pres vsechna zaprisahavani, proste X1950XTX po kotniky nesaha).

Takze nespinim nic ani nikomu.
Jen ne/trpelive cekam na slavnou R600 a obcas se sarkasticky vyjadruji k nekritickym flame, ktere jeji bolestivy porod a uvedeni do spolecnosti zatim provazeji....
Tot cele.

P.S. a slabe a silne stranky jednotlivych grafik opravdu, ale opravdu znam. A take vim, ze nejsou neresitelne a proto nejsou duvodem k zatracovani toho ci onoho....

Napsal: úte 20. bře 2007, 15:53
od JamesDean
...

Napsal: úte 20. bře 2007, 16:48
od Stratos
MichiGen píše:Mna len trochu sokuje ze je tam v tom rohu u toho Quake 3 iba 90fps, na 8800GTX to musi behat minimalne 200 a viac aj na 24" LCD
90fps nic moc ja mel uz na naky 9800XT kolem 200fps :) vse na max samozrejme to se to killovalo :roll:

Napsal: úte 20. bře 2007, 16:56
od MichiGen
Stratos píše:90fps nic moc ja mel uz na naky 9800XT kolem 200fps :) vse na max samozrejme to se to killovalo :roll:
Lenze nie na rozliseni 1920x1200 :wink: .
Je to nepochopitelne, bud je screen fake, alebo to bolo na zostave s nejakym velmi slabym CPU alebo zeby pri foteni tak moc kleslo fps? :?

Napsal: úte 20. bře 2007, 17:07
od no-X
Ten screen není fake, autor je důvěryhodný člověk. Výkon bych vůbec neřešil - pokud 16bit rendering nefunguje korektně, je možné, že ani výkon není takový, jaký by měl být.

Napsal: úte 20. bře 2007, 19:16
od slaava
MichiGen píše:
Stratos píše:90fps nic moc ja mel uz na naky 9800XT kolem 200fps :) vse na max samozrejme to se to killovalo :roll:
Lenze nie na rozliseni 1920x1200 :wink: .
Je to nepochopitelne, bud je screen fake, alebo to bolo na zostave s nejakym velmi slabym CPU alebo zeby pri foteni tak moc kleslo fps? :?
a co kdyz si jen omezil fps? casto se to v MP dela;)

Napsal: úte 20. bře 2007, 19:32
od no-X
A není vcelku jedno, jestli to jede na 100FPS nebo 200FPS, když se na to nedá koukat? :roll:

Napsal: úte 20. bře 2007, 20:50
od MichiGen
no-X píše:A není vcelku jedno, jestli to jede na 100FPS nebo 200FPS, když se na to nedá koukat? :roll:
A ktoby si nastavoval 16bit v Quake 3 ktory ide plynule aj na daleko starsich grafach s 32bit farbami? Ide mi o to ze to cislo 90fps je pre G80 malo aj keby karta bezala na 2D taktoch je to daleko od toho kolko by to malo byt,
slaava píše:a co kdyz si jen omezil fps? casto se to v MP dela;)
Na 90fps? :) progamery sa nahanaju za kazdym framom jak saleni :lol: urcite by si ten niekto dal aspon 100fps